INSPEKTOR NADZORU DS. UTRZYMANIA CZYSTO艢CI Rzesz贸w oferta pracy AMLUX SP. Z O. O.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS. UTRZYMANIA CZYSTO艢CI
Wynagrodzenie: od 2聽800 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: do uzgodnienia
Data publikacji: 2019-05-24
Lokalizacja: Rzesz贸w (podkarpackie)
Pracodawca: AMLUX SP. Z O. O.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:35-959 Rzesz贸w, powiat: m. Rzesz贸w, woj: podkarpackie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽800 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU DS. UTRZYMANIA CZYSTO艢CI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Rzesz贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Rzesz贸w
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Rzesz贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: kierownik firmy sprz膮taj膮cej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽800 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu grup膮 pracownik贸w, dyspozycyjno艣膰, operatywno艣膰 ,
Nazwa pracodawcy: AMLUX SP. Z O. O.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Gr贸jecka 77, 00-082 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gr贸jecka
Numer budynku pracodawcy: 77
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: kierownik firmy sprz膮taj膮cej
Data dodania oferty pracy: 24.05.2019
Oferta pracy wa偶na do: 23.06.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.05.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cde2f5adc4a40ed91bde16976239e293
Podobne oferty pracy
Naprawa maszyn rolniczych
"BROKER MASZYNY" SP. Z O.O. - 2018-07-20 - 艁agiewniki Nowe (艂贸dzkie)
Przeprowadzanie szkole艅 i udzielanie instrukta偶贸w z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej, sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpo偶arowym prac niebezpiecznych, opracowanie wykaz贸w i zestawie艅 nale偶no艣ci sprz臋tu po偶arniczego, uczestniczenie w okresowych przegl膮dach budynk贸w, obiekt贸w, urz膮dze艅, meldowanie o stanie bezpiecze艅stwa po偶arowego, opracowywanie analizy stanu ochrony przeciwpo偶arowej w jednostce.
33 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W NOWEJ D臉BIE - 2018-10-17 - Nowa D臋ba (podkarpackie)
praca administracyjno biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
- Zapewnianie aktualno艣ci i dost臋pno艣ci system贸w informatycznych. Zapewnianie funkcjonowania urz膮dze艅 informatycznych. Wykonywanie i konserwowanie sieci informatycznych. Koordynowanie technicznego wsparcia przy utrzymaniu strony internetowej i intranetowej. Prowadzenie magazynu dzia艂u 艂膮czno艣ci i informatyki.Inicjowanie potrzeb w dzia艂ach 艂膮czno艣ci i informatyki. Koordynowanie aktualizowania informacji na stronie intranetowej.- Wynagrodzenie: 2350 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny trzy miesi膮ce (od 10.12.2018 r. do 09.04.2019 r.), z mo偶liwo艣ci膮 kontynuowania. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 4 lata sta偶u pracy. Umiej臋tno艣ci: projektowanie stron internetowych, znajomo艣膰 program贸w do obr贸bki grafiki komputerowej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKO艁A POLICJI W KATOWICACH - 2018-11-13 - Katowice (艣l膮skie)
inspektor ds. archiwum w WCPiT
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeyland贸w - 2019-02-08 - Pozna艅 (wielkopolskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
TERMY RZYMSKIE Sp. z o.o. - 2018-09-25 - Czelad藕 (艣l膮skie)
przyjmowanie, uk艂adanie, sprzeda偶 w sklepie 呕abka
