INSPEKTOR NADZORU DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH Chorzów oferta pracy Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego wg przydzielonego rejonu zgodnie z wykazem przynależnych do niego budynków2. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem, realizacją i rozliczaniem robót budowlanych (w tym pustostanów) prowadzonych przez Zakład3. przeprowadzanie przeglądów budynków4. Przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów na planowane roboty remontowe5. Uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych w zakresie sprawdzania zgodności kosztorysów ofertowych na wnioske komisji6. Określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wnioske najemców, PINB, wydziałów Urzędu Miasta, innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek Zakładu, przygotowanie przedmiarów robót, prowadzenie korespondencji
Data publikacji: 2020-06-04
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego wg przydzielonego rejonu zgodnie z wykazem przynależnych do niego budynków2. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem, realizacją i rozliczaniem robót budowlanych (w tym pustostanów) prowadzonych przez Zakład3. przeprowadzanie przeglądów budynków4. Przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów na planowane roboty remontowe5. Uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych w zakresie sprawdzania zgodności kosztorysów ofertowych na wnioske komisji6. Określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wnioske najemców, PINB, wydziałów Urzędu Miasta, innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek Zakładu, przygotowanie przedmiarów robót, prowadzenie korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
złotych brutto - do uzgodnieniaPraca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowystanowisko pracy decyzyjne, związane z odpowiedzialnościączęste kontakty z klientem wewnętrznym i zewnętrznympraca w równoważnym systemie czasu pracyPraca na przedmiotowym stanowisku jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.Praca w budynku k niedostosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (brak windy, brak przystosowania sanitariatów)Praca w terenie, na placach budów, w remontowanych obiektach wymagająca udziału w wizjach lokalnychw przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w rozumieniu art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1202), zostanie zawarta umowa na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2463
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy elektronicy i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: niekaralność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjne-budowlanej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z zakresu: Ustawy Prawo Budowlane, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gmin, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990r. o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: nieposzlakowana opinia
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
komunikatywność, wysoka kultura osobista, uczciwość,
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: odporność na stres
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
danePracodawcy_nip: 6270019484
danePracodawcy_regon: 271570664
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Bałtycka 8/101/I piętro, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty należy złożyć w Zakładzie Komunalnym "PGM" w Chorzowie, ul. Bałtycka 8, II piętro, pokój 207, 206 lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją "nabór na stanowisko inspektor ds. ogólnobudowlanych" w nieprzekraczalnym terminie do 25.06.2020r. wymagane dokumenty:1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę - opatrzony własnoręcznym podpisem3. kserokopie dokumentów - potwierdzających wykształcenie, 4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, 5. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawiania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia6. kserokpopie dokumentów potwierdzających uprawnienia7. kopia dokumentu potwierdzająca aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa8.kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nie posiadających obywatelstwa polskiego)9/oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowego, o posiadani nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej - opatrzony własnoręcznym podpisem10. kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej11. klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji opatrzone własnoręcznym podpisemDopuszcza się składanie ofert elektronicznie, w tym przypadku oferta powinna byc opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załącznik. Adres skrytki Zakładu Komunalnego "PGM" w Chorzowie na ePUAP-ie: /zkpgm/SkrytkaESPszczególowe informacje: www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 13.03.2020r. Poniedziałek - środa 07-15, czwartek 07-17, piątek 07-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
danePracodawcy_kodPowiatu: 2463
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938887
Ulica pracodawcy: Bałtycka
Numer budynku pracodawcy: 8/101
danePracodawcy_nrLokalu: I piętro
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami samorządowymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311490
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy elektronicy i pokrewni
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.06.2020
Oferta pracy ważna do: 25.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3877973235aadc48cbc99f8214c61662
Podobne oferty pracy
1. sterowanie realizacją robót;2. nadzorowanie budowy;3. sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty podstawowe, dodatkowe i zamienne;4. przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2020-07-30 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej
ELBLĄGDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-24 - Malbork (pomorskie)
1. Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników.2. Udzielanie informacji, wyjaśnień, przyjmowanie oraz kontrola prawidłowości sporządzanych przez podatników wykazów w zakresie wymiaru w/w podatków. 3. Sporządzanie decyzji wymiarowych w/w podatkach.4. Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów z ewidencją księgową.5. Ustalanie danych do sprawozdań budżetowych.6. Rozpatrywanie wniosków oraz odwołań od decyzji wymiarowych.7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy minimis, o figurowaniu w ewidencji podatkowej.8. Dokonywanie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami Działu V Ordynacji podatkowej.9. Prowadzenie ewidencji obejmującej dane niezbędne do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego.10. Kontrolowanie dokumentacji podatkowej oraz wnoszenie o przeprowadzenie kontroli podatkowej osób fizycznych.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2020-04-06 - Tychy (śląskie)
- monitorowanie umów kredytowych- monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów Banku prowadzacych działalność gospodarczą oraz identyfikacja sygnałów ostrzegawczych i wskazywanie działąń zapobiegawczych- monitorowanie terminowości spłat ekspozycji kredytowych- monitorowanie zabezpieczeń ekspozycji kredytowych- rekomendowanie propozycji klasyfikacji ekspozycji kredytowych oraz monitorowanie terminów stosowania pomniejszeń podstawy tworzenia rezerw celowych
Kaszubski Bank Spóldzielczy - 2019-10-14 - Wejherowo (pomorskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych; kosztorysowanie; wykonywanie dokumentacji technicznych, planów robót, uzgodnień; przeprowadzanie przetargów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2018-07-06 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie wizualizacji łazienek, doradca klienta, rozpatrywanie reklamacji, obsługa inwestycji
kontakt przez PUP - 2015-09-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- wysokość wynagrodzenie + dodatek na staż- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) wykonywanie czynności administratora systemu ZSRK w obrębie modułu ról i uprawnień, w tym wdrażanie nowych rozwiązań do systemu oraz rozwój i utrzymanie istniejących funkcjonalności:- zarządzanie użytkownikami systemu;- analiza zmian oraz tworzenie nowych ról i uprawnień;- konfiguracja systemu;- organizacja i przeprowadzenie testów funkcjonalności;- monitorowanie systemu;- sporządzanie dokumentacji;2) rozwiązywanie zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym, jako II linia wsparcia dla użytkowników końcowych w zakresie ról i uprawnień;3) inne zadania w ramach współpracy cross-modułowej z administratorami, architektami systemu, kierownictwem projektu ZSRK oraz Ministerstwem Sprawiedliwości. Oferta dostępna w sali E.
