INSPEKTOR BHP Ruda Śląska oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SENIOR" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
Stanowisko: INSPEKTOR BHP
Wynagrodzenie: od 750 PLN
Zakres obowiązków: obowiązki zgodne z zapisami rozporządzenia z dnia 02.09.1997r. w sprawie służby i higieny pracy Dz.U. nr 109 z 1997r. poz. 704 z późn.zm.
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SENIOR" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleksandra Puszkina 7, 41-704 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obowiązki zgodne z zapisami rozporządzenia z dnia 02.09.1997r. w sprawie służby i higieny pracy Dz.U. nr 109 z 1997r. poz. 704 z późn.zm.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane doświadczenie w zawodzie.
Nazwa pracodawcy:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SENIOR" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Aleksandra Puszkina 7, 41-704 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Adres strony pracodawcy: www.bip.dps-senior.pl
Ulica pracodawcy: Aleksandra Puszkina
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 22.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?52e091ab62a349987a6c5ddb2058a28e
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
przewóz artykułów spożywczych-nabiałowych
Evita Sp. zo.o. Świdnica - 2015-12-29 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowanie w/g receptury ciasta i dozowanie go do maszyny formującej
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Nowogród (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie części socjalnych zakładu
ZAKŁAD ODLEWNICZY ANDRZEJ WASILEWSKI - 2017-10-09 - Dąbrowa (warmińsko-mazurskie)
planowanie i wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznychkontrolowanie efektywności procesu fizjoterapiiprowadzenie dokumentacji fizjoterapii
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2016-01-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)
opieka nad dziećmi do lat 3
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Poznań (wielkopolskie)
organizowanie pobierania próbek i gromadzenie dokumentacji dotyczącej wyników badań laboratoryjnych pasz,sporządzanie i aktualizacja wykazów i rejestrów podmiotów objętych nadzorem w zakresie pasz oraz ubocznych produktów zwierzęcych,kontrola nad zbieraniem, transportowaniem, przetwarzaniem, spalaniem oraz wykorzystywaniem ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,realizacja zadań wynikających z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz oraz sporządzanie raportów z wyników urzędowej kontroli pasz,kontrola gospodarstw indywidualnych, wytwarzających i stosujących pasze,kontrola stosowania organizmów genetycznie modyfikowanych w paszach,kontrola stosowania dodatków paszowych,kontrola obrotu paszami,sporządzanie aktualizacji powiatowego planu gotowości na wypadek wystąpienia zagrożeń w zakresie pasz,kontrola wytwórni pasz, w tym stosujących dozwolone białka pochodzenia zwierzęcego,kontrola zakładów produkujących karmy dla zwierząt domowych oraz hurtowni karm dla zwierząt domowych,przyjmowanie i wysyłanie informacji o niebezpiecznych paszach w ramach systemu RASFF,obsługa weterynaryjnych systemów informatycznych do bieżącego przepływu informacji,prowadzenie obowiązującej dokumentacji, sprawozdawczości i niezbędnej ewidencji prowadzonych spraw.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii ul. Gen. Sikorskiego 58, 63-500 Ostrzeszów lub pocztą na adres Inspektoratu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor weterynaryjny do spaw pasz i utylizacji w terminie do dnia 25.07.2017r. Aplikacje, które wpłyną do Inspektoratu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Urząd skontaktuje się tylko z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na tym stanowisku, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.Nie zwracamy złożonych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną zniszczone.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 62/732-07-20
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-07-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- comiesięczne naliczanie i księgowanie należnych opłat i wymiarów za lokale dla właścicieli wspólnot mieszkaniowycyh- dokonywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz wymiarów opłat wnoszonych przez właścicieli- regularne wystawianie i wysyłanie upomnień do osób zalegających z opłatami, a także informacji o bieżących opłatach
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ - 2019-06-26 - Dęblin (lubelskie)
Rozwiązywanie problemów z zakresu IT. Obsługa klienta w języku angielskim i portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie dokumentacji do postępowań i przetargów zadań planowanych do realizacji w ramach planu remontów oraz usług związanych z TUN.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2017-06-14 - Świętoszów (dolnośląskie)
prowadzenie technicznej dokumentacji - książki obiektów budowlanych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie i opiniowanie propozycji remontowych, sporządzanie przeglądów technicznych obiektów, nadzór techniczny nad prowadzonymi pracami remontowymi, prowadzenie sprawozdawczości z nadzoru prac. Miejsce wykonywania pracy Zabrze i teren woj. śląskiego.
