INSPEKTOR DO SPRAW ROZLICZEŃ PROJEKTÓW Dąbrowa Górnicza oferta pracy Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ROZLICZEŃ PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:- prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z rozliczeniem finansowym realizowanych projektów/programów,- przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z zawartymi umowami oraz obowiązującymi wytycznymi i harmonogramem,- prowadzenie ewidencji księgowej realizowanych zakupów w ramach przyznanych dotacji i programów, w tym: kontrola formalno rachunkowa dokumentów księgowych oraz dbałość o prawidłowy przepływ środków finansowych,- sporządzanie sprawozdań w zakresie finansowego rozliczenia przyznanych projektów/ programów,- wykonywanie innych prac na polecenie dyrektora i głównego księgowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony;- w przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym;- wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5% - 20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75% - 400% zgodnie z ustawą),- regulaminowej premii,- ZFŚS;- miejscem pracy jest Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej;- stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4 h dziennie, obsługą urządzeń biurowych oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim;- osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych.Dodatkowo pracownikom oferujemy:- stabilność zatrudnienia;- regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);- przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;- możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Centrum Usług Wspólnych;- podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;- podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;- praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;- wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Centrum.
Data publikacji: 2020-11-16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Swobodna 59, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:- prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z rozliczeniem finansowym realizowanych projektów/programów,- przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z zawartymi umowami oraz obowiązującymi wytycznymi i harmonogramem,- prowadzenie ewidencji księgowej realizowanych zakupów w ramach przyznanych dotacji i programów, w tym: kontrola formalno rachunkowa dokumentów księgowych oraz dbałość o prawidłowy przepływ środków finansowych,- sporządzanie sprawozdań w zakresie finansowego rozliczenia przyznanych projektów/ programów,- wykonywanie innych prac na polecenie dyrektora i głównego księgowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony;- w przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym;- wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5% - 20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75% - 400% zgodnie z ustawą),- regulaminowej premii,- ZFŚS;- miejscem pracy jest Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej;- stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4 h dziennie, obsługą urządzeń biurowych oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim;- osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych.Dodatkowo pracownikom oferujemy:- stabilność zatrudnienia;- regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);- przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;- możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Centrum Usług Wspólnych;- podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;- podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;- praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;- wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Centrum.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od umiejętności, kompetencji i doświadczenia danej osoby.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ROZLICZEŃ PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne - formalne:- obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub minimum średnie o profilu ogólnym lub zawodowym, umożliwiającym wykonywanie zadań na opisanym stanowisku;- doświadczenie zawodowe: min. 2 letni staż pracy w ewidencji księgowej, w rozliczaniu, w raportowaniu projektów, w tym współfinansowanych ze środków unijnych, budżetowych;Wymagane dodatkowe:- znajomość przepisów prawa: ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy. - komunikatywność,- sumienność,- odpowiedzialność,- umiejętności analityczne, planowania i organizacji,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- chęć samodoskonalenia.WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających ich nabycie.Wymagane kompetencje miękkie:Identyfikacja z pracodawcą i Miastem Dąbrowa Górnicza, komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność, umiejętność interpretacji przepisów prawa.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej
danePracodawcy_nip: 6292496613
danePracodawcy_regon: 385908675
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Legionów Polskich 69, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,- kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (UWAGA jeśli w wymaganiach dokładnie wskazujemy rodzaj/poziom wykształcenia oznacza to, że oczekujemy potwierdzenia dokładnie takich kwalifikacji),- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,- RODO klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji,- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy wyłącznie osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.Miejsce, termin i sposób składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a złożone kserokopie dokumentów poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 30.11.2020 r. godz. 15:30 pod adresem: Centrum Usług Wspólnychul. Swobodna 5941-303 Dąbrowa Górniczaw zaklejonej kopercie, na której należy napisać imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko - Specjalista do spraw rozliczeń projektówUWAGA!Istnieje również możliwość złożenia dokumentów drogą elektroniczną na adres: rekrutacja (at) cuw.dg.pl.W takim przypadku do wysyłanej wiadomości proszę dołączyć scany wymaganych dokumentów i oświadczeń.Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do sekretariatu Jednostki lub data maila), nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji na temat prowadzonego naboru oraz informacji na temat rozstrzygnięć można uzyskać w Dziale Kadr i Płac, tel. 32 718 04 50.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: 30.11.2020 r. , Godziny : do godz. 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodPowiatu: 2465
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939473
Ulica pracodawcy: Legionów Polskich
Numer budynku pracodawcy: 69
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0c025e6de64928a392dc9da4428a9847
Podobne oferty pracy
Pomoc w układaniu kostki, kopanie dołów pod krawężniki, obsługa taczek, praca fizyczna. Praca na terenie województwa mazowieckiego.
KAN-DROG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-27 - Rogożewek (mazowieckie)
j.w
6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA W OBRĘBIE ZAKŁADU: pomoc przy cięciu drewna.
DREWBUDSTAL Alina Horbik-Grób - 2020-03-04 - Pszenno (dolnośląskie)
OBSŁUGA WŁAŚCICIELI LOKALI, NALICZANIE I ROZLICZANIE OPŁAT, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZEBRAŃ WSPÓLNOT I ICH ARCHIWIZACJA, PROWADZENIE ZEBRAŃ I SPOTKAŃ Z WŁAŚCICIELAMI, PROWADZENIE KORESPONDENCJI W IMIENIU WSPÓLNOT; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE W PRACY W OBSŁUDZE KLIENTA;
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Projektowanie i szycie galanterii skórzanej.
