INSPEKTOR DS. INFRASTRUKTURY DROGOWEJ Pszczółki oferta pracy Urząd Gminy w Pszczółkach
Stanowisko: INSPEKTOR DS. INFRASTRUKTURY DROGOWEJ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie, nadzór nad realizacją i rozliczenie gminnych inwestycji i remontów drogowych oraz oświetlenia dróg i placów, prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem gminnej infrastruktury drogowej, oznakowania drogowego, oświetlenia dróg i placów, przystanków autobusowych i kanalizacji deszczowej, prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego dróg publicznych i dróg wewnętrznych.
Data publikacji: 2020-07-07
Lokalizacja: Pszczółki (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Pszczółkach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie, nadzór nad realizacją i rozliczenie gminnych inwestycji i remontów drogowych oraz oświetlenia dróg i placów, prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem gminnej infrastruktury drogowej, oznakowania drogowego, oświetlenia dróg i placów, przystanków autobusowych i kanalizacji deszczowej, prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego dróg publicznych i dróg wewnętrznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INFRASTRUKTURY DROGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczółki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczółki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali urbaniści i inżynierowie ruchu drogowego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kosztorysowanie budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana najomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o ruchu drogowym, zamówień publicznych, KPA, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Pszczółkach
danePracodawcy_nip: 6040019196
danePracodawcy_regon: 000545053
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: gdański
danePracodawcy_kodPowiatu: 2204
Gmina pracodawcy: Pszczółki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pszczółki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0170222
Adres strony pracodawcy: www.pszczolki.pl
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|216490
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urbaniści i inżynierowie ruchu drogowego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.07.2020
Oferta pracy ważna do: 17.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6497173a1018b75a74e5c2f91201706a
Podobne oferty pracy
obsługa magazynu. wydawanie i przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Truskolasy (śląskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1841&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/34/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowiceposzukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie ds. Systemu Gospodarowania Odpadami Komunalnymi w Wydziale Kształtowania Środowiska.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przyjmowała sprawozdania od podmiotów odbierających i zbierających odpady komunalne, prowadzących punkty selektywnego zbierania odpadów, prowadzących działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, jak również przetwarzała informacje od podmiotów prowadzących instalacje komunalne oraz sprawowała nadzór nad ich terminowością i poprawnością sprawozdań, - prowadziła postępowania w zakresie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, dotyczące m.in.: terminowości i rzetelności sprawozdań oraz osiągnięcia wymaganych ustawowo poziomów, a także wydawała zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych oraz dokonywała wpisów do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli,- sprawowała nadzór nad zgodnym z prawem działalności, przeprowadzała kontrole przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w stosunku do podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,- przygotowywała sprawozdania roczne oraz analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi,- obsługiwała bazy danych w zakresie gospodarowania odpadami,- prowadziła bieżącą obsługę stron, w tym przyjmowała zgłoszenia (interwencje) mieszkańców w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Katowic,- realizowała, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zadania związane z obsługą stanowiska Ochrona Środowiska w Biurze Obsługi Mieszkańców.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - praca przy stanowisku komputerowym oraz w terenie, pod presją czasu, wymagająca dużej samodzielności, odporności na stres oraz kontaktu bezpośredniego i telefonicznego z klientem. Prowadzenie wizji w tereniena obszarze miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-07-24 - Katowice (śląskie)
Praca na tartaku - rozwożenie na terenie Małopolski pociętego drewna.
F.U.H. Handel Tarcicą i Wyrobami z Drewna Piotr Światłoń - 2019-05-07 - Rudnik (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/42/2020 - Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Wydatków Budżetowych w Wydziale Księgowo-Rachunkowym.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: weryfikowała i kontrolowała umowy pod względem poprawności oraz zgodności z planem finansowym, weryfikowała i kontrolowała faktury, rachunki, noty oraz dyspozycje wypłat pod względem formalno-rachunkowym, terminu zapłaty oraz zgodności z planem kont, dekretowała dowody księgowe zgodnie z obowiązującymi przepisami, analizowała terminowość realizacji umów, odpowiedzialna za terminowe regulowanie zobowiązań i sporządzanie poleceń przelewów bankowych, rejestrowała w systemie finansowo-księgowym dokumenty księgowe oraz uzgadniała konta analityczne i syntetyczne, prowadziła korespondencję z podmiotami zewnętrznymi oraz współpracowała z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice.- Warunki pracy na danym stanowisku: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, praca przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Katowice. Na ofertę pracy mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.- Naszym pracownikom oferujemy: stabilne zatrudnienie, kwartalne uznaniowe premie motywacyjne, dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe, ruchomy czas pracy, lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej, dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru, możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi, możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godzinach: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-08-27 - Katowice (śląskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane (płytkowanie lub tynkowanie lub prace murarskie w zależności od umiejętności kadnydata)
Firma Handlowo Usługowa CENTRUM Henryk Kaźmierczak - 2016-02-24 - Leszno (wielkopolskie)
prace budowlane
ALEX-BUD Budownictwo Ogólne Handel Art. Przemysłowymi Marcin Socik - 2017-06-02 - Godlewo Wielkie (mazowieckie)
Obsługa klienta poprzez zdalne kanały komunikacji, realizacja wyznaczonych celów, pozyskiwanie zamówień, współpraca z magazynem. Znajomość j. niemieckiego.Miejsce stażu Krapkowice / Otmęt
