INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO-SPECJALISTA DS. REMONTÓW Tychy oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "WERONIKA"
Pewne i sprawdzone place zabaw.Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO-SPECJALISTA DS. REMONTÓW
Wynagrodzenie: 5 000 - 5 800 PLN
Zakres obowiązków: pełnienie funkcji inspektora nadzoru, prowadzenie wykazu dokumentacji dotyczącej budynków wielorodzinnych, nadzór nad kompleksowością oraz dokonywanie bieżących aktualizacji wykazu, nadzór nad prowadzeniem remontów i inwestycji budowlanych w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Weronika, analiza kosztorysów i ofert wykonawców, pozyskiwanie ofert na roboty remontowo budowlane, uczestniczenie w komisjach przetargowych, prowadzenie książek obiektów, wykonywanie rocznych i pięcioletnich przeglądów budowlanych budynków wielorodzinnych w zasobach spółdzielni oraz placów zabaw, udział w przygotowywaniu rocznych planów remontowych, rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców, prowadzenie korespondencji z mieszkańcami oraz instytucjami
Data publikacji: 2021-03-04
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "WERONIKA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 105, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełnienie funkcji inspektora nadzoru, prowadzenie wykazu dokumentacji dotyczącej budynków wielorodzinnych, nadzór nad kompleksowością oraz dokonywanie bieżących aktualizacji wykazu, nadzór nad prowadzeniem remontów i inwestycji budowlanych w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Weronika, analiza kosztorysów i ofert wykonawców, pozyskiwanie ofert na roboty remontowo budowlane, uczestniczenie w komisjach przetargowych, prowadzenie książek obiektów, wykonywanie rocznych i pięcioletnich przeglądów budowlanych budynków wielorodzinnych w zasobach spółdzielni oraz placów zabaw, udział w przygotowywaniu rocznych planów remontowych, rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców, prowadzenie korespondencji z mieszkańcami oraz instytucjami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 5 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO-SPECJALISTA DS. REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2477
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 5 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia konstrukcyjno-budowlane wykonawcze, minimum 5 cio letnie doświadczenie przy nadzorowaniu robót remontowo-budowlanych, znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków, posiadanie prawa jazdy, znajomość pakietu MSOffice (Word, Excel w stopniu podstawowym), znajomość programu kosztorysowania NORMA PRO, wysoka kultura osobista
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "WERONIKA"
danePracodawcy_nip: 6460326976
danePracodawcy_regon: 27105340800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 105, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Tychy
danePracodawcy_kodPowiatu: 2477
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tychy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944534
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 105
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.03.2021
Oferta pracy ważna do: 22.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d952774c9e05357eaf57d02ec0caed21
Podobne oferty pracy
sprzedaż, rozwożenie towaru AGD
"SAF" Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Safuler - 2016-03-04 - Zgierz (łódzkie)
Zadania:zbieranie ofert, składanie zamówień, zakuoy towarów, transport i odbiór towarów.Wymagania:wykształcenie min.średnie, biegła znajomość komputera - Microsoft Office (WORD, EXCEL), prawo jazdy kat.B.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu - 2019-04-19 - Racibórz (śląskie)
sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Pomiary manualne detaliza pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych -Odbiór jakościowybieżącej produkcji -Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym-Nadzór nad dokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Opole (opolskie)
składanie przyczep
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wieluń (łódzkie)
szczegółowa informacja znajduje sie na stronie www.krus.gov.pl w zakładce Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Poznaniu - 2020-03-03 - Jarocin (wielkopolskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu odkrywkowych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2019-04-03 - Kraków (małopolskie)
koordynacja i nadzór nad pracą podległego zespołu
POLIMERC Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Dobczyce (małopolskie)
Układanie towarów, robienie wystawy. Obsługa klienta, doradztwo. Obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu sprzedażowego, terminala. Prace porządkowe na terenie sklepu.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
kierowca
MultiNet ADAM SZCZACHOR - 2015-11-10 - Sady (wielkopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
układanie kostki brukowej, krawężników, prace drenarskie i ogólnobudowlane
FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA KURZEJA Grzegorz - 2017-09-18 - Brzezowa (małopolskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowywanie wniosków o ulgi/ umorzenia, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych, obsługa interesanta, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa miksera do przygotowania różengo rodzaju mas serowych,ma makowych,ciast biszkoptowo-tłuszczowych,białek jaj kurzych,a takze mieszalnika-podgrzewacza cukierniczego służącego do przygotowywania podgrzewania i mieszania czekolady,polew,lukru oraz pomady
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Częstochowa (śląskie)
planowanie i organizacja prac mechaników, nadzorowanie prawidłowości napraw i kontrola zleceń, kontakt z klientem
RE-WO VOLUMIS MOTORS sp. z o.o. - 2015-11-13 - Lubin (dolnośląskie)
Utrzymanie porządku
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Puck (pomorskie)
Wyjaśnianie klientom zasad i opcji gry na automatach, kontrolowanie stanu zabezpieczeń automatów, realizowanie na rzecz klientów transakcji związanych z grami na automatach, wykonywanie czynności rozliczeniowych związanych z automatami do gier.
