INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA Lublin oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa klienta, dobór odpowiednich gatunków roślin, kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, przygotowanie kosztorysu ofert handlowych

Data publikacji: 2020-09-28

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
MISJONARSKA 20, 20-107 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, dobór odpowiednich gatunków roślin, kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, przygotowanie kosztorysu ofert handlowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier ogrodnictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2020

Data zakończenia pracy: 27.12.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier ogrodnictwa

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane

Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 7130005548

danePracodawcy_regon: 430406232

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
MISJONARSKA 20, 20-107 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Lublin

danePracodawcy_kodPowiatu: 0663

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Lublin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700

Ulica pracodawcy: MISJONARSKA

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213204

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier ogrodnictwa

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 28.09.2020

Oferta pracy ważna do: 27.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c37b3103e7da431dbf7f7fd8ea352754

Podobne oferty pracy

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Prace ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Radwan (świętokrzyskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY (PRACA NA DWÓCH JEDNOSTKACH 1 ETATU W TN I 0,5 ETATU W DOM4) (NR REF. 52/TN/DOM4/19) K/M - od 6 000 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:a) kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robótb) odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,c) kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa".- sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC OPERATORA LASERA - od 2 800 PLN

Zakres obowiązków:• pomoc przy obsłudze lasera wraz z przeszkoleniem do obsługi krawędziarki,• obsługa narzędzi i urządzeń produkcyjnych.
MEDEN-INMED SP Z O.O. - 2019-11-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)

DOZORCA / PORTIER - od 2 250 PLN

-Dozór na terenie obiektu,-Kontrola ruchu samochodoowego i osobowego,-Przestrzeganie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa i regulaminu,-Praca zmianowa 6-14, 14-22, 22-6,Kontakt 509-761-005 lub 660-203-767.
ST. RĄBAŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-15 - Bielawki (pomorskie)

ROBOTNIK PLACOWY - 1 017,4 PLN

określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - do 2 000 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, Nadzorowanie materiału niezgodnego, Weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, Inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, Przestrzeganie wymagań klienta, Tworzenie dokumentacji jakościowej; realizacja pomiarów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Gliwice (śląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 3 700 - 4 440 PLN

Księgowanie dokumentów finansowo-księgowych, rozliczanie podatku VAT (JPK), terminowe wprowadzanie dokumentów do systemu, pomoc w przygotowaniu raportów na potrzeby sanatorium, współpraca z innymi pracownikami sanatorium, współudział w zamykaniu miesiąca/roku, sporadycznie sporządzanie listy płac, rozliczeń z ZUS, pozostałe prace na zlecenie głównej księgowej. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:35 - 15:10
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2020-10-01 - Sopot (pomorskie)

POKOJOWA(NR 3596) - od 2 000 PLN

Sprzątanie pokoi hotelowych
KADEX - DARIUSZ DOMBROWSKI - 2017-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI DRZEWNEJ - do 2 600 PLN

Składanie desek, szparowanie desek.
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Zalesie (podkarpackie)

INSPEKTOR (OGŁOSZENIE O.KDR. 110-1102-145/17) - od 3 000 PLN

- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - do 2 250 PLN

Sprawna i kulturalna obsługa klienta pochodzenia ukraińskiego, polskiego. Obsługa kasy fiskalnej,terminala. Przygotowywanie towarów do sprzedaży i eksponowanie.
Timantii sp. z o.o - 2019-05-29 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DS. KADROWYCH - 1 017,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Kraków (małopolskie)

WÓZKOWY - do 2 700 PLN

Załadunek i rozladunek aut
CENTRUM BUDOWNICATA KF FRAZIK I KRASICKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-10 - Legnica (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 13,7 PLN

utrzymywanie porządku na kuchni i sali konsumpcyjnej, przygotowywanie potraw, produkcja surówek
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Bronisze (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

kontakt bezposredni z kontrahentami, zdobywanie nowych rynków. Sprzedaż produktów z oferty spółki, skup płodów rolnych (podpisywanie umów, pilnowanie kompletności dokumentacji. Potrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 12 PLN

pakowanie żywności
GP PEOPLE Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-12 - Wielka Nieszawka (kujawsko-pomorskie)

