INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE INWESTYCJII GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Hyżne oferta pracy URZĄD GMINY HYŻNE
Stanowisko: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE INWESTYCJII GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami oraz kierownictwa Urzędu.2.Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym.3.Weryfikacja projektów inwestycyjnych.4.Koordynowanie wykonawstwa inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań, w tym zakresie, łącznie z ich rozliczeniem.5.Analiza możliwości pozyskiwania dofinansowania ze środków zewnętrznych.6.Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:a)przygotowanie lub współudział w przygotowaniu założeń do opracowania dokumentacji technicznej planowanego zadania,b)występowanie o niezbędne dokumenty formalno-prawne dotyczące procesu inwestycyjnego i remontowego,c)przygotowanie, dla stanowiska ds. Zamówień Publicznych kompletnej dokumentacji technicznej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w celu ogłoszenia przetargu dla zadań inwestycyjnych.7.Realizowanie zadań inwestycyjnych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym:a)przekazywanie wykonawcom placów budowy;b)sprawowania nadzoru i współpraca z wykonawcą, biurem projektów, inspektorem nadzoru przy realizacji zadań inwestycyjnych;c)odbiór i rozliczanie realizowanych inwestycji;d)sporządzenie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji.8.Uczestnictwo w komisjach odbiorowych i gwarancyjnych.9.Uczestnictwo w komisji przetargowej.10.Prowadzenie spraw z zakresu aglomeracji oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych. 11.Bieżąca kontrola realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie kierownictwa Urzędu o stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w tym zakresie.12.Przygotowywanie zakresów prac dotyczących bieżącego utrzymania, zlecanie robót do wykonania.13.Przygotowywanie przedmiarów i obmiarów robót.14.Współpraca z Zakładem Usług Komunalnych i Rekreacyjnych GOSIR w Hyżnem.
Data publikacji: 2020-11-25
Lokalizacja: Hyżne (podkarpackie)
Pracodawca: URZĄD GMINY HYŻNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami oraz kierownictwa Urzędu.2.Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym.3.Weryfikacja projektów inwestycyjnych.4.Koordynowanie wykonawstwa inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań, w tym zakresie, łącznie z ich rozliczeniem.5.Analiza możliwości pozyskiwania dofinansowania ze środków zewnętrznych.6.Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:a)przygotowanie lub współudział w przygotowaniu założeń do opracowania dokumentacji technicznej planowanego zadania,b)występowanie o niezbędne dokumenty formalno-prawne dotyczące procesu inwestycyjnego i remontowego,c)przygotowanie, dla stanowiska ds. Zamówień Publicznych kompletnej dokumentacji technicznej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w celu ogłoszenia przetargu dla zadań inwestycyjnych.7.Realizowanie zadań inwestycyjnych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym:a)przekazywanie wykonawcom placów budowy;b)sprawowania nadzoru i współpraca z wykonawcą, biurem projektów, inspektorem nadzoru przy realizacji zadań inwestycyjnych;c)odbiór i rozliczanie realizowanych inwestycji;d)sporządzenie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji.8.Uczestnictwo w komisjach odbiorowych i gwarancyjnych.9.Uczestnictwo w komisji przetargowej.10.Prowadzenie spraw z zakresu aglomeracji oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych. 11.Bieżąca kontrola realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie kierownictwa Urzędu o stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w tym zakresie.12.Przygotowywanie zakresów prac dotyczących bieżącego utrzymania, zlecanie robót do wykonania.13.Przygotowywanie przedmiarów i obmiarów robót.14.Współpraca z Zakładem Usług Komunalnych i Rekreacyjnych GOSIR w Hyżnem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE INWESTYCJII GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hyżne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1816
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hyżne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo, geodezja, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, architektura, urbanistyka.2.Co najmniej trzyletni staż pracy.3.Posiadanie obywatelstwa polskiego.4.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.7.Nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1.Umiejętność kosztorysowania.2.Prawo jazdy kat. B.3.Umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.4.Umiejętność weryfikacji dokumentacji budowlanej zgodnie z przepisami prawa.5.Predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność za realizowane zadania, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność, sumienność, terminowość, komunikatywność.6.Zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.7.Umiejętność pracy w zespole.8.Mile widziane uprawnienia budowlane.9.Biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office.10.Znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych.11.Znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych.Warunki pracy na stanowisku:1.Forma zatrudnienia: umowa o pracę.2.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.3.Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.4.Praca wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych.5.Praca umysłowa o charakterze administracyjnym, siedząca, przy komputerze powyżej 2 godzin dziennie, wymagająca kontaktów z petentami.6.Miejsce pracy - budynek Urzędu Gminy, Hyżne 103.7.Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2021.
