INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM W URZ臉DZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH Oborniki oferta pracy Urz膮d Miejski Oborniki
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM W URZ臉DZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH
Wynagrodzenie: 2聽250 - 4聽900 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie spraw zwi膮zanych z ksi臋gowo艣ci膮 bud偶etow膮* Szczeg贸艂y oferty: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy
Data publikacji: 2019-07-22
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: Urz膮d Miejski Oborniki
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Pi艂sudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
prowadzenie spraw zwi膮zanych z ksi臋gowo艣ci膮 bud偶etow膮* Szczeg贸艂y oferty: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽250 - 4聽900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
wysoko艣膰 wynagrodzenia: kategoria: od XII do XVI (od 2250,00 do 4900,00) oraz dodatek sta偶owy wg przepsi贸w obowi膮zuj膮cych dla jst
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM W URZ臉DZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Oborniki
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: obornicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Oborniki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽250 - 4聽900 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
- posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych,- korzystanie z pe艂ni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,- posiadanie nieposzlakowanej opinii,- posiadanie stanu zdrowia pozwalaj膮cego na zajmowanie ww. stanowiska,- posiadanie wykszta艂cenia wy偶szego o specjlano艣ci umo偶liwiaj膮cej wykonywanie zada艅 na ww. stanowisku (preferowane: rachunkowo艣膰, finanse, administracja),- posiadanie trzyletniego sta偶u pracy (preferowane do艣wiadczenie w dziale ksi臋gowym jednostki sektora finans贸w publicznych)- miejsce wykonywania pracy: Oborniki, godziny pracy: pon. 8-16, wt.-pt. 7-15, okres zatrudnienia: I umowa: 6 miesi臋cy, II umowa: czas okre艣lony, III umowa: czas nieokre艣lony,*Dodatkowe szczeg贸艂y oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy!!
Nazwa pracodawcy: Urz膮d Miejski Oborniki
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Pi艂sudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.orygina艂 kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie (dost臋pny na www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy), 2.kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego wykszta艂cenie,3.kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wymagany sta偶 pracy,4.o艣wiadczenie o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych, korzystaniu z pe艂ni praw publicznych oraz niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe (wz贸r o艣wiadczenia wsp贸lnego dla pkt 4 i 5 dost臋pny na www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy), 5.o艣wiadczenie w艂asne lub opinia lekarza o braku przeciwskaza艅 zdrowotnych do podj臋cia pracy na ww. stanowisku (wz贸r o艣wiadczenia wsp贸lnego dla pkt 4 i 5 - j.w.)Orygina艂y dokument贸w wymienionych w punkcie 2 i 3 nale偶y przygotowa膰 do wgl膮du na rozmowie kwalifikacyjnej.Dokumenty aplikacyjne nale偶y z艂o偶y膰 w terminie do dnia 29 lipca 2019r. osobi艣cie w Biurze Obs艂ugi Interesanta Urz臋du Miejskiego w Obornikach (parter budynku) b膮d藕 listownie - decyduje data stempla pocztowego (ul. Marsz. J. Pi艂sudskiego 76, 64-600 Oborniki) w kopercie z napisem " Nab贸r na stanowisko Inspektora FN"Wszystkie szczeg贸艂y dot. oferty: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy!!
