GŁÓWNY KSIĘGOWY Wałcz oferta pracy POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WAŁCZU
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych jednostki (księgowość, środki trwałe, sprawozdawczość, etc.2) Sporządzanie sprawozdań, planów finansowych.3) Prowadzenie rozliczeń z klientami, pracownikami, ze starostwem, etc.
Data publikacji: 2018-10-11
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WAŁCZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych jednostki (księgowość, środki trwałe, sprawozdawczość, etc.2) Sporządzanie sprawozdań, planów finansowych.3) Prowadzenie rozliczeń z klientami, pracownikami, ze starostwem, etc.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.6
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 24
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie, nagrody jubileuszowe, dodatkowe wynagrodzenie roczne zgodnie z odrębnymi przepisami.Dni i godziny pracy do uzgodnienia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: ekonomia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne : 1) Obywatelstwo polskie 2) Spełnianie jednego z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości.3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego, przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu oraz za przestępstwa skarbowe. 5) Znajomość i umiejętność korzystania z przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości (ze szczególnym uwzględnieniem rachunkowości budżetowej), ustawy o finansach publicznych.6) Znajomość przepisów finansowo-księgowych z zakresu jednostek budżetowych.Wymagania dodatkowe: 1) Znajomość ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, 2) Znajomość przepisów dotyczących prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych. 3) Znajomość obsługi komputera w tym programów finansowo-księgowych.4) Znajomość bankowości elektronicznej, 5) Umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów, zestawień wg potrzeb.6) Umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość oraz gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji. 7) Samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań. 8) Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WAŁCZU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: List motywacyjny i CV, Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i staż zawodowy, Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione z winy umyślnej. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwo karne skarbowe. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjni i CV z numerem telefonu do kontaktu. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć (osobiście, pocztą, etc.) w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Konkurs na głównego księgowego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 października 2018 r. Osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione pisemnie lub telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Bydgoska
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.10.2018
Oferta pracy ważna do: 25.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracami elektromontażowymi, praca w Warszawie (pracodawca zapewnia dowóz z Siedlec i zakwaterowanie). Kontakt osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym telefonicznym. Więcej informacji o firmie na stronie www.elinstal.pl
Zbigniew Maglewski Instalacje Elektryczne, Projektowanie - Wykonawstwo - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja wyrobów i półproduktów zgodnie z realizowanym planem produkcjidozowanie surowców płynnychzasyp surowców sypkich do dyspergatorów i mieszalnikówkontrola międzyoperacyjna prowadzonych procesówtechniczna obsługa urządzeń i aparatury kontrolno-pomiarowej
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Cieszyn (śląskie)
zapoznanie się ze specyfika zakładu pracy obsługa sali, przyjmowanie, rejestracja zamówień konsumentów, obsługa nalewaka w barze, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie zasad bhp i zasad sanitarno-higienicznych, inkasowanie należności za sprzedane produkty, obsługa kasy fiskalnej, posługiwanie się narzędziami i przyrządami wykorzystywanymi w pracy kelnerskiej.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Turek (wielkopolskie)
1. Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Kontrola merytoryczna dokumentów, zapewnienie kompletności i poprawności ksiegowań.3. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych, naliczanie i regulowanie podatków.4. Monitorowanie, raportowanie i prognozowanie kosztów i przychodów spółki.5. Sporządzanie zewnętrznych i wewnętrznych sprawozdań finansowych.6. Nadzór nad pracą działu księgowości.
Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; miejsce pracy Słupsk i okolice; praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Słupsk (pomorskie)
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi; sporządzanie obmiarów i przedmiarów robót; sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Firma "KUMA" Magda & Magda sp.j. - 2016-08-12 - Olszowa (wielkopolskie)
Prowadzenie i nadzór nad pełna ksiegowością, sporządzanie sprawozdań finansowych,deklaracji podatkowych, prowadzenie książki przychodów i rozchodów. Wymagany kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia się na rozmowę, wyłącznie w godz. 08:00-12:00.
Lukas Adam PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-REMONTOWE " ALDAB" - 2017-01-20 - Rydułtowy (śląskie)
Strzyżenie, modelowanie, farbowanie, upięcia, baleyage, trwała.W salonie oferowana jest również kosmetyka i dietetyka.
Salon Fryzjersko - Kosmetyczny LATIKA Lidia Jerzyńska - 2016-03-30 - Cerekwica (wielkopolskie)
asystent projektanta
FIRMA DROGOWA TWZ- TADEUSZ ŻAK, WOJCIECH DRYŚ, ZBIGNIEW KOTULSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2017-04-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Przygotowywanie dań, napojów, deserów dla kuchni bałkańskiej, nadzorowanie nad pracą pozostałych kucharzy
"LIPIŃSKI" Marcin Lipiński - 2018-06-27 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie gospodarki finansowej sądu - między innymi: organizowanie pracy Oddziału finansowego, sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, współudział w przygotowaniu planu finansowego Sądu Rejonowego w Zawierciu, opracowanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków oraz nadzór nad jego realizacją, obsługa systemu "TREZOR" - dodatkowe informacje o konkursie oraz pełny zakres obowiązków na stronie internetowej BIP Sądu Rejonowego w Zawierciu: www.zawiercie.sr.gov.pl lub w Oddziale Administracyjny Sądu Rejonowego w Zawierciu pod nr tel. 32 649 79 50 lub 52.
