INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM Piotrków Trybunalski oferta pracy PIOTRKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIOTRKOWIE TRYB.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: fakturowanie, rozliczanie kosztów, księgowanie, analiza
Data publikacji: 2020-04-29
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: PIOTRKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIOTRKOWIE TRYB.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Belzacka 66, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
fakturowanie, rozliczanie kosztów, księgowanie, analiza
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie w zawodzie, wymagana znajomość programu Excel
Nazwa pracodawcy:
PIOTRKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIOTRKOWIE TRYB.
danePracodawcy_nip: 7710010017
danePracodawcy_regon: 000487290
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Belzacka 66, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1062
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967430
Ulica pracodawcy: Belzacka
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331403
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.04.2020
Data dodania oferty pracy: 29.04.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc708455e5da0b366f5b2a87b63b2531
Podobne oferty pracy
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-02-05 - Płock (mazowieckie)
- nadzór nad robotami remontowymi,- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-02-05 - Płock (mazowieckie)
dbałość o higienę dzieci, o bezpieczeństwo, doskonalenie sprawności manualnej i motorycznej dzieci, dbałość o czystość dzieci
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klientów, sprzedaż karnetów
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Legnica (dolnośląskie)
sprzątanie mieszkań prywatnych klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu historii sztuki, konserwacji zabytków, archeologii, architektury, historii architektury, konserwatorstwa lub ochrony dóbr kultury,b)3 letni staż pracy,c)obywatelstwo polskie,d)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracy w zakresie dziedzin związanych z ochroną zabytków lub w administracji publicznej,b)wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, w tym:- ustawa o samorządzie gminnym- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym- ustawa Prawo budowlane.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 50%2)praca w terenie 50%3)praca przy komputerze4)niepełny wymiar czasu pracy 1/2 etatuIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Realizacja zadań powierzonych Gminie przez Wojewodę Śląskiego na mocy porozumienia z dnia 7 grudnia 2004 r. (z późn. zm.) w sprawie prowadzenia niektórych spraw z zakresu sprawowania ochrony zabytków i zgodnie z wymogami zawartymi w ww. porozumieniu treść porozumienia w załączeniu.2.Sprawowanie w imieniu Gminy opieki nad zabytkami oraz podejmowanie w imieniu Gminy działań służących ochronie zabytków.3.Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.4.Realizacja "Gminnego programu opieki nad zabytkami", w tym przygotowywanie i uzgadnianie programu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz sporządzanie sprawozdania z jego realizacji.5.Realizacja budżetu Miasta w zakresie ochrony zabytków.6.Realizacja zagadnień związanych z:1)ubieganiem się o udzielenie dotacji celowej z budżetu państwa na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, którego Gmina jest właścicielem, posiadaczem lub posiada taki zabytek w trwałym zarządzie,2)udzieleniem przez Gminę dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.7.Przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu bądź odkryciu (podczas robót ziemnych) przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem i przekazanie tego zawiadomienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków.8.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-07-12 - Racibórz (śląskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych- uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót- sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych- przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków- sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami- typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu przeglądy roczne i pięcioletnie- korespondencja tematyczna
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe przygotowanie zadań inwestycyjnych lub remontowych do realizacji, ocena stanu technicznego obiektów budowlanych, przedmiarowanie zakresu robót, zapewnienie opracowania dokumentacji technicznej, uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, sporządzanie projektów planów inwestycyjnych lub remontowych, pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2019-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym.Promowanie i sprzedaż produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank.Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku.
