INSPEKTOR DS. INWESTYCJI Łódź oferta pracy POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
Stanowisko: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - współpraca z zarządami Rodzinnych Ogrodów Działkowych w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwetycyjno-remontowych w ogrodach- sporządzanie planu inwestycji i remontów oraz sprawozdań z jego wykonania- prowadzenie i nadzorowanie przebiegu fizycznych likwidacji, odtwarzania ROD i czasowego zajęcia ROD- prowadzenie postępowań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych dla ROD na realizację inwestycji i remontów- praca w terenie
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warecka 3, 91-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- współpraca z zarządami Rodzinnych Ogrodów Działkowych w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwetycyjno-remontowych w ogrodach- sporządzanie planu inwestycji i remontów oraz sprawozdań z jego wykonania- prowadzenie i nadzorowanie przebiegu fizycznych likwidacji, odtwarzania ROD i czasowego zajęcia ROD- prowadzenie postępowań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych dla ROD na realizację inwestycji i remontów- praca w terenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- umiejętność analizowania dokumentacji - umiejętność obsługi programów biurowych- dyspozycyjność - praca związana z wyjazdami służbowymi
Nazwa pracodawcy:
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Warecka 3, 91-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: KONTAKT E-MAIL
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Warecka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 06.02.2020
Oferta pracy ważna do: 05.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0e291df1502597e9acff66bb0a2ea8f1
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczególności:a) organizacja procesu sporządzania i aktualizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,b) sporządzanie założeń dla potrzeb studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego miasta i projektów tych planów,c) organizowanie konsultacji i uzgodnień założeń do projektów planów miejscowych,d) dokonywanie okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności,e) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,f) prowadzenie uzgodnień w sprawach udzielania koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż,g) zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m. in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,h) opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,i) prowadzenie postępowań wynikających z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,j) współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,k) wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestruw zakresie prowadzonych spraw,l) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowyi zagospodarowania terenu,m) porządkowanie informacji zapisanych w formie elektronicznej oraz tworzenie baz danych dotyczących zagospodarowania przestrzennego,2) przygotowanie oraz organizacja prowadzenia baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistykii architektury oraz wdrażanie SIP wewnątrz wydziału; 3) przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie prowadzonych spraw;4) przygotowywanie danych do przetargów na opracowania planistyczne, uczestnictwo w komisjach przetargowych,5) przygotowywanie i realizowanie umów z wykonawcami opracowań planistycznych; 6) przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresie prowadzonych spraw.
Urząd Miejski - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)
Praca w terenie na urządzeniach melioracyjnch( odwadnianie, odmulanie,koszenie porostów, odkrzaczanie urzadzeń meliorcyjnych, czyszczenie urządzeń drenarskich)
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Kontrola produktów gotowych. Praca na trzy zmiany.
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2016-12-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Bieżący nadzór nad budynkami spółdzielni, nadzór nad robotami budowlanymi, sprawdzanie kosztorysów.