"LADYBUQ" ART STUDIO DARIUSZ BEŁCH - 2016-06-13 - Albigowa (podkarpackie)
Przewóz towarów
KOMATRANS Teresa Kozikowska i Robert Pisiak Spółka Cywilna - 2016-10-26 - Kolno (podlaskie)
Prace ogónobudowlane.
Firma Budowlana Jarosław Anioła - 2016-05-06 - Dęborzyce (wielkopolskie)
dozór nad obiektem handlowym, zapobieganie kradzieżom, obsługa monitoringu
European Security Agency Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Bytom (śląskie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Słubice (lubuskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie. Dokumentacje techniczne, plany robót, przetargi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2020-08-05 - Gdynia (pomorskie)
Praca w klasach 6-8.
Szkoła Podstawowa w Cichym - 2019-08-22 - Mazury (warmińsko-mazurskie)
usługi remontowo- budowlane
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRZNŻOWE "UNI-NAW" - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, funkcjonowaniem, zadaniami WIOŚ i Wydziału Inspekcji.2. Zapoznanie z podstawowymi aktami prawnymi regulującymi działalność kontrolną WIOŚ.3. Zapoznanie z dokumentacją powstającą w trakcie prowadzonej działalności kontrolnej.4. Udział w działaniach terenowych realizowanych przez Wydział Inspekcji.5. Analiza badań, dokumentacji na potrzeby kontroli innych niż z wyjazdem w teren.6. Udział w przygotowywaniu pism urzędowych.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BIAŁYMSTOKU - 2016-01-26 - Białystok (podlaskie)
PRACA FIZYCZNA W MAGAZYNIE, UKŁADANIE, SEGREGOWANIE; PRACA W SYSTEMIE 3-ZMIANOWYM RÓWNIEŻ W PORZE NOCNEJ; PRACA W BRYGADZIE/ZESPOLE MIĘDZYNARODOWYM
WE CAN DO HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-07 - Jaroszewy (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, gotowość do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych z klientami, zadania określone w porozumieniu i zgodnie z planem firmy, nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami, stałe kontakty z pozyskanymi klientami firmy, rozwój sprzedaży, bieżąca analiza rynku ubezpieczeniowego, kreowanie nowych pomysłów na podstawie właśnych doświadczeń w pracy z klientami, rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów, pomoc klientom w podejmowaniu najlepszych decyzji, zawieranie umów ubezpieczeniowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór inwestorski nad robotami,rozliczanie rzeczowo-finansowe zadań,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace budowlane przy budowie budynku wielofunkcyjnego na terenie stadionu Raków Częstochowa. Tynkowanie, murowanie itp.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Częstochowa (śląskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- uczestniczenie w czynnościach związanych z personalizacją paszportu tymczasowego, a także prowadzenie magazynu książeczek paszportowych i wklejek- udzielanie informacji klientom w zakresie spraw paszportowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-12-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Wynagrodzenie od 3000 zł / brutto / mc - do uzgodnienia - uzależnione od posiadanych kwalifikacji. Praca z możliwością oddelegowania do Francji.
Agencja Pracy Intra - Job Sp. z o. o. - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- organizowanie wydarzeń okolicznościowych - opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody Kujawsko-Pomorskiego i Dyrektora Generalnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz innych regulacji wewnętrznych- przeprowadzanie analiz z zakresu bieżącego funkcjonowania Urzędu, ocena ich skuteczności i efektywności- nadzorowanie merytoryczne, redagowanie oraz zamieszczanie informacji w wewnętrznym systemie informacji - IntranetWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo - księgowym. Okres zatrudnienia do 31.10.2019. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-03-19 - Słupsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
GLOBAL IF BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
.
SALON MASAŻU I KOSMETYKI ROMA - ROMA KIEŁB - 2016-09-21 - Chojnice (pomorskie)
Obsługa i programowanie maszyny CNC
F.P.H. " AJKA BIS" - 2017-03-16 - Siepraw (małopolskie)
- Kontrola podmiotów- Nadzór nad podmiotami
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARYNARII KROSNO ODRZ. - 2020-08-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
dostarczanie towaru do klientów
JOANNA GIŻEWSKA-CHRZĄSZCZ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE UBÓJ I PRZETWÓRSTWO INDYKA - 2016-06-28 - Słupia Kapitulna (wielkopolskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 13 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
PRACA PRZY PRODUKCJI (KLEJENIE) MAGNESÓW I BUTELEK NA NALEWKI Z BURSZTYNEM
kontakt przez OHP - 2016-07-15 - Gdynia (pomorskie)
spawanie części i elementów konstrukcyjnych wykonywanych ze stali
Meprozet Kościan S.A. - 2018-01-12 - Kościan (wielkopolskie)
1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2. Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a) uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b) uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c) sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d) sprawdzanie i opisywanie rachunków,e) opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f) współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g) współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a) udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b) ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c) proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d) przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e) udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f) sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g) współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h) pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i) sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j) sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k) udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l) dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4. Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni.Umowa do 30.04.2020 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-03-20 - Słupsk (pomorskie)