INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Barczewo oferta pracy Urząd Miejski w Barczewie

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;

Data publikacji: 2020-02-25

Lokalizacja: Barczewo (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Barczewie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barczewo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barczewo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2020

Data zakończenia pracy: 24.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania-oczekiwania pracodawcy: co najmniej 2 letni staz pracy w księgowości, mile widziana praktyka w jednostce samorządu terytorialnego, znajomość obowiązujących przepisów prawnych z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych;docelowe zatrudnienie na czas nieokreślony;szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Barczewie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Adres pracodawcy:
PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
składanie dokumentów do 06.03.2020 r. do g.15:00 w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz z dopiskiem " nabór na urzędnicze stanowisko pracy -specjalista ds. księgowości budżetowej" należy składać w sekretariacie UM w Barczewie (pokój 17) lub pocztą na dres UM w Barczewieszczegółowe informacje dostępne na stronie : https://barczewo.bip.net.pl/ -Urząd Miejski -oferty pracy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: olsztyński

Gmina pracodawcy: Barczewo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Barczewo

Ulica pracodawcy: PL.Ratuszowy

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 25.02.2020

Oferta pracy ważna do: 06.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d05e076a31b06609fc1abf8a8fc2a57

Podobne oferty pracy

TATUAŻYSTA - od 2 301,6 PLN

Wykonywanie tatuaży stałych, projektowanie wzorów, rysunek studyjny
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PORTIER - do 2 100 PLN

zabezpieczenie terenu i znajdujących się na nim budynków przed wejściem osób niepożądanych, zapobieganie kradzieżom i ochrona przed skutkami awarii i zdarzeń losowych, obsługiwanie bramy wjazdowej, kontrolowanie ruchu pojazdów i osób, monitorowanie powierzonego mienia i obiektów poprzez obchódpraca na umowę na czas nieokreślony, praca na trzy zmianyuoferta dostępna w sali B
PP-NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-01 - Żerniki Wrocławskie (dolnośląskie)

TYNKARZ - od 2 100 PLN

wykonywanie, naprawa, konserwacja tynków różnego rodzaju
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Chojnice (pomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY MIENIA - od 2 000 PLN

- Stała obserwacja otoczenia poprzez system monitorujący. Obsługa centrali systemu SAP. Obchód obiektu. Utrzymanie na bieżąco czystości posesji należącej do uczelni, łącznie z odśnieżaniem i sprzątaniem mechanicznym pod nieobecność osób do tego przyporządkowanych. Praca w Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin dziennie: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty, niedziele i święta. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w ochronie. Umijętność podejmowania szybkich decyzji. Obsługa komputera. Kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2016-11-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 600 PLN

redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Janpol Sp. zo.o. - 2019-12-30 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INSTYTUCJONALNYM WYDZ. MON. POM. PUBLIC. + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału,- Segregowanie korespondencji,- Wysyłanie korespondencji,- Archiwizacja dokumentów,- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR OCHRONY FIZYCZNEJ - 4 000 - 4 200 PLN

obserwacja ruchu osobowego, obsługa kontrola dostępu
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)

PROJEKTANT ELEKTROWNI FOTOWOLTAICZNYCH - od 3 500 PLN

Wycena oraz ofertowanie instalacji PV. Przygotowanie projektów instalacji fotowoltaicznych, przygotowanie dokumentacji, przygotowanie odbiorów instalacji, koordynowanie prac.
CENTROENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Nowy Sącz (małopolskie)

INSPEKTOR TERENOWY - od 5 000 PLN

Do obowiązków pracownika należeć będzie:wykonanie czynności kontrolnych w terenie na wcześniej zlokalizowanych działkach rolnych metodą pomiaru bezpośredniego (GPS) lub metodą FOTO oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej wraz z naniesieniem miejsc i kierunków wykonania fotografii na tablecie. Praca na terenie woj. łódzkiego na około 2msc (lipiec-wrzesień).• wykształcenie:- średnie oraz potwierdzone dyplomem lub świadectwem kwalifikacje w zakresie: geodezji, rolnictwa, ogrodnictwa, ochrony środowiska, leśnictwa, architektury krajobrazu, agrobiznesu, turystyki wiejskiej, mechanizacji rolnictwa, pszczelarstwa, hodowli koni,- wyższe: w zakresie geodezji, kartografii, rolnictwa, ogrodnictwa, biologii, ochrony środowiska, zootechniki, leśnictwa, studia podyplomowe związane z rolnic
SIDCOM Mariusz Chodorek - 2019-04-30 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR KONTROLII JAKOŚCI - od 3 000 PLN

miedzyoperacyjna kontrola produkcji w toku, przestrzeganie norm jakościowych, kontrola stanu sanitarno- higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)

PRACE PORZĄDKOWE - ODŚNIEŻANIE - do 15 PLN

Odśnieżanie
kontakt przez OHP - 2016-01-07 - Wyszków (mazowieckie)

OPERATOR PALOWNICY/KAFARÓW - od 1 900 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)

FREZER - od 2 800 PLN

Obsługa frezarki manualnej, przygotowanie materiału na pile, wykonywanie drobnych robót ślusarskich. Praca jednozmianowa, w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej (możliwa praca w soboty oraz na dwie zmiany).
ELOPAR-ELEKTRYKA SP. Z O.O. - 2018-02-05 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI PRODUKTÓW ELEKTRONICZNYCH (ZE ZNAJOMOŚCIĄ ZAGADNIEŃ ISO 9001) - od 3 000 PLN

- Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień związanych z ISO. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA - od 2 775 PLN

Sporządzanie dokumentów zakupowych (faktury, PZ, itp.), zamawianie asortymentu występującego w firmie, sprawdzanie przyjętych dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2019-04-12 - Skawina (małopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ W ZESPOLE OGÓLNYM ZARZĄDU W BYDGOSZCZY(NR 3354) - od 1 850 PLN

przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w podsystemie kadra, rejestrowanie czasu pracy oraz absencji w SWOP Zarządu, kompletowanie dokumentacji dot. urlopów, pracy w godzinach nadliczbowych i zwolnień lekarskich, opracowanie na dany rok budżetowy zapotrzebowania określającego wielkość środków finansowych potrzebnych na zakup odzieży, sprzętu kwaterunkowego, techniki policyjnej, przeznaczonych na szkolenia i realizację pozostałych potrzeb dla prawidłowego funkcjonowania Zarządu i wydziałów zamiejscowych, organizowanie procesu obiegu dowodów rzeczowych, przyjmowanie, ewidencjonowanie, wydanie, współpraca z Sądami, Prokuraturami i Urzędami Skarbowymi, zapewnienie właściwego funkcjonowania powierzonego mienia i wyposażenia osobistego policjantów. Dbanie o konserwację i zgłaszanie naprawy uszkodzonego sprzętu, opracowanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych Zarządu w sprzęt kwaterunkowy, sprzęt techniki policyjnej i techniki biurowej. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej sprzętu kwaterunkowo-biurowego Zarządu, prowadzenie dokumentacji środków transportu, dokonywanie kontrolnego badania trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników Zarządu, redagowanie pism oraz korespondencji okolicznościowej na polecenie przełożonego w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa Zarządu, zamawianie materiałów kancelaryjno-biurowych oraz prowadzenie ich dystrybucjiWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- zagrożenie naciskami grup przestępczychMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- naturalne i sztuczne oświetlenie;- wymuszona pozycja ciała;- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;- budynek dwupiętrowy, I i II piętro bez windy
CENTRALNE BIURO ŚLEDCZE POLICJI - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MURARZ - od 2 600 PLN

Wykształcenie średnie zawodowe. Zakres obowiązków zgodny z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

zgodnie z załącznikiem do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Kamionka (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA KAT. C - od 2 000 PLN

transport drogowy towarów
Usługi Transportowe- wł. Mariusz Kozielski - 2017-07-25 - Świętochłowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. PŁAC - od 3 000 PLN

- Bieżąca znajomość przepisów (karta nauczyciela, ZUS, PIT, Kodeks Pracy) instrukcji i zarządzeń dot. prowadzonych zadań;- Sporządzanie list płac nauczycieli, pracowników admini. i obsługi, przelewy i wykonywanie innych czynności związanych z wypłatą wynagrodzeń- Biegła znajomość programu płatnik, pakieu MS Office, programu SIO, programu sprawozd. GUS- Przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczeniowych pracowników, składek na fundusz pracy, zgłaszanie do ZUS nowych pracowników i wyrejestrowywanie pracowników z którymi umowa została rozwiązana,-przyjmowanie druków L4 i i naliczanie wynagrodzenia za czas choroby i macierzyństwa, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i innych;- Terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej i przelewy, sporządzanie rocznej deklaracji ZUS- Sporządzanie imiennych raportów miesięcznych na drukach RSA i RCA wymaganych przez ZUS- kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń- Kompletowanie i wydawanie zaświadczeń RP-7- Naliczanie zarobków do rent i emerytur- Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych- pracowników:- terminowe odprowadzanie należnego podatku do urzędu skarbowego- sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych (PIT-y) oraz raportów RMUA dla wszystkich pracowników i terminowe przekazywanie do US.Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dot. zatrudnieniaPrzygotowywanie umów zleceń i umów o dziełoSporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS, SIO, sporządzanie wymaganych analiz wykorzystania funduszu płac oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości;- Rozliczanie świadczeń socjalnych i prowadzenie dokumentacji z ZFŚS- Przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych;
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2019-12-04 - Czerwieńsk (lubuskie)

OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ (MINIKOPARKA) - 2 500 - 3 000 PLN

Budowa sieci teletechnicznych. Praca w delegacji na terenie Polski.Wymagania: uprawnienia na koparke jenonaczyniową, mile widziane doświadczenie.
"PROGRES" ROMAŃCZUK ROBERT - 2019-03-18 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

Wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska i BHP. Przygotowywanie sprawozdań i raportów, znajomość przepisów ochrony środowiska i BHP. Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy.
SABA Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 2 200 PLN

wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,prowadzenie sprawozdawczości.
Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie - 2018-01-04 - Chełm (lubelskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 2 250 PLN

1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (około 35) spośród 73 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2019-05-30 - Płock (mazowieckie)

SPRZĄTACZ W MARKECIE BUDOWLANYM OBI - od 1 850 PLN

Sprzątanie hipermarketu OBI w Krakowie, obsługa maszyny myjącej
DAKO Services Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)

SZWACZKA - od 2 250 PLN

samodzielna obsługa automatu szwalniczego
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Małkinia Górna (mazowieckie)

INSPEKTOR RAMPOWY - od 14 PLN

kontrola towarowa, nadzór nad prawidłowością dokumentów
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat