INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ LOKALI MIESZKANIOWYCH Chrzanów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ LOKALI MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 400 PLN
Zakres obowiązków: obliczanie i rozliczanie czynszów, zaliczek i kosztów mediów za lokale mieszkalne, monitorowanie płatności, analiza sald
Data publikacji: 2020-11-03
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obliczanie i rozliczanie czynszów, zaliczek i kosztów mediów za lokale mieszkalne, monitorowanie płatności, analiza sald
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ LOKALI MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1203
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.11.2020
Data zakończenia pracy: 08.07.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6281915207
danePracodawcy_regon: 276248967
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: chrzanowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1203
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938982
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
zarządzanie nieruchomościami, inwestycje budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42E
Data dodania oferty pracy: 03.11.2020
Oferta pracy ważna do: 15.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?56a2ef6d99517ab2f8c95a561bf20d07
Podobne oferty pracy
autokosmetyka
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane SMOL-DEK Piotr Antonik - 2016-12-16 - Leszno (wielkopolskie)
bieżąca obsługa nieruchomości
Zespół Zarządców Nieruchomości sp.z.o.o Oddział Toruń - 2018-11-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa wiertarki, szlifowanie, cięcie
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Niewiadów-Kolonia (łódzkie)
Według stanowiska
Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych - 2018-12-03 - Kluczbork (opolskie)
Prace porządkowe. Pomoc przy obróbce surowca do sera twarogowego.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita - 2019-11-07 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych i pomieszczeń ogólnodostępnych. Realizowanie życzeń gości hotelu zwłaszcza gości rosyjsko-+ i ukraińskojęzycznych np. prasowanie, wskazanie atrakcji hotelu i okolicy itd.
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Opole (opolskie)
Przygotowanie, nadzór nad realizacją i rozliczenie gminnych inwestycji i remontów drogowych oraz oświetlenia dróg i placów, prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem gminnej infrastruktury drogowej, oznakowania drogowego, oświetlenia dróg i placów, przystanków autobusowych i kanalizacji deszczowej, prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego dróg publicznych i dróg wewnętrznych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2020-07-07 - Pszczółki (pomorskie)
zarzadzanie i organizacja wydarzeń w celu pozyskania klientów, kreowanie produktu i przedstawianie aktualnych nowości klientom, rozpoznawanie partnerów i rozwój relacji z nimi w celu podjęcia współpracy, rozpowszechnianie informacji marketingowych przy wykorzystaniu dostępnych źródeł, monitorowanie i dbanie o rozwój klientów o wysokim standardzie i rozwój zarzadzania relacjami z klientem
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
przewóz odpadów budowlanych
Firma Usługowa JAMARO Mariola Najduch - 2017-10-23 - Świętochłowice (śląskie)
sortowanie i układanie drewna- fryzów, segregowanie, przenoszenie i układanie fryzów na palety
DOMINOWOOD SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-27 - Czarna Białostocka (podlaskie)
prowadzenie spraw prawnych i administracyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Kraków (małopolskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w tym zakresie, dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, biegła obsługa komputera, znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (obligatoryjnie), B2/C1 (dodatkowy atut), komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej; GŁÓWNE ZADANIA: Pełen zakres obowiązków wynikający z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997 nr 109 poz. 704), który obejmować będzie w szczególności: przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dokumentacji w związku z wypadkami przy pracy i chorobami zawodowymi, przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz organizowanie szkoleń okresowych dla pracowników w zakresie bhp, przeprowadzanie kontroli w jednostkach pod względem przestrzegania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2020-02-24 - Gliwice (śląskie)
Pracownik informacji turystycznej
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Polańczyk (podkarpackie)
udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Więcej informacji na stronie: : : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-informatyki-2Zakres wykonywanych zadań:1. Obsługa sieci komputerowej ośrodka,2. Aktualizacja i umieszczanie informacji w sieci Internet3. Stały nadzór i kontrola poprawności działania sieci internetowej 4. Nadzór, konserwacja i kontrola poprawności działania sprzętu komputerowego i oprogramowania znajdującego się w ośrodku obsługa informatyczna szkoleń5. Monitorowanie oraz zgłaszanie potrzeb w zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego 6. Dbałość o legalność zainstalowanego oprogramowania- Udzielanie konsultacji i pomocy pracownikom Ośrodka w zakresie posługiwania się sprzętem komputerowym7. Instalacja i wdrażanie oprogramowania systemów informatycznych8. Serwis i pomoc w utrzymaniu środowiska IT9. Współpraca z dostawcami usług IT i sprzętu10. Utrzymanie strony WWW i strony intranetowej11. Ochrona danych w systemach informatycznych przed nieautoryzowanym dostępem, modyfikacją lub zniszczeniem, w celu zabezpieczenia przed utratą danych.- Wynagrodzenie: 1125 zł brutto (płaca zasadnicza 1100 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Praca w łączonym systemie ruchomego czasu pracy i równoważnego czasu pracy.1. Wymagania1.1 Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) informatyczne - lub wykształcenie średnie informatyczne i 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość obsługi komputera - znajomość w stopniu dobrym przynajmniej jednego języka oprogramowania oraz języka baz danych np. SQL - umiejętność obsługi sieci komputerowych - znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS w zakresie instalacji i obsługi - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - zgoda na przetwarzanie danych osobowych - umiejętność konfigurowania sprzętu komputerowego - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim.1.2 Wymagania dodatkowe oczekiwane od kandydata:- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość - operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów - komunikatywność, umiejętność współpracy - elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista - zdolności analityczne - dyspozycyjność - znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i ustaw o dostępie do informacji publicznej, systemie informacji oświatowej oraz aktów wykonawczych do tych ustaw - znajomość ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych - znajomość języka angielskiego.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-04-10 - Katowice (śląskie)
-księgowanie dochodów urzędu gminy-sprawdzanie rachunków pod względem formalnym i rachunkowym-ewidencjonowanie i egzekwowanie wpłat-prowadzenie ewidencji podatku VAT i wystawianie faktur-obsługa ZFŚS
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2017-04-21 - Luborzyca (małopolskie)
- nadzór zgodności realizacji prac elektrycznych z projektem i pozwolenie na budowę- kontrola zgodności robót z obowiązującym harmonogramem- monitorowanie jakości wykonanych prac i urzytych materiałów- dokonywanie i udział w odbiorach robót i instalacji elektrycznej- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej- przygotowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Pon-Pt 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Opole (opolskie)
prace w magazynie, kompletowanie towaru, przyjmowanie dostaw
"ALPAN, MACIEJ PANKIEWICZ" SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-10 - Mława (mazowieckie)
Realizacja programu nauczania zgodnie z wymogami MON dla certyfikowanych klas mundurowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Żaganiu - 2019-08-05 - Żagań (lubuskie)
Inspektor ds. technicznej obsługi nieruchomości- wymagania: wykształcenie min. średnie preferowane budowlane, znajomość obsługi komputera ( MS Office, kosztorysowanie). Realizacja całokształtu spraw technicznych, związanych z eksploatacją budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych. Organizacja i zlecanie wykonywania robót budowlanych, prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości.
