INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ (STAŻ) Kowary oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ (STAŻ)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2018-03-01
Lokalizacja: Kowary (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kowary, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ (STAŻ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kowary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jeleniogórski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: opieka społeczna bez zakwaterowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.03.2018
Data dodania oferty pracy: 01.03.2018
Oferta pracy ważna do: 08.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
WYKONYWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU SZEROKO POJĘTEJ OCHRONY ŚRODOWISKA W RESORCIE MON
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPOADRACZY - 2018-05-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad dziećmi w wieku 1-2,5 roku. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie. Praca 8-16.
FHU Andrzej Motyl - 2017-06-10 - Mysłowice (śląskie)
Wykonywanie tatuaży, rysowanie, projektowanie, obsługa komputera. Wymagania: umiejętność wykonywania tatuaży, rysowania.
PHU GALAXY SEWERYN SARNA - 2017-10-02 - Rumia (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Administrowanie sprawami szkoleniowymi szpiltala. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- prace ślusarskie i spawalnicze,- montaż konstrukcji stalowych.
AXELL POLSKA 2004 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Montaż konstrukcji stalowych, praca w godz. 6-14,praca na terenie województwa opolskiego
Spawex-Anna Buszyńska - 2016-03-30 - Łambinowice (opolskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-06-25 - Wejherowo (pomorskie)
Zarządzanie ruchem na drogach gminnych i powiatowych. Zatwierdzanie stałych i czasowych projektów organizacji ruchu.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-22 - Płock (mazowieckie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Borowiecko-Kolonia (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa biiblioteki szkolnej, udostępnianie zbiorów bibliotecznych.
SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE MAŁEJ - 2018-01-17 - Ligota Mała (dolnośląskie)
pilnowanie porządku
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji robót drogowych i budowlanych, rozliczenia, terminy, zgłoszenia budów, kosztorysowanie.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik"sp.z o.o. Kętrzyn - 2017-03-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
nauka dzieci w punkcie przedszkolnym. Dzieci w wieku 5-6 lat
NIEPUBLICZNE ANGLOJĘZYCZNE PRZEDSZKOLE MAGIC NURSERY - 2016-09-30 - Polkowice (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- organizowanie wydarzeń okolicznościowych - opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody Kujawsko-Pomorskiego i Dyrektora Generalnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz innych regulacji wewnętrznych- przeprowadzanie analiz z zakresu bieżącego funkcjonowania Urzędu, ocena ich skuteczności i efektywności- nadzorowanie merytoryczne, redagowanie oraz zamieszczanie informacji w wewnętrznym systemie informacji - IntranetWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem irozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie i archiwizowanie aktosobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; ewidencjonowanie danych pracowniczych i zleceniobiorców w systemiekadrowo-placowym; sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentówdotyczących zatrudnienia, do których pracodawca zobowiązany jestprzepisami prawa; prowadzenie ewidencji w zakresie nieobecnościpracowników; sporządzanie materiałów do sprawozdawczości statystycznej, praca w godz. 7-15
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY W OPOLU - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. Praca na 13/18 etatu.
Zespół Szkół w Nowym Duninowie - 2016-08-23 - Nowy Duninów (mazowieckie)
Sprzedaż, wydzierżawianie, wynajmowanie nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwały zarząd i stwierdzanie wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowań, wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, ustalanie opłat za korzystanie z nieruchomości zasobu, prowadzenie postępowań administracyjnych oraz archiwizacja akt postępowań administracyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)
-prace w recepcji
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Świebodzin (lubuskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie,- kontrolowanie organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,- kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obszarze geodezji i kartografii,- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- kontrolowanie Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydentów miast na prawach powiatu i starostów w zakresie tworzenia metadanych opisujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak również interoperacyjności prowadzonych zbiorów danych i umocowanych z nimi usług wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej w celu przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiotów posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii,- współdziałanie z Głównym Geodetą Kraju oraz organami kontroli państwowej w zakresie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia należytego przestrzegania prawa w dziedzinie geodezji i kartografii.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcjąMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wyszków (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kupimierz (świętokrzyskie)
Prace leśne przy wycince drzew i krzewów i innych pracach typowo leśnych, pomoc pilarzom. Praca w godz.: 6:00-16:00. Miejsce wykonywanian pracy: Sobótka, następnie wg zleceń - teren Dolnego Śląska.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Sobótka (dolnośląskie)
Prowadzwnie postepowań administracyjnych, przygotowywanie decyzji i pism, wykonywanie prac związanych z korespondencją, przyjmowanie wniosków, obsługa świadczeniobiorców, obsługa dokumentacji świadczeniobiorców, prace kancelaryjno-sekretaryjne
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Łódź (łódzkie)
Obsługa procesu technologicznego wykonywania wyrobów metalowych. Obsługa prasy hydraulicznej, obsługa przecinarek tarczowych. Praca w produkcji przemysłowej.
AMB METAL-FORMING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzanie postępowań powypadkowych, opracowywanie instrukcji ogólnych bhp, przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przeprowadzanie szkoleń wstępnych itp. Wymagane: wykształcenie min. średnie (technik bhp), min. 3-miesięczne doświadczenie w zawodzie. Praca - 1/2 etatu. Tel.: 95 755 06 70 Małgorzata Darmograj.
Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie - 2017-06-07 - Sulęcin (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa stanowiska do spraw interesantów,opracowywanie wniosków składanych przez interesantów,przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy dostosowanej dla osób niepełnosprawnych ruchowo.Budynek jest trzynasto kondygnacyjny.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: http://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/karierapraca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (80%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Katowice (śląskie)