INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru technicznego w spółdzielni.
Data publikacji: 2018-02-16
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komandosów 1, 30-334 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru technicznego w spółdzielni.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 21.02.2018
Data zakończenia pracy: 20.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie dowolne, mile widziane doświadczenie zawodowe, wskazane uprawnienia budowlane lub uprawnienia eksploatacyjne DE
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 16.02.2018
Oferta pracy ważna do: 16.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2018
Podobne oferty pracy
1. administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową; 2. zarządzanie stronami www; 3. opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym; 4. obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce; 5. pełnienie funkcji Inspektora ds. ochrony danych osobowych tym w szczególności: - prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, - opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, - nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, - identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, - przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa gotówkowa i bezgotówkowa oferowanie produktów finansowych, działania marketingowe
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ sp. k.a. - 2015-11-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów ,układanie towarów, pakowanie, metkowanie
"PRIMAT - BUT" DYSTRYBUCJA OBUWIA Zbigniew Sitek "PRIMAT - BUT" DYSTRYBUCJA OBUWIA Zbigniew Sitek - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kelnerska w restauracji "Galeria Smaków".Praca od 10:00-22:00 w systemie 2 dni pracy, następnie 2 dni wolnego.
DUO AGNES S.C. AGNIESZKA KLATKA, ALEKSANDRA DOBRZAŃSKA-GÓRSKA - 2018-06-20 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Składanie i pakowanie gotowych wyrobów, praca przy produkcji wyrobów za pomocą prostych technik, wycinanie wzorów za pomocą wykrojników i prasy.
WYKA PIOTR AWEXIM PLUS - 2017-10-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
nie ywmagane
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Rzeczniów (mazowieckie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego obszaru gospodarczego i konfederacji Szwajcarii w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: BydgoszczKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-PUW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-03-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM w szczególności prowadzenie dokumentacji technicznej, książek obiektów budowlanych, rejestrów, itp. Uczestnictwo w wizjach lokalnych, odbiorach i przekazaniach lokali, odbiorach robót remontowych. Zatrudnienie od lipca, praca na jedną zmianę 7h dziennie w przedziale od 7.00 do 15.00. Miejsce pracy: Chodzież.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-06-21 - Chodzież (wielkopolskie)
- praca fizyczna, stojąco - chodząca przy pakowaniu, skanowaniu, kompletowaniu odzieży- praca wymagająca umiejętności manualnych
kontakt przez OHP - 2016-11-16 - Swarzędz (wielkopolskie)
układanie cegieł lub loczków, stawianie kominów, wykonywanie przewodów wentylacyjnych, pomocnicze prace na budowie
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Potycz (mazowieckie)
Pakowanie zniczy i wywóz ich do magazynu. Praca na 2 zmiany w godzinach: 6-14, 14-22
PAYROLL 360 SP. Z O. O. - 2016-03-03 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków dot. inwestycji budowlanych do właściwego nadzoru górniczego, kontrola stanu obiektów budowlanych, nadzór i opracowywanie planów rocznych i wieloletnich w branży budowlanej, bieżąca kontrola wykonawców robót budowlanych, sprawdzanie oraz akceptacja kosztorysów powykonawczych; po zakończonym okresie umowy zlecenie możliwość zawarcia umowy o pracę; miejsce pracy: KWK Sośnica
POLSKA GRUPA GÓRNICZA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-07 - Gliwice (śląskie)
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych / zażaleń na postanowienia, wydane przez kierowników biur powiatowych, zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji,- sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz,- terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych,- sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-21 - Gdynia (pomorskie)
- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji. Kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
jw.
