INSPEKTOR DS. UBEZPIECZEŃ Tczew oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK
Stanowisko: INSPEKTOR DS. UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - Szczegóły zakresu obowiązków oraz sposobu aplikacji podano na stronie www.krus.gov.pl- Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Tczewie, ul. Bałdowska 16,Termin składania dokumentów: 30.08.2016r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku Wydział Ogólny, pokój nr 118, Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.16.2016
Data publikacji: 2016-08-17
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bałdowska 16, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Szczegóły zakresu obowiązków oraz sposobu aplikacji podano na stronie www.krus.gov.pl- Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Tczewie, ul. Bałdowska 16,Termin składania dokumentów: 30.08.2016r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku Wydział Ogólny, pokój nr 118, Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.16.2016
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Ekonomista
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Orzeczenie o niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Al. Solidarności 14a, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Al. Solidarności
Numer budynku pracodawcy: 14a
Profil działalności pracodawcy: KRUS
Nazwisko osoby zgłaszającej: Katarzyna Linda
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 17.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szczegółowe informacje na temat stanowiska dostępne są na: http://pcspelplin.sisco.info/uploaded_files/wysiwyg_editors/files/Nabr%C3%B3r_pcs-_referent_ds._administracyjnych.pdf
PELPLIŃSKIE CENTRUM SPORTU W PELPLINIE - 2018-07-16 - Peplin (pomorskie)
Obsługa technicza i nadzór nad maszynami produkcyjnymi, ustawianie parametrów wtryskarek, montaż i demontaż form wtryskowych, korekta ustawień procesu technologicznego, zapewnienie wymaganej jakości produkowanych wyrobów
MAUER Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Trzebiel (lubuskie)
prowadzenie sparw planowania, nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowaniem dokumentacji projektowo-technicznych
Urząd Miejski w Opolu Lubelskim - 2017-07-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)
-zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi należącymi do Gminy Długołęka, zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi w oparciu o Ustawę o własności lokali oraz kodeks cywilny; zarządzanie bazą biurowo-warsztatową, zarządzanie Punktem Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zarządzanie umowami leasingu i ubezpieczeń; zrządzanie flotą pojazdów Spółki; nadzór nad gospodarką materiałową; nadzór nad ochroną fizyczną bazy biurowo-warsztatowej.Kontakt z pracodawcą: biuro (at) zuk-kielczow.pl
Zakład Usług Komunalnych Sp.z o.o. - 2016-06-09 - Kiełczów (dolnośląskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Oława (dolnośląskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/pracodawcy_przedsiebiorcy/refundacja_kosztow_wyposazenia_lub_doposazenia_stanowisk_pracy.htmlWykształcenie zawodowe; doś. min. 3 lata; zakres obowiązków: usługi fryzjersko - kosmetyczne; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Knurów (śląskie)
obsługa recepcji, obsługa klientów, wykonywanie rezerwacji (praca na stałe)
Kuś Karolina POD CZARNĄ RÓŻĄ Hotel - 2015-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Żytno (łódzkie)
obsługa klientów na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o wygląd i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Żory (śląskie)
prowadzenie działalności kontrolnej w zakresie efektywnego kierowania gospodarką finansową Powiatu Tarnogórskiego w spółkach prawa handlowego, w którym udziałowcem jest Powiat Tarnogórski
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-03-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- naprawy i kontrole pojazdów samochodowych.
Avto Jarc storitve in trgovina d.o.o. - 2017-11-14 - Słowenia (Słowenia)
Zbiór oraz pielęgnacja truskawek i malin.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Goławin (mazowieckie)
Praca w gospodarstwie rolnym, koszenie traw, łąk, obsługa maszyn rolniczych, pomoc przy hodowli zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Gronowo (zachodniopomorskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty na stanowisko Inspektora w Wydziale Świadczeń w Placówce Terenowej KRUS w Pile są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce :Praca w KRUS. Każdy kandydat zainteresowany w/w ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert pracy drogą elektroniczną. Umowa na okres próbny 3 m-ce. Jedna zmiana 07.00-15.00. Zatrudnienie od czerwca 2018r.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-05-02 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klientów restauracji, praca w ruchu ciągłym
Elektro-Dor Turystyka SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, obsługa komputera.Praca w Krotoszynie
Przedsiębiorstwo Ochman Adam Ochmann - 2018-02-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu informatycznego. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, wymagana znajomość prawa pracy i doświadczenie zawodowe. Wynagrodzenie: Pracodawca do wynagrodzenia deklaruje wypłacanie premii + wysługa lat.
