INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Nowy Dwór Gdański oferta pracy Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 700 PLN
Zakres obowiązków: szkolenia pracowników, sporządzanie dokumentacji i protokoły powypadkowe, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP
Data publikacji: 2020-04-21
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 41, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szkolenia pracowników, sporządzanie dokumentacji i protokoły powypadkowe, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+ premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2210
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, uprawnienia inspektora BHP, wskazane doświadczenie zawodowe w dziedzinie BHP.
Nazwa pracodawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA
danePracodawcy_nip: 5780004222
danePracodawcy_regon: 000437665
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Adres pracodawcy:
Warszawska 41, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV proszę przesłać na adres: kadry (at) maluta.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: nowodworski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2210
Gmina pracodawcy: Nowy Dwór Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór Gdański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932880
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325502
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?57c50cc0b14a464340b57d6628321541
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji architektoniczno-budowlanej pierwszej instancji- analiza akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o stwierdzenie nieważności decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i konieczności wszczęcia postępowania nadzwyczajnego- analiza akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o wznowienie postępowania zakończonego ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji architektoniczno-budowlanej i konieczności wszczęcia postępowania nadzwyczajnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 10 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. Konarskiego 1, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek posiada windę, toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Kraków (małopolskie)
Organizacja pracy w zakładzie. Praca na jedną zmianę w godzinach 6-14, od poniedziałku do piątku. Umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony. Wynagrodzenie 22 zł/h brutto + premie.
"FRANCUZ" FIRMA Jan Francuz Czechowice-Dziedzice - 2019-09-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Obsługa techniczno- organizacyjna grup szkoleniowych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Koordynacja i nadzór nad pracą recepcjonistów i pokojowych. Koordynacja zagadnień organizacyjnych, kadrowych i marketingowych. Prowadzenie zagadnień związanych z tematyką zamówień publicznych.
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy - 2017-10-18 - Dębe (mazowieckie)
Monitorowanie i pomiary wyrobów, nadzór nad SKP, współpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji, nadzór nad zapisami jakości.Godziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)
nadzór nad procesem montażu i pakowaniem, kontrola jakości i diagnozowanie wad, prowadzenie prostej dokumentacji
kontakt przez OHP - 2019-10-10 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
asystowanie i pomoc podczas kontroli granicznej jakości zdrowia środków spożywczych materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontroli z żywnościa, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z obsługa ruchu granicznego
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Koroszczyn (lubelskie)
dbanie i utrzymanie porządku na terenie Firmy,drobne naprawy dozorowanie terenu pomoc w pracacg produkcyjnych
TEXTIL TRADE Justyna Szramke - 2020-03-09 - Skarszewy (pomorskie)
- sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztowej- koordynacja, nadzór, odbiory, rozliczenia robót- sprawdzanie jakości i zgodności robót z umowami - uczestnictwo w postępowaniach przetargowych, kontrolach budowy;
Uniwersytet Zielonogórski - 2019-09-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz hali, dbanie o pozytywny wizerunek w firmie.Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2018-03-14 - Oleśnik (łódzkie)
międzynarodowy transport towarów
"RAF-CAR" Transport - 2016-07-14 - Sochaczew (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe, zmywanie naczyć w kuchnipraca na umowę zlecenie około 106 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjność w godzinach 9:00-15:00, 12:00-21:00, 16:00-21:00oferta dostępna w sali B
Lemon Grass Beata Jankiewicz, Jacek Stachyra S.C - 2018-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Codzienne bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy, koszenie zieleni i wycinka zakrzaczenia przy pasach drogowych, pielęgnacja zieleni, utrzymanie porządku w budynku ratusza
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie czystości i porządku w obiekcie
BASEN "WODNY ŚWIAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
pozyskiwanie kontraktacji warzywnych, nadzór i kontrola nad plantacją ( od zasiewu do zbioru) , współpraca z rolnikami
CROP SERWIS KWIDZYN SP. Z O.O. - 2016-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
praca w charakterze trenera edukacji w technologii chemii fryzjerskiej w salonie fryzjerskim w Dubaju
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Radom (mazowieckie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Praca: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice oraz ul. Stawowa 6, 40-014 Katowice (obsługiwane przez ZOJO jednostki oświatowe).- Wynagrodzenie: do 4000 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze, umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie zabiegów fryzjerskich, strzyżenie damskie, męskie i dziecięce.