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. - 2017-09-21 - Błonie (mazowieckie)
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku, - prowadzenie spraw obiegudokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku, - przekazywanie Komendantowi MiejskiemuPSP w Słupsku korespondencji wpływającej elektronicznie oraz pocztą tradycyjną, - przekazywanie korespondencji zgodniez dyspozycjami Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku właściwym komórkom organizacyjnym, - kierowanie rucheminteresantów, udzielanie im informacji oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, - prowadzenie archiwumKomendy Miejskiej PSP w Słupsku i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów doarchiwum, udostępniania i brakowania dokumentów, - organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji; godz. pracy 7.30-15.30; umowa o pracę na czas określony - służba cywilna; przewidywany okres zatrudnienia: 09.07.2018-09.07.2019
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-24 - Słupsk (pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Łask (łódzkie)
obsługa podstawowych maszyn i urządzeń cyklu produkcyjnego, rozbiór drobiu, czyszczenie porcji, pakowanie
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Chrzanów (małopolskie)
- ściąganie zadłużeń powstałych należności;- współpraca z komornikami, sądem.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 6:30-14:30.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Marcel - 2020-03-03 - Radlin (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z ustawą o ochronie roślin i ustawą o nasiennictwie,- obsługa urządzeń biurowych,- pomoc w ewidencji dokumentacji Oddziału,- uczestnictwo w kontrolach w zakresie wytwarzania, obrotu i jakości materiału siewnego.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
Dostarczanie towaru do Klientów
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2018-05-08 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi;prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2017-09-20 - Grójec (mazowieckie)
przygotowanie elementów do końcowej produkcji -czyszczenie elementów drewnianych
"FENIKS-DUET " Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Krosno (podkarpackie)
Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem pracownikami, rekrutacja, organizacja pracy, rozliczanie pracowników
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
pomoc związana z chowem i hodowlą zwierząt;
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie surówek, przygotowywanie mięsa i warzyw, gotowanie, pakowanie posiłków na wynos
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
nauczyciel chemii w klasie VII,praca w godzinach pon. 10:15-11:55,środa 11:00-13:00
Szkoła Podstawowa w Mieczkowie - 2017-08-30 - Mieczków (dolnośląskie)
Wykonywanie robót ziemnych związanych z budownictwem, wykonywanie wykopów, załadunek i przemieszczanie mas ziemnych, przewożenie urobku. Kontrola stanu technicznego maszyny.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Lniska (pomorskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie:a) baz danych dokumentów normatywnych w zakresie zabezpieczenia szkolenia,b) portalu wymiany informacji (Share-Point) Wydziału Zabezpieczenia w zakresie sprawozdawczości finansowej realizowanych zadań koordynowanych przez Pion Szkolenia oraz podległe Inspektoratowi Oddziały Gospodarcze oraz ich harmonogramowania,c) planu wydatków oraz aktualizowanie danych w systemie LBPP,d) okresowych analiz posiadanych środków finansowych oraz opracowywanie propozycji alokacji środków w celu racjonalnego ich wykorzystania.2. Współuczestnictwo w:a) opracowywaniu rocznego planu rzeczowo-finansowego wydatków bieżących Inspektoratu Wsparcia SZ w części dotyczącej zabezpieczenia procesu szkolenia,b) przygotowywaniu wieloletnich planów rzeczowych oraz stosownych korekt,c) działalności kontrolnej realizowanej przez Pion Szkolenia,d) opracowywaniu dokumentów regulujących działalność finansowo-gospodarczą jednostek podporządkowanych Szefowi Inspektoratu Wsparcia SZ w zakresie działu 17-szkolenie,e) opracowywaniu dokumentacji wydziału w zakresie wynikającym z regulaminu kontroli zarządczej, a w szczególności identyfikacji ryzyka i monitorowania zdarzeń mających wpływ na środowisko realizacji zadań.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozpatrywanie wniosków zarządów ROD o dotacje, rozliczanie dotacji, zwoływanie i prowadzenie posiedzeń Komisji Inwestycji, nadzór nad wykonywanymi inwestycjami w ROD, analiza pism urzędowych związanych z prowadzonymi na terenie gmin inwestycjami, współpraca z zarządami ROD, pomoc w realizacji inwestycji w ROD, sprawozdawczość, wykonywanie innych zadań związanych z inwestycjami.Praca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: gk-op-pzd (at) o2.pl lub 71 354 41 60
OKRĘGOWY ZARZĄD POLSKIEGO ZWIĄZKU DZIAŁKOWCÓW WE WROCŁAWIU - 2020-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie potraw dla restauracji z karty i dla bankietów.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta. Kontakt tel. 41 311 75 70
Bartosz Kruk - 2016-06-03 - Bilcza (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku: Inspektora ochrony przeciwpożarowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-03-04 - Balice (małopolskie)
Praca na montażu konstrukcji meblowej i maszynowni.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO USŁUGOWO STOLARSKI ROMAN SONNENFELD - 2019-01-15 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)