Sąd Rejonowy w Zawierciu - 2017-11-29 - Zawiercie (śląskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w programie Comarch OPTIMA.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Praca bardzo spokojna: palenie w kominku zimą, odśnieżanie sporadycznie, obsługa gości hotelowych: budzenie gości, żegnanie gości wyjeżdżających w nocy, pozostawanie w czujności, czy gość ma jakieś potrzeby. Praca w nocy w godz. 22:00-8:00 (co drugi dzień), 3/4 etatu - praca około 100-120 godzin w miesiącu na umowę o pracę, wynagrodzenie 8-10zł netto/godz. (około 11,50-14,35 zł brutto/godz.). Praca w Karczmie Rzym, ul. Jarnołtowska 85B, Wrocław.Preferowni kandydaci z okolic: Jarnołtowa, Żernik, Leśnicy.Oferta dostępna w sali F, B, A. Kontakt z pracodawcą - telefoniczny: 605 356 190.
"HAST" DWORAK ANDRZEJ - 2016-06-10 - Wrocław (dolnośląskie)
w zawodzie
ZAKŁAD BUDOWLANY KRIBUD RYSZARD ZAPAŁA - 2015-12-01 - Zwrócona (dolnośląskie)
Brak danych
Meble Marzenie Węgłowski i Stryjakiewicz Sp. J. - 2018-03-28 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości sp. z o.o., znajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości.Znajomość programu OPTIMA, prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej.
TRAKSPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Leżajsk (podkarpackie)
sprzedaż art. spożywczych, obsługa programu magazynowego
Przedsiębiorstwo Konstrukcyjno-Budowlane Szczepan Plutka - 2016-05-05 - Ogrodzieniec (śląskie)
oferta pracy subsydiowanej przeznaczona dla osób bezrobotnych, którzy ukończyli 50 lat: przyjmowanie asortymentu pralniczego od klienta, wydawanie prania, transport prania, sprawdzanie jakości usługi, rozładunek, załadunek, , prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Otwock (mazowieckie)
Pracownik administracyjno-księgowy
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Przygotowywanie materiałów izolacyjnych do montażu, montowanie i demontowanie rusztowań, przygotowywanie rur do izolacji, wykonywanie izolacji, konserwacja i naprawa maszyn, urządzeń i sprzętu.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Lublin (lubelskie)
organizowanie pracy produkcji, produkcja i skład reklam, oklejanie folią, montaż reklam i ich obrobka finalna
SASZ DESIGN - Paweł Ortyński - 2016-09-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:w zakresie prowadzenia rachunkowości jednostki:1) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, w tym m. in.:a)dokumentacji opisującej przyjęte przez jednostkę zasady (politykę) rachunkowości obejmującej wykaz stosowanych w jednostce ksiąg rachunkowych i opis sposobu ich prowadzenia,b)instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, gospodarowania środkami trwałymi.2) Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki.3) Organizowanie i nadzorowanie przebiegu prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki, w tym:a) opracowywanie harmonogramów inwentaryzacji mienia jednostki z uwzględnieniem obowiązującej częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów,b) wnioskowanie do kierownika jednostki o zarządzenie inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów zgodnie z tym harmonogramem,c) przygotowywanie projektów zarządzeń do kierownika jednostki w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji poszczególnych składników mienia jednostki, rozliczanie wyników inwentaryzacji w księgach rozrachunkowych.4) Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki.5) Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie sprawozdawczości budżetowej i w zakresie operacji finansowych.6) Czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych.7) Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem.II w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej jednostki:1) Opracowywanie projektu planu finansowego jednostki i jego zmian zgodnie z procedurą obowiązującą w jednostce oraz przedkładanie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki.2) Dokonywanie analizy wykonania planu finansowego jednostki i bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków.3) Dokonywanie bieżącej analizy prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego na pokrycie wydatków.4) Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.5) Zapewnienie prawidłowego i terminowego pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych.6) Przeprowadzenie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki.7) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.8) Zapewnienie ochrony mienia będącego w posiadaniu jednostki.9) Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Hanna - 2017-01-04 - Hanna (lubelskie)
obsługa kliena na stanowisku
AREL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-31 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad ewidencją księgową oraz pełna odpowiedzialność za księgi rachunkowe zgodnie z zasadami określonymi w ustawie;Sporządzanie sprawozdań finansowych;Kontrola dokumentów księgowych;Odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji podatkowych;Współpraca z audytorami: GUS, ZUS
P.H.-T "PRYMUS-AGD" WIESŁAWA i JAN ŚLAŻYŃSCY SPÓŁKA JAWNA JAN Ślażyńscy - 2017-02-16 - Wolanów (mazowieckie)
Prowadzenie ksiag rachunkowych, ksiąg przychodów, rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, deklaracje do Urzędu Skarbowego.
Z.Z.U.W. MAROPAK W. Marczak - 2016-02-04 - Długa Kościelna (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej oraz klientów, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Łęczyca (łódzkie)
Nauczanie przedmiotu
SPOŁECZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W SZPROTAWIE - 2018-10-16 - Szprotawa (lubuskie)
Gotowanie potraw. Praca w godzinach 07:00-15:00, 12:00-20:00. Możliwość zakwaterowania do uzgodnienia z pracodawcą.
RIVERTON INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Wejsuny (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z podłączeniem posesji odbiorów do sici wod-kan,wydawanie warunków technicznych,uzgodnień projektów.Przeprowadzanie prób technicznych przyłączy wodociągowych,odbiór przyłączy i sieci wodociągowych.
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Twardogóra - 2016-10-12 - Twardogóra (dolnośląskie)