Janina Ewa J贸藕wiak Firma Handlowo-Us艂ugowa Sklep 呕ABKA - 2017-01-18 - Kutno (艂贸dzkie)
sprzeda偶 towaru
Firma Handlowo-Us艂ugowa "SPECJAL" s.c. Andrzej i Grzegorz 呕alikowscy - 2017-03-28 - Czersk (pomorskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowod贸w ksi臋gowych wp艂ywaj膮cych i wychodz膮cych z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatk贸w grupy 7, celem zapewnienia prawid艂owo艣ci operacji finansowych,- opracowywanie sprawozda艅 z wykonania wydatk贸w bud偶etowych i przedstawianie bie偶膮cych informacji o przewidywanych zagro偶eniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania 艣rodk贸w finansowych oraz realizacji zobowi膮za艅 oddzia艂u,- prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem uj臋cia zasob贸w nieruchomo艣ci w ewidencji g艂贸wnej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotycz膮cych posiadanych zasob贸w,- przygotowywanie plan贸w oraz analiz w zakresie wydatk贸w bud偶etowych sekcji, analiza wydatk贸w bud偶etowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok bud偶etowy oraz sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w planistycznych celem zapewnienia p艂ynno艣ci finansowej oraz realizowania zobowi膮za艅 finansowych W-MOSG, w tym wynikaj膮cych z obowi膮zuj膮cych akt贸w prawnych,- sporz膮dzanie i uzgadnianie rozlicze艅 zada艅 inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nak艂ad贸w poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokument贸w celem przekazania ich do Archiwum Zak艂adowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Warmi艅sko-Mazurski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2016-10-26 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga zam贸wie艅 i zlece艅, wprowadzanie danych do systemu, obs艂uga telefoniczna klient贸w
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Katowice (艣l膮skie)
WYNAGANIA: WYKSZTA艁CENIE MINIMUM 艢REDNIE TECHNICZNE, UMIEJ臉TNO艢膯 CZYTANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, ZNAJOMO艢膯 SYSTEM脫W SI艁OWNI OKR臉TOWEJ, KONSTRUKCJI KAD艁UBA STATKU I ZASAD WYTWARZANIA SPAWANYCH KONSTRUKCJI STALOWYCH ORAZ SYSTEM脫W ZABEZPIECZE艃 OKR臉T脫W, UMIEJ臉TNO艢膯 OBS艁UGI TACHIMETRU I NIWELATORA; CV NALE呕Y PRZES艁A膯 NA e-maila:andrzej.olczyk (at) msgryfia.pl
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-02-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sta偶 dla osoby do 29 r偶. zarej. w tut. Urz臋dzie posiad. II profil pomocy i spe艂n. kryteria projektowe.1. Zapoznanie si臋 ze struktur膮 organizacyjn膮 zak艂adu, regulaminem pracy, ocen膮 ryzyka zawodowego i przepisami wewn膮trzzak艂adowymi. 2. Zapooznanie sie z obowi膮zkami i uprawnieniami sta偶ysty.3. Zaooznanie si臋 z systemami jako艣ci obowi膮zuj膮cymi w zak艂adzie. 4. Zapoznanie si臋 z instrukcjami obs艂ugi maszyn i urzadzeniami stosowanymi przy produkcji. 5. Nauka i praktyczne zastosowanie norm, instrukcji technologicznych i receptur. 6.Nauka wykonywania ro偶nych operacji w procesach technologicznych: mycie, czyszczenie, sortowanie surowc贸w,rozdrabnianie, mieszanie, ekstrakcja, podgrzewanie, blanszowanie, pasteryzacja.7. Obs艂uga maszyn do obr贸bki wst臋pnej, mechanicznego przetwarzania 偶ywno艣ci, mieszania, obrobki termicznej, pasteryzacji, pakowania. 8. Dokonywanie codziennego przegl膮du sprawno艣ci maszyn i urzadze艅 na swoim stanowisku, dba艂o艣膰 o utrzymanie czysto艣膰i.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)
zarabianie ciasta, obr贸bka pieczywa, obs艂uga pieca RK.Pracodawca jest gotowy przyuczy膰 osob臋 do zawodu piekarza.
