INSPEKTOR DS EKSPLOATACJI GZM Mysłowice oferta pracy Mysłowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: INSPEKTOR DS EKSPLOATACJI GZM
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja realizacji planów gospodarczo-finansowych osiedli Centrum i Powstańców Śląskich, organizowanie przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe, przygotowywanie oraz egzekwowanie właściwej i terminowej realizacji umów z wykonawcami usług i robót.Godziny pracy: pon. 7:00-17:00, wt.-czw. 7:00-15:00, pt. 7:00-13:00
Data publikacji: 2019-09-05
Lokalizacja: Mysłowice (śląskie)
Pracodawca: Mysłowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja realizacji planów gospodarczo-finansowych osiedli Centrum i Powstańców Śląskich, organizowanie przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe, przygotowywanie oraz egzekwowanie właściwej i terminowej realizacji umów z wykonawcami usług i robót.Godziny pracy: pon. 7:00-17:00, wt.-czw. 7:00-15:00, pt. 7:00-13:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS EKSPLOATACJI GZM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Mysłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mysłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe w zakresie gospodarki nieruchomościami, min. 2 lata doświadczenia w zawodzie.
Nazwa pracodawcy: Mysłowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
Wielka Skotnica 6, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
Ulica pracodawcy: Wielka Skotnica
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 09.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?89077ca5ab1cf615878decda6c2fc9cc
Podobne oferty pracy
Ustawianie maszyn produkujących, kontrola procesu produkcji oraz wyrobu gotowego, bieżąca naprawa oraz programowanie maszyn. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku, trzyzmianowa. 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Pruszków (mazowieckie)
Operator koparko ładowarki Caterpillar, miejsce wykonywania pracy - inwestycja budowlana wskazana przez pracodawcę na terenie Polski.
Firma Ogólnobudowlana WOJTEK T. Zarembecki - 2016-01-08 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
naprawa usterek, konserwacja urządzeń technicznych
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
Pełna realizacja zadań z zakresu służby bhp i p.poż. w zakresie określonym w przepisach prawa pracy, praca w godz. 9-14
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2016-09-22 - Opole (opolskie)
prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcje obiektów, nadzór nad protokolarnym przekazywaniem obiektów budowlanych
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-19 - Lubliniec (śląskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń.Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych, kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ oraz administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sortowanie kartonów, folii
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Lubochnia-Górki (łódzkie)
jw.
SGB CDR INVESTMENT Sp.zo.o - 2019-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
murarz - tynkarz
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bobrowniki (lubuskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-27 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników i członków ich rodzin,ewidencjonowanie składek,ustalanie obowiązku ubezpieczenia,rozliczenia z płatnikami składek,wystawianie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2015-12-29 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
- tworzenie projektów graficznych oraz ich przygotowanie do druku na odzieży oraz gadżetach reklamowych- obsługa urządzeń DTP: ploter drukujący, ploter tnący, drukarka- projektowanie haftów
"Mikrotech" S.A. - 2016-06-30 - Krosno (podkarpackie)
prace gastronomiczne
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-12-27 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami zleconymi. Opracowanie dokumentacji.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-02-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center - branża telekomunikacyjna
Progress Active sp. z o.o. - 2016-03-04 - Leszno (wielkopolskie)
Kontrola wyrobów i detali produkcyjnych, praca w Grudziądzu
Bydgoskie Zakłady Maszyn Gastronomicznych Ma-Ga Sp. z o.o. - 2018-10-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Rozpatrywanie wniosków- Przeprowadzanie kontroli- Prowadzenie spraw związanych z zawiadomienie o zakończeniu budowy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mrągowie - 2019-07-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie klientów (telefonicznie). Umawianie spotkań. Obsługa insteniejacych klientów - przygotowywanie ofert. Tworzenie bazy kontrahentów przez internet. Przygotowywanie raportów. Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej.Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość aplikacji MS Office, otwartość, komunikatywność.Staż EFS POWER dla osób do 30 r.ż. lub EFS RPOWD dla osób od 30 r.ż.2 zmiany: 8-16 lub 9-17
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klienta dbanie o porządek w dziale
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, rejestrowanie zakupionych towarów, dbałość o czystość stanowiska pracy, zamawianie towaru, bieżące prace
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Ruchocin (wielkopolskie)
obsługa klienta,wykładanie towaru,obsługa kasy fiskalnej
VENTO DARIUSZ KRÓL - 2016-06-16 - Gdów (małopolskie)
Realizacja zadań wynikających z umowy z klientami ORLEN Eko Sp. z o.o. w zakresie BHP i ochrony środowiska m.in. sporządzanie wynikającej z przepisów prawnych i obowiązujących procedur dokumentacji, udział w postępowaniach administracyjnych, wizytacja obiektów, szkolenia w zakresie BHP i OŚ, prowadzenia nadzorów BHP przy pracach remontowych i inwestycyjnych, realizacja zadań w biurze w Mościskach (dojazd kominikacją I strefy) oraz obsługiwanych zgodnie z umowami obiektach (korzystanie z samochodu służbowego).
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-21 - Izabelin (mazowieckie)
KIEROWANIE WÓZKIEM WIDŁOWYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TOWARU NA MAGAZYN
TAIGA WOOD sp. z o.o. - 2019-07-17 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Kamieniarz obróbki ręcznej i maszynowej, praca w systemie dwuzmianowym, proponowane wynagrodzenie 16 zł/godz.
Kopalnie Piaskowca Sp. z o.o. - 2019-06-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz świadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne. Sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji. Raport inspekcji. Udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli. Wspłpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych.
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-11-27 - Hajnówka (podlaskie)
przyjmowanie towaru do magazynu i jego wydawanie, kontrola jakościowa i ilościowa towaru, porządkowanie towaru w magazynie, bieżąca inwentaryzacja towaru, sporzadzanie dokumentacji magazynowej, obsługa skaneru
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie potraw kuchni indyjskiej.
WŁODZIMIERZ SOROCZYŃSKI RESTAURACJE - 2017-04-05 - Gdańsk (pomorskie)