INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO Wartkowice oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki ASI
Data publikacji: 2019-12-03
Lokalizacja: Wartkowice (łódzkie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 12, 99-220 Wartkowice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obowiązki ASI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wartkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poddębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wartkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator systemów komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator systemów komputerowych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: informatyczne
Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Targowa 12, 99-220 Wartkowice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: poddębicki
Gmina pracodawcy: Wartkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wartkowice
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych
Data dodania oferty pracy: 03.12.2019
Oferta pracy ważna do: 02.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?11e11ca02892ba514a78b4c21e78cadf
Podobne oferty pracy
sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Myślachowice (małopolskie)
- Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.- Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń. - Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. - Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. - Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli; prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych; kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.- Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ; administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. - Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska. https://bipwios.e-wojewoda.pl/pl/c/inspektor-ds-kontroli-w zakresie-ochrony-wod-w-wydziale-inspekcji-kedzierzn-kozle-09018.html
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-10-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie prac związanych z zabezpieczeniem procesu szkolenia wojsk na obiekcie szkoleniowym.
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Małomice (lubuskie)
Obsługuje maszyny introligatorskie wszystkich typów, przeznaczone do wykonywania opraw twardych złożonych i prostych oraz opraw łączonych bezszyciowo.sprawdzanie mechanizmów maszyn i urządzeń introligatorskich ;obsługiwanie krajarki do cięcia arkuszy, okładek, pasków wzmacniających, do wyrównywania zszytów wkładów itp .obsługiwanie maszyny do złamywania arkuszy wg zadanej liczby złamów;obsługiwanie maszyny do prasowania wkładek książkowych lub składek powstałych po złamywaniu arkuszy;obsługiwanie urządzeń zbierających i szyjących składki zeszytowe drucianymi klamrami, przechodzącymi przez grzbiet składki;Praca 3-zmianowa od godziny 6:00.Możliwa praca w dni wolne.
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Żurada (małopolskie)
dystrybucja towaru oraz ich rozwóz na terenie Warszawy
BER TRANS Piotr Berus - 2019-07-26 - Piaseczno (mazowieckie)
kompletacja towaru za pomocą wózka widłowego
FRIGO LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-11 - Czeladź (śląskie)
transport towarów na teenie UE + Turcji + Ukrainy
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pojazdu dostawczego po Polsce i Europie Zachodniej. Wyjazdy 3-tygodniowe.
WOLMAX SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Ozorków (łódzkie)
Ustalanie właściwego, zgodnie z przepisami prawa trybu udzielania zamówień publicznych,Przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania,Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów,Poszukiwanie wykonawców remontów bieżących i kapitalnych, przygotowanie umów, nadzorowanie ich prac oraz przygotowanie dokumentacji do przetargów na prace remontowe, zakupy i usługi,Organizacja przetargów na prace remontowe w sądzie,Sprawdzanie dokumentów dot. zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez oferentów wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej,Sporządzanie protokołów z czynności Komisji Przetargowej,Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz szczegółowa ich ewidencja i rozliczenie,Wykonanie kosztorysów inwestorskich i sprawdzanie kosztorysów ofertowych,Sporządzanie pism i dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego w zakresie posiadanych uprawnień,Nadzór nad realizacją prac remontowych,Prowadzenie książki obiektu.Wymagania niezbędneOkreślone w art. 2 pkt. 1-6 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 485) tj. osoba:która ma pełną zdolność do czynności prawnych;o nieposzlakowanej opinii;która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;posiadająca wykształcenie wyższe pierwszego stopnia;posiadająca znajomość obsługi komputera.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta, wykonywanie zdjęć w firmie i w terenie, obróbka graficzna zdjęć, sprzedaż art. fotograficznych
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Chorzów (śląskie)