"Posesja" Spółka z o.o - 2019-05-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pracwe budowlano-remontowe wewnątrz budynków
Firma budowlana "Expert" Kamil Ostrowski - 2019-06-13 - Głogówek (opolskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych wynikajacych z prac budowlanych,wykonywanie zadań kontrolno-inspekcyjnych w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego na terenie powiatu, przygotowywanie projektów, decyzji, postanowień i innych pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie jakością usługi na obiektach, spotkania z kontrahentami, planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników
Solid Security Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Brzeg (opolskie)
Ogólna ślusarka
Bkm Seriws Sp z o o - 2017-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - serwisowanie (naprawa i konserwacja) urządzeń zasilania bezprzerwowego zgodnie z wymogami technicznymi i przepisami eksploatacyjnymi celem jego prawidłowej i bezawaryjnej pracy,- dokonywanie klasyfikacji sprzętu łączności i informatyki w zakresie przydatności co do dalszej eksploatacji,- opracowywanie ekspertyz technicznych oraz kierowanie sprzętu będącego na gwarancji lub nie podlegającego naprawie w sekcji serwisu, do naprawy w autoryzowanym serwisie, a następnie przyjmowanie go z naprawy,- dokonywanie konserwacji i przeglądów sprzętu teleinformatycznego celem zapobiegania uszkodzeniom i zapewnieniu długiej bezawaryjnej pracy urządzeń,- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z dostawcami części zamiennych niezbędnych do dokonania naprawy oraz wyceny kosztów naprawy,- fizyczne rozbudowywanie i modernizowanie sieci zasilania gwarantowanego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Szczegóły oferty na stronie BIP: http://bip.katowice.eu/jednostki/mosir/dokument.aspx?id=1372- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - ul. Z. Nałkowskiej 10A Katowice ogłasza nabór kandydata (ów) na stanowisko: Inspektor ds. płac.- Główne obowiązki: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie Płatnik; Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS; Archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; Obsługa potrąceń dobrowolnych i komorniczych; Rozliczanie umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie analiz i zestawień finansowych dotyczących Funduszu Pracy.- Informacja o warunkach zatrudnienia: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy siedziba MOSiR; praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca kontaktów telefonicznych i bezpośrednich, w szczególności z innymi komórkami organizacyjnymi i innymi obiektami MOSiR; praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Wynagrodzenie: 2700 do 2800 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: Posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; Osoba nie karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wykształcenie min. średnie i min. 4 letni staż na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe i min. 2 letni staż na podobnym stanowisku; Znajomość przepisów: Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych; Ustawy o pracownikach samorządowych; Ustawy o finansach publicznych; K.P.A.; Ustawy o ochronie informacji niejawnych; Ustawy o dostępie do informacji publicznych; Biegła znajomość komputera (środowisko MS Office, szczególnie Excel). Wymagania dodatkowe: Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace oraz FK; Znajomość programu Płatnik;Samodzielność i zaangażowanie; Gotowość do pracy pod presją czasu; Umiejętność pracy zespołowej; Komunikatywność; Dobra organizacja pracy własnej; Rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
Docieplenia budynków, praca na terenie Zamościa i okolic, pracodawca zapewnia dojazd.
Agnieszka Wróblewska - Usługi Budowlane „OLBUD” - 2018-07-25 - Zamość (lubelskie)
Obsługa gosci
Firma Handlowo-Usługowa BALLAS Mikołajki Iwona Wiórek - 2016-02-26 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie elementów do lakierowania; dobór odpowiednich parametrów pracy urządzeń lakierniczych; odróżnianie wad dopuszczalnych i niedopuszczalnych i usuwanie ich metodami szlifowania, szpachlowania; ocena jakości stosowanych materiałów lakierniczych; pilnowanie i czystości i porządku na lakierni; odpowiedzialność za jakość końcową produktu,
Kowalczyk Krzysztof Zakład Stolarski - 2017-01-17 - Chrząstowice (opolskie)