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY HYŻNE
danePracodawcy_nip: 8132641102
danePracodawcy_regon: 000544177
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór załącznik nr 1 do ogłoszenia).2.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.3.Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy).4.Oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).5.Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).6.Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).7.Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).8.Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.9.Kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji i remontów w siedzibie Urzędu Gminy Hyżne, pokój nr 1 (sekretariat) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne, w terminie do dnia 18 grudnia 2020 r. Decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hyżne po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne oraz o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hyżne oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Hyżne. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.UWAGA: Urząd Gminy Hyżne nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: rzeszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1816
Gmina pracodawcy: Hyżne
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Hyżne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0651170
Adres strony pracodawcy: www.hyzne.pl
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2020
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 18.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?14a73ec84968c4450b1712f4c3663c55
Podobne oferty pracy
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców;dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe- Wynagrodzenie: 3500 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
Merytoryczny nadzór nad prawidłową eksploatacją urządzeń i instalacji na terenie jednostki, bieżąca analiza w celu utrzymania obiektów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej i ich wartości użytkowej, opracowanie sprawozdań i analiz w zakresie TUN, wykonywanie bieżących i realizowanie okresowych przeglądów nieruchomości, okresowych przeglądów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz okresowych przeglądów stanu technicznego stałych urządzeń technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, udział w przygotowaniu dokumentacji związanej z zamawianiem robót i usług oraz zlecaniem robót i usług zgodnie z ustawą Prawo Zamówien Publicznych oraz wew. uregulowaniami jednostki, nadzorowanie wykonywania zamierzeń konserwacyjnych i remontowych ujętych w RPKiR i RPRN.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-05-17 - Powidz (wielkopolskie)
-
"JOGO" - Łódzka Spółdzielnia Mleczarska - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)
drukowanie nadruków na gadżety reklamowe
kontakt przez OHP - 2019-02-14 - Ruda Śląska (śląskie)
montaż i izolacja kanałów i urządzeń wentylacyjnych
F.S.B. Jarosław Natkaniec - 2018-03-23 - Słupno (mazowieckie)
jw.
Przedszkole Specjalne nr 213 - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie obiektu do przyjęcia gości - prace porządkowe na terenie obiektu oraz prace związane z utrzymaniem terenów zielonych przy obiekcie
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Jarosław (zachodniopomorskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jawor (dolnośląskie)
Przeprowadzanie oględzin i kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych w celu weryfikacji stanów faktycznych z zatwierdzonymi projektami oraz wymaganiami przepisów prawa budowlanego, prowadzenie postepowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB w przedmiocie przebiegu procesu budowlanego, utrzymania obiektów budowlanych jak i oddawania obiektów do użytkowania w tym przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych, przeprowadzanie obowiązkowych kontroli w przedmiocie dopuszczania obiektów do użytkowania, weryfikacja dokumentów związanych z zakończeniem budów w celu ich weryfikacji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny powstania katastrofy budowlanej, prowadzenie rejestrów w programie ESTIMA w zakresie prowadzonych spraw. Wymagania: wyksztalcenie średnie/techniczne, uprawnienia budowlane.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-06-03 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa klientów w miejscu zamieszkania, praca z powierzoną gotówką, pozyskiwanie nowych klientów.
PROVIDENT POLSKA S.A - 2019-10-08 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ, realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.https://bipwios.e-wojewoda.pl/pl/c/inspektor-ds-kontroli-w-zakresie-ochrony-powietrza-przed-zanieczyszczeniem-w-wydziale-inspekcji-Kedzierzyn.html
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-10-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji serwisowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MOTORYZACJI "MOTOZBYT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Suwałki (podlaskie)
sprzątanie placówki medycznej
"24 MANAGEMENT ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
-sprawdzanie koloru oraz właściwości fizyko-chemicznych mieszanek-kontrola wejściowa surowców i komponentów do produkcji\wykonywanie prób laboratoryjnych
kontakt przez OHP - 2017-01-30 - Żary (lubuskie)
-
