INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ W DZIALE REMONTÓW Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ W DZIALE REMONTÓW
Wynagrodzenie: 4 100 - 5 115 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców,- dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,- dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów- przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej- Praca: 7:30-15:30.- Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice; ul Wita Stwosza 7, Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców,- dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,- dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów- przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej- Praca: 7:30-15:30.- Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice; ul Wita Stwosza 7, Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 100 - 5 115 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4100-5115 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 01.01.2020
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ W DZIALE REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 100 - 5 115 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budownictwo ogólne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty:- list motywacyjny,- CV, - ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje,- kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, -kwestionariusz osobowy, -oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych.Termin składania dokumentów do 15.11.2019 do godz. 15.30Dodatkowe informacje pod nr. tel.: 32-606-13-65 w godz.: 9:00-15:30Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 15.11.2019 , Godziny : 9:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28ebf89f46a43f4f12c0c777f7b087a5
Podobne oferty pracy
Obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie wynagrodzeń, księgowanie list wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, kontrola badań lekarskich, raporty i deklaracje ZUS, PIT, PFRON, GUS.
S&A SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-14 - Gdynia (pomorskie)
nadzór nad pracownikami, organizacja i koordynacja prac pracowników
EVRES FINANCE Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
IMPORT EKSPORT HANDEL SAMOCHODAMI I OGUMIENIEM KAZIMIERZ STUDNIK - 2018-10-10 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
zakres zadań:- aktualizacja baz danych: EGiB, BDOT500, GESUT oraz mapy rastrowo-wektorowej,- udostępnianie materiałów zasobu PZGiK,- ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji powstałej w wyniku prac geodezyjnych przyjmowanych do PZGiK
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-09-21 - Cieszyn (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- zbieranie i analizowanie na bieżąco informacji w zakresie zagrożeń, zakłóceń gospodarki i życia społecznego oraz sytuacji kryzysowych na terenie województwa w celu bieżącego rozpoznania istniejącej sytuacji i ich wykorzystania na potrzeby procesu zarządzania i reagowania kryzysowego,- monitorowanie dyspozycyjności oraz gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze w celu sprawnego funkcjonowania wszystkich służb ratowniczych,- sporządzanie, rejestrowanie oraz przesyłanie meldunków i informacji w zakresie aktualnej sytuacji w województwie w celu przedstawienia sytuacji bieżącej nt. bezpieczeństwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy praca zmianowa w systemie 12-to godzinnym, również w nocy, w dni ustawowo wolne od pracy i święta.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały wszelkiego rodzaju prace związane z elektryką podczas aranżacji lokalu,
budowanie zaregałowania sklepowego,
wykonywanie prac montażowych.
Media Expert - 2016-05-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej im. Św. Franciszka Salezego - 2016-06-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku za pomocą dedykowanego programu komputerowego, wykonywanie pism i dokumentów (WORD EXCEL) ewidencjonowanie dokumentów, rozlicznie pobranych dokumentów, obsługa telefonu, faxu i innych urządzeń biurowych, doraźnie przygotowywanie stołów konferencyjnych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-06-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7.30-15.00; pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Szkoła Podstawowa w Gąbinie - 2016-08-16 - Gąbino (pomorskie)
przygotowywanie i obsługa zadań
S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki - 2016-07-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Przekazywanie zleceń kierowcom dystrybucyjnym. Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów. Optymalne planowanie transportów. Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych. Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej. Kontrola jakości danych w systemie SPEED. Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów. Budowanie dobrych relacji z Klientem i Przewoźnikami. Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie
PEKAES S.A. - 2015-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 1 POBT
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-01-02 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa koparki, ładowarki kołowej i teleskopowej, żurawia wieżowego- współpraca z biurem w zakresie regularnych inspekcji UDT (UVV) oraz TÜV
BWD Wohnen GmbH - 2018-02-22 - Niemcy (Niemcy)
Sprawdzanie stanu technicznego urządzeń; doświadczenie w naprawie sprzętu AGD; umiejętność planowania i organizowania własnej pracy; katalogowanie i zamawianie części oraz wybieranie najlepszej oferty; odpowiedzialność za zamawianie potrzebnych części oraz gospodarkę magazynową.Zatrudnienie od zaraz, na podstawie umowy o pracę na okres próbny- 3 miesiące; docelowo umowa na czas nieokreślony; jedna zmiana od 8.00-16.00.Miejsce pracy: Piła lub Tuczno.Pracodawca zapewnia dojazd i powrót.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2019-06-25 - Piła (wielkopolskie)
Prace stolarskie
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Dzierżązna (łódzkie)
- Obsługa pełnej księgowości. Obsługa spraw kadrowo-płacowych. Praca na komputerze (Program Rewizor), przewidziany czas na wdrożenie. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne. Wymagany minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie pełnej obsługi księgowości. Kontakt telefoniczny (32-250-88-00) (9:00-15:00) lub e-mail: sekretariat (at) gemark.pl
PHU GEMARK Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli; prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych; kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ; administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2019-04-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa techniczno- organizacyjna grup szkoleniowych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Koordynacja i nadzór nad pracą recepcjonistów i pokojowych. Koordynacja zagadnień organizacyjnych, kadrowych i marketingowych. Prowadzenie zagadnień związanych z tematyką zamówień publicznych.
