INSPEKTOR DS. PROMOCJI W REFERACIE PROMOCJI W URZĘDZIE GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA Goleszów oferta pracy Urząd Gminy Goleszów
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PROMOCJI W REFERACIE PROMOCJI W URZĘDZIE GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Goleszów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Goleszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
szczegółowe informacje na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.plwynagrodzenie zgodnie z regulaminem wynagradzania
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. PROMOCJI W REFERACIE PROMOCJI W URZĘDZIE GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goleszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Goleszów zamieszczonym w Urzędzie Gminy Goleszów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Goleszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
1 maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.plDokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem miejsca zamieszkania, z dopiskiem "nabór na stanowisko inspektora ds. zamówień publicznych" w godzinach pracy urzędu lub przestłać pocztą w terminie do dnia 23 lipca 2018 r. do godz. 15:00 (liczy się dzień wpływu do Urzędu Gminy)Urząd Gminy Goleszówul. 1 Maja 543-440 GoleszówI piętro, pok. nr 9 (sekretariat)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Goleszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goleszów
Ulica pracodawcy: 1 maja
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 20.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1480fbbe24d1a92a02c0dceb809d5026
Podobne oferty pracy
Nadzór inwestorski, według realizacji kontraktów
INWESTYCJE, BUDOWNICTWO, HANDEL "INWEST-COMPLEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- prowadzenie na podstawie dowodów księgowych księgi rachunkowej jednostki;- uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 6:30-14:30.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Marcel - 2020-03-02 - Radlin (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Stacje Paliw Jespol Henryk Jessa - 2018-03-22 - Lipno (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, uprawnienia bez ograniczeń nadzorowania lub kierowania robotami.Prawo jazdy kat.B, mile widziane doświadczenie, komunikatywność, samodzielność. Na poczatek umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Sp z o.o. - 2019-11-20 - Racibórz (śląskie)
Obowiązki ASI
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2019-09-04 - Wartkowice (łódzkie)
transport krajowy i międzynarodowy
FIRMA TRANSPORTOWA HALINA NIEDŹWIECKA - 2018-02-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Ustalenie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie i nadzorowanie ich wykonanie w obiektach, budynkach i lokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, m.in. w zakresie: robót ogólnobudowlanych, robót drogowych, robót dekarskich, robót malarskich i posadzkarskich, robót stolarsko-ślusarskich, przeglądów i robót kominiarskich.- Dokonywanie bieżących oględzin budynków jak w pkt. 1, dot. stanu w zakresie branży budowlanej, podejmuje działania w ślad za dokonanymi ustaleniami i potrzebami.- Sporządzanie planów remontów, typowanie robót w zakresie konserwacji. Przygotowywanie planów inwestycji na terenie DOM.- Uczestniczenie w komisjach dot. stanu technicznego obiektów i lokali, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali.- Typowanie, sporządzanie niezbędnych protokołów oceny i typowania robót, przygotowywanie wyceny i zlecanie wykonanie remontów obiektów lub lokali. Wprowadzanie wykonawcy na obiekt, nadzorowanie realizację robót budowlanych w zakresie prawidłowości ich wykonania, jakości, terminów, ilości zużytych materiałów, ocenienie prawidłowości wykonanej dokumentacji powykonawczej. Weryfikowanie kosztorysów i sporządzanie protokołów odbioru robót po ich komisyjnym odbiorze.- Zgłaszanie planowanych robót do Delegatury Wydziału Architektury m.st. Warszawy, przygotowywanie wniosków do Stołecznego Konserwatora Zabytków o wydanie decyzji/zleceń.- Zlecanie wykonanie robót zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o własności lokali, Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego oraz Zarządzaniami Dyrektora ZGN Mokotów.- Przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów do konkursów ofert i przetargów, uczestniczenie w komisji konkursowej/przetargowej.- Nadzorowanie pod względem technicznym przebudowy lub adaptacje lokali mieszkalnych i użytkowych oraz opiniowanie wniosków do adaptacji.- Sporządzanie opinii technicznych dot. remontów wykonanych przez Wspólnoty Mieszkaniowe na podstawie dokumentów przekazanych przez pełnomocników m.st. Warszawy.- Dokonywanie bieżących przeglądów schronów i budowli ochronnych. Odpowiadanie za stan techniczny obiektów- zlecanie prac do wykonania.- Przygotowywanie harmonogramów przeglądów rocznych i 5- letnich budynków branży budowlanej, nadzorowanie konserwatora budowlanego w zakresie wykonywania przeglądów rocznych i wykonawców przeglądów kominiarskich i 5- letnich w zakresie terminów i prawidłowości wykonania przeglądów, dokonuje rozliczeń finansowych za wykonane przeglądy.- Dokonywanie wpisów do książek obiektów budowlanych i kompletowanie dokumentów z wykonanych przeglądów budynków.