INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO Rzeszów oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad robotami remontowymi,- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej- przygotowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płk. Lisa Kuli 13a, 35-025 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad robotami remontowymi,- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej- przygotowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa ogólnego lub pokrewne, praktyczna znajomość przepisów budowlanych i procedur związanych z inwestycjami budowlanymi, doświadczenie zawodowe, uprawnienia budowlane , umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej realizacji zadań, dobra organizacja pracy, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Płk. Lisa Kuli 13a, 35-025 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, list motywacyjny, scan uprawnień budowlanych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Płk. Lisa Kuli
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1d0d91b49c5e58c80ffc65f58819bc80
Podobne oferty pracy
Rekomendacja najlepszego rodzaju ubezpieczenia po analizie potrzeb klienta. Prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi. Prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami.
4Life Direct sp z o.o. - 2017-04-27 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie dokumentacji BHP, nadzór i kontrola obiektów, prowadzenie szkoleń, udział w komisjach powypadkowych. Praca w godz. 7-15
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
nie wskazano
,,SAREL BIS" s.c Sabik Ryszard, Sabik Grzegorz, Polakowska Monika - 2017-05-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało min:- sporządzanie analiz wniosków dotyczących kredytowania,- dokonywanie oceny zdolności kredytowej oraz proponowanych zabezpieczeń,- przygotowywanie propozycji decyzji kredytowych,- przygotowywanie umów kredytowych i umów prawnych zabezpieczeń na określonych w decyzji kredytowej warunkach,- rejestracja umów kredytowych i umów zabezpieczeń prawnych w systemie,
Bank Spółdzielczy Iława - 2019-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
nauczanie dzieci w Szkole Podstawowej, Gimnazjum i Szkole Przysposabiającej do Pracy
Zespół Szkół Specjalnych Brodnica - 2016-08-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe techniczne; książeczka sanepidu; obsługa urządzeń elektrycznych, konserwacja, bieżące naprawy; praca także w weekendy; miejsce pracy: Gliwice;
"AUCHAN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-07 - Gliwice (śląskie)
Podstawowa obsługa maszyn przy prostych operacjach. Kontrola jakości oraz pakowanie wyrobu. Współpraca w zespole technicznym
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)
Czynności pomocnicze przy produkcji styropianu- czynności pomocnicze na magazynie
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Międzyrzecz (lubuskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Krzeszów (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż mebli, dodatków i oświetlenia
Meble Black Red White Sp. zo.o - 2015-12-02 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Obsługa platformy sklepowej OpenCart. Wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego. Przygotowywanie ofert sprzedaży w programach graficznych (katalogi, cenniki, banery). Promowanie produktów w Internecie. Składanie zamówień w hurtowniach. Nauka wyliczania cen detalicznych. Nauka metod zarządzania zapasami, analiza produktów ABCXYZ. Obsługa programu magazynowego MAGIC oraz programu Subiekt GT. Obsługa kasy fiskalnej. Sporządzanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli. 2. Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej kontroli. 3. Uczestniczenie w spotkaniach na linii. 4. W przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
Randstad Polska - 2017-07-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Szlifowanie elementów ze stali czarnej, aluminium i stali nierdzewnej.
"BEKERS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
serwis i obsługa obiektów infrastruktury energetycznej: sprężarkownia, sieć wody zimnej i ciepłej, oczyszczalnia ścieków, serwis, obsługa urządzeń: kotłownia zakładowa, układy pompowe, wentylacyjne i chłodnicze, piece
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-10-18 - Łańcut (podkarpackie)
Praca na stanowisku Urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.Praca na umowę o pracę od 7-15 w Kołobrzegu.Więcej informacji na stronie internetowej www.bip.krus.gov.pl w zakładce "Praca w KRUS", a następnie " OR w Koszalinie"
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koszalinie (KRUS) - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zabiegi pielęgnacyjne ciała
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
obsługa linii do produkcji opakowań foliowych
FOL-PLAST Zawadka Sp.zo.o.Sp.k. - 2018-05-15 - Pilawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac murarskich, tynkarskich, ogólnobudowalnych.
