INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Barczewo oferta pracy Urząd Miejski w Barczewie
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;
Data publikacji: 2020-02-25
Lokalizacja: Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Barczewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barczewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barczewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2020
Data zakończenia pracy: 24.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania-oczekiwania pracodawcy: co najmniej 2 letni staz pracy w księgowości, mile widziana praktyka w jednostce samorządu terytorialnego, znajomość obowiązujących przepisów prawnych z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych;docelowe zatrudnienie na czas nieokreślony;szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Barczewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
składanie dokumentów do 06.03.2020 r. do g.15:00 w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz z dopiskiem " nabór na urzędnicze stanowisko pracy -specjalista ds. księgowości budżetowej" należy składać w sekretariacie UM w Barczewie (pokój 17) lub pocztą na dres UM w Barczewieszczegółowe informacje dostępne na stronie : https://barczewo.bip.net.pl/ -Urząd Miejski -oferty pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Barczewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Barczewo
Ulica pracodawcy: PL.Ratuszowy
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 25.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d05e076a31b06609fc1abf8a8fc2a57
Podobne oferty pracy
Wykonywanie tatuaży stałych, projektowanie wzorów, rysunek studyjny
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "MELKON" s.c. Stanisław i Kazimierz Świeczkowscy - 2017-05-02 - Rokocin (pomorskie)
zabezpieczenie terenu i znajdujących się na nim budynków przed wejściem osób niepożądanych, zapobieganie kradzieżom i ochrona przed skutkami awarii i zdarzeń losowych, obsługiwanie bramy wjazdowej, kontrolowanie ruchu pojazdów i osób, monitorowanie powierzonego mienia i obiektów poprzez obchódpraca na umowę na czas nieokreślony, praca na trzy zmianyuoferta dostępna w sali B
PP-NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-01 - Żerniki Wrocławskie (dolnośląskie)
wykonywanie, naprawa, konserwacja tynków różnego rodzaju
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Chojnice (pomorskie)
- Stała obserwacja otoczenia poprzez system monitorujący. Obsługa centrali systemu SAP. Obchód obiektu. Utrzymanie na bieżąco czystości posesji należącej do uczelni, łącznie z odśnieżaniem i sprzątaniem mechanicznym pod nieobecność osób do tego przyporządkowanych. Praca w Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin dziennie: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty, niedziele i święta. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w ochronie. Umijętność podejmowania szybkich decyzji. Obsługa komputera. Kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2016-11-22 - Katowice (śląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Janpol Sp. zo.o. - 2019-12-30 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- Prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału,- Segregowanie korespondencji,- Wysyłanie korespondencji,- Archiwizacja dokumentów,- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)
obserwacja ruchu osobowego, obsługa kontrola dostępu
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)
Wycena oraz ofertowanie instalacji PV. Przygotowanie projektów instalacji fotowoltaicznych, przygotowanie dokumentacji, przygotowanie odbiorów instalacji, koordynowanie prac.
CENTROENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
Do obowiązków pracownika należeć będzie:wykonanie czynności kontrolnych w terenie na wcześniej zlokalizowanych działkach rolnych metodą pomiaru bezpośredniego (GPS) lub metodą FOTO oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej wraz z naniesieniem miejsc i kierunków wykonania fotografii na tablecie. Praca na terenie woj. łódzkiego na około 2msc (lipiec-wrzesień).• wykształcenie:- średnie oraz potwierdzone dyplomem lub świadectwem kwalifikacje w zakresie: geodezji, rolnictwa, ogrodnictwa, ochrony środowiska, leśnictwa, architektury krajobrazu, agrobiznesu, turystyki wiejskiej, mechanizacji rolnictwa, pszczelarstwa, hodowli koni,- wyższe: w zakresie geodezji, kartografii, rolnictwa, ogrodnictwa, biologii, ochrony środowiska, zootechniki, leśnictwa, studia podyplomowe związane z rolnic
SIDCOM Mariusz Chodorek - 2019-04-30 - Łódź (łódzkie)
miedzyoperacyjna kontrola produkcji w toku, przestrzeganie norm jakościowych, kontrola stanu sanitarno- higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)
Odśnieżanie
kontakt przez OHP - 2016-01-07 - Wyszków (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa frezarki manualnej, przygotowanie materiału na pile, wykonywanie drobnych robót ślusarskich. Praca jednozmianowa, w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej (możliwa praca w soboty oraz na dwie zmiany).