ARSTEM Marcin Stefanowski - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
strzyżenie damskie, meskie, farbowanie włosów, modelowanie, czesanie okazyjne, dbanie o porządek na miejscu pracy
Centrum Piękna Jolanta Ratajczak - 2016-08-29 - Żuromin (mazowieckie)
1.całościowe przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw pracowniczych2.obsługa pracowników w zakresie ubezpieczeń społecznych 3.przygotowywanie wszelkich, wymaganych przepisami prawa pism w zakresie prowadzonych spraw pracowniczych4.obsługa programu kadrowo – płacowego, wprowadzanie i generowanie danych do i z systemu5.prowadzenie ewidencji czasu pracy w zleconym zakresie, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności; 6.rozliczanie harmonogramów czasu pracy; kontrola ważności badań lekarskich7.obsługa praktyk zawodowych i studenckich prowadzonych w Szpitalu8.współpraca w przygotowywaniu raportów i analiz dotyczących zatrudnienia
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)
drobne prace ogólnobudowlane,
FLORX DAWID FLORKOWSKI - 2016-07-14 - Ptakowice (śląskie)
kosztorysowanie,nadzorowanie robót budowlanych,sprawdzanie jakości wykonywanych robót,dokonywanie odbiorów robót,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
praca w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad rozliczeniem paliwa, analiza przyczyn zużycia paliwa, wystawianie dokumentów zwiazanych z gospodarką magazynową i paliwowądocelowo umowa na czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYDGOSZCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•Realizacja zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,•Pomoc w ciągłym nadzorze nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w firmie oraz dążenie do poprawy bezpieczeństwa,•Inicjowanie działań kształtujących prawidłowe zachowania z zakresie BHP,•Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz,•Bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,•Proponowanie działań zapobiegawczych, zmniejszających ryzyko wystąpienia zdarzeń niebezpiecznych,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, organizacji i metod pracy na stanowiskach, na któ
P. U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługiwanie urządzeń do formowania i przetwórstwa włókna szklanego oraz wszelkich urządzeń używanych w procesie produkcji i przetwórstwa produktów opartych o włókno szklane.Obsługiwanie aparatury kontrolno-pomiarowej.oCzyszczenie i konserwowanie obsługiwanych urządzeń, usuwanie drobnych usterek.Kontrola jakości wyrobów na zasadzie autokontroli wykonywanej pracy.Raportowanie wykonywanych zadań do przełożonych.
KROSGLASS S.A. - 2018-08-08 - Krosno (podkarpackie)
Praca w wymiarz 18/18
ZESPÓŁ SZKÓŁ W GROMADCE - 2017-08-09 - Gromadka (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku za pomocą dedykowanego programu komputerowego, wykonywanie pism i dokumentów (WORD EXCEL), ewidencjonowanie dokumentów, rozlicznie pobranych dokumentów, obsługa telefonu, faxu i innych urządzeń biurowych,doraźnie przygotowywanie stołów konferencyjnych,
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2018-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-09-10 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie i wdrożenie zasad budżetowania kosztów działalności w Spółce.Realizacja procesu budżetowania koszów zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami przyjętymi w Spółce.Opracowanie metod pomiaru i analiz wielkości ekonomicznych w procesie budżetowania.Dokonywanie pomiaru, analiz i interpretacji danych ekonomicznych i sprawozdań finansowych ( np. kontrola wykonania kosztów, analiza odchyleń od kosztów planowanych).Ustalanie i opiniowanie przyczyn odchyleń od kosztów planowanych i wskazywanie kierunków, źródeł ich eliminacji.Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki w celu poprawy osiąganych efektów ekonomicznych Ustalanie i opiniowanie rocznych planów eksploatacyjnych w zakresie kosztów zużycia materiałów i usług w podziale na poszczególne komórki organizacyjne Spółki.Koordynacja i kontrola wykonania w/w planów i wskazywanie Zarządowi sposobu usunięcia nieefektywnych działań.Projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych rachunkowości zarządczej.Ustalanie nieprawidłowości, odchyleń w zakresie procesów i komórek organizacyjnych oraz wskazywanie sposobu i środków umożliwiających ich likwidację ( w zastępstwie).Badanie zgodności kontrolowanych obszarów z wzorcami m.in. normami prawnymi, planami, procedurami ( w zastępstwie).
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Białystok (podlaskie)