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, Termin: 29.07.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Pi艂sudskiego
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 29.07.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?75685b50bde10548a9aad397461a0db6
Podobne oferty pracy
WYKONYWANIE PROCES脫W KSI臉GOWYCH W SYSTEMIE SAP, TWORZENIE ZESTAWIE艃 W PROGRAMIE MS EXCEL, PRACA Z DOKUMENTAMI KSI臉GOWYMI W R脫呕NYCH J臉ZYKACH W TYM ANGIELSKIM,ROSYJSKI I NIEMIECKIMWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE, WIEDZA O EKONOMII LUB KSI臉GOWO艢CI, ZNAJOMO艢膯 MS EXCEL, DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE 1 ROK, BARDZO DOBRA ZNAJOMO艢膯 J臉ZYKA ANGIELSKIEGO, DOBRA ZNAJOMO艢膯 J臉ZYKA ROSYJSKIEGO I NIEMIECKIEGOPRACA WG ZMIAN W GODZ. 8-18
METRO SERVICES PL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kucharz
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kobylin (wielkopolskie)
POWER
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Dar艂owo (zachodniopomorskie)
ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodze艅 i 艣wiadcze艅 pracowniczych, sporz膮dzanie listy p艂ac, sporz膮dzanie rozlicze艅, zestawie艅 i sprawozda艅 do ZUS, US, itp., rozliczanie czasu pracy, urlop贸w, zwolnie艅 lekarskich, prowadzenie dokumentacji i rozlicze艅 um贸w cywilno-prawnych, prowadzenie spraw oraz dokumentacji p艂acowo-kadrowej, ustalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 pracowniczych
Przedsi臋biorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2019-05-06 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
opracowywanie ( ewidencjonowanie i porz膮dkowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki w celu wykonania czynno艣ci w zakresie segregacji, scalania, brakowania i systematyzacji spraw, a tak偶e innych czynno艣ci archiwalnych ewidencyjno-informacyjnych w celu zapewnienia w艂a艣ciwego funkcjonowania archiwum; udzielanie instrukta偶u osobom przygotowuj膮cym akta do przekazania, w zakresie trybu i metod ich porz膮dkowania oraz ewidencjonowania, a w przypadkach udost臋pniania/wypo偶yczania akt, informowania o zasadach sporz膮dzania kopii, odpis贸w, wypis贸w, wyci膮g贸w lub t艂umacze艅, a tak偶e o wykonaniu czynno艣ci, kt贸re s膮 zabronione na mocy obowi膮zuj膮cych przepis贸w w celu zapewnienia w艂a艣ciwej ochrony do przejmowanie akt z kom贸rek organizacyjnych Nadodrza艅skiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt Stra偶y Granicznej w celu zapewnienia w艂a艣ciwej ich ochrony zgodnie z odpowiedni膮 kategori膮 archiwaln膮; prowadzenie dzia艂a艅 instrukta偶owych w kom贸rkach organizacyjnych w zakresie sposobu post臋powania z materia艂ami archiwalnymi i dokumentacj膮 niearchiwaln膮 w celu zapewnienia prawid艂owego post臋powania z dokumentacj膮; udost臋pnianie zgromadzonych w zasobie archiwalnym akt upowa偶nionym osobom w celu s艂u偶bowego wykorzystania zarchiwizowanej dokumentacji; przestrzeganie zasad sposobu oznaczania materia艂贸w, umieszczania na nich klauzul tajno艣ci, a tak偶e zmiany nadanej klauzuli tajno艣ci na materia艂ach oraz we w艂a艣ciwych urz膮dzeniach ewidencyjnych prowadzonych w archiwum zak艂adowym w celu prawid艂owej ochrony dokumentacji; opracowywanie danych niezb臋dnych do sporz膮dzania sprawozda艅 z wykonywania prac archiwalnych i stanu posiadania zasobu archiwalnego, sporz膮dzanie stosownej dokumentacji w zwi膮zku z czynno艣ciami zwi膮zanymi z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem B, a po uzyskaniu zgody na fizyczne jej zniszczenie, nanoszenie odpowiednich zmian w prowadzonej ewidencji w celu zapewnienia w艂a艣ciwego porz膮dkowania zasobu dokumentacji.
NADODRZA艃SKI ODDZIA艁 STRA呕Y GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-04-12 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszport贸w w celu pozyskania przez uprawnione organy i s艂u偶by informacji dotycz膮cej posiadania paszportu- wsp贸艂praca z przedstawicielami uprawnionych s艂u偶b w celu umo偶liwienia im dost臋pu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszport贸w zatrzymanych przez Prokuratury w celu wype艂niania przepis贸w Ministra Sprawiedliwo艣ci o przechowywaniu dokument贸w- uczestniczenie w czynno艣ciach zwi膮zanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umo偶liwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosk贸w o wydanie paszportu realizuj膮c zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umo偶liwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, zagro偶enie korupcj膮.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Dzier偶oni贸w (dolno艣l膮skie)
Pracownik biurowy, operator systemu informatycznego. Rejestrowanie danych polisowych w systemie informatycznym. Praca w P艂ocku w godz. 8-16.
