INSPEKTOR DO SPRAW KADR Kwidzyn oferta pracy ZAK艁AD KARNY W KWIDZYNIE
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie spraw kadrowych funkcjonariuszy i pracownik贸w w Zak艂adzie Karnym w Kwidzynie
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: ZAK艁AD KARNY W KWIDZYNIE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:LOTNICZA 1, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzy艅ski, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
prowadzenie spraw kadrowych funkcjonariuszy i pracownik贸w w Zak艂adzie Karnym w Kwidzynie
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KADR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Kwidzyn
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kwidzy艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Kwidzyn
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: pracownik do spraw osobowych
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), inne, kierunek: Administracja, Finanse, Ekonomia
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: do艣wiadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie wy偶sze, kierunek: Administracja, Finanse, Ekonomia, mile widziane do艣wiadczenie w pracy w kadrach
Nazwa pracodawcy: ZAK艁AD KARNY W KWIDZYNIE
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
LOTNICZA 1, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzy艅ski, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczeg贸艂owe informacje na stronie internetowejhttps://sw.gov.pl/praca-oferta/zaklad-karny-w-kwidzynie
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzy艅ski
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Kwidzyn
Adres strony pracodawcy: http://www.sw.gov.pl
Ulica pracodawcy: LOTNICZA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Wymiar sprawiedliwo艣ci
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 14.01.2020
Oferta pracy wa偶na do: 28.01.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 14.01.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5641d012a1a01f3cb51cfce815a193e
Podobne oferty pracy
transport towar贸w na terenie Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Praca operatora koparki
Sp. z o.o Hydrotechnika G贸rska - 2019-07-17 - Wilkowice (艣l膮skie)
Obr贸bka blach stalowych (gi臋cie, szlifowanie itp).
ZOLEKTR.PPHU. 艢LUSARSTWO PRODUKCYJNE URZ膭DZENIA ROZDZIELCZE I STEROWNICZE. - 2016-06-06 - Karczew (mazowieckie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:obs艂uga interesant贸w: ubezpieczonych, emeryt贸w, rencist贸w w zakresie ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸w,rozpatrywanie wniosk贸w i przygotowywanie decyzji w zakresie prawa do emerytur i rent rolniczych oraz ich wysoko艣ci.Warunki pracy:Budynek PT KRUS we W艂oc艂awku nie jest przystosowany dla os贸b niepe艂nosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedz膮cej, w tym przy komputerze. Praca wewn膮trz pomieszczenia na I pi臋trze.Narz臋dzia i materia艂y u偶ywane w pracy: urz膮dzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).Umowa na zast臋pstwo.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Bydgoszczy - 2017-01-10 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Zarz膮dzanie i koordynowanie codziennej pracy biura, sekretariatu, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczej, archiwizacja dokument贸w, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych: telefon, ksero, fax.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Ka艂dowo (pomorskie)
praca na budowach
Przedsi臋biorstwo Budownictwa Og贸lnego"EKOBUD" sp z o.o. - 2016-10-10 - Ostr贸da (warmi艅sko-mazurskie)
Organizacja i nadz贸r nad w艂a艣ciwym funkcjonowaniem posterunk贸w, bie偶膮cy nadz贸r nad przebiegiem ochrony.
Zak艂ad Us艂ugowo-Budowlany "Wiw-Bud" Andrzej Waszak - 2016-09-13 - Wa艂brzych (dolno艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie post臋powa艅 o wydanie zezwole艅 na prac臋 cudzoziemc贸w w oparciu o wnioski sk艂adane przez pracodawc贸w krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie post臋powa艅 w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzaj膮cego prawo sta艂ego pobytu obywatela UE i kart pobytu cz艂onka rodziny obywatela UE- prowadzenie post臋powa艅 o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaprosze艅 - przyjmowanie wniosk贸w w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemc贸w spoza UE- udzielanie informacji klientom zewn臋trznym w sprawach dotycz膮cych cudzoziemc贸w, wjazdu cudzoziemc贸w na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projekt贸w kryteri贸w wydawania zezwole艅 na prac臋.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
Rejonowe Przedsi臋biorstwo Zieleni i Us艂ug Komunalnych sp.z.o.o. w Kielcach - 2017-02-14 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
T艁UMACZENIE: ZWYK艁E PISEMNE, PRZYSI臉G艁E PISEMNE, ZWYK艁E USTNE, PRZYSI臉G艁E USTNE, KOREKTA, WERYFIKACJA, UWIERZYTELNIENIE, PO艢WIADCZENIE.WYMAGANE: STUDIA FILOZOFICZNE, T艁UMACZENIE ZWYK艁E/PRZYSI臉G艁E, T艁UMACZENIE PRZYSI臉G艁E (ZA艢WIADCZENIE O ZDANIU EGZAMINU NA T艁UMACZA PRZYSI臉G艁EGO), ROK DO艢WIADCZENIA. ZNAJOMO艢膯 INNYCH J臉ZYKOW.PRACA ZDALNA PRZEZ INTERNET.CV + SKANY DYPLOM脫W/REFERENCJI NA EMAIL PRACA (at) AGRYPA-GROUP.EU
AGRYPA GROUP US艁UGI ROBERT GRUSZECKI - 2019-06-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Naprawa pojazd贸w ci臋偶arowych przy pomocy urz膮dze艅 diagnostycznych.Diagnoza i naprawa niesprawno艣ci uk艂ad贸w po stronie elektrycznej pojazd贸w.