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu - 2018-11-19 - Wrocław (dolnośląskie)
-wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13141
STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU - 2018-03-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań w zakresie technicznym i administracyjnym.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Białystok (podlaskie)
- prowadzenie spraw związanych z księgowością budżetową* Szczegóły oferty: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
Urząd Miejski Oborniki - 2020-03-24 - Oborniki (wielkopolskie)
- Główne obowiązki i czynności: 1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
- sortowanie odpadów recyklingowych: sprzętu elektrycznego, elektronicznego i tworzyw sztucznych
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2016-08-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
Nadzór nad terminową realizacją zleceń załadunkowych oraz transportowych, kontrola faktur za usługi transportu drogowego, sporządzanie codziennych raportów przewozowych oraz tworzenie planów na następne dni.
PCC INTERMODAL S.A. - 2016-05-20 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie kadr, księga przychodów i rozchodów
"HURTOWNIA SZKÓŁKARSKA J.Z.W CUR" JANINA CUR - 2020-03-27 - Końskowola (lubelskie)
Prace ziemne
HYDRO-BUD PIOTR MACH - 2017-02-24 - Odargowo (pomorskie)
Prace tynkarskie na zwenątrz jak i wewnątrz budynków. Prace głównie z maszyną tynkarską.
Rebecca Nevermann Putzbetrieb - 2018-08-10 - Niemcy (Niemcy)
Kierowanie traktorem, prace przy budowie dróg, poboczy, chodników, praca na jedną zmianę od poniedziałku do soboty w godzinach 7 - 15, wynagrodzenie podstawowe + premie.
REZBUD A. REZIK, J. REZIK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-04-26 - Bestwina (śląskie)
Obsługa maszyn, urządzeń przemysłu spożywczego, obsługa maszyn i urządzeń w procesie produkcyjnym, przygotowanie materiałów do produkcji, czytanie etykiet
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Łowicz (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
jw.
Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o. - 2018-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
organ doradczo - konsultacyjny w zakresie bhp
P.W. MIR-JAS Mirosław Jasyk - 2016-01-25 - Świdnica (dolnośląskie)
wykonywanie prac związanych z przygotowaniem przetworów mięsnych, rozbiór tusz wieprzowych
Zakład Mięsny "RAJCZA" Ewa,Józef i Jacek Barcik Sp.j. - 2019-03-20 - Rajcza (śląskie)
Obsługa kelnerska.
NATALIA WINIECKA-KEJNA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE STARY DWÓR - 2016-09-12 - Krojanty (pomorskie)
pozyskiwanie klientów i uutrzymywanie kontaktów z kontrahentami (biura turystyczne) z terenu Indii i Nepalu,planowanie i realizowanie zleceń zgodnie z wymaganiami klientów
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Wolica Pierwsza (lubelskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gałczewo (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku,- Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych.- Sporządzanie sprawozdań, zestawień i analiz w zakresie środków trwałych z wykorzystaniem MS Office.- Przygotowywanie dokumentacji będącej podstawą księgowania i rozliczeń w zakresie konta depozytowego: kaucji, wadiów i lokat.- Obsługa systemu informatycznego oraz przetwarzania danych w ramach obowiązków wynikających z zakresu czynności i odpowiedzialności służbowej.- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego.- Realizacja powierzonych obowiązków wymaga umiejętności współpracy z wydziałami Urzędu.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: - Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Miejscem pracy jest siedziba Urzędu Miejskiego.- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy: - Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta- Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej - 2020-07-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
efektywne prowadzenie zajęc dydaktycznych w zakresie nauczanego przedmiotu,prowadzenie zajęc wychowawczo-opiekuńczych, wyjazdy jako opiekun wycieczek szkolnych, prowadzenie pomiaru przyrostu wiedzy i umiejętnosci.
Centrum Medyczne Karpacz S. A. - 2019-07-17 - Karpacz (dolnośląskie)
obsługa magazynu ze szczególnym uwzglęnien klientów zagranicznych (Rosja, Ukraina). Obsługa osób w siedzibie firmy.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)