GŁÓWNY KSIĘGOWY-SKARBNIK ZWIĄZKU Krosno Odrzańskie oferta pracy MIĘDZYGMINNY ZWIĄZEK GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI "ODRA-NYSA-BÓBR"
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY-SKARBNIK ZWIĄZKU
Wynagrodzenie: 2 200 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: W zakresie ksiegowości budżetowej:-opracowanie planu dochodów, wydatków oraz sprawozdań Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi "ODRA-NYSA-BÓBR";-prawidłowe i bieżące przygotowanie dowodów księgowych;-bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji finansowych;-prowadzenie analityki do kont syntetycznych;-terminowe podliczanie zapisów w urządzeniach księgowych i ich uzgadnianie;-kontrola formalno-rachunkowa dowodów do wpłaty;-sprawdzenie i rozliczanie dowodów ksiegowych (kontrola wyciągów bankowych, kontrola raportów księgowych, dekretowanie dowodów księgowych)W zakresie sprawozdawczości:-sporządzanie jednostkowych sprawozdań z wykonania dochodów i wydatków wg określonych przepisów;-sporządzanie sprawozdań GUS;-sporządzanie deklaracji podatkowych;W zakresie ubezpieczeń społecznych:-naliczanie i przekazywanie składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników;-naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych świadczeń wynikających z ubezpieczenia społecznego;W zakresie wynagrodzeń pracowników:-naliczanie i odprowadzanie potrąceń z list płac, w tym ZUS, podatek dochodowy i inne
Data publikacji: 2018-07-19
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: MIĘDZYGMINNY ZWIĄZEK GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI "ODRA-NYSA-BÓBR"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BOHATRÓW WOJSKA POLSKIEGO 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
W zakresie ksiegowości budżetowej:-opracowanie planu dochodów, wydatków oraz sprawozdań Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi "ODRA-NYSA-BÓBR";-prawidłowe i bieżące przygotowanie dowodów księgowych;-bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji finansowych;-prowadzenie analityki do kont syntetycznych;-terminowe podliczanie zapisów w urządzeniach księgowych i ich uzgadnianie;-kontrola formalno-rachunkowa dowodów do wpłaty;-sprawdzenie i rozliczanie dowodów ksiegowych (kontrola wyciągów bankowych, kontrola raportów księgowych, dekretowanie dowodów księgowych)W zakresie sprawozdawczości:-sporządzanie jednostkowych sprawozdań z wykonania dochodów i wydatków wg określonych przepisów;-sporządzanie sprawozdań GUS;-sporządzanie deklaracji podatkowych;W zakresie ubezpieczeń społecznych:-naliczanie i przekazywanie składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników;-naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych świadczeń wynikających z ubezpieczenia społecznego;W zakresie wynagrodzeń pracowników:-naliczanie i odprowadzanie potrąceń z list płac, w tym ZUS, podatek dochodowy i inne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY-SKARBNIK ZWIĄZKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe: min. 3 lata pracy w księgowości;Umiejętności: doświadczenie zawodowe w jednostkach budżetowych, znajomość programów finansowo-księgowych jednostek budżetowych, znajomość zagadnień płacowych i ubezpieczeniowych w jednostkach budżetowych, znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej, znajomość systemu SJO BeSTi
Nazwa pracodawcy:
MIĘDZYGMINNY ZWIĄZEK GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI "ODRA-NYSA-BÓBR"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
BOHATRÓW WOJSKA POLSKIEGO 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: BOHATRÓW WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.07.2018
Oferta pracy ważna do: 08.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
podstawowe czynności związane z kosmetyką
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Widziszewo (wielkopolskie)
montaż instalacji elektrycznych, wykonywanie i zakładanie linii kablowychMiejsce wykonywania pracy-teren województwa warmińsko-mazurskiego i podlaskiego
USŁUGI ELEKTRYCZNE I OGÓLNOBUDOWLANE LESZEK MIŁOWICKI - 2016-08-05 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa eksploatacyjna urządzeń, drobne prace gospodarcze, techniczne i elektryczne oraz odbiór dostaw i ich dalsze rozdysponowanie
MED-POLONIA Sp.z o.o. - 2018-08-20 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości, US), odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym, odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych, przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT,prowadzenie rejestru podatku VAT,terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), rozliczanie faktur eksportu i importu oraz różnic kursowych,prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie), sporządzanie sprawozdania finansowego.Oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, przejrzyste warunki wynagrodzenia i premiowania, możliwość rozwoju i zdobycia szerokiego doświadczenia,Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:I - ocena złożonych dokumentów,II - sprawdzian wiedzy i umiejętności,III - rozmowa kwalifikacyjnaKandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni o miejscu i terminie kolejnych etapów rekrutacji. Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie wyższe ekonomiczne, co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku głównego księgowego,znajomość odpowiednich przepisów, znajomość programu WORD, EXCEL, programów finansowych, PŁATNIK,mile widziana znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywym, odpowiedzialność, dokładność, poczucie obowiązku, terminowość, zdyscyplinowanie
AMELO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Odbiór towaru, wykładanie towaru na półki
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Szczawnica (małopolskie)
Staż organizowany przez GUP.Prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
ręczne prace introligatorskierozkładanie i odbieranioe z maszyn introligatorskichpakowanie ksiązek ulotek itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
wystawianie dokumentów handlowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizacji i kontroli dokumentów finansowo księgowych, Dokonanie wstpnej kontroli zgodnoci operacji gospodarczych i finansowychz planem finansowym, sporzdzanie planów finansowych i sprawozda dotyczcych prowadzonej przez zakad dziaalnoci, Prowadzenie ewidencji księgowej z realizacji zadań w układzie syntetycznymi analitycznym zgodnie z przepisami o rachunkowości, Prowadzenie spraw z zakresu wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, podatkowych, i z zakresu ubezpieczeń społecznych, Prowadzenie akt osobowych pracowników wraz ze sporządzaniem wymaganych sprawozdań związanych z zatrudnieniem.Prowadzenie spraw administracyjno -biurowych- obsługa interesantów w zakresie świadczonych przez zakład usług, sporządzanie pism urzędniczych, praca przy komputerze.
