INSPEKTOR DS. OBUDOWY GÓRNICZEJ POD ZIEMIĄ Lubin oferta pracy INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBUDOWY GÓRNICZEJ POD ZIEMIĄ
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zadania: - wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej (w laboratorium jak i pod ziemią),- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami PCA,- umiejętność czytania i interpretacji norm oraz przepisów górniczych- znajomość pakietu Office,
Data publikacji: 2018-10-02
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania: - wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej (w laboratorium jak i pod ziemią),- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami PCA,- umiejętność czytania i interpretacji norm oraz przepisów górniczych- znajomość pakietu Office,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OBUDOWY GÓRNICZEJ POD ZIEMIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier górnik - górnictwo podziemne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:- wykształcenie: wyższe mechaniczne lub górnicze,- posiadanie prawa jazdy kat. minimum B oraz pojazdu do wyjazdów ze sprzętem pomiarowym w teren
Nazwa pracodawcy:
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej-Curie 183, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej-Curie
Numer budynku pracodawcy: 183
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier górnik - górnictwo podziemne
Data dodania oferty pracy: 02.10.2018
Oferta pracy ważna do: 16.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, praca przy barze
GASTROMAX Przemysław Grochocki - 2014-10-23 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy fiskalnej (pracodawca zapewnia szkolenie) oraz klienta, dbanie o stanowisko pracy. Umowa zlecenie, elastyczny grafik (w godzinach pracy marketów), miejsce pracy: Delikatesy Piotr i Paweł, ul. Ślężna, ul. Krzywoustego, ul. Świeradowska. Wynagrodzenie: 12 zł brutto/godz. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: tel. 506 008 999 lub osobisty - Wrocław, pl. Powstańców Śląskich 17A/219.
BIURO PROMO Sp. z o.o. JOBMAN.PL - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Prowadzenie analiz w zakresie potrzeb inwestycyjnych w regionie wodnym.- Sporządzanie wykazów inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim. - Weryfikowanie potrzeb inwestycji wodnych zgłaszanych przez zarządy zlewni.- Prowadzenie i koordynacja zespołów ocen projektów inwestycyjnych.- Koordynacja Jednostek Realizujących Projekt (JRP).- Realizacja inwestycji istotnych dla regionu wodnego, których oddziaływanie obejmuje kilka zlewni.- Koordynacja inwestycji realizowanych przez zarządy zlewni.- Występowanie do jednostki nadrzędnej o zatwierdzenie i finansowanie ze środków budżetowych oraz przy udziale przyznanych funduszy zewnętrznych.- Weryfikacja wniosków o środki finansowe na realizację inwestycji.- Weryfikacja planowanych zadań inwestycyjnych pod kątem zgodności z dokumentami planistycznymi w gospodarowaniu wodami, w szczególności Planami Gospodarowania Wodami (PGW) i Planami Zarządzania Ryzykiem Powodziowym (PZRP) oraz ich aktualizacjami.- Współpraca w przygotowywaniu dokumentów planistycznych zgodnie z właściwością wydziału w zakresie dokumentów planistycznych w gospodarowaniu wodami, w szczególności PGW i PZRP.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych; godz.pracy: I zmiana 6:00 do 14:00, II zmiana 14:00 do 22:00
P.H.U. "ELA" Elżbieta Proksza - 2017-08-17 - Olszowa (opolskie)
przygotowywanie posiłków, lepienie pierogów smażenie naleśników , gołąbki , kluski itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wilkszyn (dolnośląskie)
praca w tartaku
PPD POLTAREX Sp.z o.o. TARTAK GODĘTOWO - 2018-06-01 - Godętowo (pomorskie)
obsługa pras, wiertarek
ZPUH Henryk Kuzdak - 2018-03-21 - Końskie (świętokrzyskie)
dbanie o porządek na placu, mycie maszyn budowlanych, załadunek/rozładunek, rozłdowanie sprzętu wózkiem widłowym, prace porządkowe
STRABAG BMTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Warszowice (śląskie)
transport towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie zleceń, kontakt z mieszkańcami, przygotowywanie kosztorysów i rozliczanie robót, nadzór, praca na umowę na czas określony, na jedną zmianę, miejsce wykonywania pracy: Wrocław- Fabryczna, kontakt kandydatów z pracodawcą mailowy jolanta_sadowska (at) op.pl lub telefoniczny 71-362-17-88, oferta dostępna w sali D
ADMIROM-5 Sp.z.o.o - 2015-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami wietnamskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obowiązki wynikające z zadań służby BHP, opracowywanie wymaganych przepisami dokumentów, prowadzenie szkoleń, nadzór nad sprawami PPOŻ
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)
;kontrola pod wględem formalno rachunkowym oraz sporządzanie przelewów bankowych;;dekretowanie i księgowanie udziałów i wkładów w systemie programu finansowo księgowego, prowadzenie ewiedencji faktur,
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kolejarz w Słupsku - 2017-10-03 - Słupsk (pomorskie)
Szycie odzieży mundurowej i roboczej z elementów.
