INSPEKTOR DZIAŁU GOSPODARKI MAJĄTKIEM Jastrzębie-Zdrój oferta pracy JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DZIAŁU GOSPODARKI MAJĄTKIEM
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie korespondencji zewnętrznej,- przygotowanie umów,- prowadzenie zagadnień związanych z dzierżawą,- udział w pracach inwentaryzacyjnych,- przygotowanie dokumentacji przetargowej -udział w przetargach,- kontakt z dostawcami usług,- gospodarka środkami trwałymi,badanie rynku (wysyłanie zapytań ofertowych)
Data publikacji: 2020-10-12
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie korespondencji zewnętrznej,- przygotowanie umów,- prowadzenie zagadnień związanych z dzierżawą,- udział w pracach inwentaryzacyjnych,- przygotowanie dokumentacji przetargowej -udział w przetargach,- kontakt z dostawcami usług,- gospodarka środkami trwałymi,badanie rynku (wysyłanie zapytań ofertowych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DZIAŁU GOSPODARKI MAJĄTKIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2467
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość procesów inwestycyjnych
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy:
JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6331971048
danePracodawcy_regon: 27605781300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodPowiatu: 2467
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940163
Adres strony pracodawcy: www.jzr.pl
Ulica pracodawcy: Węglowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
usługi dla kopalń, górnictwa, usługi remontowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.10.2020
Oferta pracy ważna do: 11.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5444752e0624b2c1f000d9b868f28515
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: brak wymagań; ; prawo jazdy kat. C+E; kurs na przewóz rzeczy; karta kierowcy; miejsce pracy: teren Śląska
STANKIEWICZ ANDRZEJ - 2016-08-05 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem i cofaniem uprawnień do kierowania pojazdami, prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców oraz ewidencji instruktorów nauki jazdy, nadzór nad szkoleniem kierowców, udzielania informacji upoważnionym organom w zakresie określonym przepisami
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-06-11 - Cieszyn (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2018-06-21 - Suchedniów (świętokrzyskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) rom.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontrola bezpiecznych warunków pracy, przygotowywanie dokumentacji, szkolenia.
EXPRESS BHP Marcin Gradzik - 2017-07-18 - Zabrze (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców;dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe- Wynagrodzenie: 3500 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
jw.
Muratori BIS Sp. z o. o. - 2017-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie oraz ksiegowanie płatności czynszowych
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2020-01-23 - Gdynia (pomorskie)
Telefoniczna obsługa klienta w firmie windykacyjnej.
kontakt przez OHP - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
Naprawa maszyn i urządzeń, prace ślusarskie, drobne naprawy. praca od pon. do pt. w godzinach od 6-14. 1900 zł na okresie próbnym + premia, po okresie próbnym umowa na czas określony plus podwyżka
"BISPOL" ZAKŁAD REMONTOWO-USŁUGOWY Spółka z o.o. Czechowice-Dziedzice . - 2016-04-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie i konserwacja samochodów ciężarowych do i powyżej 3,5 tony
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Pułankowice (lubelskie)
Obsługa gości na sali, podawanie napojów.
Związek Rzemiosła Polskiego ORW "RZEMIEŚLNIK" - 2018-08-28 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)
Wykonywanie i montaż elementów produkowanych przez firmę. Konserwacja maszyn (prasy, tokarki, piaskarki). Wykonywanie połączeń. Obsługa maszyn.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Administrowanie sprawami szkoleniowymi szpiltala. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów;
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-27 - Knurów (śląskie)
Prace porządkowe wewnątrz i na zewnątrz zakładu, palenie w piecu
"ŁABĘDŹ" ZAKŁAD RZEŹBY W DREWNIE ZYGMUNT ZUCHWALSKI - 2018-05-07 - Suwałki (podlaskie)
naprawa i sprzątanie pasa drogowego,koszenie trawy, czyszczenie rowów melioracyjnych, w okresie zimowym odśnieżanie jezdni i chodników
Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD SA we Wrocławiu - 2017-05-08 - Zambrów (podlaskie)
osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w księgowości, ppkt b) 6 lat w księgowości,osoba, która nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksiąg rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów dotyczących faktur i rachunków, prowadzenie księgowości analitycznej zobowiązań i należności z kontrahentami, sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;
GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI - 2016-04-14 - Sieroszewice (wielkopolskie)
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, OBSŁUGA KASY
DOMOWE OBIADY U DOROTY BUŁHAK DOROTA - 2018-07-03 - Polkowice (dolnośląskie)
Więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA".Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony 01.02.2019r.-31.08.219r. z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2019-01-09 - Jaraczewo (wielkopolskie)
-Produkcja przekąsek, dań drugich, zup,-Praca dwuzmianowa: 6-14, 14-22-Na rozmowę należy umówić się telefonicznie tel. 58-531-54-52 lub 696-161-063
BAR DWORCOWY S.C. K. CHYŁA, P. CHYŁA - 2016-02-05 - Tczew (pomorskie)
prace ślusarsko- spawalnicze, prace na terenie Lubina
ZUW Urbex sp. z o.o. - 2020-06-23 - Lubin (dolnośląskie)
Przyjmowanie dostaw, obsługa klientów, przygotowywanie towaru do sprzedaży, wypiekanie pieczywa, dbałość o czystość i porządek
Grano Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Leszno (wielkopolskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
pobieranie od pacjentów materiału do badań, rejestrowanie przyjętego materiału do badań w systemie komputerowym laboratorium, wykonywanie badań z hematologii i koagulologii, biochemii, immunologii, analityki ogólnej i serologii, weryfikacja i autoryzacja wynków badań
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2018-01-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Rejestracja aktów notarialnych, obsługa interesantów,wysyłanie poczty, obsługa programów MS Office, programu kancelarii notarialnej.
Notariusz Joanna Szyszko-Jankowska - 2018-08-10 - Nowa Sól (lubuskie)
sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
Julita Kulik PH BOCIAN - 2017-11-06 - Sandomierz (świętokrzyskie)
szycie odzieży lekkiej
Firma Usługowa "AGAT" Anna Kwapińska - 2019-07-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)