INSPEKTOR NADZORU DS. SANITARNYCH W AOM NR 3 (NR REF. DNZ/24/2021) Warszawa oferta pracy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS. SANITARNYCH W AOM NR 3 (NR REF. DNZ/24/2021)
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- udział w procesie budowlanym poprzez pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji remontów i inwestycji oraz w okresie gwarancji i rękojmi w zakresie zgodnym z Prawem Budowlanym- weryfikacja przedmiarów i kosztorysów ofertowych oraz robót wykonanych- rozliczanie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów finansowych nadzorowanych robót- sporządzanie kosztorysów inwestorskich- sprawdzanie pod względem zgodności z umową i odbiór dokumentacji projektowej- wykonywanie przeglądów stanu technicznego budynków- sporządzanie ocen stanu technicznego budynków i lokali- udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów- podejmowanie działań w porozumieniu z przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń- rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów z przygotowaniem pisemnej odpowiedzi- uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją inwestycji i remontów- współdziałanie przy prowadzeniu bieżącej (półrocznej i rocznej) sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez ZGN robót.
Data publikacji: 2021-06-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- udział w procesie budowlanym poprzez pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji remontów i inwestycji oraz w okresie gwarancji i rękojmi w zakresie zgodnym z Prawem Budowlanym- weryfikacja przedmiarów i kosztorysów ofertowych oraz robót wykonanych- rozliczanie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów finansowych nadzorowanych robót- sporządzanie kosztorysów inwestorskich- sprawdzanie pod względem zgodności z umową i odbiór dokumentacji projektowej- wykonywanie przeglądów stanu technicznego budynków- sporządzanie ocen stanu technicznego budynków i lokali- udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów- podejmowanie działań w porozumieniu z przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń- rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów z przygotowaniem pisemnej odpowiedzi- uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją inwestycji i remontów- współdziałanie przy prowadzeniu bieżącej (półrocznej i rocznej) sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez ZGN robót.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU DS. SANITARNYCH W AOM NR 3 (NR REF. DNZ/24/2021)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.07.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo cywilne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kosztorysowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Word
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- wykształcenie średnie/średnie branżowe - minimum 6 lat stażu pracy lub wyższe - minimum 4 lata stażu pracy;- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa;- znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego oraz programu do kosztorysowania;- znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego, przepisów bhp i p.poż., prawa cywilnego i administracyjnego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, ochrony dóbr kultury, finansów publicznych, samorządu terytorialnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego; ustawy o własności lokali; przepisów o ochronie danych osobowych. Wymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń- staż pracy odpowiedni do poziomu wykształcenia, w tym co najmniej 2 letni staż na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy; - co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowychDodatkowe (pożądane) cechy osobowości:- terminowość- samodzielność- zdolności organizacyjne i komunikatywność- umiejętność pracy w zespole- odporność na stres- wysoka kultura osobistaDo najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- udział w procesie budowlanym poprzez pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji remontów i inwestycji oraz w okresie gwarancji i rękojmi w zakresie zgodnym z Prawem Budowlanym- weryfikacja przedmiarów i kosztorysów ofertowych oraz robót wykonanych- rozliczanie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów finansowych nadzorowanych robót- sporządzanie kosztorysów inwestorskich- sprawdzanie pod względem zgodności z umową i odbiór dokumentacji projektowej- wykonywanie przeglądów stanu technicznego budynków- sporządzanie ocen stanu technicznego budynków i lokali- udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów- podejmowanie działań w porozumieniu z przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń- rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów z przygotowaniem pisemnej odpowiedzi- uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją inwestycji i remontów- współdziałanie przy prowadzeniu bieżącej (półrocznej i rocznej) sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez ZGN robót.Druki ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zamieszczone są na stronach: www.zgn-praga-pn.waw.pl/ (zakładka oferty pracy) oraz zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/ (zakładka rekrutacja). Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV) oraz list motywacyjny podpisane odręcznie- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż lub zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia- kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych- oświadczenie bądź zapis w cv o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w przypadku zatrudnienia wymagane będzie aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, wydane przez tę Izbę- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych- podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych- podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślne- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego- podpisane oświadczenie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych- podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. WarszawyOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 16 czerwca 2021 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03-719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: "Nabór Nr DNZ/24/2021 na stanowisko - Inspektor Nadzoru ds. sanitarnych w AOM Nr 3 w pełnym wymiarze czasu pracy"*Pełna treść oferty pracy: https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/14ACDCC4-9B59-45F0-8697-C10A37AAF047,frameless.htm**Bliższe informacje dotyczące oferty dostępne są pod numerem telefonu: 22 205 41 30, 22 205 41 31 (w godzinach: 07:30-15:30)***Wynagrodzenie zasadnicze + premia. Ogółem wynagrodzenie nie mniejsze niż 6000 zł brutto
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 1132524746
danePracodawcy_regon: 011513343
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/14ACDCC4-9B59-45F0-8697-C10A37AAF047,frameless.htm
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: https://www.zgn-praga-pn.waw.pl/
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.06.2021
Oferta pracy ważna do: 16.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?53c586947a5000538ccc4e929c3e3593
Podobne oferty pracy
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-30 - Kartoszyno (pomorskie)
praca biurowa
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W POWIECIE GŁUBCZYCKIM - 2021-05-06 - Głubczyce (opolskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Więcej informac na stronie: http://www.mzum.katowice.pl/ w zakładce: Nabory- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze- Ogłoszenie Nr PP/6/2021 z dnia 11 maja 2021 r.- Miejski Zarząd Ulic i Mostów ul. J.Kantorówny 2a, 40-381 Katowice Poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze inspektora nadzoru w Wydziale Technicznym- Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:1. Sporządzanie planów robót, przygotowanie zleceń i umów na wykonanie remontów kapitalnych wykonywanych w systemie zleceniowym.2. Sprawowanie kontroli nad wykonywanymi robotami zgodnie z dokumentacją techniczną.3. Kontrolowanie przestrzeganie przepisów budowlanych w zakresie wykonawstwa i rozliczenia robót.4. Sprawowanie kontroli nad prawidłowym oznakowaniem i zabezpieczeniem miejsca robót.5. Rozwiązywanie problemów wynikających w czasie prowadzenia robót.6. Udział w odbiorach technicznych wykonywanych robót.7. Sprawdzenie pod względem rzeczowym i merytorycznym dokumentów płatniczych dotyczących kosztów robót wystawionych przez Wykonawców. 8. Czuwanie nad sprawozdawczością z zakresu wykonawstwa robót systemem zleconym.9. Prowadzenie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem szkód górniczych.- Warunki pracy:1. wymiar czasu pracy pełny wymiar czasu pracy, 2. miejsce pracy Katowice ul. J. Kantorówny 2a, (budynek nie jest wyposażony w windę) 3. praca przy komputerze,- Godziny pracy: 7:00-15:00.
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2021-05-18 - Katowice (śląskie)
pakowanie produktów
kontakt przez OHP - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Pon-Pt 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Opole (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Praca w godz.6-14, 14-22; Kontakt z pracodawcą osobisty w godz.8.00-14.00 z CV
PPH MIREX Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Słupsk (pomorskie)
- OBSŁUGA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH- WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
kontakt przez PUP - 2021-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Weryfikacja, kontrola i księgowanie dokumentów magazynowych i handlowych. Wprowadzanie wyciągów bankowych, wprowadzanie dokumentów zakupowych (faktury zakupu, RR), wystawianie faktur sprzedażowych, dokumentów kasowych, wprowadzanie płatności do systemu. Obsługa kasy (raporty kasowe), sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby firmy. Praca od poniedziałku do piątku oraz w jedną niedzielę w miesiącu, w godzinach 7-15.