Gminna Sp贸艂dzielnia "SAMOPOMOC CH艁OPSKA" Koprzywnica - 2018-01-25 - Koprzywnica (艣wi臋tokrzyskie)
Kieroawanie samochodami ci臋偶arowymi obs艂uguj膮cymi budowy. Umwa o prac臋 na cazs nieokre艣lony. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata. Oferta dost臋pna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Wykszta艂cenie 艣rednie, wy偶sze, kier. administracja, prawo; sta偶 pracy: wykszta艂cenie 艣rednie -3 lata, wykszta艂cenie wy偶sze - 1 rok; umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, niekaralno艣膰; zakres obowi膮zk贸w:obs艂uga klienta, ustalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 rodzinnych, 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego, zasi艂ku dla opiekuna; umowa nazast臋pstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ Pyskowice - 2019-05-23 - Pyskowice (艣l膮skie)
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami realizowanymi przez Sp贸艂k臋 w zakresie okre艣lonym przepisami prawa budowlanego, ustaw膮 o w艂asno艣ci lokali, ustaw膮 o gospodarce nieruchomo艣ciami i innymi obowi膮zuj膮cymi przepisami.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.2. Sprawdzenie i odbi贸r rob贸t budowlanych ulegaj膮cych zakryciu lub zanikaj膮cych, uczestniczenie w pr贸bach i odbiorach technicznych, instalacji, urz膮dze艅 technicznych i przewod贸w kominowych oraz przygotowanie i udzia艂 w czynno艣ciach odbioru gotowych obiekt贸w budowlanych i przekazywanie ich do u偶ytkowania;3. Sprawdzanie jako艣ci wykonywanych rob贸t i wbudowanych wyrob贸w budowlanych, a w szczeg贸lno艣ci zapobieganie zastosowaniu wyrob贸w budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.Miejsce pracy: Wroc艂aw Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮 telefoniczny, e-mail.Oferta znajduje si臋 w sali:D
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Wystawianie faktur, sporz膮dzanie um贸w na nieczysto艣ci sta艂e, przyjmowanie zg艂osze艅
Zak艂ad Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o - 2018-12-20 - Ostr贸w Mazowiecka (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
WYKONYWANIE INSTALACJI SANITARNYCH.ISTNIEJE MO呕LIWO艢膯 NEGOCJACJI WYNAGRODZENIAPRACA WOJEW脫DZTWO DOLNO艢L膭SKIE
Przedsi臋biorstwo Handlowo Us艂ugowe Technika grzewcza i sanitarna Bronis艂aw Sowik - 2018-09-11 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
do艣wiadczenie min. 3 lata,praca fizyczna, maszyny do produkcji opakowa艅 z papieru i tektury, wynagrodzenie + premia
TECHNOPOL Group - 2016-01-25 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
- przedstawiciel techniczno-handlowy w dziale suplementy diety- wykszta艂cenie wy偶sze techniczne lub chemiczne
TORIMEX-CHEMICALS SP. Z O.O. - 2018-09-19 - Konstantyn贸w 艁贸dzki (艂贸dzkie)
1. prowadzenie spraw zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 inwestycyjno-remontow膮;2. uczestnictwo w czynno艣ciach odbiorowych zada艅 inwestycyjnych i remontowych;3. przygotowywanie projekt贸w pism zg艂aszaj膮cych gotowo艣膰 zadania do odbioru oraz przekazania zarz膮dcy nieruchomo艣ci dokumentacji podwykonawczej odbieranego zadania;4. zlecanie opracowania dokumentacji technicznej;5. zlecanie oraz nadzorowanie prac remontowych;6. sporz膮dzanie sprawozda艅 wynikaj膮cych z obowi膮zuj膮cych przepis贸w;7. prowadzenie ewidencji koszt贸w zada艅 inwestycyjnych, remontowych oraz zakup贸w inwestycyjnych;8. wprowadzanie danych do programu informatycznego;9. prowadzenie urz膮dze艅 ewidencyjnych, s艂u偶膮cych do rejestracji spraw;10. wsp贸艂praca z uczestnikami proces贸w inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami rob贸t, projektantami itd.);11. wsp贸艂praca z innym kom贸rkami organizacyjnymi. Z naszej strony oferujemy:1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋;2. wynagrodzenie 3520 z艂 brutto / miesi膮c oraz dodatek za wieloletni膮 prac臋 wynosz膮cy po 5 latach pracy 5% miesi臋cznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta o 1% za ka偶dy dalszy rok pracy a偶 do osi膮gni臋cia 20% miesi臋cznego wynagrodzenia zasadniczego);3. sta艂e godziny pracy 7.30-15.30;4. zdobycie cennego do艣wiadczenia;5. mo偶liwo艣膰 korzystania ze 艣wiadcze艅 Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych;6. trzynast膮 pensj臋 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;7. nagrod臋 roczn膮.Termin, miejsce i spos贸b z艂o偶enia dokument贸w:1) Termin z艂o偶enia dokument贸w: do dnia 29 maja 2019 r. do godz. 15.00.2) Miejsce i spos贸b z艂o偶enia dokument贸w:a) bezpo艣rednio w Biurze Podawczym S膮du Okr臋gowego we Wroc艂awiu, ul. S膮dowa 1, parter, w godzinach:poniedzia艂ek: 8:00 18:00, wtorek pi膮tek 8:00 15:00b) drog膮 pocztow膮 - w przypadku nadania dokument贸w drog膮 pocztow膮 za dat臋 ich z艂o偶enia uwa偶a si臋 dat臋 stempla pocztowego.