SARNI STOK SPÓŁDZ.MIESZK. - 2017-01-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Inspektor ochrony środowiska.Pracodawca wymaga znajomości przepisów KPA, ustawy o ochronie przyrody, prawa o ochronie środowiska, ustawy o ochronie zwierząt
Urząd Miasta Świdwin - 2020-02-13 - Świdwin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej,wykonywanie form i rdzeni odlewniczych,oczyszczanie odlewów
Przedsiębiorstwo Innowacyjne Odlewnictwa SPECODLEW Sp. z o.o. - 2019-07-04 - Skawina (małopolskie)
kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Sanok (podkarpackie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Goniądz (podlaskie)
obsługa klienta na kasie, rozkładania towaru, dbanie o porządek w sklepie
BIEDRONKA-CHODECZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-15 - Chodecz (kujawsko-pomorskie)
- cięcie elementów granitowych- wycinanie profili w kamieniach- obsługa wózka widłowego- projektowanie liter w programie corel
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Wiewierz (dolnośląskie)
Pakowanie w drukarni
HUMAN & HUNTER BYLIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-15 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie dokumentacji technicznej budynków w zasobach SM, koordynacja zadań z zakresu remontów bieżących i inwestycji, organizowanie i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków w zasobach SM, prowadzenie ewidencji usterek i awarii zgłoszonych przez mieszkańców, prowadzenie rejestru szkód, współpraca z towarzystwami ubezpiecz. w zakresie likwidacji szkód, sporządzanie faktur za remonty i konserwacje oraz ich rozliczanie, inne prace administarcyjno-biurowe
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA SKARBEK - 2016-07-22 - Łęczna (lubelskie)
Nadzorowanie pracy urządzeń zapewniających wymianę danych teleinformatycznych, urządzenia sieciowe: routery, przełączniki sieciowe, urządzenia komunikacji bezprzewodowej.Monitorowanie stanu sieci wewnętrznej Straży Granicznej.Zgłaszanie awarii sprzętu i usług oraz nadzór nad realizacją w celu sprawnego usuwania zdarzeń.Wykonywanie planowanych przeglądów i konserwacyjnych eksploatowanego sprzętu oraz urządzeń w celu zapewnienia niezawodności ich działania.Prowadzenie pisemnych raportów przebiegu z dyżuru w celu dokumentowania zaistniałych incydentów i zdarzeń.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-03-25 - Chełm (lubelskie)
OBSŁUGA WŁAŚCICIELI LOKALI, NALICZANIE I ROZLICZANIE OPŁAT, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZEBRAŃ WSPÓLNOT I ICH ARCHIWIZACJA, PROWADZENIE ZEBRAŃ I SPOTKAŃ Z WŁAŚCICIELAMI, PROWADZENIE KORESPONDENCJI W IMIENIU WSPÓLNOT; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE W PRACY W OBSŁUDZE KLIENTA;
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa kruszarki
Tomasz Kęska " TRANSTOM " - 2020-03-12 - Dobrosławów (lubelskie)
przyjmowanie towaru, układanie na półkach, sprzedaż towaru, przygotowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Krajenka (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji, rozliczanie pobytu, ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy, wymiar czasu pracy 160h/m-c
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Kraków (małopolskie)
sprzedaz art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Trzebinia (małopolskie)
-dbałość o estetykę i odpowiedni smak przyrządzonych posiłków, przygotowanie posiłków według receptury-obsługa gości hotelowychGodziny pracy: 13.00- 21.00
ARMO SP. Z O.O. - 2020-09-01 - Zajączkowo (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami, sporządzanie planów wykorzystania zasobów nieruchomości, zbywanie i nabywanie nieruchomości, współpraca z Wojewodą WielkopolskimOgłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-08-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
https://www.sw.gov.pl/praca-oferta/zaklad-karny-w-rzeszowie-nabor-na-stanowisko-cywilne-inspektor-dzialu-kwatermistrzowskiego-urzednik-panstwowy
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2020-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie materiałów na stan magazynowy zgodnie z dokumentacją, właściwe rozmieszczenie materiałów, części w magazynie, dbanie o właściwy stan magazynowy, doświadczenie w obsłudze wózka widłowego, mile widziane uprawnienia UDT, prace porządkowe, prace inwentaryzacyjne,
SMF TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2020-09-14 - Świdnik (lubelskie)
Ochrona mienia i obiektu
kontakt przez OHP - 2017-12-07 - Lublin (lubelskie)
Oferta dla osób bezrobotnych do 30 roku życia. Pozyskiwanie nowych kontrahentów, obsluga posprzedażowa, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
AMLUX SP. Z O. O. - 2019-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór i kosztorysowanie
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-11-06 - Gdynia (pomorskie)
obsługa plotera
Kłaput K.,Kłaput A., Malik R., "TwOgu" s.c. - 2017-05-09 - Klecza Dolna (małopolskie)