INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH Gdańsk oferta pracy Administracja Budynków Mieszkalnych s.c. Jerzy Szymanik, Janusz Stawski
Stanowisko: INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi oraz konserwacyjnymi; weryfikacja kosztorysów; przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców; prowadzenie KOB.
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Administracja Budynków Mieszkalnych s.c. Jerzy Szymanik, Janusz Stawski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrzosy 21, 80-618 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi oraz konserwacyjnymi; weryfikacja kosztorysów; przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców; prowadzenie KOB.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Hydraulik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kosztorysowanie projektów ogólnobudowlanych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kosztorysowanie budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: hydraulika
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: uprawnienia sanitarno - gazowe
Nazwa pracodawcy:
Administracja Budynków Mieszkalnych s.c. Jerzy Szymanik, Janusz Stawski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wrzosy 21, 80-618 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Wrzosy
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?46cc1cb1d5824c78efdd467c2697d4e8
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie od dostawców i wydawanie pracownikom materiałów biurowych.Prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie ZSRK.Ewidencja faktur zakupionych materiałów w systemie ZSRK.Opatrzenie zakupionych środków trwałych w naklejki ewidencyjne.Opisywanie i upinanie dokumentów księgowych.Przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych.Obsługa zamówień publicznych.Zastępstwo kasjera.Zastępstwo przy obsłudze korespondencji.
Sąd Rejonowy w Szczecinku - 2019-09-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uzgadnianie sald
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: zawodowe; zakres obowiązków: sprzedaż art. spożywczych i pieczywa, obsługa kasy fiskalnej; praca tylko w weekendy; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
PIEKARNIA-CUKIERNIA KRYSIK ELŻBIETA - 2019-07-25 - Gliwice (śląskie)
Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-01-02 - Wołów (dolnośląskie)
Nadzór nad prawidłową eksploatacją sieci wodociagowej, nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów tj. SUW-y i wieża cisnień, wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wod.-kan., prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z ww. obowiązkami
Zakład Gospodarki Komunalnej w Bierutowie - 2019-10-03 - Bierutów (dolnośląskie)
1. Projektowanie i implementacja rozwiązań informatycznych.2. Rozwój, optymalizacja i utrzymywanie już istniejących rozwiązań.3. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu.4. Praca w ramach międzynarodowego zespołu. 5. Znajomość narzędzi kontroli wersji: Git.6. Znajomość Microsoft SQL Server oraz umiejętność pisania zapytań i skryptów bazodanowych SQL.
M&R Printing Equipment Poland Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Wojnicz (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła sprawy z zakresu wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,- prowadziła sprawy z zakresu udzielania informacji o środowisku,- wprowadzała informacje o środowisku do bazy danych System Informacji o Środowisku (SIOŚ), prowadzonej w systemie informatycznym MSZ-KIIP,- wprowadzała informacje o środowisku do bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko, prowadzonej przez Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska,- opiniowała miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz programy z zakresu ochrony środowiska,- prowadziła działalność kontrolną w zakresie przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem. Ponadto praca w terenie - wizje w terenie niezależnie od warunków pogodowych i pory roku oraz prowadzenie oględzin w terenie obejmującym obszar miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-10-28 - Katowice (śląskie)
Pomoc w naprawie samochodów.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Cześniki (lubelskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Współuczestnictwo w rozpoznawaniu wniosków o interwencje z zakresu ochrony środowiska wpływających do wydziału inspekcji, w celu dokonania analizy przyczyn i ograniczenia negatywnych skutków dla środowiska naturalnego. Prowadzenie działań pokontrolnych, w tym przygotowywanie projektów wystąpień i zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych oraz innych czynności wynikających z KPA w celu zapewnienia prawidłowości przestrzegania przepisów o ochronie środowiska. Ewidencjonowanie wyników kontroli oraz wydanych dokumentów w prowadzonych rejestrach i bazach danych w celu realizacji przepisów prawa oraz wytycznych organu nadrzędnego. Współpraca z innymi organami m.in. z organami Inspekcji Ochrony Środowiska, administracją publiczną oraz organami ścigania i sądami w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przepisów ochrony środowiska. Wykonywanie kontroli w oparciu o dokumenty, w tym automonitoringowe z zakresu szczególnego korzystania ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2019-11-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- dbanie o ekspozycję towarów;- obsługa klienta;- wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami;- dbanie o porządek na sali sprzedaży.Praca od pon. do pt. od 6:15-14:15, 14:15-22:15
Dino Polska S.A. - 2018-10-17 - Marklowice (śląskie)
