INSPEKTOR DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Występowanie o podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym w sprawach: dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, stwierdzenia nabycia spadku, stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie, a także dotyczących wpisów w księgach wieczystych, zakładanie ksiąg wieczystych; opracowywanie wniosków o przygotowanie niezbędnych opracowań geodezyjno-prawnych i dokonanie niezbędnych podziałów i scaleń nieruchomości; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przekazania nieruchomości m.st. Warszawy w zarządzanie przez Zakład; przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał Zarządu dzielnicy Wawer w zarządzanie przez Zakład; prowadzenie ewidencji nieruchomości zarządzanych przez Zakład; uczestniczenie w wykonywaniu czynności zmierzających do wyłonienia dzierżawców nieruchomości.
Data publikacji: 2020-09-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Występowanie o podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym w sprawach: dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, stwierdzenia nabycia spadku, stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie, a także dotyczących wpisów w księgach wieczystych, zakładanie ksiąg wieczystych; opracowywanie wniosków o przygotowanie niezbędnych opracowań geodezyjno-prawnych i dokonanie niezbędnych podziałów i scaleń nieruchomości; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przekazania nieruchomości m.st. Warszawy w zarządzanie przez Zakład; przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał Zarządu dzielnicy Wawer w zarządzanie przez Zakład; prowadzenie ewidencji nieruchomości zarządzanych przez Zakład; uczestniczenie w wykonywaniu czynności zmierzających do wyłonienia dzierżawców nieruchomości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w tym premia i dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali sekretarze medyczni i pokrewni (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: związane z nieruchomościami
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (związane z nieruchomościami), co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego.Obowiązki: Występowanie o podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym w sprawach: dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, stwierdzenia nabycia spadku, stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie, a także dotyczących wpisów w księgach wieczystych, zakładanie ksiąg wieczystych; opracowywanie wniosków o przygotowanie niezbędnych opracowań geodezyjno-prawnych i dokonanie niezbędnych podziałów i scaleń nieruchomości; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przekazania nieruchomości m.st. Warszawy w zarządzanie przez Zakład; przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał Zarządu dzielnicy Wawer w zarządzanie przez Zakład; prowadzenie ewidencji nieruchomości zarządzanych przez Zakład; uczestniczenie w wykonywaniu czynności zmierzających do wyłonienia dzierżawców nieruchomości.[Zgłoszenia: aszydlowska (at) um.warszawa.pl, telefonicznie: 22 277 35 00]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 9520007786
danePracodawcy_regon: 010836340
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: www.zgn-wawer.pl
Ulica pracodawcy: Trakt Lubelski
Numer budynku pracodawcy: 353
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333490
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.09.2020
Data dodania oferty pracy: 09.09.2020
Oferta pracy ważna do: 18.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?847029fcab5a6cadc7aefed5049c1be6
Podobne oferty pracy
kontraktacja warzyw i owoców
Cykoria SA - 2020-01-27 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
Pomiar, monitorowanie i raportowanie z zakresu ryzyka bankowego.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie swoich aplikacji na adres: bsplonsk (at) bsplonsk bądź osobiste dostarczenie do sekretariatu Centrali Banku przy ul. Płockiej 28, pok. nr. 210
Bank Spółdzielczy w Płońsku - 2016-06-07 - Płońsk (mazowieckie)
budowa domów jednorodzinnych
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Raba Wyżna (małopolskie)
obsługa pieca odlewniczego, wytwarzanie odlewów zgodnie ze specyfikacją techniczną, pobieranie próbek, obsługa rafinatora
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
rozwożenie towarów, pomoc przy produkcji wód gazowanych
Wytwórnia Wód Gazowanych D.Apostolik - 2017-03-15 - Radziszów (małopolskie)
