INSPEKTOR NADZORU BRANZY BUDOWLANEJ Toruń oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "LEM-BUD" SPÓŁKA ZO.O.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BRANZY BUDOWLANEJ
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: sprawdzanie jakości i ilosci wykonywanych robót, odbiory robót, obsługa gwarancyjna budynków
Data publikacji: 2016-07-18
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "LEM-BUD" SPÓŁKA ZO.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okólna 128, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawdzanie jakości i ilosci wykonywanych robót, odbiory robót, obsługa gwarancyjna budynków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 6-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BRANZY BUDOWLANEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier budownictwa - budownictwo ogólne (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa programów kosztorysowych : Norma Pro, Rodos
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: AutoCad - projektowanie komputerowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność czytania dokumentacji technicznej i projektowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń, obsługa programu Rodos
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "LEM-BUD" SPÓŁKA ZO.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv nalezy wysłać na adres: biuro (at) lem-bud.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 18.07.2016
Oferta pracy ważna do: 18.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie dostaw, obsługa urzadzeń przygotowanie towarów, przyjmowanie zamówień i reklamacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
1.Załatwianie wszelkich spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do MOPR, 2.Opracowywanie projektów:a)regulaminów związanych z funkcjonowaniem MOPR,b)uchwał związanych z zakresem działalności MOPR,c)zarządzeń wydawanych przez Dyrektora MOPR,d)upoważnień dla Dyrektora oraz pracowników,e)programów, strategii przy udziale pracowników merytorycznych.3.Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń, upoważnień i przygotowywanie propozycji ich aktualizacji.4.Prowadzenie rejestru dokumentów organizacyjnych MOPR.5.Obsługa radcy prawnego MOPR i prowadzenie ewidencji spraw toczących się przed sądami.6.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.7.Organizowanie kontroli wewnętrznej, prowadzenie książki kontroli, gromadzenie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne, prowadzenie realizacji zaleceń pokontrolnych.8.Współpraca z pracownikami MOPR w udzielaniu odpowiedzi na odwołania kierowane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego i skarg do Sądu Administracyjnego.9.Udzielanie pracownikom MOPR pomocy przy opracowywaniu wzorów decyzji, postanowień.10.Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących realizacji ustawy o zamówieniach publicznych.11.Przygotowywanie dla mediów informacji dotyczących MOPR w zakresie ustalonym przez Dyrektora MOPR.12.Pisanie programów mających na celu pozyskiwanie środków oraz nadzorowanie realizacji projektów MOPR.13.Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi w zakresie opracowywania programów, na które pozyskiwane są środki zewnętrzne.14.Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej MOPR.15.Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej MOPR.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2016-05-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy budowie sieci elektroenergetycznej
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Mikołaj Maksymiuk - 2016-01-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wypiek pieczywa
Zakład Prod.Piekarnia Osiedl. Chruścik- Morąg - 2017-03-07 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
ROBOTY I SPÓŁKAFirma prowadząca warsztaty z robotyki dla dzieci, młodzieży. Budujemy i programujemy ciekawe konstrukcje robotów z klocków Lego Minstorms.Zakres obowiązków:Prowadzenie warsztatów i zajęć z robotyki w słupskich szkołach podstawowych.Instruktor prowadzi zajęcia w małych grupach [do 10 osób].