- Odpowiadanie za prawidłową realizację umowy konserwatorskiej oraz umów na roboty remontowe i projektowe zawartych przez ZGN Mokotów.- Wykonywanie decyzji wydanych Nadzór Budowlany, Stołecznego/Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Straż pożarna, Stację Sanitarno- Epidemiologiczną, Inspekcje Pracy i inne organy uprawnione do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statusowymi ZGN Mokotów. Nadzorowanie wykonanie robót.- Przygotowywanie umów/porozumień na roboty remontowe.- Wspólnie z inspektorami ds. sanitarnych i elektrycznych dokonywanie przeglądów budynków i obiektów nowo przyjętych, sporządzanie opinii technicznych.- Przygotowywanie dokumentacji do korekty udziałów miasta w budynkach wspólnot mieszkaniowych, wykonywanie szkiców i pomiarów kontrolnych powierzchni lokali miasta w zakresie niezbędnym do zdobycia lokalu lub nieruchomości.- Obsługiwanie programu komputerowego SZTON w zakresie realizowanych napraw, remontów i przeglądów.- Udzielanie terminowo odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski wpływające do ZGN Mokotów, zgodnie z dekretacją Kierownika DOM.- Wykonywanie zadań wynikających z wewnętrznych regulacji i zarządzeń.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Recepcjonistka, fryzjer
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Skarbimierz (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
1.współuczestnictwo w dokonywanie inspekcji i kontroli obiektów i robót budowlanych, utrzymywania i użytkowania obiektów budowlanych na terenie miast na prawach powiatu Chorzów oraz Świętochłowice.2.dokonywanie kontroli uprawnień do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie oraz wykonywania w tym zakresie obowiązków przez uczestników procesu budowlanego,3.prowadzenie kontroli należytego wykonywania obowiązków przez właścicieli i zarządców obiektów budowlanych,4.prowadzenie spraw administracyjnych w ww. zakresie,5.współuczestnictwo w postępowaniach egzekucyjnych,6.redagowanie aktów administracyjnych oraz prowadzenie innej korespondencji urzędowej,7.prowadzenie spraw zleconych przez dyrektora jednostki.Dodatkowo w czasie urlopu lub nieobecności pracownika administracyjnego, w jego zastępstwie:1.prowadzenie spisów i rejestrów,2.prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,3.przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W CHORZOWIE - 2019-12-11 - Chorzów (śląskie)
Mycie i konserwacja pojazdów mechanicznych.Dodatkowo jest możliwość zatrudnienia na stanowisku wulkanizatora.
Car Arte Marcin Żrałek - 2020-03-03 - Marki (mazowieckie)
wykonywanie prac naprawczych i konserwacyjnych przy budynkach
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Nowy Kościół (dolnośląskie)
Praca w zakładzie budowy aparatury specjalizującym się w produkcji zbiorników cisnieniowych, wymienników ciepła, aparatów kolumnowych, reaktorów, mieszalników, filtrów oraz innych konstrukcji spawanych.Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwośc rozwoju oraz atrakcyjne warunki wynagrodzenia
METALKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, obsługa komputera, drukarki, terminala, wystawianie faktur, serwowanie dań, tworzenie raportów, utrzymywanie czystości.
JBM TURYSTYKA Bartłomiej Białaszek - 2017-10-24 - Płock (mazowieckie)
Dokonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków znajdujących się w zasobach BSM;Współudział w sporządzaniu rzeczowo - finansowego planu przedsięwzięć remontowych na podstawie realizowanych kontroli okresowych obiektów; Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami remontowymi (sporządzanie, weryfikacja i zatwierdzanie kalkulacji kosztorysowych), uczestnictwo w odbiorach zlecanych robót remontowych;Sporządzanie dokumentacji przetargowej do prowadzonych przez Spółdzielnię postępowań w celu wyłonienia wykonawców w zakresie robót ogólnobudowlanych; Bieżący udział w wizjach lokalnych, współpraca z administracjami i komórkami w biurze zarządu w zakresie objętym zakresem czynności i odpowiedzialności;Prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni oraz Mieszkańcami zasobów BSM.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-27 - Bytom (śląskie)
Zakres zadań: - prowadzenie obsługi kancelaryjnej i administracyjnej Biura, - przyjmowanie korespondencji kierowanej do Biura i przedkładanie jej do dekretacji dyrektorowi i jego zastępcy oraz jej rozdział, a także przedkładanie do podpisu dyrektora i zastępcy dyrektora dokumentów przygotowanych przez pracowników Biura, - kontrola formalna i przygotowywanie korespondencji wychodzącej z Biura do wysyłki (w szczególności adresowanie, kopertowanie) lub przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, - prowadzenie terminarza spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora Biura, - wyszukiwanie informacji i danych potrzebnych dyrektorowi i zastępcy dyrektora Biura, - wykonywanie innych czynności związanych z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Biura (w szczególności łączenie rozmów przełożonych, przekazywanie informacji, obsługa spotkań przełożonych z gośćmi, prowadzenie listy obecności oraz książki wyjść w godzinach pracy, zapewnianie zaopatrzenia Biura w materiały biurowe niezbędne do pracy, obsługa recepcyjna przełożonych).