Nadzór nad dokumentacją medyczną lekarzy, kontrola związanych z kartą DILO, archiwizacja dokumentacji medycznej.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Zamość (lubelskie)
montaż konstrukcji aluminiowych
ED-BAU Edyta Kościów - 2016-04-29 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA Z KANDYDATEM-Weryfikacja dokumentów dotyczących wniosków kredytowych pod względem ich kompletności i jakości,-Analiza wniosków kredytowych w zakresie: sytuacji ekonomiczno - finansowej, ryzyka kredytowego podmiotu i transakcji kredytowej, zabezpieczeń,-Przygotowywanie propozycji decyzji kredytowej,-Ewidencja danych w systemie informatycznym,Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w siedzibie Banku Spółdzielczego w Tczewie przy ul. I. Paderewskiego 1 lub na adres e-mail: sekretariat (at) bstczew.sgb.pl
BANK SPÓŁDZIELCZY TCZEW - 2019-07-02 - Tczew (pomorskie)
kontrola, w tym finansowo księgowa miejskich jednostek organizacyjnychkontrola w zakresie wykorzystania dotacji budżetowychkontrola prawidłowości sporządzania sprawozdań finansowych przez miejskie jednostki organizacyjnekontola powszechności i rzetelności składanych informacji do wymiaru podatkukontrola punktów mających zezwolenia na sprzedaż poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w zakresie prawidłowości danych w oświadczeniach o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim; zaopatrywania się u producentów i przedsiębiorców posiadających odpowiednie zezwolenia na sprzedaż hurtową napojów alkoholowychopracowywanie zaleceń pokontrolnych
Urząd Miasta Szczecinek - 2019-04-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przygotowywanie zaprawy murarskiej, przygotowanie materiałów do budowy, murowanie i montowanie ścianek
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Przycłapy (łódzkie)
prace remontowo-porządkowe i pielęgnacyjne
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2016-11-17 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa budynków na terenie miasta Starogard, przeglądy, wizje lokalne, sporządzanie umów z wykonawcami, przyjmowanie interesantów, korespondencja z mieszkańcami, opracowywanie SIWZ i portalu pzp i wykonawców.
"TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO ZIEMI KOCIEWSKIEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca w dziale GZM (Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi) w tym nadzór nad pracą podległych pracowników : gospodarzy domów i konserwatorów. Obsługa przetargów i prowadzenie spraw inwestycji . Sporządzanie dokumentacji w dziale GZM, sprawozdań, informacji. Bezpośredni. Bezpośredni kontakt z mieszkańcami bloków i przyjmowanie zgłoszeń awarii.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ" W ŁAPACH - 2020-02-17 - Łapy (podlaskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP , bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach , udział w opracowywaniu wewnetrznych zagadnień dot BHP .CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja.podkarpackie (at) ohp.pl
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta; uzupełnianie towaru; dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Damian Zieliński "Damz" - 2019-12-30 - Woźniki (śląskie)
prace techniczne związane z administrowaniem nieruchomościami,konserwacja budowlana,sanitarna,elektryczna,itp.remonty,rozliczanie prac konserwacyjnych,nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem czystości w budynkach i terenie administrowanym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem pracowników, nadzorowanie prawidowej realizacji kontraktów na podlegym terenie, rekrutacja, organizacja pracy oraz rozliczanie pracowników ochrony, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz godne reprezentowanie jej przed Kontrahentami
Simple Work Group Sp. z o. o. - 2019-05-30 - Poznań (wielkopolskie)
przewodzić innym pracownikom, zapewniać odpowiadającą standardom wydajność Członków Zespołu, zapewniaćodpowiadającą standardom jakość działań Członków Zespołu, zapewniać bieżącą obsługę wszystkich linii i uniemożliwiaćzaistnieniu jakichkolwiek zaległości, odpowiadać na pytania Członków Zespołu w celu zapewnienia im pełnego zrozumieniawykonywanych przez nich usług i produktów z nimi związanych, organizowanie pracy konsultantów telefonicznych,układanie grafików, planowanie przerw i zmian w pracy,bieżące nadzorowanie pracy konsultantów, dbałość o porządek nasali call center, kontrolowanie przestrzegania wyznaczonych przerw, punktualności konsultantów oraz ich zaangażowaniaw pracę; • kontrolowanie jakości pracy konsultantów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie sie z przepisami i regulaminami obowiazującymi w KM PSP - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji stanowiących tajemnicę prawnie chronioną - zapoznanie z polityką rachunkowości - sprawdzanie faktur pod względem formalnym - wystawianie not księgowych - wystawianie faktur sprzedaży7:30 - 15:30
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Płock (mazowieckie)
podstawowe czynności księgowe
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Trzebinia (małopolskie)
- podejmowanie, prowadzenie i rozliczanie prac w zakresie konserwacji instalacji wod-kanal, centralnego ogrzewania, gazowych i kotłowni gazowych i studni oligoceńskiej- przygotowywanie i nadzór nad prowadzonymi pracami w zakresie remontów instalacji wodnych, kanalizacyjnych centralnego ogrzewania i gazowych
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2020-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Dozór obiektów
BIURO OCHRONY OSÓB I MIENIA "AMICUS" ANDRZEJ GŁOWACZ - 2017-06-16 - Prudnik (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Siedlce (mazowieckie)