Szpital Specjalistyczny Im. F. Ceynowy Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wejherowo (pomorskie)
KONKURS; ścieżka dostępu: http://bip.pyskowice.pl/bipkod/047/002Wykształcenie: wyższe (prawo, administracja, budownictwo, drogownictwo, transport, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiskowa); min. 3 lata stażu pracy; pożądane uprawnienia budowlane oraz prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją komunalnych obiektów mostowych oraz bieżąca kontrola ich stanu technicznego, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg i chodników, sporządzanie w programie ZUZIA kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją rowów komunalnych i kanalizacji deszczowej (bieżące utrzymanie, remonty, modernizacje), prowadzenie spraw z zakresu odpowiedzialności gminy za wypadki i szkody na drogach i chodnikach gminnych; jedna zmiana; miejsce pracy: siedziba urzędu miejskiego w Pyskowicach
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-11-17 - Pyskowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Żmijewo-Kuce (mazowieckie)
Praca wychowawcy w grupie rewalidacyjno-wychowawczej.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu. Po okresie próbnym mozliwość zatrudnienia na czas okreslony - 2 lata.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym "Koło" - 2016-08-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Automotive Assembly Systems Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Załatwianie wszelkich spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do MOPR, 2.Opracowywanie projektów:a)regulaminów związanych z funkcjonowaniem MOPR,b)uchwał związanych z zakresem działalności MOPR,c)zarządzeń wydawanych przez Dyrektora MOPR,d)upoważnień dla Dyrektora oraz pracowników,e)programów, strategii przy udziale pracowników merytorycznych.3.Prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń, upoważnień i przygotowywanie propozycji ich aktualizacji.4.Prowadzenie rejestru dokumentów organizacyjnych MOPR.5.Obsługa radcy prawnego MOPR i prowadzenie ewidencji spraw toczących się przed sądami.6.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.7.Organizowanie kontroli wewnętrznej, prowadzenie książki kontroli, gromadzenie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne, prowadzenie realizacji zaleceń pokontrolnych.8.Współpraca z pracownikami MOPR w udzielaniu odpowiedzi na odwołania kierowane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego i skarg do Sądu Administracyjnego.9.Udzielanie pracownikom MOPR pomocy przy opracowywaniu wzorów decyzji, postanowień.10.Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących realizacji ustawy o zamówieniach publicznych.11.Przygotowywanie dla mediów informacji dotyczących MOPR w zakresie ustalonym przez Dyrektora MOPR.12.Pisanie programów mających na celu pozyskiwanie środków oraz nadzorowanie realizacji projektów MOPR.13.Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi w zakresie opracowywania programów, na które pozyskiwane są środki zewnętrzne.14.Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej MOPR.15.Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej MOPR.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2016-05-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie kontrahentów
DOCK TRUCKING SP Z O.O. - 2017-02-02 - Słubice (lubuskie)
Pakowanie gotowych wyrobów chemicznych, kosmetycznych. Miejsce pracy Łódź lub Stryków
Polski Hr A-trybut S.A. - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie, wydawanie przesyłek
DHL Express (Poland) Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
dokonywanie oceny jakości produktów, dostarczanie danych do bieżących analiz i identyfikowanie problemów dotyczących wyrobu/procesu; kontrola materiałów / wyrobów przychodzących i wychodzących, informowanie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach dotyczących jakości wytwarzanych produktów, współpraca z organem BHP podczas szkoleń - tłumaczenie na język ukraiński informacji przekazywanych podczas szkolenia, tłumaczenie szkoleń stanowiskowych na język ukraiński, tłumaczenie na język ukraińskich, itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
operowanie wózkiem widłowym czołowym, załadunek towaru
kontakt przez OHP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Realizowanie zagadnień z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Prowadzenie postępowań powypadkowych, realizowanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową, organizowanie i prowadzenie ćwiczeń ewakuacyjnych., prowadzenie instruktarzy z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-01-19 - Legionowo (mazowieckie)