Towarzystwo Ubezpiecze艅 Wzajemnych "TUW" - 2018-02-14 - P艂ock (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych
Zak艂ad Kamieniarski i Wyrobu Wk艂ad贸w Kominkowych/Gospodarstwo Rolne - 2017-08-14 - Ruda Ko艣cielna (艣wi臋tokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
EPO-TRANS-SERWIS Ozimek Ewa - 2016-11-16 - Tychy (艣l膮skie)
prace porz膮dkowe wok贸艂 galerii "Cuprum Arena" w Lubinie
MAREK ODZIEMEK VIVA SERVICE - 2018-08-01 - Lubin (dolno艣l膮skie)
uzupe艂nianie dokument贸w magazynowych,sortowanie owoc贸w,etykietowanie towar贸w,pakowanie owoc贸w,utrzymywanie porz膮dku w magazynie,za艂adunek i roz艂adunek towar贸w,do艣wiadczenie mile widziane,pracowito艣膰,sumienno艣膰,umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,j.ukrai艅ski i rosyjski bardzo dobra znajomo艣膰
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Karolin (mazowieckie)
Podstawowe czynno艣ci na stanowisku pracy: 1. Bie偶膮ce administrowanie i zarz膮dzanie domem studenta. 2. Zapewnienie w艂a艣ciwych warunk贸w nauki, wypoczynku i pobytu na terenie DS. dla mieszka艅c贸w i go艣ci. 3. Obs艂uga program贸w komputerowych HMS dees, opti camp, program fakturowy HMS F-K, program udzielania dost臋pu do Internetu mieszka艅com domu studenta. 4. Szkolenie pracownik贸w recepcji z zakresu obs艂ugi i zasad dzia艂ania monitoringu sygnalizacji zagro偶enia przeciw po偶arowego Domu Studenta nr 1. 5. Kontrola i egzekwowanie realizacji postanowie艅 regulamin贸w wewn臋trznych. 6. Opracowywanie listy przydzia艂贸w miejsc w domach studenta i kwaterowanie student贸w. 7. Ewidencjonowanie i kontrola terminowo艣ci wnoszenia op艂at za pobyt w domach studenckich. 8. Pobieranie p艂atno艣ci got贸wkowych oraz obs艂uga kasy fiskalnej. 9. Przygotowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji zwi膮zanej z kwaterowaniem (paragony, faktury, obci膮偶enia). 10. Prowadzenie gospodarki 艣rodkami rzeczowymi b臋d膮cymi na wyposa偶eniu dom贸w studenta, prowadzenie ich ewidencji oraz zapewnienie prawid艂owego stanu technicznego. 11. Ustalanie szk贸d i brak贸w wyrz膮dzonych w domu studenta oraz obci膮偶anie nimi os贸b odpowiedzialnych za ich spowodowanie. 12. Zapewnienie odpowiednich warunk贸w sanitarno-epidemiologicznych w pomieszczeniach mieszkalnych i og贸lnego u偶ytku. 13. Wnioskowanie dotycz膮ce niezb臋dnych prac remontowych i udzia艂 w opracowaniu plan贸w remont贸w i prac konserwatorskich. 14. Dba艂o艣膰 o stan techniczny wyposa偶enia, urz膮dze艅, system贸w i instalacji w domu studenta. 15. Kontrola jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug konserwacji, sprz膮tania i dozoru 艣wiadczonych przez firmy zewn臋trzne na rzecz domu studenta. 16. Opracowywanie okresowych sprawozda艅 z zakresu dzia艂ania domu studenta. Na wniosek kierownika sporz膮dzanie analiz i ocen. 17. Wsp贸艂praca z organami przedstawicielskimi student贸w i mieszka艅cami w zakresie zapewnienia w艂a艣ciwych warunk贸w mieszkaniowych oraz przestrzegania przepis贸w wewn臋trznych, 艂adu, porz膮dku i bezpiecze艅stwa na terenie domu studenta. Sporz膮dzanie wniosk贸w dyscyplinuj膮cych mieszka艅c贸w naruszaj膮cych zasady wsp贸艂偶ycia i postanowienia zapisane w Regulaminie mieszka艅ca.Umowa na okres pr贸bny z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia (maj-sierpie艅). Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w S艂upsku - 2019-05-20 - S艂upsk (pomorskie)
Os艂uga komputera, obs艂uga urzadze艅 biurowych, obs艂uga programu SQL, bran偶a prawnicza
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Kompleksowa obs艂uga kontrahent贸wNawi膮zywanie nowych kontakt贸w handlowych poprzez promowanie i oferowanie produkt贸w,Budowanie d艂ugofalowych relacji z dystrybutorami, klientami,Uczestnictwo i koordynacja imprez targowych, szkoleniowych na powierzonym terenie,Realizacja cel贸w wyznaczonych przez Firm臋,Monitorowanie rynku oraz dzia艂a艅 konkurencji,Aktywne dzia艂ania w terenie i budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
AGRO SYNTEZA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-02-09 - Lubawa (warmi艅sko-mazurskie)
Do艣wiadczenie zawodowe; praca w bran偶y spo偶ywczej; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi kasy fiskalnej; dwie zmiany; miejsce pracy: 艁any Wielkie;
CABA DAMIAN P.P.U.H "CABATRANS"-CABA DAMIAN PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-US艁UGOWO-HANDLOWE "CABA TRANS" - 2018-07-17 - 艁any Wielkie (艣l膮skie)
Terminowa dostawa towar贸w na powierzonym terenie. Sprawny za艂adunek i roz艂adunek towaru, prawid艂owe rozliczanie i obieg dokumentacji, odbi贸r got贸wki od klienta. Miejsce pracy: Smolec, ul. Lipowa, trasy: teren Dolnego 艢l膮ska. Godziny pracy: 7-15. Oferta dost臋pna w sali F. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail (CV): praca (at) iglotex.com.pl, m.jelinek (at) iglotex.com.pl, nast臋pnie kontakt telefoniczny: 882 126 089.