P.P.H.U. " BATIS" Sp贸艂ka z o. o. - 2018-06-07 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
Produkcja stolarki okiennej drewnianej. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie. Godziny pracy 42h/tygodniowo. Miejsce wykonywania pracy Szemud Jele艅ska Huta.
REPPO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-16 - Jele艅ska Huta (pomorskie)
- udzia艂 w przeprowadzaniu procedury zam贸wie艅 publicznych,- nadz贸r nad inwestycjami budowlanymi,- rozliczanie inwestycji, sprawozdawczo艣膰 okresowa, kontrola procesu budowlanego.- kontakt telefoniczny z klientami Urz臋du,- obs艂uga sprz臋tu komputerowego (w tym praca przy komputerze powy偶ej 4 h dziennie),
Urz膮d Marsza艂kowski Wojew贸dztwa Pomorskiego - 2018-05-10 - Gda艅sk (pomorskie)
adresowanie korespondencjiopracowywanie sprawozda艅redagowanie posm urz臋dowychgromadzenie i przechowywanie aktprzechowywanie dokumentacji do archiwumprzygotowywanie kserokopii dokument贸e, obs艂uga komputera i innych urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Dobre (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z og艂oszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urz膮d Miejski w Tarnowskich G贸rach - 2017-05-17 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SI艁 POWIETRZNYCH - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga klient贸w, kasy fiskalnej, wycen towaru
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Zosin (lubelskie)
prowadzenie spraw zwi膮zanych z ksi臋gowo艣ci膮 bud偶etow膮* Szczeg贸艂y oferty: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy
Urz膮d Miejski Oborniki - 2019-07-22 - Oborniki (wielkopolskie)
Prace stolarskie.
ELMAX S.C. K. Zdrojewska, B. Zdrojewski - 2018-06-21 - Reda (pomorskie)
prace og贸lnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Miszkowice (dolno艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych i przygotowywanie projekt贸w decyzji w sprawach: przed艂u偶ania wiz, udzielania zezwole艅: na pobyt czasowy, sta艂y, rezydenta d艂ugoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podr贸偶y, polskiego dokumentu to偶samo艣ci, tymczasowego polskiego dokumentu podr贸偶y i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyj臋tych wniosk贸w, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przegl膮danie danych dotycz膮cych cudzoziemc贸w oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrze偶e艅 dokument贸w w Systemie Informacyjnym Schengen, a tak偶e pobieranie od cudzoziemc贸w odcisk贸w linii papilarnych - rozpatrywanie wniosk贸w cudzoziemc贸w o przed艂u偶enie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalno艣ci pobytu cudzoziemc贸w na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Spe艂nienie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy (Dz. U. 1997.109.704 ze zm.).
Przedsi臋biorstwo Budowy Dr贸g i Most贸w Sp.z o.o. - 2020-01-28 - Mi艅sk Mazowiecki (mazowieckie)
Pomoc w 偶yciu codziennym podopiecznych, pomoc w przemieszczaniu si臋, pomaganie w codziennych czynno艣ciach domowych (robienie zakup贸w, sprz膮tnie, pranie, umawianie wizyt lekarskich, dbanie o zdrowie, higien臋 osobist膮 oraz niesamodzielnych ubieranie, mycie, s艂anie 艂贸偶ka, wymiana po艣cieli, bielizny).
