INSPEKTOR DS. KADR WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY OHP W SZCZECINIE Szczecin oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY OHP W SZCZECINIE
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: •Nadzór nad realizacją zadań związanych z prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
Data publikacji: 2019-12-07
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Nadzór nad realizacją zadań związanych z prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie brutto : 3.300,- plus dodatek stażowy ( możliwość negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KADR WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY OHP W SZCZECINIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
•wykształcenie średnie ekonomiczne, •doświadczenie zawodowe na stanowisku kadrowej minimum 4 lata, •rozwinięte zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, •umiejętności organizacyjne, •bardzo dobra znajomość kodeksu pracy, bardzo dobra obsługa programów komputerowych zwłaszcza EXEL (wymagany staż - lata: 4)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Szczecin
Adres pracodawcy:
Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys / CV i list mot.,kopie dokumentów potwierdzających wykształcenia,kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, oraz doświadczenia zawodowego,podpisane oświad.o posiadaniu pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny: ZWK OHP Szczecin, ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin Dział Kadr, pok. 313 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór –inspektor ds. kadr ZWK OHP"”
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNO DORADCZA
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Szczecin
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 09.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ace6bd91fbaa5e58d83df73078dc885b
Podobne oferty pracy
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (około 35) spośród 73 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2019-11-30 - Płock (mazowieckie)
- nadzór nad robotami budowlanymi zleconymi zewnetrznym firmom budowlanym- sprawdzanie obmiaru robót, kosztorysów wstępnych i powykonawczych- przygotowywanie zleceń- praca na jedną zmianę w godz. 07:00 - 15:00 we wtorki praca w godz. 09:30 - 17:30
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA DĄBROWA - 2018-09-26 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem posiedzeń: Zarządu (sporządzanie protokołów) oraz Rady Nadzorczej i obrad Walnego Zgromadzenia. Współpraca przy opracowywaniu oraz aktualizacja aktów normatywnych dot. funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych.Odpowiedzialność za sporządzanie sprawozdań, zestawień wykazów oraz rejestrów z zakresu działalności Spółki.Wykonywanie czynności w zakresie biurowości oraz materialno- technicznym związanym ze świadczeniem pomocy prawnej, w tym przygotowywanie projektów pism sporządzanych przez osoby świadczące pomoc prawną na rzecz Spółki radcy prawnemu.Prowadzenie Rejestru Uchwał Zarządu.
Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna - 2017-12-11 - Sosnowiec (śląskie)
Usługi manikiur, pedikiur, umowa zlecenie, 72 h/msc.
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Kraków (małopolskie)
W ZAWODZIE
Barbara Mazurkiewicz Restauracja-Zajazd "Hajduk" Firma Handlowo-Usługowa - 2019-01-16 - Opolnica (dolnośląskie)
Sporządzanie zestawień finansowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Korzenna (małopolskie)
pomoc w wykonywaniu instalacji na budowach
Rafał Zaborowski IMPULS Instalacje Elektryczne - 2017-01-12 - Kaszów (małopolskie)
Mycie, sprzątanie, podstawowa pomoc przy pracy w kuchni.Mile widziane doświadczenie ; książeczka sanepidowska. Praca w godzinach12-22
Dom Przyjęć "Szafranowy Ogród" S.C. Lidia Toborek, Łukasz Toborek - 2016-06-21 - Mysłowice (śląskie)
-przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego-porowadzenie ewidencji osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym, domowników i członków rodziny-prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne roników-prowadzenie rozliczeń z tytyłu składek na ubezpieczenie zdrowotne-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie dokumentacji do postępowań i przetargów zadań planowanych do realizacji w ramach planu remontów oraz usług związanych z TUN.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2017-06-14 - Świętoszów (dolnośląskie)
pomoc w rozliczaniu HACCAP, rozliczanie kart drogowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wojszyce (łódzkie)
Nadzór nad budowami, wykonywanie kosztorysów i przeglądów technicznych.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)
obsługa biura firmy spedycyjno-transportowejStaż odbywać się będzie na Glinkach
kontakt przez PUP - 2019-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego ikartograficznego, rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, rozpatrywanie interwencji na działanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych oraz osób legitymujących się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przestrzegania i stosowania przepisówdotyczących geodezji i kartografii, przygotowywanie dokumentacji do opracowania wniosku do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowań, wyjaśniających w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografiinaruszających przepisy, opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków przedkładanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-05-02 - Siedlce (mazowieckie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu, odbieranie korespondencji, redagowanie pism, ewidencja i rozliczanie składek członków spółek wodnych itp.
