INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO Szczytno oferta pracy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego, w tym:kontrola zgodności wykonywania robót budowlanych z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym i warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę,
Data publikacji: 2020-10-13
Lokalizacja: Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Lipperta 10, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego, w tym:kontrola zgodności wykonywania robót budowlanych z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym i warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczytno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczycieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2817
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczytno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera, pakietu OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
danePracodawcy_nip: 7451611577
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Adres pracodawcy:
Jana Lipperta 10, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: szczycieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2817
Gmina pracodawcy: Szczytno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczytno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964991
Ulica pracodawcy: Jana Lipperta
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.10.2020
Oferta pracy ważna do: 13.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?11325567d49e408a616bf821f3353506
Podobne oferty pracy
- Więcej informacji na stronie: http://pm.katowice.pl/ --> BIP --> zakładka "Oferty pracy"Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- wypełnianie obowiązków służby BHP zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U 1997 nr 109 poz. 704) z późniejszymi zmianami,-przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP,-informowanie pracodawcy o wystąpieniu zagrożeń na terenie zakładu,-sporządzanie (co najmniej raz w roku) analiz stanu technicznego pomieszczeń,-organizowanie szkoleń z zakresu BHP,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,-udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków,-opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy stanowisk,-doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,-udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,-doradztwo w zakresie organizacji stanowisk, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia,-udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Warunki pracy: - niepełny wymiar czasu pracy tj. 1/2 etatu,- umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,- miejsce pracy -Katowice, ul. Mikołowska 26 cały budynek 4 kondygnacyjny (częściowo z windą),- praca: przy komputerze, pod presją czasu , wymagająca samodzielności.Praca na 1/2 etatu w godzinach 7:00-18:00. Godziny pracy uzależnione od potrzeb placówki.
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2020-10-29 - Katowice (śląskie)
- Księgowanie operacji finansowo-gospodarczych w systemie finansowo-księgowym w zakresie dokumentów dotyczących ewidencji majątku Urzędu,- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i deklaracja dokumentów dotyczących ewidencji mających Urzędu,- Uzgadnianie i weryfikacja stanów ewidencyjnych majątku trwałego,- Sporządzanie dokumentacji finansowej w zakresie spraw związanych z prowadzonymi ewidencjami oraz wspołpraca z komórkami merytorycznymi w tym zakresie spraw związanych z prowdzonymi ewidencjami oraz współpraca z komórkami merytorycznymi w tym zakresie, w tym uzgadnianie sald mienia użyczonego,- Naliczanie amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,- Uzgadnianie zapisów analitycznych i syntetycznych na kontach oraz analiza kartotek wydatków w zakresie wskazanym przez bezpośredniego przełożonego w celu rzetelnego przedstawiania danych.WARUNKI PRACY:Czynniki uciążliwe: praca w stresie pod presją czasu. Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błedów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowychKontakty zewnętrzne: kilka razy w miesiącu - kontrahenci Urzędu w celu wyjasnienia rozbieżności w ewidencji rozrachunków, Kilka razy w roku- dłużnicy w celu przekazania informacji na temat zadłużenia lub ewentualnych rozbiezności; Ministerstwa resortowe w zakresie przekazania informacji dotyczących sporządzanych sprawozdań i rozliczeń.INNE długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.Miejsce wykonywania pracy: ŁUW w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 ŁódźGodziny pracy od 8:00 do 16:00
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI w ŁODZI - 2018-10-22 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z przepisami prawa. Udział w pracach komisji przetargowej. Sprawowanie kontroli nad formalnie-prawną prawidłowością dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych. Praca pon. -pt. w godz. 7-15. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia Pracodawca dolicza dodatek stażowy.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Pruszków (mazowieckie)
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2020-01-10 - Goleszów (śląskie)
- Stała obserwacja otoczenia poprzez system monitorujący. Obsługa centrali systemu SAP. Obchód obiektu. Utrzymanie na bieżąco czystości posesji należącej do uczelni, łącznie z odśnieżaniem i sprzątaniem mechanicznym pod nieobecność osób do tego przyporządkowanych. Praca w Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin dziennie: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty, niedziele i święta. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w ochronie. Umijętność podejmowania szybkich decyzji. Obsługa komputera. Kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2016-11-22 - Katowice (śląskie)
nauka obslugi programów graficznych - Archicad, wykonywania inwentaryzacji budowlanej, projetów budowlanych, wykonawczych; znajomość prawa budowlanego, warunków technicznych oraz polskich norm; umiejętność wykonywania koncepcji programowo-przestrzennych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Trzebinia (małopolskie)
Obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2016-10-10 - Puck (pomorskie)
- Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2019-04-16 - Grójec (mazowieckie)
Rozwożenie wyrobów gotowych wg. zleceń, odbiór należności, dokonywanie sprzedaży gotówkowych partii towarów i dostarczanie do klientów.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat.B (min. od 3 lat),obsługa komputera.Praca na terenie Podkarpacia.
