INSPEKTOR DS. TECHNICZNO - ADMINISTRACYJNYCH/ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Kraków oferta pracy REJON OBSŁUGI MIESZKANCÓW PROKOCIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNO - ADMINISTRACYJNYCH/ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku Inspektora ds. techniczno - administracyjnych/Administratora nieruchomości.
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: REJON OBSŁUGI MIESZKANCÓW PROKOCIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okólna 4A, 30-684 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku Inspektora ds. techniczno - administracyjnych/Administratora nieruchomości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. TECHNICZNO - ADMINISTRACYJNYCH/ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2016
Data zakończenia pracy: 07.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie budowlane lub wyższe zarządzanie nieruchomościami, doświadczenie zawodowe wymagane na stanowisku zarządcy nieruchomościami, prawo jazdy kat. B, mile widziana licencja zawodowa, mile widziana umiejętność pracy z programem Locale, dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 04.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Podobne oferty pracy
Wymagane min. wykształcenie średnie techniczne, preferowane wyższe (inżynier budowlany) oraz uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych/elektroenergetycznych - bez ograniczeń, które uprawniają do projektowania obiektu budowlanego, kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Rybnik (śląskie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i sprzedaż nieruchomości
INDEPRO KUJAWY RAFAŁ MIKOŁAJCZAK - 2016-10-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku magazyniera
Piotr Wiśniewski - Firma Handlowa Krecik - 2016-11-09 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i sprzedaż dań szybkiej obsługi np. hamburgerów, gofrów, kebaba, pizzy, kawy i inne.
BAR "FIFARAFA" ILONA KARMOLIŃSKA - 2017-02-09 - Olesno (opolskie)
Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji prac technicznych z projektem; realizowanie planów remontów nieruchomości; usuwanie awarii i zagrożeń; kontrola nad jakością wykonywanych robót; prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań; zatwierdzanie faktur do realizacji, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
Pakowanie,sprzatanie.
ISSP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Stare Gnatowice (mazowieckie)
pozyskiwanie srodków fionansowych z Unii Europejskiej oraz programów krajowych, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doświadczenia
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-05-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie czynności kontrolno - rozpoznawczych z zakresu ochrony ppoż. w Komendzie oraz placówkach Oddziału, prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi NOSG, udział w ocenie założeń dot. modernizacji obiektów, w odbiorach technicznych nowych/remontowanych budynków, w opracowywaniu/aktualizowaniu planów ochrony ppoż. oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w tym zakresie, przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu ochrony ppoż. osób przyjmowanych do służby/pracy, określanie rodzajów oraz miejsc rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, instrukcji ppoż., znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych, nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne NOSG przeglądów, konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń pożarowych, kontrolowanie stanu zabezpieczenia wodnego oraz stanu dróg i dojazdów do punktu czerpania wody, współpraca z jednostkami Państwowej Straży Pożarnej oraz komórkami organizacyjnymi Komendy Oddziału właściwymi w sprawach logistyki, opracowywanie dla Komendanta NOSG rocznej oceny stanu ochrony ppoż. wraz z wnioskami dot. podniesienia poziomu bezpieczeństwa ppoż. i proponowanymi zaleceniami do realizacji
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-07-19 - Chełm (lubelskie)
Wypiek pieczywa oraz innych produktów piekarniczych, zgodnie ze standardami firmy z uwzględnieniem aktualnego zapotrzebowania określonego przez kierownika stoiska
TESCO/POLSKA SP. Z O.O. - 2016-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
Informacja starosty.Praca na warsztacie mechanicznym. Prace tokarske na potrzeby remontowe zakładu. Praca w Limanowej ul.Tarnowska 33, w godzinach od 07:00 do 15:00.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Limanowa (małopolskie)
przygotowywanie dokumentacji zakończonych postępowań przygotowawczych i spraw o wykroczenia w celu ich archiwizacji, przygotowanie zestawień statystycznych zleconych przez kierownika grupy operacyjno-śledczej w celu przedstawienia rzetelnej informacji dot. ilości popełnianych przestępstw i wykroczeń w obrębie Placówki, sprawdzanie w bazach danych na zlecenie funkcjonariuszy GOŚ wykonujących czynności służbowe w celu wykorzystania ich w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych oraz SEO, przygotowywanie i prowadzenie ewidencji umów i rozliczeń rachunków, faktur za usługi, tłumaczenia oraz związanej z tym korespondencji w celu terminowego rozliczenia ww usług, utrzymywanie obiegu korespondencji na linii kancelaria-sekretariat-kierownik grupy i odwrotnie, w zakresie dokumentacji jawnej w celu prawidłowego obiegu dokumentacji, prowadzenie i bieżące uzupełnianie książki ewidencji dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwej ochrony informacji niejawnych