JURASZ ZBIGNIEW - 2021-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie postępowań skargowych, prowadzenie ewidencji skarg, próśb i wniosków dotyczących osób pozbawionych wolności, sporządzanie analiz i sprawozdań statystycznych
ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2020-07-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
-prowadzenie postępowań administracyjnych w stosunku do cudzoziemców (przygotowanie i wydawanie postanowień o zabezpieczeniu majątkowym, zarządzeń zabezpieczenia, tytułów wykonawczych oraz dokumentowanej sytuacji majątkowej); -prowadzenie postępowań w celu wydania decyzji o ustaleniu oraz zmianie wysokości kosztów związanych z wydaniem i wykonywaniem decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do powrotu;-sporządzanie zestawień kosztów doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka, kosztów pobytu w tym ośrodku oraz kosztów doprowadzenia cudzoziemca do granicy państwa;-prowadzenie cyklicznych kontroli księgowych zapisów ewidencyjnych stanu zaplanowanych środków finansowych w depozycie strzeżonego ośrodka;-współpraca z pracownikami Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej w zakresie prowadzonych postępowań egzekucyjnych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-11-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wypisywanie dokumentów związanych z przyjęciem towaru przez magazyn, zamówienia towarów pod potrzeby różnych działów, współpraca z transportem i wysyłką towarów, zamówienia reklamowe. Sprzedaż produktów budowlanych.
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2019-04-12 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
utrzymywanie czystości i porządku na obiektach zleceniodawców (pomieszczenia biurowe, strefy sanitarne, komunikacyjne, produkcyjno-magazynowe, możliwa praca na zewnątrz budynków)
PROF-US PRZEDS.USŁ.Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Skawina (małopolskie)
do uzgodnienia
AMLUX SP. Z O. O. - 2019-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa recepcji,obsługa urządzeń typu sauna,urządzeń do ćwiczeń itp.
Justyna Wolska - 2021-06-25 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
- obsługa kasy fiskalnej- metkowanie- ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Parczew (lubelskie)
Zmiana opon
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Dziewoklucz (wielkopolskie)
Przeprowadzanie objazdów dróg i przeglądów doraźnych dróg, ulic, placów oraz parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni, chodników i infrastruktury drogowej. Przeprowadzanie rocznych przeglądów stanu technicznego schodów, określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych oraz rocznych remontów bieżących dróg, ulic, placów i parkingów. Przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział Dróg, obsługa merytoryczna wniosków do Budżetu Obywatelskiego. Organizacja i przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych, nadzór nad realizacją warunków umownych powierzonych do realizacji umów. Zlecanie, nadzorowanie, odbieranie, rozliczanie i odbiór realizowanych robót, udział w przygotowywaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg, prowadzenie ewidencji: postulatów, wniosków i notatek prasowych. Badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej oraz udzielanie odpowiedzi zainteresowanym, opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SWZ w postępowaniu przetargowym. Reagowanie na wszelkie stwierdzone lub zgłoszone nieprawidłowości, zniszczenia i awarie występujące w pasie drogowym oraz podejmowanie działań zabezpieczających i naprawczych, przeciwdziałanie wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg, przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, BHP, p.poż. i OC. Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie powyżej 50% czasu pracy.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2021-06-02 - Gdańsk (pomorskie)
Prace spawalnicze na czynnych obiektach przemysłowych w tym w zakładach przeróbki mechanicznej węgla OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa o pracę na okres próbny na 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:woj. śląskie, pracodawca udostępnia samochód słuzbowy - do uzgodnieniaPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, godz. 6.00-14.00
CARBO-ECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-10 - Mikołów (śląskie)
Przygotowywanie uchwał, realizowanie planów gospodarczych, podległych ws pólnot, prowadzenie zebrań ze wspólnotą, kontrola nad jakościa świadczonych usług, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2019-01-22 - Opole (opolskie)
• podejmowanie działań w związku z występowaniem różnego rodzaju awarii budowlanych, określanie zakresu prac, sporządzanie wycen, kierowanie wniosków o usunięcie awarii,• uczestniczenie w oględzinach dotyczących stanu technicznego budynków i lokali,• opiniowanie wniosków związanych ze stanem technicznym budynków i lokali,• opiniowanie i kwalifikowanie robót do wykonania zgłaszanych przez najemców lokali,• sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich (...).Osoby zainteresowane ofertą pracy powinny zapoznać się z pełną treścią ogłoszenia zamieszczoną w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: http://www.zlm.lodz.pl/bip/index.php?rodzic=1991
Zarząd Lokali Miejskich - 2021-06-24 - Łódź (łódzkie)
- udział w przeprowadzaniu procedury zamówień publicznych,- nadzór nad inwestycjami budowlanymi,- rozliczanie inwestycji, sprawozdawczość okresowa, kontrola procesu budowlanego.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc w kuchni
APRO Sp z o.o. Zdzieszowice - 2018-08-13 - Zdzieszowice (opolskie)
prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, zapewnienie sprawnego działania wszystkich urządzeń , instalacji i systemów
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LISÓWKACH - 2018-11-23 - Lisówki (wielkopolskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru.