Iglotex Krak贸w Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
kontrola przedsi臋biorc贸w w zakresie przestrzegania przepis贸w i zasad obrotu towarowego, a w szczeg贸lno艣ci dotycz膮cych eliminowania zagro偶e艅 stwarzanych przez wyroby przemys艂owe dla 偶ycia lub zdrowia u偶ytkownik贸w i konsument贸w, prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych, sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅.
Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-01-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Stolarz
"BORCOX" BOROWY WIES艁AW, MA艁GORZATA ZAK艁AD STOLARSKI sc - 2017-08-14 - Bia艂ka (ma艂opolskie)
prace techniczne
AWIMA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-10 - J臋drzej贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Pokojowa
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Che艂mno (kujawsko-pomorskie)
Praca w warsztacie samochodowym. Monta偶 instalacji LPG, monta偶 hak贸w holowniczych.
Marek Kopczy艅ski ZAK艁AD US艁UG MOTORYZACYJNYCH - 2018-03-02 - Legionowo (mazowieckie)
Podstawowe obowi膮zki:1. Kontrola jako艣ci i poprawno艣ci wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych.3. Kontrola post臋pu w realizacji rob贸t w zakresie zgodno艣ci z przyj臋tym harmonogramem, bud偶etem.4. Ocena rob贸t w zakresie jako艣ci ich realizacji oraz zastosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci z przyj臋t膮 dokumentacj膮 techniczn膮, kontraktem oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urz膮dze艅, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i 艣rodk贸w niematerialnych w zakresie danej specjalno艣ci.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorys贸w.9. Raportowanie.10. Nadz贸r nad prawidlowo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 usuni臋cia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbior贸w jako艣ciowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Wsp贸艂praca z wykonawcami rob贸t budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowi膮zki zwi膮zane z powierzonymi zadaniami.15. Udzia艂 w posiedzeniach Komisji Oceny Projekt贸w Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materia艂贸w i dokument贸w formalno - prawnych, celem umo偶liwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
us艂ugi serwisowe, wymiana 偶ar贸wek, lamp
"TEST-POL 2" MARKIEWICZ EWA - 2016-07-26 - Pilchowice (艣l膮skie)
Praca na prasach mimo艣rodowych: wykrawanie, t艂oczenie i kr臋powanie detali z blach stalowych
Zak艂ad Mechanizacji i Narz臋dzi "FOR-MECH" Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
Prowadzenie sprzeda偶y internetowej, zagranicznej g艂ownie na terenie Niemiec, koordynowanie wysy艂ek zam贸wionego towaru na rynku polskim i niemieckim
Werth-Holz Sp贸艂ka Akcyjna - Zak艂ad Produkcyjny Pszczew - 2016-06-02 - Pszczew (lubuskie)
Prowadzenie post臋powa艅 w zakresie PZP.
Mazurski Zwi膮zek Mi臋dzygminny-Gospodarka Odpadami - 2016-09-19 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
1. Zapoznanie si臋 z dzia艂alno艣ci膮 Pa艅stwowgo Gospodarstwa Wodengo Wody Polskie.2. Prowadzenie dziennika korespondencji, prowadzenie dziennika us艂ug pocztowych, obsluga poczty elektronicznej. 3. Praca w BOK ( Biuro Obs艂ugi Klienta.)
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
艢WIADCZENIE USLUG KOSMETYCZNYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bia艂ystok (podlaskie)
Rozpakowywanie towar贸w, prace porzadkowe w sklepie Spar w Babicy.
MARKETVITA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-06-05 - Babica (podkarpackie)