Zakład Komunalny w Wilczętach - 2018-03-27 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- naprawa głowic samochodowych- spawanie elementów aluminiowych- demontaż i montaż bloków silnika
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "HELP" Edward Bielecki - 2016-06-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
Montaż izolacji termicznej na obiektach przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Płock (mazowieckie)
zbiór pieczarek
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Stalowa Wola (podkarpackie)
współpraca pomiędzy Ukrainą a Polską w zakresie budownictwa
Przedsiębiorstwo Transportowo Budowlane Sp. z o.o - 2016-09-19 - Złotoryja (dolnośląskie)
wyszukiwanie towarów różnego rodzaju w Rosji , reklamowanie towarów na terenie UE, dokonywanie transkacji, bezpośredni kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OFERTA PRACY POZYSKANA W DRODZE REFUNDACJI KOSZTÓW WYPOSAŻENIA I DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY (art. 46 ust. 1 pkt. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) PRZEZNACZONA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZĘDZIE PRACY Z II PROFILEM POMOCY.Wykształcenie zawodowe lub średnie, znajomość pracy przy cięciu i szlifowaniu elementów metalowych.
"AKRONIS" Adam Krzyżanowski - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
obsługa klienta restauracji, przedstawianie menu, udzielanie informacji odnośnie serwowanych potraw, przyjmowanie i realizacja zamówień, inkasowanie należności, obsługa kasy fiskalnej i terminala, rozliczanie się z gotówki i kart kredytowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości ośrodka (więcej inf. na str. www.mow-samostrzel.pl w zakł: BIP, ogłoszenia o naborze)
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Samostrzelu - 2018-02-22 - Samostrzel (kujawsko-pomorskie)
wg. stanowiska
Centrum Medyczne CROSSMED Profilaktyka Diagnostyka Terapia Sp. z o. o. - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
-Produkcja przekąsek, dań drugich, zup,-Praca dwuzmianowa: 6-14, 14-22-Na rozmowę należy umówić się telefonicznie tel. 58-531-54-52 lub 696-161-063
BAR DWORCOWY S.C. K. CHYŁA, P. CHYŁA - 2016-02-05 - Tczew (pomorskie)
- praca przy utrzymaniu czystości pomieszczeń biurowych
ARMA Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Zamość (lubelskie)
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora GCKiS sprawozdań miesięcznych z realizacji planu finansowego. Przygotowywanie projektów budżetu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora. Sporządzenie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej, podatkowej i statystycznej. Opracowywanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucji. Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych i ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Windykacja należności. Rozliczanie pozyskanych środków finansowych (w tym unijnych) na cele statutowe. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora jednostki należą do kompetencji Głównego księgowego. Prowadzenie rachunkowości Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Godziny pracy: 08:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu - 2017-11-20 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Zgodny
RAF - BUD RAFAŁ CZERWIŃSKI - 2017-09-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie samochodu do 3,5t typu BUS, załadunek i rozładunek elementów do produkcji mebli
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MEBLE WRÓBEL PRZEMYSŁAW WRÓBEL,KONRAD WRÓBEL,TADEUSZ WRÓBEL - 2018-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
LICZENIE TOWARU W SKLEPACH SIECI HANDLOWYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ DO SKANOWANIA
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, umiejętność komunikacji z ludźmi i w zespole, prawo jazdy kat. "B".
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racibórz (śląskie)
Zarządzanie relacjami z zewnętrznym dostawcą usług Stat/Tax w celu zapewnienia zgodności z przepisami oraz wykonania, które są powiązanelokalnymi dokumentami i audytami; Kontaktowanie się z PL w celu udzielenia odpowiedzi w przypadku żądania poziomutransakcyjnego; Bycie głównym punktem kontaktowym dla sprzedawcy usług Stat/Tax Compliance, w celu zapewnienia utrzymania lokalnych ksiąg ogólnych zgodnie z wymaganiami;Dokonywanie przeglądu i zapewnienie wiarygodności we wszystkich obszarach księgi głównej, w tym uzgodnienia i różnice między GAAP w Stanach Zjednoczonych a lokalnymi ogólnie przyjętymi zasadami rachunkowości; Funkcjonowanie jako kluczowy punkt kontaktowy dla eskalacji oraz zarządzanie relacjami z władzami lokalnymi w razie potrzeby; Praca zespołowa z zespołem podatkowym nad realizacją rocznego pakietu podatkowego i podzielonym na segmenty ćwiczeniem P&L; Pracazespołowa z zespołem kapitałowym w krajach, w których te podmioty są tworzone; Odpowiedzialność za działania audytowedotyczące zgodności zarówno z wewnętrznymi audytami Cisco, jak i wykroczeniami wobec podmiotów przez audytora zewnętrznego.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
usługi fryzjerskie
USŁUGI FRYZJERSKIE - 2016-01-14 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Prowadzenie rejestrów sprzedaży, zakupów. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.
Kwant Dariusz Kwieciński Spółka Jawna - 2017-01-27 - Tarnów (małopolskie)