GŁÓWNY KSIĘGOWY Tryńcza oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W TRYŃCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych. Realizacja polityki Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zapewnienie prawidłowej i terminowej ewidencji sprawozdawczości finansowo-księgowej i płacowej. Prowadzenie spraw ubezpieczeń osobowych, majątkowych i społecznych Spółki oraz koordynowanie spraw związanych z gospodarką funduszami Spółki. Nadzorowanie całokształtu dokumentacji rachunkowej wykorzystywanej przez komórki organizacyjne Spółki. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości. Dekretacja dowodów księgowych. Bieżące i systematyczne księgowanie na kontach syntetycznych i analitycznych. Wstawianie not korygujących do faktur zakupu. Sporządzanie wymaganych sprawozdań statystycznych wynikających z ewidencji księgowej. Prowadzenie ewidencji rozrachunków z dostawcami, odbiorcami i pracownikami z tytułu dostaw, robót, usług oraz podatków. Bieżące wprowadzanie danych do systemu księgowego. Sporządzanie zestawień obrotów i sald.
Data publikacji: 2020-06-19
Lokalizacja: Tryńcza (podkarpackie)
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W TRYŃCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-204 Tryńcza 118, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych. Realizacja polityki Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zapewnienie prawidłowej i terminowej ewidencji sprawozdawczości finansowo-księgowej i płacowej. Prowadzenie spraw ubezpieczeń osobowych, majątkowych i społecznych Spółki oraz koordynowanie spraw związanych z gospodarką funduszami Spółki. Nadzorowanie całokształtu dokumentacji rachunkowej wykorzystywanej przez komórki organizacyjne Spółki. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości. Dekretacja dowodów księgowych. Bieżące i systematyczne księgowanie na kontach syntetycznych i analitycznych. Wstawianie not korygujących do faktur zakupu. Sporządzanie wymaganych sprawozdań statystycznych wynikających z ewidencji księgowej. Prowadzenie ewidencji rozrachunków z dostawcami, odbiorcami i pracownikami z tytułu dostaw, robót, usług oraz podatków. Bieżące wprowadzanie danych do systemu księgowego. Sporządzanie zestawień obrotów i sald.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tryńcza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1814
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tryńcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU PIEKARZ (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W TRYŃCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7941821690
danePracodawcy_regon: 36336328200000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie +cv na maila
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: przeworski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1814
Gmina pracodawcy: Przeworsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Przeworsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0972513
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.06.2020
Oferta pracy ważna do: 19.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?131c07cde6456da58c89c33507c827ea
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej - 2017-11-30 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Doświadczenie na stanowisku księgowym minimum 3 lata.Praca na zastępstwo.
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Cyprzanowie - 2019-06-05 - Cyprzanów (śląskie)
Zakres obowiązków , uprawnień i odpowiedzialności w ustawie o finansach publicznych.
Dom dla Dzieci Keja - 2017-04-13 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
WARUNKI PRACYPraca w siedzibie Inspektoratu z wykorzystaniem komputera, oprogramowania i innych urządzeń biurowych. Obsługa komputera do 4 godzin dziennie. Siedziba Inspektoratu znajduje się na drugim piętrze budynku. Brak windy i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku. Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych i niedosłyszących i głuchoniemych.ZAKRES ZADAŃ prowadzenie gospodarki finansowej i księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w pełnym zakresie prowadzenie rachunkowości budżetowej jednostki z pełną obsługą finansowo-księgową sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie bilansu rocznego wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo-płacowej Inspektoratu opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych sporządzanie naliczenia odpisu i obsługa ZFŚŚ
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W POWIECIE KLUCZBORSKIM - 2019-10-18 - Kluczbork (opolskie)
Wykonywanie prac budowlanych związanych z budową i remontami dróg. Przygotowywanie podbudowy. Wykonywanie nawierzchni asfaltowe. Regulacja urządzeń wodno-kanalizacyjnych. Porządkowanie placu budowy.
ROBOKOP GRZEGORZ LEONOWICZ - 2020-01-08 - Milanówek (mazowieckie)
Całość zagadnień związanych z prawidłowym funkcjonowaniem jednostki organizacyjnej w świetle obowiązujących przepisów prawno księgowych,sporządzanie sprawozdań finansowych, przygotowywanie planów ekonomiczno finansowych jednostki, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie deklaracji ZUS,GUS, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz składanie podpisu na dokumentach dotyczących danej operacji finansowej zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz składanie podpisu na umowach powodujących zaciągnięcie zobowiązań przez Dyrektor zgodnie z ustawą o finansach publicznych, prowadzenie ewidencji czasu pracy urlopy, zwolnienia lekarskie itp., bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo płacowym, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, weryfikacja list obecności i rozliczanie pracy w godzinach nadliczbowych, naliczanie i weryfikacja list płac, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, realizowanie zgłoszeń do ZUS, sporządzanie raportów i analiz. Kandydat zostanie także zatrudniony na 0,5 etatu w Gminnym Domu Kultury w tym samym budynku.
