INSPEKTOR - KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI W BIURZE SPRAW SPOŁECZNYCH Wodzisław Śląski oferta pracy Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim
Stanowisko: INSPEKTOR - KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI W BIURZE SPRAW SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 900 PLN
Zakres obowiązków: - praca związana z realizacją zadań z zakresu działań na rzecz osób niepełnosprawnych;- wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności;- identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami;- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta i miejskie jednostki organizacyjnej;- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;- prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;- przedstawianie Prezydentowi Miasta bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizacji zadań;- sporządzanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w podmiocie;- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.! Oferta konkursowa- zapoznaj się z szczegółami rekrutacji: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Data publikacji: 2020-10-12
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bogumińska 4b, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- praca związana z realizacją zadań z zakresu działań na rzecz osób niepełnosprawnych;- wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności;- identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami;- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta i miejskie jednostki organizacyjnej;- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;- prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;- przedstawianie Prezydentowi Miasta bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizacji zadań;- sporządzanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w podmiocie;- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.! Oferta konkursowa- zapoznaj się z szczegółami rekrutacji: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
___________________________________________________________________________________________________________________Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do dnia 21 października 2020 roku w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Ślaskiego, ul. Bogumińska 4b. Na kopercie powinien być umieszczony napis: "Nabór na stanowisko Inspektora - koordynatora ds. dostępności w Biurze Spraw Społecznych w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śl."
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR - KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI W BIURZE SPRAW SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2415
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o rehabilitacji zawodowej i społecznej ora zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;- obsługa komputera i urządzeń biurowych; - kreatywność i twórcze myślenie, odpowiedzialność, dokładność, determinacja w dążeniu do celu. ____________________________________________________________________________________________Pozostałe wymagania zawarte w ogłoszeniu (podany link do oferty konkursowej).
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim
danePracodawcy_nip: 6472545098
danePracodawcy_regon: 000526883
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Bogumińska 4b, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacje nt. dokumentów aplikacyjnych dostępne pod adresem:https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: wodzisławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2415
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944853
Adres strony pracodawcy: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Ulica pracodawcy: Bogumińska
Numer budynku pracodawcy: 4b
Profil działalności pracodawcy: Samorząd terytorialny.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2020
Data dodania oferty pracy: 12.10.2020
Oferta pracy ważna do: 21.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2945af74155c7218ded43446cf468a7e
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Układanie sterowniczych instalacji elektrycznych
Zakład Usługowo-Produkcyjny "DREWNOSTYL" Tadeusz Szewczuk - 2018-08-17 - Zamość (lubelskie)
1)Przygotowywanie zleceń, nadzorowanie, odbiór i rozliczanie robót w zakresie utrzymania dróg w granicach administracyjnych miasta zgodnie z umowami na bieżące utrzymanie dróg;2)Sprawowanie kontroli zajęć pasa drogowego oraz stanu technicznego zjazdów z dróg w granicach administracyjnych miasta Słupska;3)Udział w planowaniu, przygotowaniu, prowadzeniu i rozliczaniu procesu inwestycyjnego w zakresie dróg oraz ciągów pieszych na terenach zielonych i rekreacyjnych;4) Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie dróg.Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Szczegółowe informacje zgodnie z zamieszczoną ofertą na stronie BIP: zimslupsk.com, ogłoszenie 12/ZIM/2019
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-08-12 - Słupsk (pomorskie)
Do uzgodnienia
OŚRODEK DORADCZO-SZKOLENIOWY BHP EKSPERT PIOTR MAJEWSKI - 2018-01-04 - Sanok (podkarpackie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, sporządzanie raportów na zlecenie prezesa
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wystawianie faktur Vat dotyczących sprzedaży usług wszystkich pracowni Biura,Analiza i kontrola poprawności otrzymywanych faktur, rachunków lub innych dokumentów księgowych,Księgowanie faktur w rejestrach,Kontrola terminowości dokonywania wpłat,Sporządzanie poleceń przelewów,Prowadzenie rejestru bankowego dla rachunku bieżącego,Wystawianie not korygujących.
Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi - 2020-09-07 - Łódź (łódzkie)
Prace renowacyjne posadzek i elewacji budynków
PHU "Polers" A. Kaczmarek i s-ka Spółka Jawna - 2018-09-13 - Chojnów (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE / WYŻSZE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452083 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn ,ustawianie usterek
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Tychy (śląskie)
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Osoba posiadajaca studia wyższe lub studia podyplomowe lub zakad kształcenia nauczycieli lub kurs kwalifikacyjny w zakresie tyflopedagogiki. Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z uczniem słabo widzącym. Praca na czas określony od 01.09.2018 do 31.08.2019 Wymiar zatrudnienia 2/18 etatu.
Zespół Szkół w Trzcinicy - 2018-07-30 - Trzcinica (wielkopolskie)
prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym: wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów; uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej, uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych, rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej, wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego, współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów, załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami, uczestnictwo w seminariach i szkoleniach, analizowanie przeglądów technicznych budynków, współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych, przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej, opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji, współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej, bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów, przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej, przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia dyrektora i jego zastępcy, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych, rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-04-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Wykonywanie tynków wewnątrz budynków mieszkalnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Kraków (małopolskie)
utrzymywanie dobrych relacji z klientami, praca stacjonarna + wyjazdy, pomoc w koordynacji pracy działu planningu, pomoc w planowaniu tras kierowców, kontrola i koordynacja pracy kierowcy, doszkalanie praktyczne i teoretyczne kierowców (przeprowadzanie szkoleń teoretycznych w siedzibie firmy, praktyczne doszkalanie odbywa sie podczas wyjazdu kierowcy w trasę międzynarodową); weryfikacja posiadanych umiejętności kierowców w zakresie prowadzenia samochodu ciężarowgo (kat. C+E)
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc przy laminowaniu jachtów żaglowych oraz motorowych
GABMAR BOATS Agnieszka Fiszer - 2018-04-16 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Administrowanie lokalną siecią informatyczną - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe techniczne doświadczenie zawodowe: 2 lata praca z systemami informatycznymi specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. ttps://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,40602
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2019-01-09 - Sanok (podkarpackie)
Nadzór nad terminową realizacją zleceń załadunkowych oraz transportowych, kontrola faktur za usługi transportu drogowego, sporządzanie codziennych raportów przewozowych oraz tworzenie planów na następne dni.
PCC Intermodal S.A. - 2017-01-04 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji ds.świadczeń rodzinnych.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-08-03 - Witnica (lubuskie)
- ZAKŁADANIE OGRODÓW OD PODSTAW,- PIELĘGNACJA OGRODÓW,- ZAKŁADANIE SYSTEMÓW NAWADNIAJACYCH,
STYLOWY OGRODNIK DAMIAN KUSTOŃ - 2019-03-25 - Kępa (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
PHU MONIKA SZYNWELSKA - 2018-12-07 - Chojnice (pomorskie)
Nadzór ochrony przeciwpożarowej w obiektach, aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, serwis systemów sygnalizacji pożarowej, systemów oddymiania, pomiary wydajności hydrantów, przeglądy czujek dymowych.
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2017-06-23 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą, załadunek i rozładunek towarów, współpraca ze spedytorem,
PTH Tornado - Hubert Konieczny - 2017-07-06 - Antoniów (opolskie)
produkcja mebli tapicerowanych
"PLATAN MEBLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
tapicerowanie mebli wypoczynkowych
Good Jobs Partners sp. z.o.o - 2017-01-30 - Mieścisko (wielkopolskie)
Technik sieci internetowych
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- prasowanie konfekcji ( podprasowywanie, wykończenia):- mozliwość przyuczenia do pracy
Firma "Hadimex" Henryka Kierasińska - 2016-05-20 - Koluszki (łódzkie)
praca zmianowa pod nadzorem Mistrza obsługa wycinarki laserowejWymagana znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, wskazane doświadczenie na podobnym stanowisku
ASCO CO LTD Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, udzielanie informacji, przyjmowanie wpłat za usługi szkoleniowe, odbieranie telefonów i innych koresondencji, dbanie o czystość i porządek miejsca pracy, rozliczanie utargów dnia, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, rozliczanie kursów, instruktorów, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wymogami prawa, wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych ze stanowiskiem
PRYWATNA NAUKA JAZDY TADEUSZ PIECZYKOLAN - 2017-08-09 - Hrubieszów (lubelskie)
do uzgodnienia z pracodawcą
PRACOWNIA WDZIĘKU I URODY KATARZYNA MISZEWSKA - 2019-09-10 - Rzeszów (podkarpackie)