INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA Lublin oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, dobór odpowiednich gatunków roślin, kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, przygotowanie kosztorysu ofert handlowych
Data publikacji: 2020-09-28
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MISJONARSKA 20, 20-107 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, dobór odpowiednich gatunków roślin, kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, przygotowanie kosztorysu ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier ogrodnictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2020
Data zakończenia pracy: 27.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier ogrodnictwa
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7130005548
danePracodawcy_regon: 430406232
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
MISJONARSKA 20, 20-107 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: MISJONARSKA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213204
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier ogrodnictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 28.09.2020
Oferta pracy ważna do: 27.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c37b3103e7da431dbf7f7fd8ea352754
Podobne oferty pracy
Prace ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Radwan (świętokrzyskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:a) kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robótb) odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,c) kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa".- sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• pomoc przy obsłudze lasera wraz z przeszkoleniem do obsługi krawędziarki,• obsługa narzędzi i urządzeń produkcyjnych.
MEDEN-INMED SP Z O.O. - 2019-11-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-Dozór na terenie obiektu,-Kontrola ruchu samochodoowego i osobowego,-Przestrzeganie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa i regulaminu,-Praca zmianowa 6-14, 14-22, 22-6,Kontakt 509-761-005 lub 660-203-767.
ST. RĄBAŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-15 - Bielawki (pomorskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, Nadzorowanie materiału niezgodnego, Weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, Inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, Przestrzeganie wymagań klienta, Tworzenie dokumentacji jakościowej; realizacja pomiarów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Gliwice (śląskie)
Księgowanie dokumentów finansowo-księgowych, rozliczanie podatku VAT (JPK), terminowe wprowadzanie dokumentów do systemu, pomoc w przygotowaniu raportów na potrzeby sanatorium, współpraca z innymi pracownikami sanatorium, współudział w zamykaniu miesiąca/roku, sporadycznie sporządzanie listy płac, rozliczeń z ZUS, pozostałe prace na zlecenie głównej księgowej. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:35 - 15:10
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2020-10-01 - Sopot (pomorskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych
KADEX - DARIUSZ DOMBROWSKI - 2017-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Składanie desek, szparowanie desek.
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Zalesie (podkarpackie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
Sprawna i kulturalna obsługa klienta pochodzenia ukraińskiego, polskiego. Obsługa kasy fiskalnej,terminala. Przygotowywanie towarów do sprzedaży i eksponowanie.
Timantii sp. z o.o - 2019-05-29 - Gdańsk (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Kraków (małopolskie)
Załadunek i rozladunek aut
CENTRUM BUDOWNICATA KF FRAZIK I KRASICKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-10 - Legnica (dolnośląskie)
utrzymywanie porządku na kuchni i sali konsumpcyjnej, przygotowywanie potraw, produkcja surówek
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Bronisze (mazowieckie)
kontakt bezposredni z kontrahentami, zdobywanie nowych rynków. Sprzedaż produktów z oferty spółki, skup płodów rolnych (podpisywanie umów, pilnowanie kompletności dokumentacji. Potrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Lublin (lubelskie)
pakowanie żywności
GP PEOPLE Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-12 - Wielka Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
pomoc cukiernik / nabór staż
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Bychlew (łódzkie)
koordynacja transportu (samochodów) na terenie kraju, awizacja samochodów, sporządzanie dokumentacji transportowej
Przedsiębiorstwo TRANSBUD Sp.z o. o. - 2017-05-12 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- udzielanie klientom informacji dotyczących zasad wydawania paszportów w celu umożliwienia im złożenia kompletnych wniosków- wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikacją linii papilarnych celem odebrania paszportów przez klientów- przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych , wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego w celu umożliwienia wydania paszportów klientom- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- przygotowywanie przesyłek z wnioskami paszportowymi dla Oddziału Paszportów i Obsługi Klientów w Bydgoszczy oraz uczestniczenie w dystrybucji paszportów poprzez Pocztę Specjalną Policji w Inowrocławiu w celu umożliwienia personalizacji paszportów i ich odbioru z Poczty Specjalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek, wejście od ul. Roosevelta 36-38 w Inowrocławiu. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-12-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa oraz praca w terenie odbiory instalacji
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POLESIE" - 2016-01-05 - Łódź (łódzkie)
Kontakt osobisty.Praca na 1 zmianę w godz. 9-17.Zamawianie towaru, sprzedaż, sprzątanie sklepu.
SKLEP AGD Artykuły Chemiczno-Kosmetyczne, Stanisław Piwowarczyk - 2016-05-12 - Andrychów (małopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
ZREIT GDYNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny, transport na terenie UE
Firma Handlowo Usługowa Mirosława Rolewicz - 2019-04-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
dostarczanie towaru na sklepy
Centrum Dystrybucji Wędlin Kasan, Zbigniew Andrzejewski - 2017-08-11 - Tychy (śląskie)
- utrzymanie czystości w pomieszczeniach warsztatu samochodowego i w wokół warsztaturodzaj umowy, wymiar czasu pracy i wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PHU "AUTO-RAFMAR" MARCIN SZWARC RAFAŁ PALUCH SPÓŁKA CYWILNA - 2020-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace budowlane przy instalacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
PB SERWIS POLAND Sp. z o.o. - 2019-01-31 - Pszczyna (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy. Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS. Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa. Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku. Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów. Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku. Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją. Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe). Zapewnienie ochrony informacji niejawnych. Administrowanie archiwum. Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami
Bank Spółdzielczy Iława - 2020-02-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obowiązki na stanowisku Specjalisty ds. Obrotu Nieruchomościami:
- dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy
- budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami firmy
- ustalanie stanu prawnego nieruchomości
- przygotowanie nieruchomości do sprzedaży
- opieka nad klientem kupującym
- negocjowanie warunków transakcyjnych
- opieka nad przebiegiem procesu transakcji
Aparco Paweł Gos - 2020-10-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, wykonywanie kosztorysów napraw, organizowanie i nadzorowanie przebiegu napraw, obsługa programów do kosztorysowania napraw.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Płock (mazowieckie)
ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI EKSLOATOWANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE, SPRAWDZANIE I KONFIGUROWANIE URZĄDZEŃ I ELEMENTÓW SIECI KOMPUTEROWEJ, INSTALACJA URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH, POMOC W ROZWIĄZYWANIU POJAWIAJĄCYCH SIĘ PROBLEMÓW Z PROGRAMAMI, APLIKACJAMI, SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)