Dino Polska S.A. - 2018-01-30 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
1) przygotowywanie rocznych planów kontroli;2) przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Kowary, w tym w instytucjachkultury;3) przeprowadzanie kontroli w komórkach organizacyjnych Urzędu;4) przeprowadzanie kontroli w podmiotach korzystających ze środków publicznych;5) opracowywanie zaleceń i wniosków pokontrolnych i przygotowywanie wystąpień pokontrolnych orazprzedstawianie ich do zatwierdzenia Burmistrzowi;6) sporządzanie i przedstawianie Burmistrzowi rocznych sprawozdań z zakresu przeprowadzonych kontroli;7) sprawdzanie realizacji zaleceń pokontrolnych;8) sygnalizowanie dostrzeżonych lub stwierdzonych nieprawidłowości w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiegolub jednostek organizacyjnych;9) sporządzanie analizy obszarów ryzyka w zakresie działania jednostek organizacyjnych;10) prowadzenie spraw z zakresu nadzoru właścicielskiego nad spółkami, w których Gmina Miejska Kowaryposiada udziały, w tym:- gromadzenie, przechowywanie, udostępnianie, archiwizowanie dokumentacji,- nadzór nad prowadzeniem korespondencji w zakresie bieżącej działalności spółek z udziałemGminy Miejskiej Kowary,
Urząd Miejski w Kowarach - 2021-06-02 - Kowary (dolnośląskie)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Główne obowiązki:- kontrolowanie organów służb geodezyjnych i kartograficznych w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,- przygotowywanie rozstrzygnięć w zakresie rozpatrywanych skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych,- kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa,- kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestniczenie w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych,- kontrolowanie Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydentów miast na prawach powiatów i starostów w zakresie tworzenia metadanych opisujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak również interoperacyjności prowadzonych zbiorów danych i umocowanych z nimi usług wynikającychz ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiotów posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii,- przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejścieod ul. Jagiellońskiej 3, budynek nie posiada windy, toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2021-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta dotyczy roku szkolnego 2021/22Prowadzenie lekcji chemii w publicznym liceum, którego organem prowadzącym jest KCE w Koninie.Lekcje w wymiarze:- 2 godziny poziom rozszerzony w klasie 1 (utworzenie tej grupy będzie zależne od naboru),- 5 godzin poziom podstawowy w klasach 1 i 2,łącznie 10 godzin tygodniowo.Wymagane przygotowanie pedagogiczne i ukończone studia II stopnia.
Konińskie Centrum Edukacyjne Janusz Berdziński sp.k. - 2021-05-25 - Konin (wielkopolskie)
ochrona powierzonego mienia
SKAREM SP. Z O.O. - 2019-03-20 - Czerwonak (wielkopolskie)
prowadzenie administracji personalnej zakładu, przygotowywanie naboru na wolne stanowiska pracy, branie udziału w projektach szkoleniowych, przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2016-05-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)