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Jarosław (podkarpackie)
•Realizacja zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,•Pomoc w ciągłym nadzorze nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w firmie oraz dążenie do poprawy bezpieczeństwa,•Inicjowanie działań kształtujących prawidłowe zachowania z zakresie BHP,•Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz,•Bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,•Proponowanie działań zapobiegawczych, zmniejszających ryzyko wystąpienia zdarzeń niebezpiecznych,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, organizacji i metod pracy na stanowiskach, na któ
P. U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)
Realizacja polityki informacyjnej powiatu, opracowywanie materiałów promocyjnych o powiecie płockim, ich publikacja i upowszechnianie, współorganizacja samorządowych przedsięwzięć i imprez integracyjnych, zbieranie, selekcjonowanie i przygotowywanie informacji dla potrzeb serwisu internetowego oraz internetowych portali społecznościowych starostwa, przygotowywanie dokumentacji tekstowych niezbędnych do promocji powiatu, opracowywanie materiałów prasowych dotyczących starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ich prezentacje w mediach.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)
Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych, organizacja targów i giełd pracy, kierowanie młodzieży do pracy stałej, sezonowej i krótkoterminowej
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-06-16 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, praca w sklepie spożywczym na dwie zmiany od 6.00 do 14.00 oraz od 14.00 do 20.00. Kontakt osobisty z pracodawcą.
ZIELAWSKI ARKADIUSZ PPUH SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY MAX - 2017-07-14 - Rybnik (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Machowinko (pomorskie)
Prowadzenie i nadzorowanie procesów w skali laboratoryjnej. Pobieranie, uśrednianie i przygotowanie do analiz oraz badań próbek materiału. Wykonywanie analiz przy użyciu aparatury pomiarowej. Oznaczanie wielkosci fizycznych substancji. Utrzymywanie w dobrym stanie technicznym aparatury i szkła laboratoryjnego. Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej.
"KOMERS INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Straszyn (pomorskie)
f
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
-realizowanie planów sprzedażowych związanych ze sprzedażą produktów dla zwierząt, w tym leków weterynaryjnych,- stały, telefoniczny kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów,- przygotowywanie ofert handlowych,- przygotowywanie analiz sprzedażowych,- uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (targi, spotkania, itp.),- proponowanie działań usprawniających sprzedaż.
VET-ANIMAL ALEKSANDRA RACZYŃSKA - 2016-05-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
1) gromadzenie danych potrzebnych do zatwierdzenia rocznych arkuszy organizacyjnych i aneksów publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i szkolnego Schroniska Młodzieżowego,2) bieżąca analiza zgodności pracy przedszkoli, szkół i Schroniska z zatwierdzonymi arkuszami organizacyjnymi,3) prowadzenie rejestru wykorzystania w przedszkolach, szkołach i Schronisku godzin dydaktycznych przeznaczonych na nauczanie indywidualne, zajęcia rewalidacyjne, wczesne wspomaganie rozwoju i zgodności arkuszy z bazą SIO,4) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych w jednostkach oświatowych (weryfikacja nazwy placówki, daty przekazania do użytkowania),5) prowadzenie postępowań zamówień publicznych na rzecz Centrum,6) inicjowanie i wnioskowanie o środki pozabudżetowe na projekty edukacyjne dla Centrum, przedszkoli i Schroniska a także dla szkół zgodnie z odrębnymi pełnomocnictwami,7) opracowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń Burmistrza i zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w zakresie oświaty,8) prowadzenie konsultacji bieżących spraw oświatowych z Radcą Prawnym,9) opiniowanie spraw oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wnioskowanie sposobu ich załatwienia,10) przygotowywanie projektów odpowiedzi prowadzonych spraw oraz odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych w zakresie oświaty,11) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z uzyskaniem wpisu do ewidencji przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów niepublicznych na terenie Gminy Cieszyn, wraz z prowadzeniem tej ewidencji i wydaniem decyzji administracyjnej w tych postępowaniach,12) prowadzenie postępowań związanych z zakładaniem przekształcaniem i likwidacją szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Cieszyn,13) przygotowanie i przeprowadzenie procedury konkursowej wyłaniającej kandydata na dyrektora jednostek obsługiwanych,14) prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli,15) w ramach posiadanych upoważnień pełnienie doraźnego zastępstwa Dyrektora Centrum podczas jego nieobecności,16) prowadzenie postępowań egzaminacyjnych na stopień nauczyciela mianowanego dla nauczycieli pracujących w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Cieszyn,17) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Centrum i jednostek obsługiwanych jako redaktor,18) Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami oraz zapewnienie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych (wg aneksu do zakresu obowiązków),19) Prowadzenie spraw dotyczących koordynacji procedur naboru kandydatów do przedszkoli i szkół,20) Opracowanie projektów zarządzeń Burmistrza Miasta dotyczących zatrudniania dyrektorów przedszkoli, szkół podstawowych i Schroniska,21) Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora Centrum.
Centrum Usług Współnych Cieszyn - 2019-01-08 - Cieszyn (śląskie)