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach - 2016-02-05 - Kielce (świętokrzyskie)
prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2016-01-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
ślusarz spawacz
Zakład Kotlarsko-Ślusarski BAT-GAZ Piotr Habit Janów Lubelski - 2017-03-03 - Janów Lubelski (lubelskie)
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami technicznymi.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- rejestrowanie korespondencji w systemie elektronicznym E-DOK, prowadzenie terminarza spraw;- terminowe wysyłanie i odbiór poczty;- obsługa urządzeń biurowych;- archiwizowanie dokumentacji.
Zakład Karny w Głogowie - 2019-03-04 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa klientaTowarowanieprzyjmowanie dostawutrzymanie porządku
kontakt przez OHP - 2016-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
praca w godzinach od 7.00 do 16.00, prace murarskie
Sławomir Zieliński - 2017-10-17 - Skalin (zachodniopomorskie)
Obsługa ciągników i maszyn rolniczych, dokonywanie drobnych napraw
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Pawłówek (wielkopolskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
prowadzenie terapii z osobami z zaburzeniami psychicznymi
Środowiskowy Dom Samopomocy Krzęcin - 2018-09-11 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
Ogólny zakres obowiązków:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego,- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomością,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego,- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji poszczególnych obiektów,- analizowanie, opiniowanie oraz kontrolowanie
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1) zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, poprzez sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i procedur z zakresu ochrony informacji niejawnych;2) prowadzenie ewidencji eksploatowanych:a) systemów teleinformatycznych,b) środków ochrony elektromagnetycznej;3) zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;4) podejmowanie wskazanych przez Pełnomocnika Ochrony działań zmierzających do wyjaśnienia okoliczności naruszania przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;5) zapewnienie bieżących kontroli zgodności funkcjonowania systemu teleinformatycznego z dokumentacją bezpieczeństwa i reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości;6) nadzorowanie prac administratorów systemów teleinformatycznych w zakresie bezpieczeństwa tych systemów;7) prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego;8) przestrzeganie zasad dyscypliny wykonawczej i kultury sztabowej przy opracowywaniu materiałów i dokumentów;9) podnoszenie i doskonalenie kwalifikacji zawodowych na zajmowanym stanowisku.wynagrodzenie zasadnicze 2900.00 zł plus premia w wysokości 12% wynagrodzenia zasadniczego;Pracodawca podlega warunkom pracy i płacy zawartym w Ponadzakładowym Układzie Zbiorowym Pracy dla Pracowników Wojskowych Jednostek Organizacyjnych Sfery Budżetowej.Pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13" oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
KONTROLA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA PRZEZ TE PODMIOTY OCHRONY ŚRODOWISKA;NADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM UZGODNIONYCH PROCEDUR W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE-OCHRONA ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 1 ROK
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obcinanie nitek, przyszywanie metek, foliowanie odzieży i pakowanie odzieży, wyszukiwanie skaz na odzieży, sprzatanie zakładu.CV wysyłac na e-mail: joannadebosz (at) gmail.com
Firma Handlowo Usługowa Galeria Mody i Urody "Parisse" Joanna Dębosz - 2018-03-12 - Warzyce (podkarpackie)
Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPWykonywanie prac administracyjno - biurowych Miejsce pracy: RDOŚ ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 ElblągI zmiana: 7:30-15:30, pon -pt
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)