"ROBOTY I SPÓŁKA" - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)
Rozliczanie rzeczowe i finansowe umów, nadzór nad prawidłową realizacją umów, planowanie środków fin na media i usługi komunalne, opracowanie dok do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sprawozdawczość w zakresie gosp komunalnej
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-11-17 - Zgierz (łódzkie)
obsługa urządzeń do skanowania, liczenie towarów w sklepach sieci handlowych
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
organizowanie zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2017-02-27 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w delegacji na terenie Polski, głównie na inwestycjach infrastrukturalnych przy wykonaniu chodników, krawężników, ścieków, umocnień rowów, skarp, brzegów rzek i itp. materiałem kamiennym lub lub betonowym, prace pomocnicze.Zjazdy na weekend raz na 2 tygodnie, pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz zwrot kosztów przejazdu wskazanym środkiem lokomocji.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agata Szostok - 2017-10-30 - Nowa Wieś (dolnośląskie)
obsługa przedsiębiorstw w zakresie BHP, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i kursów BHP, praca w biurze i w terenie Jawora
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2018-01-31 - Świdnica (dolnośląskie)
nauczanie języka angielskiego; wymiar- 1,1 etat
GIMNAZJUM NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM.JANA PAWŁA II - 2016-08-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości Spółdzielni, opracowywanie planów remontowych nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu utrzymania nieruchomości , monitorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ROW - 2017-02-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Patchowanie i upgrade weblogic server. Wdrażanie aplikacji Java EE. Konfiguracja klastra pracy awaryjnej na serwerach oracle.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw nepalsko-indyjskich
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Do obowiązków będzie należało m.in.:-wykonywanie operacji technologicznych zgodnie z otrzymanym instruktażem,-bieżąca kontrola produkowanych detali,Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja.metrix (at) apator.comOferujemy:-stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego,Proponowane warunki pracy:-umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy,-wynagrodzenie miesięczne (2.000,- płaca zasadnicza brutto + premia uznaniowa do 15%)-system 3-zmianowy (godz.: 6-14 ; 14-22 ; 22-6)-możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-23 - Tczew (pomorskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
KONKURS, szczegóły na www.bip.toszek.pl/2330/406/nabory.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie: 4 lata; znajomość przepisów i ustaw z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, KPA; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK - 2017-04-05 - Toszek (śląskie)
Protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, wykonywanie zarzadzeń, orzeczeń Sądu, rozpisywanie sesji sądowych, praca przy komputerze, przygotowywanie akt do przekazania do archiwum, wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Legionowo (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służb Mundurowych odpowiedzialna będzie min. za: *współudział w projektowaniu konstrukcyjno-materiałowym Przedmiotów Umundurowania i Wyekwipowania (PUiW);* współudział w opracowywaniu Wojskowych Dokumentacji Techniczno-Technologicznych (WDTT) PUiW oraz ich kompletowanie i uaktualnianie;* wypracowywanie kryteriów oceny wyrobów gotowych;* dokonywanie oceny i potwierdzania zgodności zakładowych wzorów PUiW z zatwierdzonymi WDTT oraz wzorami PUiW; *dokonywanie aktualizacji zakładowych wzorów PUiW oraz wystawianie zaświadczeń o ich zgodności z obowiązującymi WDTT oraz wzorami PUiW; *prowadzenie ewidencji przechowywanych wzorów i dokumentacji techniczno-technologicznych PUiW;*udział w działalności normalizacyjnej.
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)
Prace związane z remontami i konserwacją zasobów lokalowych, oceny stanu technicznego budynków, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie planów i analiz remontów i inwestycji
Sieradzka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-09-15 - Sieradz (łódzkie)
- Telefoniczna i korespondencyjna obsługa klienta,- Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej,- Odbieranie połączeń telefonucznych oraz przekierowywanie rozmów,- Organizacja oraz obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,- Zamawianie materiałów i usług do SPNT,- Wspieranie prac administracyjnych biur projektów UE realizowanych w SPNT (w tym przygotowywanie dokumentacji projektowej, organizacja zadań projektowych, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji, skanowanie, kserowanie dokumentacji itp.),- Realizacja działań promocyjnych, - Tworzenie wizerunku firmy SPNT jako instytuacji wspierającej przedsiębiorczość w regionie
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Sosnowiec (śląskie)
Zapoznanie się z przepisami i procedurami, poznanie zasad funkcjonowania apteki, sprzedaż produktów, asortymentu apteki, sporzadzanie leków recepturowych, przyjęcie oraz rozmieszczenie towaru zgodnie z procedurami.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kłobuck (śląskie)
Kompleksowe przygotowanie inwestycji do realizacji. Pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizacje zadań inwestycyjnych. Monitorowanie, zakończenie, odbiór a także rozliczenie realizowanych zadań.
Urząd Miejski w Mrągowie - 2018-03-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
Orina BOŻENA SZURLEJ - 2017-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
weryfikacja zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawapotwierdzanie przyjęcia zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-12-12 - Cieszyn (śląskie)