Gminna Biblioteka Publiczna w Brańszczyku - 2019-04-23 - Brańszczyk (mazowieckie)
-prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami-wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi-prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej-dekretacja dokumentów księgowych-uzgadnianie sald rachunków z wierzycielami i dłużnikami-przygotowanie informacji oraz sporządzanie bilansu-prowadzenie sprawozdawczości budżetowej-prowadzenie nadzoru nad prawidlowością naliczania składek-prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych i likwidacji środków trwałych i wyposażenia- uzgadnianie i koordynowanie wielkości planów finansowych-nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych-sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS-prowadzenie spraw kadrowych jednostki-wykonywanie innych nie wymienionych zadań, które wynikają z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika jednostki
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRZYCKU - 2016-03-16 - Obrzycko (wielkopolskie)
obróbka mechaniczna detali i elementów
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Szychowo (kujawsko-pomorskie)
sprzedawca w branży odzieżowej ( konfekcja damska )( Galeria Rzeszów )Wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z wyznaczonym II profilem pomocy ( program 30+)
ALIZEE DARIUSZ WALAS - 2016-10-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie średnie lub wyższe. Umiejętność wymiarowania i modelowania w systemie CAD. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem: gkaminska (at) gmail.com
Laboratorium Inżynierii Dentystycznej CAD/CAM YELLOW-MED Gabriela Kamińska; STOMA-DENTAL - 2016-03-04 - Rybnik (śląskie)
Odbiór dostaw. Sprzedaż na podległym stanowisku. Dbanie o wizerunek i czystość w sklepie i na zapleczu. Obsługa działu mięsnego i stoiska kasowego.
MARGO Małgorzata Małecka - 2016-06-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towatu, rozkładanie towarów na półki, obslugi klienta, obsluga kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Stara Kornica (mazowieckie)
nauczanie w szkole podstawowej/umowa od 21.03.2017r. do 12.04.2017r./
Szkoła Podstawowa im.bł. ks. M. Skrzypczaka w Rojewicach - 2017-03-13 - Rojewice (kujawsko-pomorskie)
staż - zapoznanie się z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż., przygotowanie stanowiska pracy, przygotowanie klienta do zabiegów fryzjerskich, nauka mycia i masażu głowy, nauka farbowania i rozjaśniania, nauka modelowania, wykonywanie trwałej ondulacji, wykonywanie regeneracji włosów, strzyżenieNa w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż wieńcy wiązanek, obsluga kasy fiskalnej.
"ABDOMINATA" KWIATY, ZAKŁAD POGRZEBOWY POLAK TOMASZ - 2018-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie ksiąg handlowych,, dekretowanie, księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie raportów, przygotowywanie sprawozdań finansowych, przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie rezerw, rozliczanie operacji eksportu i importu.
MED-GALICJA S.A. - 2017-06-13 - Gilowice (śląskie)
ogólne prowadzenie księgowości w zakładzie pracy chronionej
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA CERBER, HARMACIŃSKI, POPIOŁEK, SPÓŁKA JAWNA - 2019-12-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu:ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczch, pozostałe przepisy związane z działalnością Inspekcji.Zapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artytkułów rolno-spożywczch z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego:weryfikacja dokumentacji,ocena pobranych prób,tworzenie dokumentacji kontrolnej,sprawozdawczość
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH W GDAŃSKU Z/S W GDYNI - 2016-05-04 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie paczek do przewozów kurierskich; sprzedaż kas fiskalnych, sejfów i terminali płatniczych;
JJW Logistic Jarosław Wąsowski - 2016-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w zawodzie, ogólnobudowlana praca, murarstwo, zbrojarstwo itp
Piotr Grajcar Będzińskie Przedsiębiorstwo Budowlane - 2017-12-20 - Będzin (śląskie)
prowadzenie księgowości budżetowej; Szczegółowe informacje dotyczące naboru: http://bip-slaskie.pl/mowkp - zakładka: Wolne miejsca pracy
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W KRUPSKIM MŁYNIE IM.OTTONA LIPKOWSKIEGO - 2018-02-06 - Krupski Młyn (śląskie)
ROBOTNIK GOSPODARCZY
F.H. ANNA BŁANEK - 2016-06-03 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
przewóz towarów (praca na terenie kraju)
Firma Handlowo Usługowa Przemysław Kaczmarski - 2018-03-29 - Będzin (śląskie)
MONTAŻ/OBRÓBKA MECHANICZNA PODZESPOŁÓW KOMPRESORÓW SAMOCHODOWYCH DO KLIMATYZACJI SAMOCHODOWYCH, OBSŁUGA STANOWISK AUTOMATYCZNYCH I PÓŁAUTOMATYCZNYCH, MIĘDZYOPERACYJNA KONTROLA JAKOŚCI
Sanden Manufacturing Poland Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości stowarzyszenia, sporządzanie sprawozdań finansowych biura i całego stowarzyszenia zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości oraz przepisami prawa rachunkowego, sporządzanie deklaracji fiskalnych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych VAT, CIT, PIT, sporządzanie analizy finansowej jednostek terenowych stowarzyszenia, odpowiedzialność za prawidłowo prowadzoną politykę rachunkowości, optymalizację procesów księgowych i podatkowych całego stowarzyszenia, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,) oraz bankami, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych, przygotowanie budżetu Biura i całego Stowarzyszenia, zarządzanie płynnością finansową firmy, nadzorowanie realizacji budżetu, współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawności procesów i obiegu informacji, kierowanie zespołem finansowo- księgowym, prowadzenie szkoleń i konferencji dla terenowych jednostek stowarzyszenia.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2019-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Motarzyno (pomorskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
EURO DONER POLAND SP Z OO - 2017-03-30 - Zduny (wielkopolskie)
szlifowanie elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Strumień (śląskie)
tynkowanie, gipsowanie, malowanie
DYFBUD USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ZBIGNIEW DYBCIAK - 2019-03-22 - Trzebieszów (lubelskie)