INSPEKTOR D/S ROZLICZEŃ Kętrzyn oferta pracy Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn
Stanowisko: INSPEKTOR D/S ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie, księgowanie, fakturowanie, rozliczenie podatkowe, rozliczenie ZUS, rozliczeniue z zakresu zarzadzania wspólnoitami mieszkaniowymi.
Data publikacji: 2017-06-01
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Romualda Traugutta 27, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie, księgowanie, fakturowanie, rozliczenie podatkowe, rozliczenie ZUS, rozliczeniue z zakresu zarzadzania wspólnoitami mieszkaniowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach: 7:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR D/S ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Księgowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności: znajomość prawa w zakresie księgowego, prawa podatkowego, znajomość i obsługa komputera.Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, komunikatywność, doświadczenie w zawodzie w zakresie księgowosci- praktyczne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Romualda Traugutta 27, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Ulica pracodawcy: Romualda Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2017
Data dodania oferty pracy: 01.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przygotowywanie przedsięwzięć inwestycyjnych gminy w zakresie budowy dróg,2. Prowadzenie prac przygotowawczych w procesach inwestycyjnych w zakresie budowy dróg,3. Nadzór nad inwestycjami drogowymi w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami,4. Bieżąca kontrola wykonywanych robót inwestycyjnych w zakresie budowy dróg,5. Dokonywanie odbioru robót inwestycyjnych w zakresie budowy dróg,6. Rzeczowe i finansowe rozliczanie zadań inwestycyjnych budowy dróg,7. Przygotowywanie terenów pod budowę dróg poprzez uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną
Urząd Gminy Kościan - 2018-03-15 - Kościan (wielkopolskie)
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych,budowanie wizerunku firmy,współpraca z dostawcami usług reklamowych,
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DIMAR Sp.j. - 2018-03-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe na ww stanowisku; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
MATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Gliwice (śląskie)
rozbiór zwierzyny na elementy, pakowanie produktów gotowych, przestrzeganie regulaminu pracy, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
BRANDENBURG GAME Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
jw
Polska Żegluga Bałtycka SA - 2017-03-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie posiłków dla funkcjonariuszy CSP (śniadania i obiady).
Aldar Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Legionowo (mazowieckie)
Osoby z okolic Borki, Węgrzynów, Dobrzeszów, Podewsie, wykształcenie podstawowe. Kontakt tel.: 503 168 477
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Hermes", Dobrzeszów 114 gm. Łopuszno - 2016-04-06 - Dobrzeszów (świętokrzyskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie wyższe; 2 lata stażu pracy; zakres zadań: sporządzanie sprawozdań i analiz, przyg. projektów zarządzeń, instrukcji itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-09-14 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)
do uzgodnienia
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W RZESZOWIE - 2017-10-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Nauczanie przedmiotu technika. Praca w wymiarze 2 godzin tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Dobrociesz (małopolskie)
obsługa sekretariatu, obsługa administracji biurowej i magazynowej
kontakt przez OHP - 2016-12-21 - Pińczów (świętokrzyskie)
Zarządzanie flotą kilkudziesięciu samochodów, organizowanie przewozów rzeczy i osób, rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad rozliczaniem kart drogowych w porównaniu z danymi otrzymywanymi z systemów GPS oraz ze zmianą ustawy o podatku VAT z dnia 01.02.2014 r. ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
Kontrola realizowanych prac.Wymagane wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie budowlane i 6 lat doświadzenia lub wykształcenie wyższe kierunkowe i 4 lata doświadczenia. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcji budowlanej, znajomość programu do kosztorysowania - NORMA. Praca na terenie Mysłowic w godz 7-15
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej - 2017-11-30 - Mysłowice (śląskie)
Prowadzenie kadr
Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Braci Albertynów - 2016-11-21 - Przemyśl (podkarpackie)
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie izby Inżynierów Budownictwa,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie blogów, mikroblogów, śledzenie wydarzeń na wybrany temat, przygotowywanie profesjonalnych artykułów napotrzeby bloga, budowanie relacji i angażowanie społeczności, wspieranie działu marketingu w pozostałych aktywnościachzwiązanych z rozwijaniem
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)
Rejestratorka medyczna
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
telefoniczny kontakt z dłużnikami, monitorowanie płatności oraz negocjowanie warunków spłaty, analiza dokumentów wraz z korespondencją, dbanie o portfel powierzonych spraw. Kontakt z pracodawcą: krzysztof.sedacki (at) hoistfinance.com lub 728405554
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa UE, 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe., nieposzlakowana opinia.Szczególy oferty umieszczone sa na stronie: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "Oferty pracy - Urząd Miejski" oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w PUP pok. 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Opoczno (łódzkie)
praca w ksiegowosci
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie kasy, prowadzenie obsługi bankowej (przelewy, wyciągi),rozliczanie podróży służbowych (delegacji), obrót i ew idencja środków trw ałych i wartości niem aterialnych i prawnych rozliczanie sum depozytowych, planowanie i rozliczanie zapotrzebowań na środki finansowe
PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU - 2018-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji bedzie dodatkowym atutem; spostrzegawczośc; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełozonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
Szlifowanie i cięcie rur, montaż urządzeń.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
wykonywanie dociepleń budynków, tynkowanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Wężerów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prace magazynowe
PALETTEN - METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Szamocin (wielkopolskie)