INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI K/M
Wynagrodzenie: od 3 067,1 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie korespondencji kierowanej do Departamentu, przedkładanie jej do dekretacji dyrektorowi, a następnie przekazywanie zgodnie z dekretacją, ewidencjonowanie pism w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), przedkładanie pism wytworzonych w Departamencie do podpisu dyrektora lub zastępcy dyrektora, a następnie przygotowywanie ich do wysyłki (adresowanie, kopertowanie itp.) lub przekazania do odpowiedniej komórki organizacyjnej Urzędu, prowadzenie terminarza spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora, wyszukiwanie informacji i danych potrzebnych dyrektorowi i zastępcy dyrektora, wykonywanie innych czynności związanych z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Departamentu (przekazywanie informacji, zabezpieczanie potrzeb w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, łączenie rozmów przełożonych i obsługa recepcyjna spotkań przełożonych z interesantami oraz gośćmi itp.).
Data publikacji: 2019-03-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie korespondencji kierowanej do Departamentu, przedkładanie jej do dekretacji dyrektorowi, a następnie przekazywanie zgodnie z dekretacją, ewidencjonowanie pism w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), przedkładanie pism wytworzonych w Departamencie do podpisu dyrektora lub zastępcy dyrektora, a następnie przygotowywanie ich do wysyłki (adresowanie, kopertowanie itp.) lub przekazania do odpowiedniej komórki organizacyjnej Urzędu, prowadzenie terminarza spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora, wyszukiwanie informacji i danych potrzebnych dyrektorowi i zastępcy dyrektora, wykonywanie innych czynności związanych z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Departamentu (przekazywanie informacji, zabezpieczanie potrzeb w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, łączenie rozmów przełożonych i obsługa recepcyjna spotkań przełożonych z interesantami oraz gośćmi itp.).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 067,1 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 067,1 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego. Obowiązki: przyjmowanie korespondencji kierowanej do Departamentu, przedkładanie jej do dekretacji dyrektorowi, a następnie przekazywanie zgodnie z dekretacją, ewidencjonowanie pism w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), przedkładanie pism wytworzonych w Departamencie do podpisu dyrektora lub zastępcy dyrektora, a następnie przygotowywanie ich do wysyłki (adresowanie, kopertowanie itp.) lub przekazania do odpowiedniej komórki organizacyjnej Urzędu, prowadzenie terminarza spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora, wyszukiwanie informacji i danych potrzebnych dyrektorowi i zastępcy dyrektora, wykonywanie innych czynności związanych z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Departamentu (przekazywanie informacji, zabezpieczanie potrzeb w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, łączenie rozmów przełożonych i obsługa recepcyjna spotkań przełożonych z interesantami oraz gośćmi itp.).[Zgłoszenia: nabory (at) gunb.gov.pl, 22 661 91 78]
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodenieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 01.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według stanowiska
CE LINGUA SP. Z.OO - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
zachowanie norm jakościowych i standardów BHP, pomiar części narzędziami manualnymi, Obsługa programu ERP w zakresie wykonywanie transakcji, sprawdzanie wyrobów i potwierdzenie zgodności z dokumentacją technologiczną, wystawianie dokumentów niezgodności, sporzadzanie raportów kontroli ,
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Przyjmowanie wniosków o refundacje wynagrodzeń młodocianych pracowników ich ocena pod wzgl. formalnym.Prowadzenie rejestru nowych wniosków o zawarcie umów o refundację.Udzielanie konsultacji ułatwiajacych zmianę kwalifikacji lub zawodu.Wprowadzanie wnisków do systemu Delfin.Sporządzanie opini do wniosków o zawarcie umowy o refundację.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2019-01-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Mały Rudnik (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kontroli budów, prowadzenie postępowań administracyjnych administracyjnych i wydawanie stosownych decyzji administracyjnych i postanowień, prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie jednolitego rzeczowego wykazu akt spraw załatwianych w inspektoracie, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli obiektów i innych sprawozdań wynikających z działalności inspektoratu, współpraca z organami administracji architektoniczno-budowlanej i innymi organami oraz instytucjami związanymi z działalnością wynikającą z ustawy Prawo budowlane Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań prowadzenie samochodu służbowego, praca w terenie, praca przy komputerze Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy zmienne warunki atmosferyczne przy pracy w terenie
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zadań z ustaw i przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, związane z procesem zatrudniania i zwalnianiapracowników DPS, realizowanie polityki kadrowej i płacowej, prowadzenie akt osobowych, zawieranie i przedłużanie umów o pracę, opracowywanie procedur dla zakresu zadań, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych.
