INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH, EWIDENCJI PODATKOWEJ NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE PODATKÓW I OPŁAT. Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH, EWIDENCJI PODATKOWEJ NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE PODATKÓW I OPŁAT.
Wynagrodzenie: od 3 500 do 3 900 PLN
Zakres obowiązków: Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego leśnego od os. fizycznych, zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników (dokładne informacje znajdują się na stronie www.kolobrzeg.pl zakładka BIP/ Rekrutacja/ Aktualne Oferty Pracy)
Data publikacji: 2021-04-22
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego leśnego od os. fizycznych, zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników (dokładne informacje znajdują się na stronie www.kolobrzeg.pl zakładka BIP/ Rekrutacja/ Aktualne Oferty Pracy)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 3 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH, EWIDENCJI PODATKOWEJ NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE PODATKÓW I OPŁAT.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia/ Finanse
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia, Finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: kreatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2: komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_3: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
(dokładne informacje znajdują się na stronie www.kolobrzeg.pl zakładka BIP/ Rekrutacja/ Aktualne Oferty Pracy )
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
danePracodawcy_nip: 6711005503
danePracodawcy_regon: 000523850
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny (dokładne informacje znajdują się na stronie www.kolobrzeg.pl zakładka BIP/ Rekrutacja/ Aktualne Oferty Pracy )
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: 4.05.2021 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3208
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950026
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali urzędnicy do spraw podatków
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.04.2021
Oferta pracy ważna do: 04.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd896fe4e01dfe7be9aa346aa6f48264
Podobne oferty pracy
nadzorowanie prac remontowych, udział w przetargach , kosztorysowanie
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU - 2021-05-19 - Świdnik (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Staż dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ewidencji i księgowości pozabilansowej w szczególności: zaangażowanie wydatków, wzajemnych rozliczeń między jednostkami oraz kontrola realizacji i przygotowywanie sprawozdawczości w tym zakresie;dekretowanie dowodów księgowych ;bieżące księgowanie dowodów źródłowych w systemie finansowo księgowym;uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach;roczne uzgadnianie obrotów i sald między jednostkami;prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji oraz przygotowywanie sprawozdawczości w tym zakresie;dekretowanie dowodów księgowych;uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach;prowadzenie rejestru sprzedaży VAT oraz przygotowywanie deklaracji VAT;wystawianie faktur na podstawie zawartych umów;roczne uzgadnianie sald kontrahentów zgodnie z przepisami o rachunkowości;bieżące księgowanie dowodów źródłowych w systemie finansowym;bieżąca kontrola i dekretacja dokumentów źródłowych sporządzanych przez pracowników innych działów/sekcji;prowadzenie gospodarki pieniężnej w tym: pobieranie gotówki z banku, dokonywanie wypłat z kasy, sporządzanie raportów kasowych.
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2018-03-16 - Tychy (śląskie)
PRACA JAKO PRACOWNIK BUDOWLANY, POMOCNIK BRUKARZA,
kontakt przez PUP - 2021-05-05 - Lubin (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
biegła obsługa programu Excel , rozliczanie czasu pracy kierowców
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
współpraca z klientami z Europy Wschodniej, prowadzenie dokumentacji pracowniczej
SERWIS PERSONEL SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Przyłęki (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta sklepu, obsługa terminala płataniczego, uzupełnianie towarów na półkach
Sklep Spożywczo-Usługowy "Wygodziak" Artur Mroczkowski - 2017-02-20 - Wygoda (podlaskie)
- prowadzenie korespondencji z mieszkańcami;- prowadzenie bieżącej dokumentacji Działu Techniczno-Inwestycyjnego;- przygotowywanie dokumentacji związanej z planowaniem robót remontowych;- udział w załatwianiu spraw zgłaszanych przez mieszkańców (odbieranie telefonu)DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa zlecenie na min. 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Piastów (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Nowy Targ (małopolskie)
