INSPEKTOR HOTELOWY Mrągowo oferta pracy HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR HOTELOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie i koordynowanie pracy pokojowych,zapewnienie dyspozycji pokoi hotelowych do sprzedaży oraz wydajnej jakości pracydoświadczenie zawodowe około roku na podobnym stanowisku
Data publikacji: 2020-07-08
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Giżycka 6, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie i koordynowanie pracy pokojowych,zapewnienie dyspozycji pokoi hotelowych do sprzedaży oraz wydajnej jakości pracydoświadczenie zawodowe około roku na podobnym stanowisku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 3000 brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR HOTELOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2810
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor hotelowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2020
Data zakończenia pracy: 08.07.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy:
HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5223028469
danePracodawcy_regon: 36137869300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Giżycka 6, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: mrągowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2810
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964896
Ulica pracodawcy: Giżycka
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|515101
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor hotelowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 08.07.2020
Oferta pracy ważna do: 07.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?90fa962ea4162a2c6a9fcc2c77a6377b
Podobne oferty pracy
całokształt spraw związanych z nadzorem i wykonawstwem instalacji wod.-kan., c.o. , zasobów istniejących i noworealizowanych, wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem obiektów w należytym stanie techniczym
ŁOWICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-05-23 - Łowicz (łódzkie)
inspektor ds. zbytu
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Nadzorowanie robót, sporządzanie kosztorysów budowlanych, znajomość programów kosztorysowych
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Handlowe Mati-Sat Danuta Graczyk, Jakub Graczyk - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzeganie norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakość dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Wymagania: wykształcenie min średnie, technologia spożywcza lub chemia, 2letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCP, badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO Zakład Produkcyjny POLINORD.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Kartoszyno (pomorskie)
przyjmowanie towaru według dokumentu, układanie towaru na półce
"ZEMAR" SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Międzyrzecz (lubuskie)
Praca w sklepie spożywczo - monopolowym
P.H.U. "Sekwim Bis" Waldemar Sekuła - 2018-05-18 - Gostyń (wielkopolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawowanie nadzoru technicznego w spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska pracy
WYSPA MSZANKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-23 - Mszana Dolna (małopolskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Częstochowa (śląskie)
Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka, zapewnienie właściwej kontroli due diligance, przegląd baz danych, weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
Prace w wykopach, przy usuwaniu awarii wodociągowych i kanalizacyjnych, układanie wodociągów, bieżąca konserwacja sieci
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Rozdrażew (wielkopolskie)
-bieżaca obsługa kasy głównej i strefy płatnego parkowania-prowadzenie rozliczeń strefy płatnego parkowania-analityczne księgowanie przychodów,rozchodów,części zamiennych,materiałów,paliwa oraz ustalania stanów zapasów magazynowych-sporządzanie miesięcznych zestawień zużycia materiałów,części zamiennych i paliwa-wystawianie faktur-prowadzenie strony internetowej-sporządzanie rozliczeń miesięcznych kierowców w zakresie płac-obsługa sekretariatu
Zakład Komunikacji Miejskiej - 2018-04-20 - Sochaczew (mazowieckie)
Przeglądy techniczne budów, nadzór nad robotami budowlanymi (nadzór nad dociepleniami budynków i remontami klatek schodowych).
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Słoneczny Stok" - 2020-07-28 - Białystok (podlaskie)
1. Przeprowadzenie kontroli i inspekcji w zakresie prawdłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych, w celu weryfikacji stanów faktycznych z zatwierdzonymi projektami oraz wymogami przepisów prawa budowlanego;2. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB;3. Przygotowywanie projektów rozstrzygnięc administracyjnych (decyzji, postanowień itp.);4. Przeprowadzanie kontroli w przedmiocie dopuszczenia obiektów do użytkowania, w celu weryfikacji stanu faktycznego w zakresie zgodności z przepisami prawa budowlanego;5. Kontrola dokumentów związanych z rozpoczynaniem budów, w celu weryfikacji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa;6. Uczestniczenie w kontrolach kompleksowych, planowych oraz doraźnych przeprowadzanych przez organ nadzoru budowlanego;7. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych w celu wyegzekwowania obowiązków nałożonych decyzjami organu nadzoru budowlanego.
kontakt przez PUP - 2019-12-13 - Słupsk (pomorskie)
Proste prace produkcyjne w zakładzie produkcyjnym
Dumat Sp. z o. o. - 2017-07-07 - Mysłowice (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
WSPÓŁPLANOWANIE I WSPÓŁTWORZENIE APLIKACJI WEBOWYCH ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI PROJEKTOWYMI, IMPLEMENTACJA NOWYCH MODUŁÓW W ZAKRESIE ROZBUDOWY WYBRANYCH APLIKACJI , PROJEKTOWANIE, IMPLEMENTACJA I TESTOWANIE APLIKACJI INTERNETOWYCH W TECHNOLOGII RUBY ON RAILS, WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI ORAZ INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, UTRZYMANIE ORAZ ULEPSZANIE ISTNIEJĄCYCH PRODUKTÓW.[Godzina zakończenia pracy] : 18:00[Praca na czas określony] : OK. 2 LATA[System czasu pracy] : ROZPOCZĘCIE PRACY MIĘDZY GODZ 7:00 A 10:00- 8H/DZ.
Monterail.com Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń BHP, udział w postępowaniach powypadkowych, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, tworzenie procedur i instrukcji BHP, rozwijanie kultury bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Katowice (śląskie)
sprzedaż towarów, obsługa klienta, dbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Mszana Dolna (małopolskie)
1. Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników.2. Udzielanie informacji, wyjaśnień, przyjmowanie oraz kontrola prawidłowości sporządzanych przez podatników wykazów w zakresie wymiaru w/w podatków. 3. Sporządzanie decyzji wymiarowych w/w podatkach.4. Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów z ewidencją księgową.5. Ustalanie danych do sprawozdań budżetowych.6. Rozpatrywanie wniosków oraz odwołań od decyzji wymiarowych.7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis, o figurowaniu w ewidencji podatkowej.8. Dokonywanie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami Działu V Ordynacji podatkowej.9. Prowadzenie ewidencji obejmującej dane niezbędne do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego.10. Kontrolowanie dokumentacji podatkowej oraz wnoszenie o przeprowadzenie kontroli podatkowej osób fizycznych.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pomoc w produkcji ciastek
Barbara Kazimiera Sarzyńska - Piekarnia Sarzyński Barbara Sarzyńska - 2019-05-23 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
przygotywanie posłków
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
PRACE GOSPODARCZEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA KIEROWCY WÓZKÓW AKUMULATOROWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE2.250,00 ZŁ- WYNAGRODZENIE ZASADNICZE +DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT PRACY- 1/1 ETATU S MIEJSCA- 3/4 ETATU 1 MIEJSCE
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE - 2019-01-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Radzanów (mazowieckie)