GŁÓWNY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 23 500 PLN
Zakres obowiązków: Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 23 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator baz danych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 23 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie w zarządzaniu projektami, 9 lat doświadczenia, biegła znajomość pakietu MS OFFICE I pakietu LOTUS NOTES, systemów SOLARIS, LINUX, doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem, certyfikat CCIE, ITIL, CCNA, bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 9
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.411-240/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator baz danych
Data dodania oferty pracy: 07.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa prasy krawędziowej
"TRUD" Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie projektów pism urzędowych. Rejestracja spraw i dokonywanie na bieżąco adnotacji w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych o wykonywanych czynnościach. Pomoc w obiegu korespondencji - przygotowywanie korespondencji - przygotowanie korespondencji do wysyłki.
SĄD OKRĘGOWY W POZNANIU - 2016-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
mile widziane doświadczenie w gastronomii
Mała Gastronomia GASTRO Janusz Szwałek - 2016-09-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nauczyciel wspomagający wychowania przedszkolnego (z oligofrenopedagogiką)
Zespół Szkół w Irządzach - 2016-02-11 - Irządze (dolnośląskie)
STAŻ- Referent ds. administracyjnych. Wykonywanie czynności administracyjnych, w tym przygotowanie danych do celów sprawozdawczości, rozliczanie mediów lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie działania komórki organizacyjnej, - obsóługa w wizjach lokali mieszkalnych i użytkowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- obsługa maszyn konwencjonalnych lub CNC- realizacja produkcji na podstawie dokumentacji rysunkowej- dobór odpowiednich narzedzi, parametrów i ustawień dla prawodłowego funkcjonowania procesu
"Bison Chucks" S.A. w restrukturyzacji - 2018-02-27 - Białystok (podlaskie)
przeliczanie towaru sklepowego za pomoca skanera,
kontakt przez OHP - 2016-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługiwanie koparki,wykonywanie ziemnych prac budowlanych
HYDROHAND ANDRZEJ GUŹDZIOŁ - 2017-11-10 - Borszyn Mały (dolnośląskie)
W zakresie ksiegowości budżetowej:-opracowanie planu dochodów, wydatków oraz sprawozdań Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi "ODRA-NYSA-BÓBR";-prawidłowe i bieżące przygotowanie dowodów księgowych;-bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji finansowych;-prowadzenie analityki do kont syntetycznych;-terminowe podliczanie zapisów w urządzeniach księgowych i ich uzgadnianie;-kontrola formalno-rachunkowa dowodów do wpłaty;-sprawdzenie i rozliczanie dowodów ksiegowych (kontrola wyciągów bankowych, kontrola raportów księgowych, dekretowanie dowodów księgowych)W zakresie sprawozdawczości:-sporządzanie jednostkowych sprawozdań z wykonania dochodów i wydatków wg określonych przepisów;-sporządzanie sprawozdań GUS;-sporządzanie deklaracji podatkowych;W zakresie ubezpieczeń społecznych:-naliczanie i przekazywanie składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników;-naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych świadczeń wynikających z ubezpieczenia społecznego;W zakresie wynagrodzeń pracowników:-naliczanie i odprowadzanie potrąceń z list płac, w tym ZUS, podatek dochodowy i inne
MIĘDZYGMINNY ZWIĄZEK GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI "ODRA-NYSA-BÓBR" - 2018-07-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prowadzenie pełnej księgowości spółki w tym kadry i płace,przygotowywanie raportów finansowych,sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości,nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,zarządzanie należnościami spółki,sporządzanie deklaracji podatkowych,współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Poyel Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodny
Sklep Spożywczo-Przemysłowy"PO SĄSIEDZKU" Maria Osipowicz - 2016-09-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie biura. Wystawianie dokumentów kadrowych, obsluga urządzeń biurowych.Nadzór nad obiegiem poczty.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Oleśnica (dolnośląskie)
praca z pacjentem
SALUS Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Chojnice (pomorskie)
1) Znajomość, stosowanie i przestrzeganie obowiązujących przepisówszczególnych wchodzących w zakres ustawy o finansach publicznychi rachunkowości, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, normatywów kancelaryjno-archiwalnych.2) Znajomość i przęstrzeganie zasad finansowania zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o Świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy osobom uprawnionyrn do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów. ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieranru rodziny i systemie pięczy zastępczej3) Prowadzenie rachunkowości jednostki.4) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.5) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczqcych operacji gospodarczych i finansowych.7) Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie składek od wynagrodzeń.8) Prowadzenie programu ''Płatnik''.9) Sporządzanie bilansu rocznego jednostki.10) Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki w formiepapierowej i elektronicznej. 11) Opracowywanie planów finansowych jednostki.12) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych związanych z realizacją pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszualimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów, spraw z zakresuprzeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i Katy Dużej Rodziny.13) Rozliczanie funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych.14) Dekretacja i zatwierdzonych rachunków i faktur do wypłaty. 15) Kontrolowanie ksiąg inwentarzowych majątku GOPS.16) Prowadzenie gospodarki finansowej, podatkowej izasiłkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.17) Rozliczanie umów cywilnoprawnych.18) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu19) Przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym,PFRON itp.20) Przestrzeganie przepisów o tajemnicy państwowej i służbowej, o ochronie danych osobowych oraz dokumentow objętych tymi przepisami.21) Przestrzeganie przepisów o finansach publicznych, rachunkowościi odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.22) Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i p.poż. 23) Wykonywanie innych prac zleconych dodatkowo przez Kierownika GOPS.Inne zadania wynikające z zakresu obowiqzków na zajmowanym stanowisku pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2015-12-16 - Osiek (pomorskie)
- obsługiwanie instalacji, aparatów i urządzeń pomocniczych do przeprowadzania procesuelektrolizy wodnych roztworów soli- obsługiwanie instalacji, aparatów i urządzeń pomocniczych do przeprowadzania procesu elektrolizy stopionych soli- obsługiwanie instalacji , aparatów i urządzeń do przeprowadzania elektrorafinacji metali- nadzorowanie i kontrola parametrów i odchyleń zgodnie z instrukcją technologiczną- obserwacja i kontrola stanu technicznego aparatury pod obciążeniem (wanien elektrolitycznych z oprzyrządowaniem, rurociągów i przewodów, zasuw, zaworów pomp)
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Łaziska Górne (śląskie)
Prowadzenie rozmów telefonicznych w celu sprzedaży e-usług (prezentowanie i promowanie produktu) i wypełnianie profili na portalu www.firmbook.eu
FIRMBOOK BC - 2017-07-24 - Bełchatów (łódzkie)
do uzgodnienia CV ze zdjęciem proszę kierować na e -mail KADRY (at) KDW.PL z zaznaczaniem stanowiska pracy
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Lubenia (podkarpackie)
Utrzymanie w czystości biur, dbanie o higienę toalet, porządke w szatni i czystość na halach. Praca w oparciu o umowe o prace na cały etat w systemie dwuzmianowym.Praca na okres 6 m-cy.Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wylącznie do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 664 165 973.