1) gromadzenie danych potrzebnych do zatwierdzenia rocznych arkuszy organizacyjnych i aneksów publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i szkolnego Schroniska Młodzieżowego,2) bieżąca analiza zgodności pracy przedszkoli, szkół i Schroniska z zatwierdzonymi arkuszami organizacyjnymi,3) prowadzenie rejestru wykorzystania w przedszkolach, szkołach i Schronisku godzin dydaktycznych przeznaczonych na nauczanie indywidualne, zajęcia rewalidacyjne, wczesne wspomaganie rozwoju i zgodności arkuszy z bazą SIO,4) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych w jednostkach oświatowych (weryfikacja nazwy placówki, daty przekazania do użytkowania),5) prowadzenie postępowań zamówień publicznych na rzecz Centrum,6) inicjowanie i wnioskowanie o środki pozabudżetowe na projekty edukacyjne dla Centrum, przedszkoli i Schroniska a także dla szkół zgodnie z odrębnymi pełnomocnictwami,7) opracowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń Burmistrza i zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w zakresie oświaty,8) prowadzenie konsultacji bieżących spraw oświatowych z Radcą Prawnym,9) opiniowanie spraw oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wnioskowanie sposobu ich załatwienia,10) przygotowywanie projektów odpowiedzi prowadzonych spraw oraz odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych w zakresie oświaty,11) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z uzyskaniem wpisu do ewidencji przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów niepublicznych na terenie Gminy Cieszyn, wraz z prowadzeniem tej ewidencji i wydaniem decyzji administracyjnej w tych postępowaniach,12) prowadzenie postępowań związanych z zakładaniem przekształcaniem i likwidacją szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Cieszyn,13) przygotowanie i przeprowadzenie procedury konkursowej wyłaniającej kandydata na dyrektora jednostek obsługiwanych,14) prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli,15) w ramach posiadanych upoważnień pełnienie doraźnego zastępstwa Dyrektora Centrum podczas jego nieobecności,16) prowadzenie postępowań egzaminacyjnych na stopień nauczyciela mianowanego dla nauczycieli pracujących w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Cieszyn,17) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Centrum i jednostek obsługiwanych jako redaktor,18) Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami oraz zapewnienie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych (wg aneksu do zakresu obowiązków),19) Prowadzenie spraw dotyczących koordynacji procedur naboru kandydatów do przedszkoli i szkół,20) Opracowanie projektów zarządzeń Burmistrza Miasta dotyczących zatrudniania dyrektorów przedszkoli, szkół podstawowych i Schroniska,21) Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora Centrum.
Centrum Usług Współnych Cieszyn - 2019-01-08 - Cieszyn (śląskie)
Zatrudniony pracownik: - obsługuje interesantów, w celu przyjęcia i wydania wyrobów zgłoszonych do badania i oznaczania cechami probierczymi- oblicza i przyjmuje należności za czynności probiercze- bada wyroby z metali szlachetnych metodą przybliżoną na kamieniu probierczym oraz metodą fluorescencji rentgenowskiej, w celu określenia ich próby- oznacza wyroby z metali szlachetnych cechami probierczymi, metodą tradycyjną i laserową, w celu potwierdzenia ich próby- wystawia świadectwa badania, zaświadczenia oraz decyzje dotyczące badanych wyrobów i matariałów z metali szlachetnych, w celu udokumentowania wyników badania wyrobów, które nie mogą być oznaczone cechami probierczymi- wykonuje kontrolę końcową wyrobów oraz dokumentów, w celu wykrycia ewentualnych błędów lub pomyłek.Zatrudniony pracownik: - obsługuje interesantów, w celu przyjęcia i wydania wyrobów zgłoszonych do badania i oznaczania cechami probierczymi- oblicza i przyjmuje należności za czynności probiercze- bada wyroby z metali szlachetnych metodą przybliżoną na kamieniu probierczym oraz metodą fluorescencji rentgenowskiej, w celu określenia ich próby- oznacza wyroby z metali szlachetnych cechami probierczymi, metodą tradycyjną i laserową, w celu potwierdzenia ich próby- wystawia świadectwa badania, zaświadczenia oraz decyzje dotyczące badanych wyrobów i matariałów z metali szlachetnych, w celu udokumentowania wyników badania wyrobów, które nie mogą być oznaczone cechami probierczymi- wykonuje kontrolę końcową wyrobów oraz dokumentów, w celu wykrycia ewentualnych błędów lub pomyłek
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
Spawanie metodami MIG/MAG i TIG.