5 DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-07-26 - Łódź (łódzkie)
- WYKONYWANIE ZADAŃ SŁUŻBY BHP W ZAKŁADZIE PRACY,- PROWADZENIE SZKOLEŃ BHP.
MARPOŻ OCHRONA BHP I PPOŻ - 2018-11-08 - Skierniewice (łódzkie)
Elektronik samochodowy, wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, zaświadczenie o nie karalności,
ARET Arkadiusz Rybka - 2016-05-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w kuchni, przygotowanie i wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Gilowice (śląskie)
- udział w planowaniu inwestycji w zakresie obiektów budowlanych i budowli,- nadzór nad właściwym prowadzeniem książek obiektów budowlanych,- nadzór nad bieżącą realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych,- prowadzenie zagadnień związanych z dzierżawą obiektów,udział w pracach inwentaryzacyjnych,- przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w przetargach,- kontakt z dostawcami usług (przygotowanie umów, aneksów, protokołów i zamówień),- gospodarka środkami trwałymi,- badania rynku poprzez wysyłanie zapytań ofertowych
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-03-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-06-02 - Gdynia (pomorskie)
obowiązki wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP
Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;-przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;-wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;-archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,-wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Praca w godz 6:00-14:00 oraz 14:00-20:00.
Przedsiębiorstwo Handlowe "KOBA-M" Władysław Michalczyk - 2016-02-03 - Jasień (małopolskie)
Sprzedaż usług branży meblarskiej w oparciu o bazę danych pracodawcy. Obmiary u klienta.
P.P.H.U. NICOL Joanna Skrodzka - 2016-08-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Prace porządkowe w budynku szkolnym
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nasielsk (mazowieckie)
Zadania: - wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej (w laboratorium jak i pod ziemią),- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami PCA,- umiejętność czytania i interpretacji norm oraz przepisów górniczych- obsługa pakietu Office
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2019-01-25 - Lubin (dolnośląskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BIURZE TAKICH JAK KOMPUTER, TELEFON, DRUKARKA, NADZÓR NAD DOKUMENTAMI FIRMOWYMI, Z KTÓRYMI PRACOWNIK MA STYCZNOŚĆ, WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ, ORGANIZACJA WŁASNEJ PRACY W CELU PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA BIURA
CORRUGATED BOARD SP. Z O.O. - 2016-11-29 - Polkowice (dolnośląskie)
Pomoc przy montarzach.Praca w godz. 8-16 na terenie Kołobrzegu i okolic.
F.U.H. MAGIC CORPORATION Przemysław Mioduszewski - 2015-11-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń w szkole.
Szkoła Podstawowa Nr.3 - 2018-12-21 - Środa Śląska (dolnośląskie)
bieżące naprawy samochodów, konserwacja, wymiana podzespołów, naprawa silnika, wymiana i wyważanie ogumienia
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Grabanów-Kolonia (lubelskie)
- ocena ryzyka zaowodwego - pomoc przy analizach firm - tworzenie instrukcji BHP
kontakt przez PUP - 2018-04-02 - Trzycierz (małopolskie)
- gotowanie potraw (praca w restauracji)
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Krosno (podkarpackie)
porządkowanie parków, przycinanie krzewów, wykaszanie poboczy itp.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Oborniki (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
załadunek i rozładunek towarów,kompletowanie zamówień dla klientów,przyjmowanie i wydawanie towaru,utrzymanie porządku i czystości w magazynie,przestrzeganie zasad BHP,udział w okresowej inwentaryzacji wyrobów gotowych,dbanie o powierzony sprzęt firmowy-urządzenia,maszyny
Niczuk Metall-pl Sp.J. - 2017-06-07 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących prac inwestycyjno-remontowych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2017-03-23 - Sopot (pomorskie)
Transport międzynarodowy, prowadzenie dokumentacji transportowej, załadunek, rozładunek
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Trzebinia (śląskie)
Nadzór nad realizacją prac budowlanych, sporządzenie dokumentacji przetargowych (SIWZ, STWiOR, kosztorysy), pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem remontów obiektów i urządzeń w kompleksach w ramach posiadanych uprawnień.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2017-12-19 - Nowa Dęba (podkarpackie)