INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH Gorzów Wielkopolski oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie operacji gospodarczych, monitorowanie płatności, windykacja należnośći
Data publikacji: 2019-10-04
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 47, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie operacji gospodarczych, monitorowanie płatności, windykacja należnośći
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera, MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów podatkowych, podstaw rachunkowości
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 47, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: KOSYNIERÓW GDYŃSKICH
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.10.2019
Oferta pracy ważna do: 08.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c86c392f6ac5ab3f7377c7bcba683291
Podobne oferty pracy
Wystawianie faktur, sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji handlowej
Agro Fruit Hurtownia Sławomir Kachel - 2016-12-02 - Wyszków (mazowieckie)
KONTROLA JAKOŚCIOWA, WYKONYWANIE POMIARÓW ORAZ BADAŃ DETALI, RZETELNE I CZYTELNE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI NA STANOWISKU PRACY. PRACA TRZYZMIANOWA.
Randstad Polska - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pakowanie ciastek przy taśmie produkcyjnej - możliwość uzgodnienia godzin pracy w zależności od dyspozycyjności
kontakt przez OHP - 2016-02-10 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie techniczne lub średnie zawodowe elektryk, energetyk; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: budowa i modernizacja kolejowej sieci trakcyjnej, budowa i modernizacja linii kablowych i napowietrznych SN i NN, obsługa urządzeń technicznych na pociągu sieciowym tj. agregatu prądotwórczego, wypornicy, wyciągarki, podestu ruchomego, żurawia, dźwigu; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Gliwice, Włocławek, Słotwiny, Wrocław, Stargard, Jaworzno, Malbork
PKP ENERGETYKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie instruktaży w ramach szkoleń wstępnych bezpieczeństwa i higieny pracy, ustalanie okoliczności wypadków w drodze do domu pracowników KRUS, uczestniczenie w opracowaniu programów szkolenia wstępnego oraz okresowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla poszczególnych stanowisk pracy.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zbieranie malin.
Fieldstone Investments II Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Sławoszynko (pomorskie)
Asystowanie architektowi prowadzącemu temat projektowy, kreślenie, projektowanie samodzielne i pod nadzorem, wynagrodzenie do uzg. z pracodawcą.
JACEK WĘCŁAWOWICZ GRUPA WĘCŁAWOWICZ - 2018-08-31 - Kraków (małopolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe mechaniczne, energetyczne+podyplomowe bhp.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Rybnik (śląskie)
wh harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-05-15 - Łomża (podlaskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
"IMAR" Firma Wielobranżowa Swinarska Anna - 2018-09-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
•Przygotowywanie projektów graficznych i layoutów•Projektowanie i skład DTP ulotek, katalogów, broszur, folderów, itp.•Tworzenie spójnych kreacji na potrzeby promocji i kampanii reklamowych (internet, prasa, outdoor)•Aktywny udział w projektach i wsparcie działań Zespołu marketingowego•Tworzenie i sprzedaż produktów turystycznych
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. - 2018-11-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora marki T-Mobile , doradztwo w zakresie produktów i usług
FHU "TELMAX II" MONIKA SKROBACZ - 2016-03-10 - Łańcut (podkarpackie)
organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne- prowadzenie marketingu usług medycznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE - 2017-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)
analiza potrzeb klienta,aktywna sprzedaż,
kontakt przez OHP - 2016-11-08 - Głubczyce (opolskie)
obsługa maszyn na warsztacie, wykreślanie rozwiązań oraz rozwinięć blacharskich, korzystanie z kalkulatora graficznego.
TINSMITH&INSULATION Sp. z o.o. - 2019-03-04 - Tarnów (małopolskie)
Praca w charakterze w magazyniera. Budowanie palet, przyjęcia towarów, wydawanie towaru.
Symbiofarm Sp. z o.o. Nowa Wieś - 2016-09-21 - Nowa Wieś (podkarpackie)
przyjmowanie korespondencji, przedstawianie korespondencji kierownikowi podmiotu, segregowanie korespondencji, prowadzenie ewidencji przesyłek wpływających i wychodzących, wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Miedźno (śląskie)
prowadzenie budowy, czytanie rysunków, zlecanie robót pracownikom. Umowa na 4 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut - 2018-08-15 - Słupsk (pomorskie)
Murarz
MS.TECNIC SUSKI MARCIN - 2018-04-10 - Osielec (małopolskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-29 - Kartoszyno (pomorskie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Indii, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykładanie linii kablowych pod ziemią, zbrojenia ścian w kopalniach, obsługa elektryczna urządzeń w kopalniach
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Knurów (śląskie)
Opieka nad osobą obłożnie chorą. Karmienie, toaleta i komunikacja z chorymi.
Centrum pod wezwaniem św. Jadwigi Śląskiej - 2017-03-22 - Trzebnica (dolnośląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-07-05 - Opole (opolskie)
- Polski Związek Działkowców Okręg Śląski poszukuje osoby na stanowisko: Inspektor ds. inwestycji.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: prowadzenie inwestycji w Rodzinnych Ogrodach Działkowych w tym również odtworzenia Rodzinnych Ogrodów Działkowych, prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem dotacji/refundacji dla ROD w sprawach inwestycyjnych, rozliczanie udzielonych dotacji/refundacji, sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz weryfikację kosztorysów ofertowych.- Firma oferuje: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4210 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia min. średnie budowlanego (mile widziane wyższe), gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, umiejętności obsługi komputera (przede wszystkim programów WORD, EXCEL), dyspozycyjności, odporności na stres. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2018-09-20 - Katowice (śląskie)