ELOPAR-ELEKTRYKA SP. Z O.O. - 2018-02-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień związanych z ISO. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie dokumentów zakupowych (faktury, PZ, itp.), zamawianie asortymentu występującego w firmie, sprawdzanie przyjętych dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2019-04-12 - Skawina (małopolskie)
przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w podsystemie kadra, rejestrowanie czasu pracy oraz absencji w SWOP Zarządu, kompletowanie dokumentacji dot. urlopów, pracy w godzinach nadliczbowych i zwolnień lekarskich, opracowanie na dany rok budżetowy zapotrzebowania określającego wielkość środków finansowych potrzebnych na zakup odzieży, sprzętu kwaterunkowego, techniki policyjnej, przeznaczonych na szkolenia i realizację pozostałych potrzeb dla prawidłowego funkcjonowania Zarządu i wydziałów zamiejscowych, organizowanie procesu obiegu dowodów rzeczowych, przyjmowanie, ewidencjonowanie, wydanie, współpraca z Sądami, Prokuraturami i Urzędami Skarbowymi, zapewnienie właściwego funkcjonowania powierzonego mienia i wyposażenia osobistego policjantów. Dbanie o konserwację i zgłaszanie naprawy uszkodzonego sprzętu, opracowanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych Zarządu w sprzęt kwaterunkowy, sprzęt techniki policyjnej i techniki biurowej. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej sprzętu kwaterunkowo-biurowego Zarządu, prowadzenie dokumentacji środków transportu, dokonywanie kontrolnego badania trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników Zarządu, redagowanie pism oraz korespondencji okolicznościowej na polecenie przełożonego w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa Zarządu, zamawianie materiałów kancelaryjno-biurowych oraz prowadzenie ich dystrybucjiWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- zagrożenie naciskami grup przestępczychMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- naturalne i sztuczne oświetlenie;- wymuszona pozycja ciała;- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;- budynek dwupiętrowy, I i II piętro bez windy
CENTRALNE BIURO ŚLEDCZE POLICJI - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie zawodowe. Zakres obowiązków zgodny z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z załącznikiem do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Kamionka (warmińsko-mazurskie)
transport drogowy towarów
Usługi Transportowe- wł. Mariusz Kozielski - 2017-07-25 - Świętochłowice (śląskie)
- Bieżąca znajomość przepisów (karta nauczyciela, ZUS, PIT, Kodeks Pracy) instrukcji i zarządzeń dot. prowadzonych zadań;- Sporządzanie list płac nauczycieli, pracowników admini. i obsługi, przelewy i wykonywanie innych czynności związanych z wypłatą wynagrodzeń- Biegła znajomość programu płatnik, pakieu MS Office, programu SIO, programu sprawozd. GUS- Przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczeniowych pracowników, składek na fundusz pracy, zgłaszanie do ZUS nowych pracowników i wyrejestrowywanie pracowników z którymi umowa została rozwiązana,-przyjmowanie druków L4 i i naliczanie wynagrodzenia za czas choroby i macierzyństwa, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i innych;- Terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej i przelewy, sporządzanie rocznej deklaracji ZUS- Sporządzanie imiennych raportów miesięcznych na drukach RSA i RCA wymaganych przez ZUS- kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń- Kompletowanie i wydawanie zaświadczeń RP-7- Naliczanie zarobków do rent i emerytur- Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych- pracowników:- terminowe odprowadzanie należnego podatku do urzędu skarbowego- sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych (PIT-y) oraz raportów RMUA dla wszystkich pracowników i terminowe przekazywanie do US.Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dot. zatrudnieniaPrzygotowywanie umów zleceń i umów o dziełoSporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS, SIO, sporządzanie wymaganych analiz wykorzystania funduszu płac oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości;- Rozliczanie świadczeń socjalnych i prowadzenie dokumentacji z ZFŚS- Przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych;
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2019-12-04 - Czerwieńsk (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Siedlęcin (dolnośląskie)
Budowa sieci teletechnicznych. Praca w delegacji na terenie Polski.Wymagania: uprawnienia na koparke jenonaczyniową, mile widziane doświadczenie.
"PROGRES" ROMAŃCZUK ROBERT - 2019-03-18 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-30 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska i BHP. Przygotowywanie sprawozdań i raportów, znajomość przepisów ochrony środowiska i BHP. Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy.
SABA Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,prowadzenie sprawozdawczości.
Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie - 2018-01-04 - Chełm (lubelskie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (około 35) spośród 73 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2019-05-30 - Płock (mazowieckie)
Sprzątanie hipermarketu OBI w Krakowie, obsługa maszyny myjącej
DAKO Services Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)
samodzielna obsługa automatu szwalniczego
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Małkinia Górna (mazowieckie)
kontrola towarowa, nadzór nad prawidłowością dokumentów
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)