Trójmiejska Wypożyczalnia Maszyn Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Kiełpino (pomorskie)
Opieka nad mieszkańcami DPS
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Strzałkowo (wielkopolskie)
-
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa kasy, przyjmowanie wpłat od interesantów, wypłata zasiłków
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Pilawa (mazowieckie)
ewidencjonowanie i przekazywanie dokumentów jawnych, przygotowywanie i wysyłanie przesyłek za pośrednictwem zewnętrznego operatora pocztowego, porządkowanie i przygotowywanie materiałów jawnych do archiwizacji, sporządzanie projektów spisów zdawczo-odbiorczych akt przekazanych i protokołów brakowania, obsługiwanie poczty elektronicznej, obsługiwanie urządzeń biurowych w postaci kserokopiarki, niszczarki, urządzenia welofunkcyjnego
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-08-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
współpraca z wykonawcami prac remontowych i inwestycyjnych, kontrola jakości i realizacji prac z projektem budowlanym i przepisami, sprawdzanie jakości prac i zabudowanych materiałów, odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru prac budowlanych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie ewentualnych wad, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Grupa Azoty Spółka Akcyjna - 2017-09-18 - Tarnów (małopolskie)
- Katowice, dnia 29.11.2016 r. Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 ( 1 pełny etat ).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie windykacji wierzytelności z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, wierzytelności z tytułu odszkodowań oraz kosztów dochodzenia tych roszczeń i eksmisji, zgodnie zobowiązującymi w KZGM procedurami windykacyjnymi, ewidencjonowanie wysłanych do dłużników dokumentów windykacyjnych w systemie informatycznym DOM 5, przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla Działu Prawnego w sprawach o wierzytelność, jak ieksmisję z lokali, ewidencjonowanie w systemie informatycznym DOM 5 i przekazywanie ich zapośrednictwem Działu Czynszowo Windykacyjnego, przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów umów dotyczących spłaty zaległości czynszowych wratach, odroczenia terminu ich spłaty lub umorzenia, aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media), sporządzanie informacji o dłużniku, umów dotyczących spłaty zadłużenia w formie świadczenia rzeczowego, przeprowadzanie miesięcznych analiz dokonywanych wpłat, prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.12.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
- budowa, regulacja i utrzymywanie kolejowej i tramwajowej sieci trakcyjnej prądu stałego
ART In Energy Sp. z o.o. - 2017-05-02 - Koluszki (łódzkie)
Obsługa klienta. Praca w godzinach 9-21.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Staroźreby (mazowieckie)
praca dozorowa na obiekcie
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Świdnik (lubelskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie izby Inżynierów Budownictwa,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
fakturowanie dokumentów,obsługa klienta, dopilnowanie stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Raba Wyżna (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Raba Wyżna (małopolskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów - przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych i wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego- wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikowaniem linii papilarnych klientów przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego- obsługa zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie odmowy wydania i unieważnienia paszportów i przygotowywanie projektów decyzjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn, montaż komponentów, dbałość o czystość
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Legnica (dolnośląskie)