Salon Piękności Maria Łabędzka - 2017-08-31 - Lublin (lubelskie)
Sprzątanie mieszkań: mycie, odkurzanie, zmiana pościeli hotelowej
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Strzyżenie, modelowanie, farbowanie, upinanie
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Łódź (łódzkie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
znajomość i przestrzeganie przepisów w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz konserwacji, określanie w uzgodnieniu z użytkownikami potrzeb rzeczowo-finansowych w zakresie remontów i konserwacji, prowadzenie książek Obiektów Budowlanych obsługiwanych przez Sekcję obsługi Infrastruktur zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i uaktualnianie dokumentacji technicznej budynków, sporzadząnie przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich oraz opracowywanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nadzór nad realizacją remontów i konserwacji
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-18 - Zegrze (mazowieckie)
- przygotowywanie elementów do spawania- obsługa giętarki- obróbka wykończeniowa po gięciu
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Krosno (podkarpackie)
przygotowywanie, piecznie i wykańczanie ciast oraz ciasteczek
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Łowin (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)
1. Przyjmowanie korespondencji oraz segregowanie i dostarczanie jej do poszczególnych adresatów.2. Prowadzenie obowiązującej ewidencji otrzymanej korespondencji.3. Przyjmowanie z faktur i ich rejestracja.4. Przyjmowanie korespondencji z poszczególnych działów CUW.5. Przyjmowanie i nadawanie faxów.6. Wysyłanie korespondencji i przesyłek.7. Wykonywanie zadań służbowych, sumiennie, sprawnie i bezstronnie.8. Zabezpieczenie obsługi sekretariatu Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.9. Przyjmowanie i przekazywanie zgodnie z dekretacją korespondencji wpływającej.10. Prowadzenie archiwum zakładowego;- zapewnienie należytych warunków gromadzenia, przechowywania i ewidencjonowania oraz ochrony przed uszkodzeniem i zniszczeniem dokumentacji archiwalnej i niearchi walnej;- przejmowanie dokumentacji spraw ostatecznie załatwionych z poszczególnych działach - zgodnie z ustalonym preliminarzem;- sprawdzanie prawidłowości przygotowania spisów zdawczo - odbiorczych przekazywanych akt;- nadawanie przyjętym aktom sygnatur archiwalnych;- prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego;- udostępnianie dokumentacji Wydziałom Starostwa i prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji;- udzielenie Pracownikom bieżącego instruktażu w zakresie przygotowywania dokumentacji celem przekazania jej do archiwum zakładowego;- występowanie do Archiwum Państwowego o wydawanie zezwoleń na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;- brakowanie i niszczenie dokumentacji niearchi walnej.Informacja o warunkach pracy:Praca w budynku przy ulicy Bielskiej 59 w Płocku na V piętrze w godzinach 7.30-15.30. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, w pozycji siedzącej, związana z obsługą urządzeń biurowych i obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin W budynku znajduje się winda dochodząca do V piętra oraz zewnętrzna platforma umożliwiająca dostanie się do wnętrza budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne odpowiedniej szerokości do poruszania się wózkiem inwalidzkim, natomiast drzwi na korytarzach i do pomieszczeń niedostosowane do wózków inwalidzkich. Na II i IV piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2020-03-12 - Płock (mazowieckie)
pomoc w obsłudze podatników, archiwizacja dokumentacji księgowej, pomoc w księgowaniu dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Malbork (pomorskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Kozienice (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)