INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH Gorzów Wielkopolski oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 300 PLN

Zakres obowiązków: księgowanie operacji gospodarczych, monitorowanie płatności, windykacja należnośći

Data publikacji: 2019-10-04

Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 47, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
księgowanie operacji gospodarczych, monitorowanie płatności, windykacja należnośći

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca 7-15

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: księgowy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera, MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów podatkowych, podstaw rachunkowości

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 47, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski

Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: KOSYNIERÓW GDYŃSKICH

Numer budynku pracodawcy: 47

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 04.10.2019

Oferta pracy ważna do: 08.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c86c392f6ac5ab3f7377c7bcba683291

Podobne oferty pracy

KASJER- FAKTURZYSTA - od 2 200 PLN

Wystawianie faktur, sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji handlowej
Agro Fruit Hurtownia Sławomir Kachel - 2016-12-02 - Wyszków (mazowieckie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 200 PLN

KONTROLA JAKOŚCIOWA, WYKONYWANIE POMIARÓW ORAZ BADAŃ DETALI, RZETELNE I CZYTELNE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI NA STANOWISKU PRACY. PRACA TRZYZMIANOWA.
Randstad Polska - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PAKOWACZ CIASTEK - od 10,41 PLN

Pakowanie ciastek przy taśmie produkcyjnej - możliwość uzgodnienia godzin pracy w zależności od dyspozycyjności
kontakt przez OHP - 2016-02-10 - Katowice (śląskie)

ELEKTROMONTER - 2 600 - 3 200 PLN

Wykształcenie średnie techniczne lub średnie zawodowe elektryk, energetyk; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: budowa i modernizacja kolejowej sieci trakcyjnej, budowa i modernizacja linii kablowych i napowietrznych SN i NN, obsługa urządzeń technicznych na pociągu sieciowym tj. agregatu prądotwórczego, wypornicy, wyciągarki, podestu ruchomego, żurawia, dźwigu; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Gliwice, Włocławek, Słotwiny, Wrocław, Stargard, Jaworzno, Malbork
PKP ENERGETYKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR - 2 100 - 3 000 PLN

Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. BHP - 2 200 - 2 500 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie instruktaży w ramach szkoleń wstępnych bezpieczeństwa i higieny pracy, ustalanie okoliczności wypadków w drodze do domu pracowników KRUS, uczestniczenie w opracowaniu programów szkolenia wstępnego oraz okresowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla poszczególnych stanowisk pracy.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA,KOSZTORYSANT - od 2 100 PLN

Asystowanie architektowi prowadzącemu temat projektowy, kreślenie, projektowanie samodzielne i pod nadzorem, wynagrodzenie do uzg. z pracodawcą.
JACEK WĘCŁAWOWICZ GRUPA WĘCŁAWOWICZ - 2018-08-31 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 300 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe mechaniczne, energetyczne+podyplomowe bhp.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 500 PLN

Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-05-15 - Łomża (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
"IMAR" Firma Wielobranżowa Swinarska Anna - 2018-09-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

•Przygotowywanie projektów graficznych i layoutów•Projektowanie i skład DTP ulotek, katalogów, broszur, folderów, itp.•Tworzenie spójnych kreacji na potrzeby promocji i kampanii reklamowych (internet, prasa, outdoor)•Aktywny udział w projektach i wsparcie działań Zespołu marketingowego•Tworzenie i sprzedaż produktów turystycznych
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. - 2018-11-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA KONSULTANT - od 1 850 PLN

Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora marki T-Mobile , doradztwo w zakresie produktów i usług
FHU "TELMAX II" MONIKA SKROBACZ - 2016-03-10 - Łańcut (podkarpackie)

INSPEKTOR SEKCJI KADR I SPRAW SOCJALNYCH - od 2 200 PLN

organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne- prowadzenie marketingu usług medycznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE - 2017-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)

DORADCA KLIENTA - 2 000 - 4 000 PLN

analiza potrzeb klienta,aktywna sprzedaż,
kontakt przez OHP - 2016-11-08 - Głubczyce (opolskie)

BLACHARZ IZOLACJI PRZEMYSŁOWYCH (O) - 2 400 - 4 000 PLN

obsługa maszyn na warsztacie, wykreślanie rozwiązań oraz rozwinięć blacharskich, korzystanie z kalkulatora graficznego.
TINSMITH&INSULATION Sp. z o.o. - 2019-03-04 - Tarnów (małopolskie)

MAGAZYNIER - do 1 850 PLN

Praca w charakterze w magazyniera. Budowanie palet, przyjęcia towarów, wydawanie towaru.
Symbiofarm Sp. z o.o. Nowa Wieś - 2016-09-21 - Nowa Wieś (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

przyjmowanie korespondencji, przedstawianie korespondencji kierownikowi podmiotu, segregowanie korespondencji, prowadzenie ewidencji przesyłek wpływających i wychodzących, wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Miedźno (śląskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 3 800 PLN

prowadzenie budowy, czytanie rysunków, zlecanie robót pracownikom. Umowa na 4 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut - 2018-08-15 - Słupsk (pomorskie)

MURARZ - 3 800 - 8 000 PLN

Murarz
MS.TECNIC SUSKI MARCIN - 2018-04-10 - Osielec (małopolskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 850 PLN

Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-29 - Kartoszyno (pomorskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 15 PLN

zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Indii, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOCNIK ELEKTROMONTERA POD ZIEMIĄ - do 2 919,84 PLN

Wykładanie linii kablowych pod ziemią, zbrojenia ścian w kopalniach, obsługa elektryczna urządzeń w kopalniach
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Knurów (śląskie)

OPIEKUN MEDYCZNY - 2 100 - 2 150 PLN

Opieka nad osobą obłożnie chorą. Karmienie, toaleta i komunikacja z chorymi.
Centrum pod wezwaniem św. Jadwigi Śląskiej - 2017-03-22 - Trzebnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 1 033,7 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

INSPEKTOR TECHNIK UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 270 PLN

Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-07-05 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - od 4 210 PLN

- Polski Związek Działkowców Okręg Śląski poszukuje osoby na stanowisko: Inspektor ds. inwestycji.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: prowadzenie inwestycji w Rodzinnych Ogrodach Działkowych w tym również odtworzenia Rodzinnych Ogrodów Działkowych, prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem dotacji/refundacji dla ROD w sprawach inwestycyjnych, rozliczanie udzielonych dotacji/refundacji, sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz weryfikację kosztorysów ofertowych.- Firma oferuje: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4210 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia min. średnie budowlanego (mile widziane wyższe), gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, umiejętności obsługi komputera (przede wszystkim programów WORD, EXCEL), dyspozycyjności, odporności na stres. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2018-09-20 - Katowice (śląskie)