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 lub przesy艂a膰 w zamkni臋tych kopertach z dopiskiem Konkurs na sta偶 urz臋dniczy (inspektor w Oddziale Inwestycji i Remont贸w) w S膮dzie Okr臋gowym we Wroc艂awiu na adres:Dyrektor S膮du Okr臋gowego we Wroc艂awiuul. S膮dowa 150-046 Wroc艂awInformacje dodatkowe:a) Konkurs sk艂ada si臋 trzech etap贸w: etap I weryfikacja zg艂osze艅, etap II cz臋艣膰 praktyczna, etap III rozmowa kwalifikacyjna;b) Po zako艅czeniu I etapu lista os贸b zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie internetowej S膮du Okr臋gowego we Wroc艂awiu (www.wroclaw.so.gov.pl zak艂adka: oferty pracy) w dniu 10 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;c) Etap II (test wiedzy) odb臋dzie si臋 w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 9.00 w siedzibie S膮du Okr臋gowego we Wroc艂awiu w sali konferencyjnej 324 (III pi臋tro);d) Etap III (rozmowa kwalifikacyjna) odb臋dzie si臋 w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 11.00 w siedzibie S膮du Okr臋gowego we Wroc艂awiu w pokoju 351;e) Komunikat zawieraj膮cy list臋 os贸b, kt贸re wygra艂y konkurs oraz list臋 rezerwow膮 zostanie zamieszczony na stronie internetowej S膮du Okr臋gowego we Wroc艂awiu w zak艂adce oferty pracy najp贸藕niej w dniu 19 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;f) oferty niespe艂niaj膮ce wskazanych w og艂oszeniu wymog贸w zostan膮 odrzucone;g) dodatkowe informacje zwi膮zane z og艂oszonym konkursem mo偶na uzyska膰 w Oddziale Kadr S膮du Okr臋gowego we Wroc艂awiu pod numerem telefonu 71 3704213;h) prosimy o staranne przygotowanie oraz podpisanie dokument贸w oraz zapoznanie si臋 z tre艣ci膮 poni偶szej klauzuli informacyjnej: KLAUZULA INFORMACYJNAzgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, i偶:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S膮d Okr臋gowy we Wroc艂awiu z siedzib膮 przy ul. S膮dowej 1 we Wroc艂awiu;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo偶liwy jest pod adresem e-mail IOD (at) wroclaw.so.gov.pl lub adresem do korespondencji: S膮d Okr臋gowy we Wroc艂awiu, ul. S膮dowa 1;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane b臋d膮 w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U.2018.917 j.t. z p贸藕n. zm.) oraz ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach s膮d贸w i prokuratury (Dz.U.2018.577 j.t)4) Pani/Pana dane osobowe nie b臋d膮 udost臋pniane podmiotom trzecim, mog膮 zosta膰 udost臋pnione wy艂膮cznie organom upowa偶nionym na podstawie przepis贸w prawa;5) Pani/Pana dane nie b臋d膮 przekazywane do pa艅stwa trzeciego ani organizacji mi臋dzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przechowywane przez okres wynikaj膮cy z przepis贸w dotycz膮cych archiwizowania i sposobu post臋powania z aktami s膮dowymi oraz inn膮 dokumentacj膮 s膮dow膮;7) Przys艂uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, 偶e takie przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez S膮d Okr臋gowy we Wroc艂awiu narusza przepisy rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);8) Ma Pani/Pan prawo 偶膮dania dost臋pu do tre艣ci swoich danych, ich sprostowania, usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania, a tak偶e prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo 偶膮dania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a zgoda na przetwarzanie danych mo偶e zosta膰 cofni臋ta w ka偶dym momencie (cofni臋cie zgody nie b臋dzie wp艂ywa膰 na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.);9) w oparciu o dane osobowe podane przez Pani膮/Pana Administrator Danych Osobowych nie b臋dzie podejmowa艂 zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji b臋d膮cych wynikiem profilowania. (Profilowanie oznacza dowoln膮 form臋 zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, kt贸re polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niekt贸rych czynnik贸w osobowych osoby fizycznej, w szczeg贸lno艣ci do analizy lub prognozy aspekt贸w dotycz膮cych efekt贸w pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowa艅, wiarygodno艣ci, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania si臋).Oferta dost臋pna w sali D.
