INSPEKTOR DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ Kołobrzeg oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Stanowisko: INSPEKTOR DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Praca w powiatowym urzędzie pracyw Dziale Ewidencji i Świadczeń. Informacje dot. wolnego miejsca pracvy umieszczone są na stronie pupkolobrzeg.finn.pl
Data publikacji: 2018-09-28
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katedralna 46-48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w powiatowym urzędzie pracyw Dziale Ewidencji i Świadczeń. Informacje dot. wolnego miejsca pracvy umieszczone są na stronie pupkolobrzeg.finn.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wszystkie informacje dot. naboru znajdują się na stronie pupkolobrzeg.finn.pl
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Katedralna 46-48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacje dot. wolnego miejsca pracvy umieszczone są na stronie pupkolobrzeg.finn.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Składanie podań z wymaganymi dokumentami do dn. 08.10.2018 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Katedralna
Numer budynku pracodawcy: 46-48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 28.09.2018
Oferta pracy ważna do: 08.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WYWÓZ I ZAŁADUNEK NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z NIERUCHOMOŚCI
DEZAKO SP. Z O.O. - 2017-09-11 - Dębica (podkarpackie)
zakres zadań:- aktualizacja baz danych: EGiB, BDOT500, GESUT oraz mapy rastrowo-wektorowej,- udostępnianie materiałów zasobu PZGiK,- ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji powstałej w wyniku prac geodezyjnych przyjmowanych do PZGiK
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-09-21 - Cieszyn (śląskie)
1.przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy2.udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakladu pracy3.zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i hiegieny pracy4.opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy5.udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe,a także kontrola realizacji tych wniosków6.prowadzeni rejestrów,kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń takie choroby,a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy7.doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy8.udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,które wiąże się z wykonywaną pracą
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-05-04 - Powidz (wielkopolskie)
Ochrona obiektu przemysłowego
KONSALNET OCHRONA Sp.z.o.o - 2018-01-04 - Opole (opolskie)
Zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Ropczyce (podkarpackie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie z ZUS, sporządzanie sprawozdań, wystawianie zaświadczeń
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Bydgoszczy - 2016-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montaż, kontrola i naprawa układów elektrycznych w samochodach
P.T.H.U. TRANS KRUSZ S.C. - 2016-09-23 - Puławy (lubelskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Prace spawacza
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Chorzów (śląskie)
rozpatrywanie wnisków na budowę , ogłoszenia robót budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Przasnysz (mazowieckie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA PODAWCZEGO.
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowanie przedmiarów i kosztorysów; opracowanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno-użytkowych; wykonywanie odbiorów częściowych robót budowlanych, udział w komisjach odbiorów końcowych; wykonywanie rozliczeń i elaboratów zadań remontowych i konserwacyjnych; przygotowanie dokumentacji technicznej do przetargów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-10-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej.- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami remontowymi (sporządzanie, weryfikacja i zatwierdzenie kalkulacji kosztorysowych), uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych.- Bieżący udział w wizjach lokalnych, współpraca z administracjami.- Prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni oraz Mieszkańcami zasobów BSM.- Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach z zakresu wykonywanych obowiązków.- Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji.- Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-09-08 - Bytom (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala
RESTAURACJA RAMŻA RYSZARD DUNAJEWSKI - 2016-08-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie, pełnienie samodzielnej fukncji technicznych. Przeglądy budowlane, dokumentacje techniczne, plany robót. Uzgadnianie i kontakt z mieszkańcami oraz organami samorządowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-10-23 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Proste prace manualne przy serwisie drukarek.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Białystok (podlaskie)
Zarządzanie serwerami CUW i jednostek obsługiwanych. Właściwe zabezpieczenie sieci komputerowej. Usuwanie nieprawidłowości i zakłóceń w funkcjonowaniu systemów informatycznych w poszczególnych komórkach organizacyjnych CUW oraz jednostach obsługiwanych. Administrowanie oraz zamieszczanie informacji na stronie internetowej CUW oraz jednostek obsługiwanych. Administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w CUW i w jednostach obsługiwanych. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego w CUW. Uczestniczenie w planowaniu potrzeb materiałowo - technicznych w zakresie informatyki. Zapewnienie właściwej eksploatacji sprzętu teleinformatycznego. Współpraca w opracowaniu dokumentacji w zakresie rozbudowy i modernizacji systemów teleinformatycznych. Administrowanie systemem Epuap. Praca w Płocku w godz. 7:30-15:30.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-08-17 - Płock (mazowieckie)
Przyjmowanie gości,meldowanie,pobieranie pieniędzy, wystawianie faktur,odpowiadanie na e-mail,odbieranie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Dębówka (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
"MARKIT-2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
-ksiegowanie dokumentów kosztowych,-rozliczanie dokumentów medialnych,-przygotowywanie danych do sprawozdawczości wewnętrznej,-inne prace wynikające z bieżących potrzeb
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie autobusu miejskiego na liniach gminy Czerwonak (Czerwonak, Murowana Goślina, Poznań)
TRANSKOM Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sp. z o. o. - 2018-04-20 - Koziegłowy (wielkopolskie)
Obsługa m.in. podmiotów zewnętrznych w zakresie BHP, w tym prowadzenie szkoleń BHP, dokumentacji wypadkowych, sporzadzanie niezbędnej dokumentacji BHP i p.poż. obsługiwanych zakładów pracy.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa klientów, przyjmowanie,zamawianie leków, wykształcenie średnie farmaceutyczne, kontakt z pracodawcą tel. 508 151 685
Przedsiębiorstwo Handlowe ,, FARMIG " S.C. I.Lewicka , G.Lewicki - 2015-11-30 - Sierpc (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów handlowych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)
- obsługa spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, w tym aktualizacja opłat rocznych, ustalanie i zmiana stawki procentowej; - zarządzanie zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, w tym sporządzanie planu realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, sporządzanie rocznego sprawozdania z gospodarowania zasobem Skarbu Państwa; - prowadzenie postępowań o bezumowne korzystanie z nieruchomości Skarbu Państwa.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów 2.Pomiary manualnedetali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych 3.Raportowaniebraków w systemie 4.Odbiór jakościowy bieżącej produkcji 5.Nadzór nadwyposażeniem kontrolno- pomiarowym 6.Współpraca z działemprodukcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów 7.Nadzór naddokumentacją jakościową, praca w godz. 6-14/14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Opole (opolskie)
Uczestniczenie w przeglądach użytkowanych obiektówWypisywanie zapotrzebowań na materiały w celu wystawienia dowodów przychodowo-rozchodowychKontrolowanie prawidłowego wykorzystania materiałówWykonywanie rozliczeń prac remontowychRejestrowanie wydatków poniesionych na konserwację obiektówNadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek pracy konserwatoraProwadzenie rejestru zgłoszonych usterekProwadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowników zespołu.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-04 - Chełm (lubelskie)