Planowanie nadzór i kontrola wydatków z zakresu prowadzonych zadań inwestycyjnych, przygotowywanie i realizacja inwestycji z zakresu wyposażenia w infrastrukturę techniczną /drogi, kanalizacja sanitarna, wodociągi, oświetlenie uliczne/ terenów gminnych pod budownictwo mieszkaniowe i inne, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie przygotowywania projektów i kosztorysów dla inwestycji gminnych, sprawdzanie i odbiór inwestycji ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w odbiorach prac budowlanych, rozliczeniach finansowych i przekazaniu do użytkowania, reprezentowanie inwestora na placu budowy poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ,potwierdzanie faktycznie wykonanych zadań inwestycyjnych oraz usunięcia wad, potwierdzanie obmiaru robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót, kompletowanie dokumentacji budowlanej zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego, w tym zgłoszenia i pozwolenia na budowę,
Urząd Gminy w Dobromierzu - 2019-12-20 - Dobromierz (dolnośląskie)
Sprzątanie obiektów tj. kluby fitness, sklepy, klatki schodowe, tereny zewnętrzne nalezące do wspólnot mieszkaniowych. Fitness: ul. Krakowska, Wiwulskiego, Żegiestowska. Sklepy: ul. Ustronie, Zwycięska. Klatki schodowe: ul. Przejazdowa, Komandorska. Praca na umowę zlecenie, 80 godz. w miesiącu, w godz. 08-12:00, fitness w godz. 22:00-2:00,sala B, kontakt z pracodawcą: 512 339 546, evimed (at) evimed.3c.pl
Clean 4U Spółka Cywilna Chmielewski&Chmielewska - 2017-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie zadań w zakresie prowadzenia spraw osobowych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wieluń (łódzkie)
uzupełnianie bemarów oraz dystrybutorów z napojami; zbieranie naczyń oraz utrzymanie porządku w sali restauracyjnej podczas śniadań i bankietów, polerowanie sztućców.
Andersia Tower Hotel Management Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości Spółdzielni, opracowywanie planów remontowych nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu utrzymania nieruchomości , monitorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ROW - 2017-02-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg stanowiska
Instalacje Wodno-Kanalizacyjne CO i Glazurnictwo Mieczysław Kamiński - 2017-07-18 - Nowe Niestępowo (mazowieckie)
Prowadzenie spraw dotyczących obsługi księgowo-finansowej lokali mieszkalnych, bezpośrednia obsługa mieszkańców w zakresie udzielania informacji o opłatach, dokonywanie okresowych rozliczeń i analiz, współpraca z prawnikami w zakresie windykacji zadłużeń w opłatach.
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wolska Żelazna Brama" - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Chin, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gliwice (śląskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki
Związek Artystów Wykonawców STOART - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Zakopane (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji technicznej dla prac modernizacyjnych i remontowych obiektów kubaturowych i liniowych Spółki,nadzór nad eksploatowanymi obiektami wodociągowymi oraz kanalizacyjnymi,koordynowanie działań inwestycyjnych realizowanych prze Spółkę i na jej rzecz,prowadzenie zamówień publicznych,prowadzenie spraw związanych z bieżącą wymianą wodomierzy, zamawianiem i rozliczaniem zużytych części,wydawanie warunków technicznych wykonania przyłączy wodno – kanalizacyjnych, w tym ich odbioru i eksploatacji,sporządzanie umów na wody opadowe i roztopowe;przygotowywanie zestawień i prowadzenie korespondencji z PGW Wody Polskie w zakresie poboru wody, odprowadzania ścieków oraz poboru wód opadowych i roztopowych,sporządzanie ofert i współpraca z kon
Zakład Usług Komunalnych spółka z o.o. - 2019-11-07 - Baborów (opolskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych, w tym montaz ocieplen i wykonywanie elewacji, wznoszenie konstrukcji budowlanych, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wnętrzne (lubelskie)
1. Diagnozowanie środowiska, dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej2. Prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu udzielanie pomocy osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w środowisku3. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych własnych i na zlecenie innych organów4. Planowanie pomocy dla osób i rodzin zagrożonych marginalizacją i wykluczeniem społecznym5. Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji oraz proponowanie form pomocy dla osób potrzebujących6. Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej7. Skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji zadań8. Pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy9. Udzielanie pomocy zgodnie z zasadmi etyki zawodowej10. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspakajaniu niezbędnych potzreb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych11. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa12. Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi poprawie sytuacji takich osób i rodzin13. Współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowywaniu, wdrażaniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanej na podniesienie jakości życia14. Realziowanie innych zadań należących do kompetencji pracownika socjalnego15. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie - 2019-12-05 - Reda (pomorskie)
pomoc przy prowadzeniu dokumentacji pracowników młodocianych, prowadzenie dokumentacji ośrodka, obsługa recepcji ośrodka.
kontakt przez OHP - 2018-08-30 - Lanckorona (małopolskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)