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2018-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa wózków widłowych, prace magazynowe.Praca w Holandii
ADESSA Monika Szczepanik - 2016-05-09 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie drewna, docinanie klepek
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Lubomino (warmińsko-mazurskie)
KONKURS, szczegóły na www.bip.toszek.pl/2330/406/nabory.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie: 4 lata; znajomość przepisów i ustaw z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, KPA; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK - 2017-04-05 - Toszek (śląskie)
wykonywanie rysunkó technicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie wyższe (preferowane ze specjalnością pośrednictwo pracy lub pokrewne), doświadczenie zawodowe przy realizacji podobnych zadań, bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office, poczty elektronicznej i internetu. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Kierowanie młodzieży do pracy stałej, sezonowej i krótkoterminowej, organizacja targów i giełd pracy
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-06-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prace koncepcyjne nad nowatorskimi rozwiązaniami.Tworzenie projektów maszyn i urządzeń.Sporządzanie dokumentacji wykonawczej oraz montażowej.Kontrola jakościowa i terminowa wykonywanych prac.Budowa oraz wdrażanie nowych maszyn i urządzeń.Opracowanie listy komponentów niezbędnych do produkcji maszyn i urządzeń.Współpraca z członkami zespołu inżynierów w zakresie opracowywania nowych rozwiązań, a także podnoszenia efektywności istniejących.
Netbox PL Sp. z o.o. - 2016-02-16 - Czachorowo (wielkopolskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu odkrywkowych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie i sprzeda posilów, obsluga gości, dbanie o czystość pomieszczeń i sprzętów; praca w godz. 7-22
PROWANSJA Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Piaseczno (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. -udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. - nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;-wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór wykonywanych prac prze wykonawców i pracowników, sporządzanie faktur za remonty, wykonywnaie przeglądów budynków, współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, składanie zamówień na materiały
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA SKARBEK - 2016-10-05 - Łęczna (lubelskie)
ustawianie samochodów na miejsca parkingowe, wydawanie paragonów, pobieranie opłat, utrzymanie czystości na terenie parkingu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Ustroń (śląskie)
obróbka elemnetów drewnianych
STOLTUR SPÓŁKA JAWNA - JAN I MARIAN MILLER - 2016-02-22 - Turek (wielkopolskie)
ROGRAMOWANIE PLC, PROJEKTOWANIE I PROGRAMOWANIE , WIZUALIZACJI, URUCHAMIANIE INSTALACJI.
MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O. - 2016-09-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kontrola umów ubezpieczenia.Rejestracja danych w systemie.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2017-08-07 - Krosno (podkarpackie)
jw.
ALANTA MIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Od kandydatów firma oczekuje: wykształcenia średniego lub wyższego (preferowane ekonomia, finanse, bankowość), doświadczenia w sprzedaży (w branży bankowej będzie dodatkowym atutem), mile widziany ukończony kurs kasjerski, dobrej organizacji pracy oraz nastawienia na realizację wyznaczonych celów, umiejętności budowania, poszerzania i utrzymywania relacji biznesowych, komunikatywności, sumienności, rzetelności, odpowiedzialności, wysokiej kultury osobistej, dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych. Zakres zadań i odpowiedzialności: sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, bieżąca obsługa Klientów w placówce zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie produktów kredytowych, obsługa gotówkowa, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę etatu, wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy, możliwość rozwoju własnych kompetencji, niezbędne narzędzia pracy, rozwój zawodowy, system szkoleniowy. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY SILESIA W KATOWICACH - 2018-04-27 - Rybnik (śląskie)
Bezpośrednia obsługa gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowanie gości, dbałość o wysoki standard obsługi.
PAWEŁ JUREK HURTOWNIA "RYBEX". "W PUSZCZY" S.C.JUREK PAWEŁ, JUREK KONRAD - 2016-07-05 - Pionki (mazowieckie)