P.P.H.U. SZTAMA PAWEŁ SZYMAŃSKI - 2016-08-01 - Lipusz (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obeimuie między innymi:Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z Prawem budowlanym oraz Prawem zamówień publicznych, w tym w szczególności:1. w zakresie realizacji umów w ramach bieżącego utrzymania infrastruktury tramwajowej: kontrola realizacji i jakości wykonania prac obmiarowych i utrzymaniowych związanych z infrastrukturą tramwajową i podstacjami zasilającymi trakcję tramwajową, przeprowadzanie przeglądów bieżących, rocznych i 5-letnich stanu sprawności technicznej elementów sieci trakcyjnej, napędów i sterowania zwrotnic, sygnalizacji świetlnej mijankowej, oświetlenia przystanków, rozjazdów i innych urządzeń elektroenergetycznych oraz stanu sprawności technicznej podstacji trakcyjnych, przeprowadzanie oględzin podstacji trakcyjnych, kabli trakcyjnych oraz ocenianie stanu technicznego sieci trakcyjnej i infrastruktury towarzyszącej w celu określenia ich stanu technicznego i zakresu planowanych robót remontowych.2w zakresie realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez ZDMiKP: przygotowywanie kompletnych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań inwestycyjnych (w tym opis przedmiotu zamówienia) oraz uczestnictwo w procesie zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach zespołu oceny dokumentacji projektowej i jej odbioru, protokolarne przekazanie wykonawcy w imieniu Inwestora placu budowy, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, wymaganiami SST, normami i zasadami bezpieczeństwa, kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową, harmonogramem oraz terminowością wykonania, sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań, kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji oraz rozliczanie końcowe budowy, wydawanie poleceń w trakcie robót w formie ustnej i pisemnej (wpis do dziennika budowy), udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, rozliczanie budowy fakturami częściowymi oraz fakturą końcową wraz ze sporządzeniem dokumentów przekazania środka trwałego, uczestnictwo w czynnościach odbiorowych wraz z przekazaniem obiektu do użytkowania,3w zakresie pozostałych zadań: szacowanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych oraz formułowanie założeń technicznych na potrzeby zlecanej dokumentacji technicznej, przygotowywanie materiałów technicznych i rzeczowych niezbędnych dla przeprowadzenia procedur przetargowych na roboty utrzymaniowe i remontowe podstacji trakcyjnych, sieci trakcyjnej i kabli trakcyjnych, uzgadnianie wszelkich wyłączeń tymczasowych, okresowych i stałych z ruchu tramwajowego, kontrolowanie terminów zakończenia gwarancji na zadaniach oraz udział w odbiorach pogwarancyjnych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w pracach zespołu ds. zabezpieczenia energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania komunikacji tramwajowej i nadzór nad prawidłową gospodarką energetyczną, dokonywanie niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci, urządzeń i instalacji oraz Wydziałami własnej jednostki na potrzeby realizacji zadań związanych z utrzymaniem podstacji trakcyjnych i sieci trakcyjnych, sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań.III.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda, bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz, wyjazdy służbowe w teren, praca wymagająca dłuższego stania i chodzenia, sytuacje stresowe, obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze przy wykonywaniu mebli tapicerowanych.
DEKO MEBEL Krzysztof Denisiuk - 2017-03-07 - Siedlce (mazowieckie)
zlecenie wykonywane jest w miejscu świadczenia usług firmy ASG STANLEY SP. Z O.O. w tym na terenie zakładów produkcyjnych w Skarbimierzu-Osiedle (strefa ekonomiczna). Zleceniobiorca ma zapewnione zakwaterowanie z naszymi zleceniobiorcami. Możliwość wykonywania zlecenia w dwóch zmianach dziennej i nocnej powyżej 8 godz. stawka płatna godzinowo brutto 17,00 za 1 godz.
ASG STANLEY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie napraw i przeglądów pojazdów, diagnostyka stanu technicznego pojazdów, serwisklimatyzacji, opon, przeprowadzanie jazd próbnych.
MARCIN RUDNIK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA M.R.AUTO - 2018-03-16 - Rajsko (małopolskie)
Prygotowywanie procesu inwestycyjnego, rozliczanie i zakańczanie procesu
Urząd Gminy w Czarnej Dąbrówce - 2019-09-12 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
- przeprowadzanie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzeganie przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego- przygotowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej- opracowywanie i aktualizacja dokumentów z zakresu ochrony przeciwpożarowej- kontrola właściwego zabezpieczenia przeciwpożarowego prac niebezpiecznych pod względem pożarowym zgodnie z przyjętymi procedurami wydawanie dokumentów- ewidencjonowanie i użytkowanie systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaruWynagrodzenie: 1350 zł. + skutki wysługi lat
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-10-12 - Białystok (podlaskie)
Montaż stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych, rolet zewnętrznych, montaż aluminium, obróbki tynkarskie.Praca na terenie woj. małopolskiego.
Firma Handlowo- Usługowo - Remontowo - Budowlana "MONT-REM" Magdalena Gargul - 2017-11-29 - Uście Solne (małopolskie)
Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2018-11-08 - Knurów (śląskie)
Min. prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej i organu. Szczegółowy opis obowiązków jest dostępny na stronie: www.bip.polanow.pl
Urząd Miejski w Polanowie - 2018-01-03 - Polanów (zachodniopomorskie)
obsługa urządzeń pakujących na magazynie firmy, w tym pakowarki wentylowej Ital Pack 2550; umowa na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Pabianice (łódzkie)
montaż instalacji gazowych i sanitarnych; pracodawca zapewnia dojazd z Kętrzyna do miejsca pracy;
HYDROGAZ - Systemy Grzewcze Czesław Kopko - 2017-05-18 - Barciany (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie analiz finansowych dla poszczególnych obszarów w Spółce, prognozowanie wyników finansowych, analiza raportów zarządczych, bieżąca analiza kosztów w celu ich optymalizacji i efektywnego wykorzystania środków finansowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Kraków (małopolskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Załadunek oraz rozładunek, przyjmowanie i wydawanie towarów do magazynu.Częściowy zwrot kosztów dojazdu do pracy.
Manpower Group Sp. z o.o. - 2016-08-18 - Wykroty (dolnośląskie)
Przyjmowanie przesyłek; podział na kierunek dostarczania przesyłek do adresata; przyjmowanie opłat za dostarczane przesyłki; rozliczanie z dziennego obrotu.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Gorczenica (kujawsko-pomorskie)