POMOC CUKIERNIK - 997,4 PLN

pomoc cukiernik / nabór staż
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Bychlew (łódzkie)

SPEDYTOR - od 2 000 PLN

koordynacja transportu (samochodów) na terenie kraju, awizacja samochodów, sporządzanie dokumentacji transportowej
Przedsiębiorstwo TRANSBUD Sp.z o. o. - 2017-05-12 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)

INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (NR 8877) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- udzielanie klientom informacji dotyczących zasad wydawania paszportów w celu umożliwienia im złożenia kompletnych wniosków- wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikacją linii papilarnych celem odebrania paszportów przez klientów- przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych , wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego w celu umożliwienia wydania paszportów klientom- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- przygotowywanie przesyłek z wnioskami paszportowymi dla Oddziału Paszportów i Obsługi Klientów w Bydgoszczy oraz uczestniczenie w dystrybucji paszportów poprzez Pocztę Specjalną Policji w Inowrocławiu w celu umożliwienia personalizacji paszportów i ich odbioru z Poczty Specjalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek, wejście od ul. Roosevelta 36-38 w Inowrocławiu. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-12-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH - od 3 000 PLN

Praca biurowa oraz praca w terenie odbiory instalacji
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POLESIE" - 2016-01-05 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE KOSMETYCZNYM - od 1 850 PLN

Kontakt osobisty.Praca na 1 zmianę w godz. 9-17.Zamawianie towaru, sprzedaż, sprzątanie sklepu.
SKLEP AGD Artykuły Chemiczno-Kosmetyczne, Stanisław Piwowarczyk - 2016-05-12 - Andrychów (małopolskie)

ELEKTRYK - 2 775 - 5 645 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
ZREIT GDYNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-20 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT. B DO 3,5T - od 2 250 PLN

zgodny, transport na terenie UE
Firma Handlowo Usługowa Mirosława Rolewicz - 2019-04-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA - od 3 200 PLN

dostarczanie towaru na sklepy
Centrum Dystrybucji Wędlin Kasan, Zbigniew Andrzejewski - 2017-08-11 - Tychy (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY(NR 1760) - od 2 600 PLN

- utrzymanie czystości w pomieszczeniach warsztatu samochodowego i w wokół warsztaturodzaj umowy, wymiar czasu pracy i wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PHU "AUTO-RAFMAR" MARCIN SZWARC RAFAŁ PALUCH SPÓŁKA CYWILNA - 2020-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACE BUDOWLANE - od 14,7 PLN

prace budowlane przy instalacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
PB SERWIS POLAND Sp. z o.o. - 2019-01-31 - Pszczyna (śląskie)

INSPEKTOR - STANOWISKO ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNE - do 3 000 PLN

Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy. Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS. Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa. Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku. Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów. Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku. Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją. Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe). Zapewnienie ochrony informacji niejawnych. Administrowanie archiwum. Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami
Bank Spółdzielczy Iława - 2020-02-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)

PRACOWONIK BIURA NIERUCHOMOŚCI - do 2 600

Obowiązki na stanowisku Specjalisty ds. Obrotu Nieruchomościami: - dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy - budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami firmy - ustalanie stanu prawnego nieruchomości - przygotowanie nieruchomości do sprzedaży - opieka nad klientem kupującym - negocjowanie warunków transakcyjnych - opieka nad przebiegiem procesu transakcji
Aparco Paweł Gos - 2020-10-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

DORADCA SERWISOWY - 997,4 PLN

Obsługa klienta, wykonywanie kosztorysów napraw, organizowanie i nadzorowanie przebiegu napraw, obsługa programów do kosztorysowania napraw.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. INFORMATYKI - od 3 000 PLN

ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI EKSLOATOWANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE, SPRAWDZANIE I KONFIGUROWANIE URZĄDZEŃ I ELEMENTÓW SIECI KOMPUTEROWEJ, INSTALACJA URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH, POMOC W ROZWIĄZYWANIU POJAWIAJĄCYCH SIĘ PROBLEMÓW Z PROGRAMAMI, APLIKACJAMI, SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)