INSPEKTOR DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH Zabrze oferta pracy Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 600 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie przeglądów technicznych budynków, zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego, opracowywanie planów potrzeb remontowych, wykonywanie przedmiaru robót remontowych, zlecanie, nadzór i rozliczanie prac remontowych, sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem porządkowym i sanitarnym administrowanych budynków i ich otoczenia, zlecanie prac konserwacyjnych oraz nadzór nad ich wykonaniem.
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie przeglądów technicznych budynków, zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego, opracowywanie planów potrzeb remontowych, wykonywanie przedmiaru robót remontowych, zlecanie, nadzór i rozliczanie prac remontowych, sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem porządkowym i sanitarnym administrowanych budynków i ich otoczenia, zlecanie prac konserwacyjnych oraz nadzór nad ich wykonaniem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie (preferowane budowlane), biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), dobra znajomość przepisów prawa budowlanego, umiejętność podejmowania decyzji, mile widziane doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Plac Warszawski 10 , 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dyplom, świadectwa pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: od poniedziałku do piątku, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Plac Warszawski
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.03.2018
Data dodania oferty pracy: 24.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych. Doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Żary (lubuskie)
montarz mebli
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Spytkowice (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
Zbiórka i wywóz odpadów z terenu miasta i gminy Mińsk Mazowiecki.
MPK Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Praca w godz. 6.00-14.00 i 14.00-22.00, w dni robocze i wolne. Może również wystąpić konieczność pracy w godz. nocnych. Proponowane wynagrodzenie: 2200 zł brutto/m-c+450 za brutto premii za obecność i do 330 zł premii za wyniki sklepu.
Jeronimo Martins Polska S.A - 2017-12-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kierowanie ciągnikiem siodłowym z naczepą, nadzór nad ładunkiem i dokumentacją. Praca na terenie UE.
USŁUGI TRANSPORTOWE WACŁAW KITOWSKI - 2016-08-10 - Otomino (pomorskie)
- prace porządkowe - koszenie trawy- drobne prace remontowe
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Glińsk (lubuskie)
Prowadzenie domu przyjęć, prowadzenie księgowości, przyjmowanie klientów.
Potysz Henryk Zakład Malarski - 2018-07-04 - Gorzyczki (śląskie)
opieka nad stroną www, wprowadzanie drobnych korekt i aktualizacji, tworzenie mailingów reklamowych, tworzenie dokumentacji produktowej (karty technologiczne, deklaracje zgodności), opieka nad profilem FB
"ITBUD" Zakład Nowych Materiałów Budowlanych Sp.z o.o. - 2017-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa stanowiska, wykonywanie bukietów i stroików, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Bielawa (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych
Randstad Polska Sp z o.o. - 2017-09-01 - Skarbimierz (opolskie)
Ciecie drewna i zbijanie palet.
DREWZET DOROTA ZIĘTEK - 2017-07-26 - Czajków (wielkopolskie)
wg pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
KROJENIE ELEMENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa maszyn (plotery,lasery, frezery, itp)obsługa maszyn do cięcia foli
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa dystrybutorów paliw, sprzedaż towarów w sklepie, praca przy zastosowaniu systemu komputerowego, przyjmowanie towaru na magazyn, współodpowiedzialność materialna, dbałość o porządek w sklepie i na terenie stacji.
LEA Spółka Jawna Żary - 2018-07-27 - Żary (lubuskie)
• kontrola asortymentowa, ilościowa, wizualna oraz kontrola parametrów wykonania produktów,• ocena zgodności z zamówieniem i dokumentacją konstrukcyjno-technologiczną,• dokumentowanie wyników kontroli,• przygotowywanie analiz i raportów dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości.branża: produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
SEMBLY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Wąsosz (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
- wykonywanie patrolu instalacjikontrolowanie pracy urządzeń-obsługa zaworów, maszyn, urządzeń znajdujących się w zakladzi
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości.Praca w godz. 7-15, 15-23 w Sianożętach (praca bez godzin nocnych).
Imperiall.pl Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Sianożęty (zachodniopomorskie)
Koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców. Opracowanie planów finansowo-rzeczowych. Sporządzanie kosztorysów inwestorskich. Prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami. Rozliczanie realizowanych robót. Odbiór i sprawdzenie zleconych projektów budowlanych.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-02-12 - Tychy (śląskie)
Kierowanie samochodem ciężarowym, obsługa cysterny Miejsce wykonywania pracy: Nowa Sól, Rejowiec, Radzionków, Boronów, Trzebnica, Wrocław, Lublin, Płock
ORLEN Paliwa Sp. z.o.o. - 2017-08-09 - Widełka (podkarpackie)
sprzątanie hali sprzedażowej, biur toalet, utrzymanie czystości według harmonogramu. Praca wgodzinach 0d 5.oo lub 5.30 do 13.30 i od 13.oo do 21.oo. System zadaniowy: praca również co drugi weekend.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Długołęka (dolnośląskie)
obsługa klientów w punkcie sprzedaży, doradzanie, udzielanie informacji o oferowanych produktach, prowadzenie bieżących rozliczeń z dystrybutami z Chin
NEW SHOP Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż, wydzierżawianie, wynajmowanie nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwały zarząd i stwierdzanie wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowań, wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, ustalanie opłat za korzystanie z nieruchomości zasobu, prowadzenie postępowań administracyjnych oraz archiwizacja akt postępowań administracyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracownik magazynu - operator wózka jezdniowego
Industry Personel Services Sp z o.o. Wrocław - 2017-04-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY - 2016-09-08 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Maków (mazowieckie)