- Zapoznanie z całokształtem funkcjonowania przedsiębiorstwa;- Wprowadzenie do brandu (KFC);- Zaznajomienie ze smakiem potraw serwowanych w restauracji;- Nauka przyjmowania zamówień gości restauracji.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Oświęcim (małopolskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku, należeć będzie:1.udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych, dokumentacji rejestrowej, 2.dokumentacji przetargowej, korespondencji oraz prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnychobsługa kancelaryjna Rady Nadzorczej3.prowadzenie Archiwum Szpitala w zakresie dokumentów niemedycznychsporządzanie zestawień i analiz
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła sprawy z zakresu wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,- prowadziła sprawy z zakresu udzielania informacji o środowisku,- wprowadzała informacje o środowisku do bazy danych System Informacji o Środowisku (SIOŚ), prowadzonej w systemie informatycznym MSZ-KIIP,- wprowadzała informacje o środowisku do bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko, prowadzonej przez Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska,- opiniowała miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz programy z zakresu ochrony środowiska,- prowadziła działalność kontrolną w zakresie przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem. Ponadto praca w terenie - wizje w terenie niezależnie od warunków pogodowych i pory roku oraz prowadzenie oględzin w terenie obejmującym obszar miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-10-28 - Katowice (śląskie)
Realizacja zadań z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-10-01 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
SORTOWANIE ODZIEŻY/ POŚCIELI WEDŁUG WZORÓW LUB KATEGORII, PAKOWANIE TOWARÓW DO KARTONÓW, FOLOWANIE, USTAWIANIE NA PALETACH, DBANIE O PORZĄDEK NA STANOWISKU PRACY
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
prace ogólnobudowlane
P. P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński - 2020-04-27 - Wałcz (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, prace porządkowe
BANAŚ WOJCIECH Stacja Orlen - 2016-06-21 - Dęblin (lubelskie)
PRACA NA DZIALE MIĘSMYM ,OBSŁUGA KLIENTÓW ,PRACA NA SALI SPRZEDAŻY ,WYKŁADANIE TOWARU
DINO POLSKA S.A. - 2019-05-08 - Nowiny Wielkie (lubuskie)
Aplikacje /CV i list motywacyjny/ należy składać w sekretariacie Spółdzielni pokój nr 27 albo przesłać pocztą na adres Spółdzielni w terminie do dnia 03.06.2020r. Do aplikacji obowiązkowo należy dołączyć wypełnione oświadczenie kandydata do pracy dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych (formularz załączony do informacji o naborze na stronie www.czyn.slupsk.pl Godz. pracy pon. 8-16 wt.-pt. 7-15 Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w Spółdzielni. Udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni, ocena stanu technicznego budynków, lokali i obiektów. Opiniowanie wniosków lokatorów i użytkowników lokali w sprawie technicznych możliwości przebudowy, adaptacji lub modernizacji lokali. Potwierdzanie wykonania robót przez wykonawców oraz weryfikacja kosztorysów. Praca na czas określony: 1 rok
SŁUPSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CZYN" - 2020-05-14 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór, przeglądy techniczne, sporządzanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali,
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców,- dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,- dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów- przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej- Praca: 7:30-15:30.- Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice; ul Wita Stwosza 7, Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2019-10-25 - Katowice (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt personalnych, weryfikacja końców ważnościm upływajacych terminów (badania lekarskie, umowy o pracę), obsługa pracowników, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Środa Śląska (dolnośląskie)
KONTROLA WYROBU, KONTROLA PROCESU WYROBU, KONTROLA WIZUALNA, ILOŚCIOWA, WSPOMAGANIE PROCESÓW PRODUKCYJNO- PRZEMYSŁOWYCH
GIGASTAFF SP. Z O.O. - 2019-09-23 - Chojnów (dolnośląskie)
naprawa i konserwacja sprzętu cięzkiego i sprzętu średniego praca w Rzeszowie
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie zabiegów i masaży zgodnie z zaleceniem lekarza. Praca w godz. 7-15, 8-20, 14-20, na okres próbny, również w weekendy.
NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA Sp. z o.o. - 2019-09-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Tworzenie pism i dokumentacji; prowadzenie baz danych związanych z pracą działu Centrum Usług Społecznych; prowadzenie rejestrów; przygotowane dokumentacji związanej z szacowaniem wartości zamówień; tworzenie dokumentów w programie Excel; realizacja zadań związanych z bieżącą pracą działu; współpraca z pozostałymi komórkami MOPS.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Będzin (śląskie)
zgodny
Auto - Serwis Swatek - Swatek Jerzy - 2017-09-01 - Węgrowo (kujawsko-pomorskie)
Pracownik administracyjny
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
1) gromadzenie danych potrzebnych do zatwierdzenia rocznych arkuszy organizacyjnych i aneksów publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i szkolnego Schroniska Młodzieżowego,2) bieżąca analiza zgodności pracy przedszkoli, szkół i Schroniska z zatwierdzonymi arkuszami organizacyjnymi,3) prowadzenie rejestru wykorzystania w przedszkolach, szkołach i Schronisku godzin dydaktycznych przeznaczonych na nauczanie indywidualne, zajęcia rewalidacyjne, wczesne wspomaganie rozwoju i zgodności arkuszy z bazą SIO,4) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych w jednostkach oświatowych (weryfikacja nazwy placówki, daty przekazania do użytkowania),5) prowadzenie postępowań zamówień publicznych na rzecz Centrum,6) inicjowanie i wnioskowanie o środki pozabudżetowe na projekty edukacyjne dla Centrum, przedszkoli i Schroniska a także dla szkół zgodnie z odrębnymi pełnomocnictwami,7) opracowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń Burmistrza i zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w zakresie oświaty,8) prowadzenie konsultacji bieżących spraw oświatowych z Radcą Prawnym,9) opiniowanie spraw oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wnioskowanie sposobu ich załatwienia,10) przygotowywanie projektów odpowiedzi prowadzonych spraw oraz odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych w zakresie oświaty,11) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z uzyskaniem wpisu do ewidencji przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów niepublicznych na terenie Gminy Cieszyn, wraz z prowadzeniem tej ewidencji i wydaniem decyzji administracyjnej w tych postępowaniach,12) prowadzenie postępowań związanych z zakładaniem przekształcaniem i likwidacją szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Cieszyn,13) przygotowanie i przeprowadzenie procedury konkursowej wyłaniającej kandydata na dyrektora jednostek obsługiwanych,14) prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli,15) w ramach posiadanych upoważnień pełnienie doraźnego zastępstwa Dyrektora Centrum podczas jego nieobecności,16) prowadzenie postępowań egzaminacyjnych na stopień nauczyciela mianowanego dla nauczycieli pracujących w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Cieszyn,17) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Centrum i jednostek obsługiwanych jako redaktor,18) Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami oraz zapewnienie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych (wg aneksu do zakresu obowiązków),19) Prowadzenie spraw dotyczących koordynacji procedur naboru kandydatów do przedszkoli i szkół,20) Opracowanie projektów zarządzeń Burmistrza Miasta dotyczących zatrudniania dyrektorów przedszkoli, szkół podstawowych i Schroniska,21) Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora Centrum.
Centrum Usług Współnych Cieszyn - 2019-01-08 - Cieszyn (śląskie)
Zapoznanie z zasadami udzielania przyjmowania wezwań i inne
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
SPÓŁDZ MIESZKANIOWA PROJEKTANT - 2016-08-30 - Rzeszów (podkarpackie)
-pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty produktów oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klienta, negocjacje warunków zawieranych transakcji, dbanie o budowę i utrzymanie więzi z isniejącymii klientami firmy, prowadzenie rozmów handlowych, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Ruda Śląska (śląskie)
wg programu stażu FP
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Łask (łódzkie)
- sporządzanie protokołów z kontroli, klasyfikacji, opracowywanie projektów decyzji, przeprowadzanie rekontroli
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Police (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i higieny pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-09-25 - Wędrzyn (lubuskie)