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
- zszywanie elementów z tkaniny polipropylenowej- utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Zduny (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac pomocniczych w kuchni
GEOVITA S.A. Warszawa - 2016-12-21 - Wisła (śląskie)
1.Przygotowywanie posiłków2.Sprzątanie swojego miejsca pracy3.Wykonywanie poleceń pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Obserwacja i patrolowanie ochranianego obiektu na terenie Dąbrowy Górniczej Ząbkowice Drewnex
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
aktualizacja baz danych: EGiB, BDOT500 i GESUT oraz mapy rastrowo-wektorowej, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji powstałej w wyniku prac geodezyjnych przyjmowanych do pzgik
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-05-30 - Cieszyn (śląskie)
Segregacja i klasyfikacja wyrobów drzewnych. Obsługa prostych urządzeń tnących z podajników maszyn.
Zakład Tartaczny Kleniewski Waldemar spółka jawna - 2020-11-10 - Bondyrz (lubelskie)
sprzątanie biur,sprzątanie ciągów pieszych (klatki schodowe, korytarze), sprzątanie pomieszczeń socjalnych
RAVEN J.M. KRUK SP.J. - 2017-12-07 - Zielona Góra (lubuskie)
KOORDYNACJA I NADZÓR NAD CAŁOKSZTAŁTEM SPRAW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ GOŚCI HOTELOWYCH W ZAKRESIE ODPOWIEDNIEGO, ZGODNEGO ZE STANDARDAMI MARKI PRZYGOTOWANIA POKOI HOTELOWYCH DO SPRZEDAŻY, NADZÓR NAD POKOJOWYMI, W TYM TAKŻE PRZYDZIELANIE PRACY ZGODNIE Z BIEŻĄCYM ZAPOTRZEBOWANIEM, KONTROLĘ POKOI HOTELOWYCH POD WZGLĘDEM CZYSTOŚCI, STANU TECHNICZNEGO, WYPOSAŻENIA ORAZ ZARZĄDZANIE PRZY WSPÓŁPRACY Z RECEPCJĄ POKOJAMI W KOMPUTEROWYM SYSTEMIE HOTELOWYM.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE BRAK LUB PODSTAWOWE,-MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE,-MILE WIDZIANA PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE.GODZINY PRACY: 06:00-22:00,+PRACA W WOLNE DNI,WYNAGRODZENIE 2250,00 ZŁ BRUTTO.
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
promowanie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Utrzymanie w czystości pomieszczeń WORD poprzez systematyczne usuwanie kurzu, odpadów, śmieci oraz mycie. Codzienne opróżnianie koszy. Gromadzenie makulatury w miejscach do tego przeznaczonych. Dopilnowanie gaszenia świateł oraz ewentualnego wyłączania urządzeń elektrycznych. Składowanie środków czystości, past itp. w miejscach do tego celu wyznaczonych. Zamykanie pomieszczeń biurowych po zakończeniu sprzątania i oddanie kluczy w miejscu pobrania. Powiadomienie przełożonych o zauwazonych uchybieniach lub zagrożeniach pożarowych. Wykonywanie innych obowiązków przewidzianych na tym stanowisku pracy. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez bezpośredniego przełozonego lub dyrektora. Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz właściwą gospodarkę powierzonym mieniem.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W KALISZU - 2018-01-31 - Kalisz (wielkopolskie)
Koordynator grup sprzątających, kontrakty z klientami, obsługa systemu płac i zamówień. Praca na terenie woj. podlaskiego
"AMLUX" Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowca kat. C+E
Piotr Pasadyn Zakład Usługowo Handlowy "DYNAMIC" - 2016-11-30 - Tarnów (małopolskie)