TERMA-DOM Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Zabrze (śląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.- autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.- ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów.- monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-21 - Gdynia (pomorskie)
kluczowe zadania na tym stanowisku dotyczą: prowadzenia księgowości dla firmy zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, dekretowania i księgowania dokumentów księgowych zgodnie z ustawą o Rachunkowości, sporządzania deklaracji CIT, VAT, PIT; księgowania i wyliczania rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp.; uzgadnianie kont rozrachunków oraz księgi głównej; weryfikacji, dekretacji i księgowania faktur zakupowych; min.2 lata doświadczenia w branży produkcyjnej
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-04 - Zimna Wódka (opolskie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego. Praca w spółce zajmującej się obsługą wspólnot mieszkaniowych.Wynagrodzenie: 2800 zł brutto - na okresie próbnym, 3500 zł brutto po okresie próbnym.Kontakt z pracodawcą: biuro (at) hjw.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu:- ustawa o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych,- pozostałe przepisy związane z działalnością Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – SpożywczychZapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego w Wydziale Kontroli- weryfikacja dokumentacji- pobieranie i ocena próbek do kontroli
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdańsku z/s w Gdyni - 2017-07-05 - Gdynia (pomorskie)
1.Podstawowy pracownik budowlany bez wykształcenia - wynagrodzenie do 3000 brutto2.Specjalista w zakresie wykończeni wnętrz wynagrodzenie 4000-6000 brutto
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Pogwizdów (śląskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw bieżącego utrzymania nieruchomości, przygotowanie i odbiory robót remontowych, przeglądy budynków, obsługa awaryjna budynków
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2019-02-01 - Lędziny (śląskie)
montaż systemów klimatyzacji oraz wentylacji
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
sprawowanie nadzoru inwestroskiego nad wykonawstwem robót remontowych przez Onfrastrukturę w zakresie: wykonania robót, rganizowania i kierowania naprawami bieżącymi, konserwacyjnymi iremontami kapitalnymi obiektów budowlanych, nafdzór nad stanem technicznym obiektów budowlanych i urzadzeń pod względem sanitarnym, kontrolowanie rozliczeń materiałowych, wykonywanych robót konserwacyjno-naprawczych, planowanie remontów, uczestnictwo w kontrolach
Archiwum Wojskowe 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁ - 2020-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie zaprawy, wykonywanie murów, przygotowanie miejsca pracy.
"BRICKS" FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA Ryszard Stenka - 2017-07-06 - Łebieńska Huta (pomorskie)
obsługa skanera, praca w zespole
Agencja Solid Security Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Mszczonów (mazowieckie)
prace porządkowe na terenie Restauracji
PARTNERSHIP CATERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Słomniki (małopolskie)
pomoc przy montażu instalacji wod-kan, sanitarnych i c.o
TOMBUD Tomasz Orzechowski - 2018-04-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prostych prac fizycznych zleconych w ramach danej branży, prace magazynowe, rozładowanie towaru
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Mszczonów (mazowieckie)
-wykonywanie oględzin i przeglądów maszyn i urządzeń-kontrolowanie stanu części zamiennych-prowadzenie dokumentacji technicznej
Ceramika Tubądzin II sp. z o.o. - 2019-09-03 - Ozorków (łódzkie)
Zamawianie towarów, odbiór towarów, układanie, wypisywanie faktur, sprzedaż. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00-16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Adamus Krzysztof Firma Usługowo-Handlowa"REMONCIK" - 2017-10-26 - Wieprz (małopolskie)
-
SPÓŁDZIELNIA GASTRONOMICZNA W BYDGOSZCZY - 2017-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI W ZAKRESIE ZLECANIA ZEWNĘTRZNYM PODMIOTOM REMONTÓW, PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ USTEREK, AWARII, KONIECZNYCH REMONTÓW OD MIESZKAŃCÓW NIERUCHOMOŚCI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIERUCHOMOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE TECHNICZNE (BUDOWLANE), WIEDZA OGÓLNOBUDOWLANA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, OBSŁUGA KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) dombest.pl
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)