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Krapkowice (opolskie)
Konkurs „Wygraj Wesele Marzeń” jest przeznaczony dla osób, które zamierzają wziąć ślub. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody finansowe, w tym nagroda główna: 15 000 zł. Organizatorem konkursu jest Fundacja Przyjazny Świat Dziecka. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej Fundacji.Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursową
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Gdynia (pomorskie)
- umiejętność planowania pracy- prawidłowy sposób nawiązywania kontaktów z dziećmi- wprowadzanie innowacji- praca indywidualna z uczniami- rozliczenie podstawy programowej
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W BRODNICY GÓRNEJ - 2019-02-01 - Brodnica Górna (pomorskie)
Planowanie, optymalizacja, integracja, uaktualniania, modernizacja, testowanie urządzeń mobilnych sieci pakietowych
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnymuwzględnieniem stanowisk pracy na których zatrudnione są kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią;- doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienie odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-06-10 - Białystok (podlaskie)
- Przeprowadzanie analiz techniczno - ekonomicznych obchodów kontrolnych sieci wodociągowej systemu dystrybucji wody Spółki, współpraca z Oddziałami Eksploatacji Sieci, w tym w zakresie opracowywania tras i zasad prowadzenia obchodów kontrolnych, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do uzgodnień branżowych, sporządzanie comiesięcznych zestawień odczytów rozliczeniowych. - Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane 2 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i geodezyjną, wymagana umiejętność twórczego i innowacyjnego myślenia i organizowania pracy własnej. Wymagana znajomość programu typu CAD. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-28 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, Starostwie Powiatowym w Płocku i jednostkach organizacyjnych powiatu płockiego realizowanych w trybach przewidywanych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującą procedurą wewnętrzną.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-07-11 - Płock (mazowieckie)
sprzedawca na stacji paliw
FIRMA BOR OLE BORKOWICZ HENRYK - 2018-08-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
pon- pt 9-17 lub 11-19
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Opole (opolskie)
Plisowanie siatek i montowanie filtrów.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2018-03-01 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
-wykonywanie obowiązków inspektora ochrony danych osobowych wynikającego z Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych-opracowywanie oraz aktualizowanie regulacji wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych-prowadzenie rejestrów-opiniowanie umów i projektów pod kątem spełnienia wymogów w zakresie ochrony danych osobowych
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-11-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Realizacja procesu zamówień wyrobów medycznych (kontakty z dostawcami-sporządzanie zamówień, przyjmowanie dostaw i weryfikacja ich zgodności z zamówieniem, wydawanie wyrobów medycznych do jednostek organizacyjnych), dbałość o przechowywanie wyrobów medycznych zgodnie z zaleceniami wytwórcy, prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu wyrobów medycznych w systemie informatycznym, przygotowywanie wniosków przetargowych, udział w procesach komisji przetargowych, monitorowanie realizacji umów przetargowych, analiza rynku pod względem cen-wycena zamówień, samodoskonalenie umiejętności zawodowych, sporządzanie raportów i analiz, przestrzeganie przepisów BHP, Ppoż, SZJ.
Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2019-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
Praca przy montażu i demontażu rusztowań. Praca w delegacji
Usługi Ogólnobudowlane Adrian Sikora - 2016-10-03 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
- przeglądy i montaż form wtryskowych- polerowanie form- prace ślusarskie przy formach wtryskowych- regeneracja i naprawa części maszyn,- montaż i naprawy podzespołów maszyn,- prace spawalnicze TIG/MAG
Zakład Tworzyw Sztucznych "Artgos" S.A. - 2016-06-27 - Brzozów (podkarpackie)
- bezpośredni nadzór nad pracą brygad monterskich sieci wodociągowej, - umiejętność czytania rysunków technicznych, - umiejętności interpersonalne do kierowania zespołemI umowa - okres próbny, II - czas określony, III - czas nieokreślony
MIEJSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
PPHU ZEUS Bogdan Kuźmicki - 2019-06-18 - Supraśl (podlaskie)
Kierowanie wydziałem obróbki i Oczyszczalni (ok. 40 osób), realizacja planów produkcji i sprzedaży, raportowanie do Zarządu.Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, preferowane mech., technolog., obróbka skrawaniem, umiejętność pracy w zespole i planowanie produkcji, znajomość pakietu Office, doświadczenie w kierowaniu zespołami pow. 20 os. - min. 3 lata.UWAGA - WYSOKOŚĆ PROPONOWANEGO WYNAGRODZENIA DO USTALENIA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ (ZALEŻNE OD POSIADANYCH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO ITP.)
ODLEWNIA RAFAMET Spółka z o. o. - 2016-07-14 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie się z zasadami magazynowania towarów,-nauka przyjmowania dostaw i sporządzanie zapotrzebowania na towary w celu uzupełniania asortymentu,-nauka obsługi klientów,-nauka wydawania towarów,-nauka sporządzania dokumentacji magazynowej,-nauka przyjmowania towarów ,-nauka sporządzania inwentaryzacji,-nauka wyceny inwentaryzacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego; sprzedaż artykułów bhp i ppoż; prowadzenie szkoleń bhp; tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy; wykonywanie audytów bhp; tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej; usuwanie uwag pokontrolnych PIP; prowadzenie rejestrów bhp;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca związana z obsługą techniczną, dotyczącą administrowania Wspólnot Mieszkaniowych oraz zasobów Gminnych. Nadzorowanie robót budowlanych i prac konserwacyjnych w lokalach WM, archiwizacja dokumentacji techn., prowadzenie ksiąg budowlanych.
"Administrator" Sp. z o.o. w Giżycku - 2019-05-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
kasjer-sprzedawca, wykładanie towaru na półki
LEDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-30 - Namysłów (opolskie)
przewóz przesyłek po terenie kraju(soboty, niedziele - dniami wolnymi)
PHU JAROSŁAW - 2015-12-01 - Natolin (łódzkie)
kierowanie i koordynacja pracy pokojowych, zapewnienie dyspozycji pokoi hotelowych do sprzedaży oraz wydajnej jakości pracy.
HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-12 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)