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy - 2017-10-18 - Dębe (mazowieckie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych, weryfikacja poprawności danych na fakturach, sporządzanie dokumentacji księgowej, przygotowywanie wniosków do CEIDG, GUS, inne bieżące prace księgowo-biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Reda (pomorskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
Euro Doner Poland Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Zduny (wielkopolskie)
- obsługa wtryskarek na wydziale przetwórstwa tworzyw sztucznych,- odbieranie detalu z maszyny,- monitowanie zespołów elementów siedzeń (adaptery, korpusy, tapicerka),- obsługa kluczy oraz wkrętarek pneumatycznych,- obsługa wiertarek,- obsługa szlifierek,- nakładanie kleju pistoletem do kleju na wkładkę z tworzywa lub sklejki drewnianej i przyklejenie do tego pianki lub tkaniny.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Mutowo (wielkopolskie)
murowanie ścian budynków z pustaków wapienno-piaskowych, inne roboty murarskiePraca na terenie Bielska Podlaskiego i powiatu bielskiego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
naprawa pojazdów samochodowychdoświadczenie w zawodzie
Zakład Usług Wulkanizacyjnych Herman Tournier - 2016-04-04 - Starogard Gdański (pomorskie)
1) Rejestracja oraz przygotowywanie i udostępnianie danych do zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą tradycyjną i elektroniczną,2) bieżąca realizacja zgłoszeń zleceń i zamówień na dokumentację z zasobu geodezyjno-kartograficznego,3) rozliczanie zleceń i zamówień,4) bieżąca modernizacja istniejących baz danych mapy zasadniczej,5) gromadzenie, ewidencjonowanie i archiwizacja opracowań geodezyjnych,6) wykonywanie reprodukcji i zabezpieczeń map i dokumentów zgromadzonych w zasobie.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
opracowywanie wewnętrznych zarzadzeń , regulaminów dotyczących BHP, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników.
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Ogólny zakres obowiązków- PROWADZENIE KONTROLI STANU OCHRONY PRZECIWOPŻAROWEJ,- KONTROLOWANIE SPRAWNOŚCI SYSTEMU ALARMOWANIA I POWIADAMIANIA NA WYPADEK POŻARU,- PROWADZENIE SZKOLEŃ W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ,- OPRACOWYWANIE ANALIZ STANU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ,- WYKONYWANIE CZYNNOŚCI OKREŚLONYCH W "INSTRUKCJI O OCHRONIE PRZECIWPOŻAROWEJ W RESORCIE OBRONY NARODOWEJ"- SPRAWOWANIE NADZORU NAD ZABEZPIECZENIEM PRZECIWPOŻAROWYM PRAC NIEBEZPIECZNYCH, - OPRACOWANIE WYKAZÓW I ZESTAWIEŃ NALEŻNOŚCI SPRZĘTU POŻARNICZEGO, - UCZESTNICZENIE W OKRESOWYCH PRZEGLĄDACH BUDYNKÓW, OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ, - MELDOWANIE O STANIE BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO.
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-10-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)