Security & Cleaning System Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Siechnice (dolnośląskie)
g
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- pobór prób na budowie- badanie na budowie- badania laboratoryjne- opracowywanie wyników
INSTYTUT BADAWCZY MATERIALÓW BUDOWLANYCH Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Układanie kostki brukowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łańcut (podkarpackie)
doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku Głównego Księgowego, odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo- podatkowe, nadzór nad płynnością deklaracji VAT, nadzór nad sporządzaniem deklaracji rozliczeniowych firmy dla urzędu Skarbowego, GUS, ZUS, wycena i rozliczanie środków trwałych inwestycji oraz wyceny innych aktywów i pasywów na koniec każdego miesiąca, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych, planowanie i kontrola kosztów- m.in. controling kontrola poprawności księgowań, ostateczna kontrola formalno- rachunkowa dokumentów, budżetowanie i prognozowanie, raportowanie i zarządzanie płatnościami, znajomość ustawy o zatrudnianiu i rehabilitacji osób niepełnosprawnych,
Spółdzielni Inwalidów im. Powstańców Wielkopolskich - 2016-05-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
TRAPP GmbH Sp. z o.o. zajmuje się produkcją małej architektury miejskiej, lampami oświetlenia zewnętrznego w technologii: LED, gaz, NAH, oraz świadczy usługi w zakresie ich konserwacji. TRAPP GmbH to firma z tradycjami, istniejąca na rynku już od 50 lat. Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów oferując produkty najwyższej, jakości, indywidualnie spersonalizowane do potrzeb kontrahentów. W związku z rozwojem polskiej spółki, poszukujemy osoby, która zajmie stanowisko: Koordynator Wsparcia Marketingu i SprzedażyBędziesz odpowiedzialny za działania marketingowe zarówno offline, jak i online. Działania offline będą dotyczyć przygotowania katalogów produktowych grafiki i treści, oraz materiałów sprzedażowych (prezentacje, cenniki). Działania online będą koncentrować się na budowaniu wizerunku firmy, poprzez aktywne prowadzenie funpagea oraz zarządzanie stroną internetową. Będziesz także wsparciem w spotkaniach biznesowych.Zaaplikuj, jeśli:- sprawnie poruszasz się w social mediach,- masz kreatywne pomysły i wiesz jak je zrealizować,- cechujesz się samodzielnością w wykonywanych zadaniach,- swobodnie piszesz i redagujesz teksty,- komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu,- wykształcenie kierunkowe (marketing lub kierunek techniczny) będzie Twoim dodatkowym atutem.Otrzymasz od nas wynagrodzenie w wysokości 4200zł brutto na podstawie umowy o pracę oraz premię roczną zależną od wyników firmy. Obejmiemy Cię także prywatną opieką medyczną i ubezpieczeniem grupowym. Ponadto, otrzymasz pełną swobodę w kształtowaniu polityki marketingowej firmy oraz budżet na realizację swoich pomysłów.
"TRAPP-GMBH" Sp. z o. o. - 2017-03-01 - Pawłów (śląskie)
montaż podzespołów meblowych
FHU BONDAREW ADAM BONDAREW - 2016-06-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
- przewóz towarów ciągnikiem siodłowym z naczepą;- dbanie o stan techniczny pojazdu;- dbanie o terminowość dostaw;- dbanie o interesy i dobro firmy w kontakcie z kontrahentami i organami kontrolnymi.
MOT PAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Chodzież (wielkopolskie)
nadrorowanie ładunku i rozładkunku, wykonywanie czynności obsługowych oraz usuwanie drobnych usterek ciągnika siodłowego i naczepy, kierowanie ciągnikiem siodłowym.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Jawor (dolnośląskie)
Produkcja mebli tapicerowanych. Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
"Idźczak - Meble '' Firma PHU Roman idźczak - 2017-08-02 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
Przejazdy samochodami na kat B do 3,5 tonyMile widziane uprawnienia na kat C
P.P.H.U. TRANS-KOP JUREK BRONISŁAW - 2015-12-11 - Suskowola (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca przy duzych elementach konstrukcyjnych budynków, szalunki, konstrukcje wieńcowe.
Lidia Jackiewicz Usługi Remontowo-Budowlane - 2018-08-08 - Stojewsko (świętokrzyskie)