ORGANIC Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Sieniawa (podkarpackie)
j.w.
Eurest Poland Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
usługi gastronomiczne
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Człuchów (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, prowadzenie spraw z zakresu ubzepieczeń społecznych i podatkowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy i sporządzanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji urlopów. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Praca w godz.: 7:45-15:45.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty i praca z klientami, pisanie polis, przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, udział w szkoleniach i pogłębianie wiedzy prawno - ubezpieczeniowej.
EMERITUS Kompleksowe Ubezpieczenia - 2016-03-07 - Zamość (lubelskie)
Praca administracyjno - biurowaI zmiana: 07.30 - 15.30 pn-pt
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie szkoleń i dzielenie się wiedzą z analitykami na temat technik inwestygacyjnych, używanych systemów, produktów bankowych oraz polityki i regulacji dotyczących przeciwdziałaniu praniu pieniędzy, współpraca z partnerami biznesowymi w celu ustalania i dokumentowania wymogów określających zakres rozszerzenia bądź usprawnienia monitoringu, raportowanie nietypowych zachowań klientów mogących mieć związek z praniem pieniędzy, zapewnianie efektywnej kontroli wewnętrznej w celu minimalizacji występujących ryzyk, wspieranie procesu wdrażania procedur oraz zintegrowanych procesów mających na celu spełnienie wewnętrznych i zewnętrznych wymagań regulacyjnych, bycie na bieżąco z trendami biznesowymi, branżowymi, a także dobrą praktyką w obszarze monitoringu transakcji pod kątem przeciwdziałania praniu pieniędzy, wspieranie procesu wdrażania nowych produktów podczas fazy UAT
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, aktualne uprawnienia, umiejętność obsługi maszyn budowlanychZakres obowiązków: praca przy budowie dróg
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2018-03-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Kierowca/ operator wózka widłowego .
Van Pur S.A. - 2017-03-06 - Łomża (podlaskie)
Obsługa i konserwacja urzązen hydrotechnicznych oraz terenów zielonych nalężących należących do Zarządu Zlewni w Opolu. Praca trzyzmianowa: 6-14/14-22/22-6.zatrudnienie na okres próbny z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w : Opolu, Opolu-Wróblin 2 etaty, Opolu-Groszowice , Dobrzeniu Wielkim
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-05-21 - Opole (opolskie)
Wykonywanie pomiarów sprawdzających ochronnność osłon stałych w pracowniach rtg, wykonywanie pomiarów promieniowania jonizującego i niejonizującego na stanowiskach pracy, kontrole wybranych parametrów technicznych aparatów rtg.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Włodawa (lubelskie)
Praca na hali produkcyjnej. Obróbka metali, toczenie, frezowanie.
IVEGO-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-14 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 8-15 w Kołobrzegu, również w soboty i niedziele.
Centrum Rehabilitacyjno-Wczasowe AMBER s.c. - 2019-03-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej określonych ustawą z dnia 29.01.2004r. o Inspekcji WeterynaryjnejWARUNKI PRACY:Jedna zmiana pn-pt 7-15Miejsce pracy: siedziba Inspektoratu oraz w terenie (powiat elbląski oraz gmina Miasto Elbląg)Wynagrodzenie od 3000 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaWyjazdy służbowe i szkoleniowe.Narzędzia pracy: komputer, urządzenia pomiarowe. Praca w terenie - wyjazdy samochodem służbowym. Budynek jednopiętrowy bez podjazdu dla niepełnosprawnych i windy. Brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Za wieloletnią pracę członek korpusu służby cywilnej otrzymuje nagrodę jubileuszową. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka".Pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników i jego dzieci, dopłaty do kolonii i obozów, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi), dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogo-Pożyczkowej możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu - 2020-02-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Ochrona mienia kontraheta
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
-
DG Cargo + Joanna Grad - 2019-08-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Obróbka metalu. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00 (pon. -pt.)
PW KARO Roman Kaczmarek - 2016-01-22 - Śrem (wielkopolskie)
Transport towarów, naprawy mechaniczne
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Zwiastowice (opolskie)
Dbanie o stan techniczny sieci C.O., nadzór nad pracą kotłowni, nadzór nad obiektami infrastruktury. Kontakt tel. 26 116 25 08
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)