INSPEKTOR DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA Suwałki oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MOTORYZACJI "MOTOZBYT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa szkód samochodowych (powypadkowych)
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MOTORYZACJI "MOTOZBYT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 98, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa szkód samochodowych (powypadkowych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Doradca klienta
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MOTORYZACJI "MOTOZBYT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 98, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Suwałki
Gmina pracodawcy: Suwałki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suwałki
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 98
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.06.2019
Data dodania oferty pracy: 12.06.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?412f28df7cec2f574e027a7325d7ad73
Podobne oferty pracy
sprzedaż i obsługa klienta, obsluga sklepu stacjonarnego oraz internetowego, kontrola stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Zabrze (śląskie)
kontrola nad pracami prowadzonymi w budynkach, prowadzenie ksiąg obiektów,wizja na adresach u lokatoraPraca jednozmianowa w godzinach 7-15
"ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
utrzymanie czystości na obiekcie
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2018-11-16 - Świebodzice (dolnośląskie)
1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty na stanowisko Inspektora w Wydziale Świadczeń w Placówce Terenowej KRUS w Pile są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce :Praca w KRUS. Każdy kandydat zainteresowany w/w ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert pracy drogą elektroniczną. Umowa na okres próbny 3 m-ce. Jedna zmiana 07.00-15.00. Zatrudnienie od czerwca 2018r.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-05-02 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasowa, pozyskiwanie klientów, telemarketing
Pośrednictwo Finansowe Jolanta Soska - 2015-12-03 - Bochnia (małopolskie)
Wykonywanie pokryć dachowych z blachy oraz ich naprawa i konserwacja. Demontaż i montaż elementów z blachy.
ARKUR Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, dyspozycyjność, zaangażowanie.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
Prace polowe-pielenie warzyw, praca w suszarni, pakowanie suszu.
Gospodarstwo Rolne - Dariusz Ptasiński - 2017-08-23 - Ludów Polski (dolnośląskie)
telefoniczne przyjmowanie zamówień taksówekobsługa radiowa zleceńpomoc w zarządzaniu pracy kierowcówaktualizacje informacji w systemie komputerowymStaż odbywać się będzie na Glinkach
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Ogonki (warmińsko-mazurskie)
promocja firmy,planowanie i realizowanie działań marketingowych/promocyjnych produktu;do dyspozycji samochód służbowy
PRODUKCJA SERÓW MARIUSZ MAŁKIEWICZ - ,,DZIEDZIC" - 2019-01-11 - Drygulec (świętokrzyskie)
Współpraca z przewoźnikami grogowymi i spedytorami, aktywizacja ładunkowa, współpraca z agentami ładunkowymi i terminalami promowymi. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Polska Żegluga Bałtycka S. A. - 2017-05-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w pracach kuchennych, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Tychy (śląskie)
- obsługa maszyn produkcyjnych- prace manualne- wykonywanie prac zgodnie z wytycznymi produkcyjnymi
kontakt przez OHP - 2016-05-02 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa minikoparki. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Piła (wielkopolskie)
Do zadań pracownika należeć będzie prowadzenie negocjacji i zawieranie umów na publiczne odtwarzanie utworów muzycznych. Zadania będą wykonywane jako praca zdalna przez telefon, internet, itp. lub jako przedstawiciel terenowy (zapewniamy środek transportu).
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2019-06-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Oferujemy: szycie kolekcji obuwia na maszynie przemysłowej, stabilną pracę na umowę o pracę, premie od wydajności,pakiet dodatków socjalnych (wczasy pod gruszą, paczki na święta itp.), premie produkcyjne roczne, możliwość uczestnictwa w zakładowych imprezach integracyjnych. Praca w godzinach 6.00 do 14.00. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-08-16 - Radlin (śląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych, korytarzypraca w hotelu
Polski Związek Niewidomych Okręg Kujawsko-Pomorski - 2018-12-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Praca w salonie fryzjerskim w Myślenicach.Praca na 2 zmiany od 8.00 do 14.00/14.00 do 20.00 (soboty 8.00 do 14.00).
SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY AKADEMIA URODY Damian Pulchny - 2019-02-21 - Myślenice (małopolskie)
czynna sprzedaz i obsługa klienta, dbanie o porzadek w sklepie, praca z towarem, obsługa kasy fiskalnej, praca w godzinach popołudniowych i nocnych
SKLEP SPOŻYWCZO - MONOPOLOWY "JJ" Janusz Jakubowski - 2019-02-14 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kowary (dolnośląskie)
wykonywanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków, nadzorowanie robót budowlanych, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, powadzenie księżki obiektu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH - 2019-06-05 - Kielce (świętokrzyskie)
cięcie, wiercenie, szlifowanie elementów metalowych
BOX-PACK MIROSŁAW OLAS - 2017-02-07 - Dzierżązna (wielkopolskie)