Casino Sp. z o.o - 2019-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przestrzeganie przepisów oraz zasad w tym zakresie. Doradzwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy na których wystepują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe.
18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY - 2020-08-13 - Łomża (podlaskie)
Prace gospodarcze. Praca w Kaliszu
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-07-05 - Opole (opolskie)
montaż płyt gips-karton i profili stalowych oraz sufitów systemowych
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Częstochowa (śląskie)
1.całościowe przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw pracowniczych2.obsługa pracowników w zakresie ubezpieczeń społecznych 3.przygotowywanie wszelkich, wymaganych przepisami prawa pism w zakresie prowadzonych spraw pracowniczych4.obsługa programu kadrowo – płacowego, wprowadzanie i generowanie danych do i z systemu5.prowadzenie ewidencji czasu pracy w zleconym zakresie, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności; 6.rozliczanie harmonogramów czasu pracy; kontrola ważności badań lekarskich7.obsługa praktyk zawodowych i studenckich prowadzonych w Szpitalu8.współpraca w przygotowywaniu raportów i analiz dotyczących zatrudnienia
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)
SPRAWDZANIE RACHUNKÓW I FAKTUR, UZGADNIANIE ZOBOWIĄZAŃ KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie języka angielskiego
ZESPÓŁ SZKÓŁ W MAŁOMICACH - 2017-01-24 - Małomice (lubuskie)
spawanie elementów metalowych
Zakład Metalowy Wiliński Halina Wilińska - 2018-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1760&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/121/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Odpadów Przemysłowych i Ochrony Powierzchni Ziemi w Wydziale Kształtowania Środowiska.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- wydawała pozwolenia na wytwarzanie odpadów oraz zajmowała się ich wygaszaniem, cofaniem i ograniczaniem,- realizowała zadania w zakresie przenoszenia praw i obowiązków wynikających z pozwoleń,wydawała i cofała zezwolenia na prowadzenie zbierania oraz przetwarzania odpadów,- odpowiedzialna za wzywanie do niezwłocznego zaniechania naruszania przepisów prawa w zakresie działalności objętej zezwoleniem oraz działań niezgodnych z wydanym zezwoleniem na zbieranie lub przetwarzanie odpadów,- wydawała decyzje nakazujące posiadaczowi odpadów ich usunięcie z miejsc nieprzeznaczonych do składowania lub magazynowania,- prowadziła działalność interwencyjną w sytuacjach otrzymania sygnałów o zagrożeniu środowiska wskutek nieprawidłowości w gospodarce odpadami,- udostępniała informacje o środowisku i jego ochronie.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym oraz w terenie /przeprowadzanie kontroli i wizji/, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym,- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-27 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, wydawanie świadectw, zaświadczeń potwierdzających fakt zatrudnienia, sporządzanie umów odpowiedzialności materialnej i zakresu obowiązków dla pracowników. wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu komputerowego,sporządzanie sprawozdań do GUS.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-10-05 - Tychy (śląskie)