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ w Ole艣nicy - 2019-06-28 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
tworzenie zaawansowanych raport贸w za pomoc膮 MS Excel; planowanie i koordynowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych z systemem informatycznym w firmie, wsparcie zarz膮dzania - planowanie, koordynacja, sporz膮dzanie protoko艂贸w z zebra艅, raportowanie dalszych dzia艂a艅; zarz膮dzanie projektami r贸偶nej wielko艣ci i o r贸偶nym stopniu z艂o偶ono艣ci, tworzenie prezentacji
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Ksi臋gowanie i weryfikowanie faktur od dostawc贸w;- Kontrola terminowo艣ci oraz zgodno艣ci dokonywanych p艂atno艣ci;- Nadz贸r nad rozrachunkami z kontrahentami;- Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami oraz wsp贸艂pracownikami w j臋zyku angielskim;- Monitorowanie poprawno艣ci danych finansowych zgodnie z procedurami firmy;- Rozliczanie kont ksi臋gowych;- Sporz膮dzanie raport贸w;- Wsparcie w procesie zamykania miesi膮ca;Pracodawca oferuje:- Prac臋 w mi臋dzynarodowym 艣rodowisku;- Mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego i szkole艅;- Przyjazn膮 atmosfer臋 i stabilno艣膰 zatrudnienia;
AFPRO FILTERS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-05-14 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli wyrob贸w przed ich zwolnieniem do dalszej produkcji,- Przeprowadzanie kontroli mi臋dzyoperacyjnych,- Ostateczna kontrola detali i z艂o偶e艅 po procesach produkcyjnych,- Uzupe艂nianie dokumentacji produkcyjnej,- Wykonywanie program贸w oraz pomiar贸w na maszynach CMM,- Wykonywanie raport贸w FAIR,- Wsp贸艂praca z Dzia艂em In偶ynieryjnym oraz Dzia艂em Produkcji.
Gardner Aerospace Mielec Sp贸艂ka z o.o - 2018-09-19 - Mielec (podkarpackie)
-
Samodzielny Publiczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewn臋trznych i Administracji - 2017-05-19 - Bia艂ystok (podlaskie)
KONKURS; Szczeg贸艂y na www.knurow.bip.info.pl Wykszta艂cenie: wy偶sze techniczne o kierunku: budownictwo; min. 3 lata sta偶u pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnie艅 budowlanych; przynale偶no艣膰 do Okr臋gowej Izby In偶ynier贸w Budownictwa; bieg艂a obs艂uga komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; nieposzlakowana opinia; niekaralno艣膰; jedna zmiana; miejsce pracy: Knur贸w
Urz膮d Miasta Knur贸w - 2016-05-27 - Knur贸w (艣l膮skie)
Zarz膮dzanie budynkami mieszkalnymi, u偶ytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomo艣ciami stanowi膮cymi wy艂膮czn膮 w艂asno艣膰 gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczeg贸lno艣ci : przejmowanie do zarz膮dzenia budynk贸w mieszkalnych , u偶ytkowych i administracyjnych. Prowadzenie og贸艂u spraw finansowych dotycz膮cych bie偶膮cego utrzymania nieruchomo艣ci, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawc贸w dostawy medi贸w do zarz膮dzanych nieruchomo艣ci ( dostawa wody i odprowadzenia 艣ciek贸w , dostaw臋 energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porz膮dku i czysto艣ci, itp. W tym : przygotowanie wniosk贸w oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zam贸wienia ,przygotowanie um贸w lub zlece艅 na bie偶膮ce utrzymanie nieruchomo艣ci oraz monitorowanie prawid艂owo艣ci realizacji tych um贸w i zlece艅 , kontrola merytoryczna um贸w ,rachunk贸w i faktur za realizacj臋 dostaw i us艂ug dotycz膮cych bie偶膮cego utrzymania nieruchomo艣ci , egzekwowanie kar umownych z tytu艂u nieprawid艂owego wykonania dostaw i us艂ug. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotycz膮cych zabezpieczenia 艣rodk贸w na bie偶膮ce utrzymanie nieruchomo艣ci. Zapewnienie prawid艂owego funkcjonowania wodomierzy i odczyt贸w zu偶ycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przegl膮d贸w licznik贸w oraz inicjowanie wymiany w przypadku up艂ywu okresu legalizacji zapewnienia odczyt贸w zu偶ycia wody, sporz膮dzenie wykaz贸w niezb臋dnych do obliczania zu偶ycia wg poszczeg贸lnych najemc贸w. Zapewnienie odczyt贸w licznik贸w/podzielnik贸w na dostaw臋 ciep艂a, sporz膮dzanie wykaz贸w niezb臋dnych do obliczanie zu偶ycia wg poszczeg贸lnych najemc贸w , prowadzenia spraw dotycz膮cych innych medi贸w. Prowadzenie spraw wywozu nieczysto艣ci sta艂ych, sporz膮dzanie deklaracji. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem nieruchomo艣ci oraz uczestniczenie wsp贸lnie z ubezpieczycielem maj膮tku w ogl臋dzinach szk贸d , sporz膮dzanie protoko艂贸w z ogl臋dzin. Prowadzenie og贸艂u spraw dotycz膮cych lokali mieszkalnych i pomieszcze艅 przynale偶nych oraz lokali u偶ytkowych i gara偶y , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszcze艅 przynale偶nych , sporz膮dzanie protoko艂贸w zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzut贸w lokali , piwnic i pomieszcze艅 gospodarczych lub wyrys贸w innych wynajmowanych nieruchomo艣ci, dokonywanie w miar臋 potrzeb ich pomiar贸w lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opr贸偶nieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zaj臋ciem , zapewnienie opr贸偶nienia lokali i pomieszcze艅 po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszcze艅 gospodarczych oraz ich u偶ytkownik贸w, sporz膮dzanie um贸w najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie um贸w najmu lokali i pomieszcze艅 z przyczyn innych ni偶 zad艂u偶enie : okresowa weryfikacja os贸b zamieszkuj膮cych w lokalu i kierowanie spraw do Urz臋du Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw zwi膮zanych z u偶ytkowaniem pomieszcze艅 przynale偶nych do lokalu : weryfikowanie u偶ytkownik贸w pomieszcze艅 przynale偶nych : prowadzenie spraw zwi膮zanych z u偶ytkowaniem strych贸w , suszarni , pralni i innych cz臋艣ci wsp贸lnych : zak艂adanie i zamykanie kartotek najemc贸w w programie Probit Czynsze , aktualizacje zwi膮zane z nabyciem lub utrat膮 tytu艂u prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytu艂u bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikaj膮ce z aneks贸w um贸w , wprowadzanie stan贸w licznik贸w wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestr贸w um贸w najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszcze艅 tymczasowych , lokali u偶ytkowych ,innych nieruchomo艣ci : prowadzenie teczek najemc贸w: dokonywanie we wsp贸艂pracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, u偶ytkowych, gara偶y, pomieszcze艅 gospodarczych oraz ustalenie wsp贸lnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obci膮偶aj膮cych najemc臋 i prac , kt贸rych koszt ponosi gmina, rozliczenie koszt贸w na najemc臋 w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporz膮dzanie um贸w dotycz膮cych ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemc贸w nak艂ad贸w na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemc贸w nak艂ad贸w na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 u偶ytkowania lokali , ( wsp贸艂praca ze stra偶膮 miejsk膮 i policj膮 ) , bie偶膮ca wsp贸艂praca z Urz臋dem Miejskim dotycz膮ca lokali, w tym: informowanie o opr贸偶nionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezb臋dnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie og贸艂u spraw dotycz膮cych lokali u偶ytkowych , gara偶y oraz grunt贸w, w szczeg贸lno艣ci : prowadzenie dzia艂a艅 marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali u偶ytkowych, gara偶y i grunt贸w: organizowanie i prowadzenie przetarg贸w lub konkurs贸w na najem lokali u偶ytkowych , gara偶y i grunt贸w: przygotowanie projekt贸w uchwa艂 dotycz膮cych wyra偶enia zgody na najem lokali u偶ytkowych , gara偶y oraz grunt贸w oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomo艣ciach , w tym przygotowanie um贸w. Prowadzenie spraw dotycz膮cych obs艂ugi najemc贸w , w szczeg贸lno艣ci poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zg艂osze艅 najemc贸w oraz za艂atwianie spraw zg艂aszanych przez najemc贸w , w tym, w zakresie: utrzymania czysto艣ci i porz膮dku , ra偶膮cego naruszania przez najemc贸w regulaminu porz膮dku domowego , dewastacji nieruchomo艣ci i ich wyposa偶enia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materia艂贸w do cel贸w opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowa艅 i analiz dotycz膮cych wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikaj膮cym ze stanowiska pracy. Sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikaj膮cym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZAS脫B GMINY MIEJSKIEJ CHODZIE呕 - 2018-02-13 - Chodzie偶 (wielkopolskie)
Znajomo艣膰 ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo Energetyczne i ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych. Znajomo艣膰 rozporzadzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunk贸w technicznych jakim powinny odpowiada膰 budynki i ich usytuowanie. Znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i jego podstawowego oprogramowania, obs艂ugi program贸w kosztorysowych (preferowany NORMA PRO).
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Gdyni - 2018-09-03 - Gdynia (pomorskie)