INSPEKTOR DS. PODATKÓW I ZUS Słupsk oferta pracy Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości Pomorza Środkowego w Słupsku
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PODATKÓW I ZUS
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Praca w biurze rachunkowym. Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ewidencji Vat, ZUS, płac. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
Data publikacji: 2020-11-24
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości Pomorza Środkowego w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kowalska 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w biurze rachunkowym. Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ewidencji Vat, ZUS, płac. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PODATKÓW I ZUS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność obsługi programów księgowych i płacowych, programu Płatnik; niekaralność; min. 2 lata pracy w księgowości
Nazwa pracodawcy:
Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości Pomorza Środkowego w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8390007875
danePracodawcy_regon: 00044765200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Kowalska 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Kowalska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 25.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66bc67edb97be81dffd065a01ed49fce
Podobne oferty pracy
Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami w 25 WOG oraz przez użytkowników nieruchomości na administrowanym terenie, prace administracyjno - biurowe.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-10-02 - Białystok (podlaskie)
- praca związana z realizacją zadań z zakresu działań na rzecz osób niepełnosprawnych;- wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności;- identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami;- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta i miejskie jednostki organizacyjnej;- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;- prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;- przedstawianie Prezydentowi Miasta bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizacji zadań;- sporządzanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w podmiocie;- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.! Oferta konkursowa- zapoznaj się z szczegółami rekrutacji: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2020-10-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zapoznanie z strukturą firmy AGMAR S.A. oraz charakterystyką zakresu jej działalności, zapoznanie z pracą na poszczególnych stanowiskach w Dziale Produkcyjnym w firmie AGMAR S.S., opracowywanie norm zużycia i kalkulacji dla jednostek wyrobu, bieżące raportownaie dizałań, kontrolaterminowości zleceń. Zadania uzależnione od posiadanego wykształcenia i doświadczenia kandydata na staż.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Mielec (podkarpackie)
kierowanie pojazdami ciężarowymi, nadzór nad załadunkiem, rozładunkiem, wypełnianie dokumentacji przewozowej, praca w S-cu i w krajach UE
"BCUBE" Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej, deklaracje ZUS, sprawozdania GUS, PFRON, zatrudnianie i rozwiązywanie umów o pracę.
Szpital Lipno Sp. z o.o. - 2020-04-24 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe o kierunku finanse i rachunkowość/ekonomia, wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność, znajomość programu Symfonia, Finanse i Księgowość. Zakres obowiązków: wystawianie i księgowanie faktur, wprowadzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowo- finansowych, przygotowywanie przelewów, sporządzanie deklaracji, sprawozdań do GUS, monitorowanie i windykacja należności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po wcześniejszym umówieniu.
FIJAŁKOWSKI STANISŁAW FIJAŁKOWSKI - 2020-10-19 - Rybnik (śląskie)
obsługa gości na jadalni, przygotowanie sali do konsumpcji, dbanie o porządek i estetyczny wystrój jadalni
Uzdrowiska Kłodzkie S.A.- Grupa PGU - 2019-04-25 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,- sprawowanie nadzoru nad wprowadzaniem na rynek produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego,- sprawowanie nadzoru nad wytwarzaniem, obrotem i stosowaniem pasz w żywieniu zwierząt,sprawowanie nadzoru nad wymogami weterynaryjnymi dotyczącymi produkcji pasz dla zwierzą
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach - 2020-01-28 - Poddębice (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych,socjalnych oraz korytarzy.
Hombre Service sp. z o.o. - 2019-10-04 - Sopot (pomorskie)
Prowadzenie zajęć dodatkowych języka francukiego.Praca na czas określony: 06.09.2019 r. - 31.08.2020Godziny pracy 8:00 - 15:00Wymiar czasu pracy: 3/18Kontakt z pracodawcą: 605050763 lub spsiechnice (at) interia.eu
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach - 2019-09-05 - Siechnice (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa klientów sklepu firmowego w Miliczu, rozkładanie produktów w ladzie chłodniczej zgodnie z planem, dbanie o odpowiednią datę przydatności do spożycia produktów na stoisku, na półkach sklepowych, obsługa kasy fiskalnej
TARCZYŃSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-04 - Milicz (dolnośląskie)
Sprzedaż ubezpieczeń, praca w systemie informatycznym. Praca w godz. 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)
Czyszczenie i konserwacja obsługiwanych urządzeń, obsługa pakowarek, obsługa wózka widłowego.
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Rogowiec (łódzkie)
prace administracyjne w kancelari prawnej
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Gniezno (wielkopolskie)
- nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania na budynkach i w lokalach- wykonywanie kosztorysów inwestorskich- dokonywanie odbiorów robót oraz rozliczeń finansowych- uczestnictwo w komisjach i przeglądach dotyczących spraw elektrycznych; ocena techniczna zasobów niemieszkalnych; wykonywanie decyzji PINB-u- wykonywanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali- przygotowywanie porozumień remontowych- załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami użytkowymi (w tym garażami)
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Roboty budowlane.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Sprzedaż, wydzierżawianie, wynajmowanie nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwały zarząd i stwierdzanie wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowań, wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, ustalanie opłat za korzystanie z nieruchomości zasobu, prowadzenie postępowań administracyjnych oraz archiwizacja akt postępowań administracyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych w obiektach bazy,-kontrolowanie sprawności systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru,-szkolenie żołnierzy i pracowników bazy w zakresie ochrony przeciwpożarowej,-opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej,-sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym,- opracowywanie wykazów i zestawień nalezności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów terenów oraz sprzętu technicznego bazy,-opracowywanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej,udział w odprawach, szkoleniach kursach z zakresu ochrony przeciwpożarowej,-wykonywanie czynności określonych w instrukcji o ochronie przeciwpożarowej w resorcie obrony narodowej
Jednostka Wojskowa 1984 - 2018-01-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ustawianie płyt, lutowanie komponentów, kontrola jakości produkowanych płyt.
AUDIT Doradztwo Personalne Violetta Panasiuk-Strzyżewska - 2017-02-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
w zawodzie
ZAKŁAD BUDOWLANY KRIBUD RYSZARD ZAPAŁA - 2015-11-30 - Zwrócona (dolnośląskie)
zakres zgodny z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Kraśnik (lubelskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)
obróbka elementów stalowych i żeliwnych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Głowno (łódzkie)
nauka jazdy dzieci i dorosłych na łyżwach, pomoc w prowadzeniu zajęć szkółki hokejowej.Oferta pracy przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Oświęcim (małopolskie)
Wykonywanie kontroli nieruchomości, nadzór nad remontami, wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, wykonywanie inwentaryzacji budynków
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Dęblin (lubelskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
transport międzynarodowy
Transport Ciężarowy Spedycja Kazimierz Nowakowski - 2018-03-19 - Milicz (dolnośląskie)
praca fizyczna polegająca na obsłudze urządzeń kremacyjnych oraz biurowa polegająca na obsłudze Klientów i Kontrahentów.
"CENTRUM POGRZEBOWE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Kraków (małopolskie)
układanie kostki brukowej
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA EWELINA WÓJCIK - 2017-12-29 - Swojczany (małopolskie)
- przygotowanie elementów reklamy- montaż/ demontaż- przebudowa aranżacji sklepów
kontakt przez OHP - 2018-09-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)