SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Gdynia oferta pracy S&A SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie wynagrodzeń, księgowanie list wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, kontrola badań lekarskich, raporty i deklaracje ZUS, PIT, PFRON, GUS.
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: S&A SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św.Piotra 4, 81-347 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie wynagrodzeń, księgowanie list wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, kontrola badań lekarskich, raporty i deklaracje ZUS, PIT, PFRON, GUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane min. 2 lata doświadczenia w zawodzie oraz samodzielność. Kontakt z Pracodawcą mailowy, aplikować mogą osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: S&A SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Św.Piotra 4, 81-347 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Św.Piotra
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.05.2019
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 13.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f27f14eae3f8b3e43f90bbeda90bb80
Podobne oferty pracy
Standaryzacja i automatyzacja części procesów finansowych firmy. Zapewnienie odpowiedniej sprawozdawczości, walidacji danych i analityki. Zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności, a także koordynacja działań pomidzy zewnętrznym dostawcą a podległymi organziacjami firmy. Proponowanie i relaizacja dalszych usprawnień w ramach procesu Purhase to Pay.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łódź (łódzkie)
Usługi opiekuńcze, rekrutacja opiekunek
CAREWORK24 SP.Z O.O. SP.K - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
Staż w firmie KGKM w Kielcach.Program stażu do zapoznania w pokoju 36
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)
ewidencja operacji księgowych związanych z działalnością spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa MOŚCICE - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)
analiza wykorzystania i pracy maszyn; monitorowanie kodów błędów; precyzja i sprzedaż systemów rolnictwa precyzyjnego; tworzenie planów kompleksowej obsługi klientów kluczowych w zakresie rolnictwa precyzyjnego
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mirosława Zawadzka - 2016-04-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, prowadzenie rozliczeń w arkuszach kalkulacyjnych
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MAGMA" MACIEJCZYK HENRYK - 2017-06-20 - Suchatówka (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Zielona Góra (lubuskie)
kontrola i zabezpieczanie zagranicznych i krajowych nalezności handlowych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa programu graficznego np. Photoshop, planowanie i projektowanie i realizacja kampanii marketingowych w środowisku online i offline, posługiwanie się narzędziami webowymi, Google Analytics, Power Editor, doświadczenie w pracy z systemami CMS (Wordpress), tworzenie i wysyłka newsletterów, prowadzenie profili w portalach społecznościowych, zarządzanie treścią na stronie www
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Żabno (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta anglojęzycznego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Pasiecznik (dolnośląskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-13 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Nadzór jakościowy nad przebiegiem procesów produkcyjnych (w tym ocena surowca mięsnego, substancji dodatkowych oraz ocena produktu gotowego), kontrola wyrobu gotowego pod względem mikrobiologicznym i chemicznym, sporządzanie raportów jakościowych, współudział w optymalizacji procesów produkcyjnych.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-21 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
NADZÓR NAD SYSTEMEM JAKOŚCI, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ, KONTROLA PROCESU PRODUKCYJNEGO, ZAPEWNIENIE ODPOWIEDNIEJ JAKOŚCI PRODUKTÓW, PRODUCENT ARMATURY CHŁODNICZEJ I GRZEWCZEJ.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Pilzno (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie;rozliczanie czasu pracy;rozliczanie podróży służbowych;prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło;wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych; rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych;sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Siedlce (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Trzebiszyn (opolskie)
obsługa klienta
ATJ24 Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż ofert kluczowym Klientów (branża telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, farmaceutyczna i usługowa)Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami wszystkich firm
kontakt przez OHP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Mońki (podlaskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
Oferta stażu w ramach programu POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia.Prowadzenie profili w mediach społecznościowych dla sklepów internetowych, współtworzenie kampanii marketingowo-sprzedażowych, tworzenie treści reklamowych, redagowanie i planowanie tekstów do mediów interaktywnych, tworzenie opisów produktów, sporządzanie analiz i raportów w zakresie prowdzonych kampanii.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprzedaż tworzyw do Chin, budowanie relacji handlowych w kraju i za granicą, monitorowanie rynku oraz działaności konkurencji
HALEX INTERNATIONAL TRADING SP. Z O.O. - 2017-04-11 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie dokumentacji jakościowej- kontrola dostaw pod względem zgodności z zamówieniem- wypełnianie przyjętych formularzy wewnętrznych- nadzór nad obiegiem dokumentów- kompletacja dokumentów jakościowych- prowadzenie ewidencji magazynowej
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Kościerzyna (pomorskie)
W/G PRGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Siemiatycze (podlaskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka węgierskiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)