Conductus AB - 2019-04-01 - Szwecja (Szwecja)
zapoznanie się ze strukturą firmyprowadzenie ewidencjiprzyjmowanie wniosków i prowadzenie rejestrówprowadzenie księgi koorespondencjiStaż odbywać się będzie na Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Znajomość obiektów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz sprawowanie nad nimi nadzoru zgodnie z przepisami prawa energetycznego; Opracowywanie planów przedsięwzięć w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; Opracowywanie obmiarów, kosztorysów, programów, robót oraz innych dokumentów niezbędnych przy zawieraniu umów na roboty budowlane; Kontrolowanie przestrzegania obowiązujących norm i przepisów z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości; Nadzór nad właściwym i terminowym wykonywaniem pomiarów(skuteczności ochrony przeciwpożarowej, wielkości obciążeń, rezystancji i uziemień oraz badania elektrycznego sprzętu ochronnego) zgodnie z obowiązującymi czasokresami ich przeprowadzenia i rejestrowania wyników pomiarów w obowiązujących terminach.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-19 - Lublin (lubelskie)
-Praca w magazynie dystrybucji gazu butlowego,-Praca w godzinach 7-15,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Praca na terenie Pelplina i okolic,-Kontakt telefoniczny 501-202-780.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "GAZBUT" JERZY GRABALSKI - 2016-05-17 - Pelplin (pomorskie)
- umiejętność pracy na maszynach stolarskich i posługiwania się elektronarzędziami,- znajomość stolarki budowlanej w zakresie wykonastwa i remontu elementów: drzwi, okien, listew,- znajomość stolarki meblowej w zakresie obróbki, montażu i pasowania elementów typowych mebli biurowych,- umiejętność układania wykładzin podłogowych
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2016-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
- nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych- przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych- uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokumentów do wykupów lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji podmiotów zgodnie z RODO, monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych w jednostkach,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych,przeprowadzanie audytów, dokonywanie oceny skutków (analiza ryzyka) na planowe operacje związane z przetwarzaniem danych osobowych,więcej informacji na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gminie Słupsk. Zatrudnienie na 12 miesięcy od daty podpisania umowy- umowa zlecenie, umowa kontraktowa
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK - 2018-03-13 - Słupsk (pomorskie)
Transport międzynarodowy
Dereń Krzysztof Transport Samochodowy - 2018-02-22 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Pielęgnacja roślin doniczkowych i ciętych.Umiejętność zastosowania odpowiednich środków ochrony roślin.Zagospodarowanie terenów zgodnie z wymaganiami roślin (podłoże, jakośc gleby)
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Łódź (łódzkie)
Praca w dziale cynkowni i obróbki malarskiej.
Zakład Mechaniczny PROGRESS Leszek Sawicki - 2021-05-06 - Nowa Wieś Książęca (wielkopolskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie masaży leczniczych, rehabilitacyjnych, kosmetyczych całego ciała lub części ciała zgodnie z wymogami wiedzy medycznej, ręczny lub za pomocą właściwych narzędzi. Praca w godz.: 10:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Charkterystyka pracy: kontrola części dla przemysłu motoryzacyjnego. Kontakt z pracodawcą osobisty.
TEAM PREVENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Rybnik (śląskie)
Katalogowanie zbiorów muzealnych, pomoc w prowadzeniu zajęć warsztatowych, lekcji muzealnych, oprowadzaniu grup wycieczkowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Wieluń (łódzkie)
Wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin " Za życiem", w tym w szczególności: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji osób ubiegających się o świadczenie rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem", przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach przyznawania prawa do ww. świadczeń lub ich odmowy, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, obsługa systemów informatycznych do realizacji ww. świadczeń, sporządzenie list wypłat przyznanych świadczeń, terminowe sporządzenie sprawozdań rzeczowo-finansowych, zastępowanie w czasie nieobecności w pracy inspektora ds. świadczeń wychowawczych tj. wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach wychowawczych oraz ustawy-Karta Dużej Rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie - 2017-08-29 - Wiśniew (mazowieckie)
wykonywanie usług fryzjerskich
DANCE FITNESS Gabriela Celińska Janowicz Dmowska Anna S.C. - 2017-02-07 - Łuków (lubelskie)