S膮d Okr臋gowy We Wroc艂awiu - 2019-05-09 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Nadz贸r inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporz膮dzanie kosztorys贸w na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosk贸w o udzielenie zam贸wienia publicznego, udzia艂 w komisjach przetargowych.
33 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W NOWEJ D臉BIE - 2019-01-24 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Obs艂uga klient贸w, pozyskiwanie nowych, sprzeda偶 produkt贸w bankowych. Wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne lub pokrewne, znajomo艣c j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Bank Polska Kasa Opieki - Sp贸lka Akcyjna - 2017-10-17 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Zadania: - wykonywanie pomiar贸w z zakresu obudowy g贸rniczej (w laboratorium jak i pod ziemi膮),- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami PCA,- umiej臋tno艣膰 czytania i interpretacji norm oraz przepis贸w g贸rniczych- znajomo艣膰 pakietu Office,
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SP脫艁KA Z O.O. - 2018-10-02 - Lubin (dolno艣l膮skie)
- WYKONYWANIE ZADA艃 S艁U呕BY BHP W ZAK艁ADZIE PRACY,- PROWADZENIE SZKOLE艃 BHP.
MARPO呕 OCHRONA BHP I PPO呕 - 2018-11-08 - Skierniewice (艂贸dzkie)
Opracowanie instrukcji technologicznej i jej nadz贸r, wdra偶anie do produkcji nowych produkt贸w, opracowanie nowych rozwi膮za艅 , nadz贸r nad nad zapewnieniem jako艣ci dla produktu oraz procesu w zakresie realizacji projektu, rozliczenia produkcji, materia艂贸w, roboczogodzin, sporz膮dzenie DTR, odpowiedzialno艣膰 za wykonane projekty, wsp贸艂praca z dostawcami. Godziny pracy: 7.00- 15.00
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "SYZAR" SP. Z O.O. - 2018-01-17 - Kusowo (pomorskie)
osoba sprzataj膮ca
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe "Top-Servis" B膮k Miros艂aw - 2018-01-18 - Mielec (podkarpackie)
Rozwo偶enie towaru w kraju
Przedsiebiorstwo Handlowo-Us艂ugowe"Rocar" Krzysztof B艂aszczyk - 2017-01-26 - Olszyna (dolno艣l膮skie)
PROFESJONALNA OBS艁UGA KLIENT脫W W ZKRESIE US艁UG POCZTOWYCH, DOR臉CZANIE PRZESY艁EK, PRZEKAZ脫W POCZTOWYCH I TELEGRAM脫W, PROWADZENIE AKTYWNEJ SPRZEDA呕Y WYBRANYCH US艁UG I TOWAR脫W, ZBIERANIE I AKTUALIZACJA DANYCH DOTYCZ膭CYCH REJONU DOR臉CZE艃 ORAZ BAZY ADRESOWEJ FIRM, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ, MONITOROWANIE ESTETYKI I STANU TECHNICZNEGO NADAWCZYCH I ODDAWCZYCH SKRZYNEK POCZTOWYCH, KSZTA艁TOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PP S.A;WYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE 艢REDNIE, ZNAJOMO艢膯 STANDARD脫W OBS艁UGI KLIENTA, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNO艢膯 W D膭呕ENIU DO REZULTAT脫W, KOMUNIKATYWNO艢膯, ODPOWIEDZIALNO艢膯, SUMIENNO艢膯, SAMODZIELNO艢膯, UMIEJ臉TNO艢膯 ORGANIZACJI PRACY W艁ASNEJ, SPRAWNO艢膯 FIZYCZNA, MILE WIDZIANE DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU;KONTAKT OSOBISTY AL.NIEPODLEG艁O艢CI 41/42, TEL 914401450, LUB CV NA E-MAIL; rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl TYTU艁EM "LISTONOSZ PIESZY -UP SZCZECIN 2MIEJSCE PRACY UL. DWORCOWA 20,
POCZTA POLSKA SA - 2015-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)