GŁÓWNY KSIĘGOWY DO SPRAW: KSIĘGOWOŚCI I KADR Kluczbork oferta pracy POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W POWIECIE KLUCZBORSKIM
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY DO SPRAW: KSIĘGOWOŚCI I KADR
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: WARUNKI PRACYPraca w siedzibie Inspektoratu z wykorzystaniem komputera, oprogramowania i innych urządzeń biurowych. Obsługa komputera do 4 godzin dziennie. Siedziba Inspektoratu znajduje się na drugim piętrze budynku. Brak windy i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku. Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych i niedosłyszących i głuchoniemych.ZAKRES ZADAŃ prowadzenie gospodarki finansowej i księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w pełnym zakresie prowadzenie rachunkowości budżetowej jednostki z pełną obsługą finansowo-księgową sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie bilansu rocznego wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo-płacowej Inspektoratu opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych sporządzanie naliczenia odpisu i obsługa ZFŚŚ
Data publikacji: 2019-10-18
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W POWIECIE KLUCZBORSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WARUNKI PRACYPraca w siedzibie Inspektoratu z wykorzystaniem komputera, oprogramowania i innych urządzeń biurowych. Obsługa komputera do 4 godzin dziennie. Siedziba Inspektoratu znajduje się na drugim piętrze budynku. Brak windy i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku. Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych i niedosłyszących i głuchoniemych.ZAKRES ZADAŃ prowadzenie gospodarki finansowej i księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w pełnym zakresie prowadzenie rachunkowości budżetowej jednostki z pełną obsługą finansowo-księgową sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie bilansu rocznego wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo-płacowej Inspektoratu opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych sporządzanie naliczenia odpisu i obsługa ZFŚŚ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do ustalenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY DO SPRAW: KSIĘGOWOŚCI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: wyższe lub średnie ekonomiczne, znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, budżetowej, o podatku dochodowym od osób fizycznych, Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej, umiejętność obsługi komputera , znajomość programu Płatnik. doświadczenie zawodowe: Co najmniej 6 lat praktyki w księgowości w komórkach finansowych administracji publicznej dla osób z wykształceniem średnim, lub co najmniej 3 lata praktyki w księgowości w/w jednostek z wykształceniem wyższym. Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Znajomość systemu księgowego Vulcan, znajomość programu do sporządzania sprawozdań Bestia, znajomość programu do planowania i realizacji budżetu Budżet JB Plus.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W POWIECIE KLUCZBORSKIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDokumenty i oświadczenia dodatkowe:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2019 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego ul. Jagiellońska 3 46-200 Kluczbork Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "nabór na głównego księgowego"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bef509844b720078e2a7d40d12318413
Podobne oferty pracy
prowadzenie rachunkowości przedszkola, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli realizacji planu finansowego, opracowywanie projektu budżetu oraz nadzór nad realizacją
Przedszkole w Będzinie - 2018-08-08 - Będzino (zachodniopomorskie)
księgowanie budżetowe, sprawozdania, nadzór nad pracownikami ksiegowości
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkola w Grębocicach - 2016-07-08 - Grębocice (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków, sałatek, gorących napojów
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
produkcja form do wanien i brodzików
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2017-03-28 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, znajomość branży, uprawnienia: prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: organizowanie stanowiska pracy kierowcy samochodu dostawczego, przygotowanie samochodu do jazdy , planowanie trasy, prowadzenie dokumentacji przewozowej. Miejsce wykonywania prac Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie do magazynu towarów przygotowanych przez działy produkcyjne; sortowanie i ustawianie towarów w magazynie; przygotowywanie towaru do wysyłki; zapewnienie sprawnego załadunku towarów
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-04-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami prawa i standardami firmy; nadzór nad kompletnością, jakością i poprawnością dokumentacji księgowej i ich wprowadzanie;sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych; współpraca z organami skarbowymi sporządzanie sprawozdań GUS i NBP,sporządzanie sprawozdań finansowych , mile widziana znaj. Progr. Rewizor oraz Subiekt,
KOLUMNA TRANSPORTU SANITARNEGO TRIOMED SP. Z O.O. - 2017-05-15 - Lublin (lubelskie)
obsługa maszyn i urzadzeń linii do produkcji prefabrykatów betonowych, w tym wibroprasy
Sławomir Sobczyk Firma "MAT - BUD" - 2019-02-27 - Gorzkowice (łódzkie)
przewóz rzeczy kraje UE
Usługi Transportowe Czesław Kozłowski - 2016-04-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Tworzenie i zarządzanie podległą ofertą produktową.
Koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie produktu lub grupy produktów ( na bazie trendów rynku).
Dokonywanie selekcji produktów celem zapewnienia założonych parametrów handlowych.
Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów –zarządzanie polityką cenową podległych grup produktowych.
Zorientowanie na cele, realizacja planów sprzedaży.
Definiowanie wymagań dotyczących produktów.
Współtworzenie działań marketingowych, pro – sprzedażowych.
Monitorowanie i analizowanie rynku.
Media Expert - 2016-04-19 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie rachunkowości i księgowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pienieżnymi po ustaleniach z dyrektorem, dokonywanie wstępnej kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, kontrola legalności dokumentów finansowych, współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu, przygotowywanie projektów planów finansowych oraz wprowadzanie zmian w ciągu roku budżetowego, analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, realizacja zadań wynikających z instrukcji rozliczenia podatków, oracowywanie i realizacja zasad obiegu dokumentów, opracowywanie przepisów wewnętrzynych dotyczących prowadzenia rachunkowości, współdziałanie z bankiem, organami skarbowymi i ZUS, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości i bilansu jednstki, dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych, prowadzenie ewidencji kosztów, księgi głównej i analitycznej, sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem jednostki, prowadzenie ewidencji środków trwałych, organizaowanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, prowadzenie płac, ewidencji i rozliczeń podatkowych, organizacja i nadzór nad funkcjonowanie kasy jednstki, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, udział w procesie kontroli zarządczej i realizacja procesu samokontroli, udział w postępowaniach dot. zamówień publicznych i zamówień podprogowych
Dom Dziecka - 2018-10-18 - Police (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- rekrutacja pracowników z Ukrainy- redagowanie ofert w j. ukraińskim- budowa i zarządzanie bazą kandydatów- umowa zlecenia na okres 3 lat, ok. 40 godz./tydzień
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Łódź (łódzkie)
przewóz towarów, praca na terenie Europy
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Skoczów (śląskie)
pomoc przy budowie instalacji
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Ochrona powierzonego obiektu o charakterze medycznym. Dyżury całodobowe od godz. 9.00.
Hombre Service Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji księg., płac., podatk. oraz pozostałych spraw finan.-księg. zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koordynowanie prac nad opracowaniem projektu budżetu. Nadzorowanie windykacji wszelkich należności i terminowego regulowania zobowiązań. Sprawowanie nadzoru nad sporządzaniem łącznych kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych. Nadzór nad terminowym i prawidłowym opracowywaniem i sporządzaniem pozostałych sprawozdań finansowych, rozliczeń. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi oraz czuwanie nad efektywnością tych procesów. Współpraca z biegłym rewidentem badającym sprawozdania finansowe. Współpraca z jednostką centralną. Współpraca z bankami, Urzędem Skarbowym.Przewidywany okres zatrudnienia 01.10.2019 - 31.12.2019 - z możliwością przedłużenia.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2019-09-25 - Łódź (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe oraz 3 lata pracy w zawodzie lub średnie oraz staż pracy (6 lat), uprawnienie np. certyfikat księgowy lub wpis do rejestru biegłych rewidentów, praca Jarocin, pracodawca oferuje stanowisko pracy wyposażone w komputer z programem systemowymPredyspozycje do stanowiska pracy: wykonywanie obliczeń, wykonywanie zaawansowanych obliczeń matematycznych, współpraca w zespole, komunikacja ustna/komunikatywność, planowanie i organizacja pracy własnej, obsługa komputera i wykorzystanie internetu, umiejętność obsługi specjalistycznych programów komputerowychWymagane dokumenty na rozmowę: CV, dokumenty potwierdzające umiejętnościZakres obowiązków: zgodny z ofertą na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Jarocinie - zakładka CUW
Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin - 2019-05-16 - Jarocin (wielkopolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, ewidencji środków trwałych, sporządzanie list płac, sporządzanie bilansu i rachunku wyników
Spółdzielnia Mieszkaniowa Wspólnota - 2018-04-04 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)
realizacja spotkań umówionych przez call center, praca na terenie Limanowej i okolicy
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Limanowa (małopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych. Praca na terenie kraju (pracodawca zapewnia zakwaterowanie i dowóz w czasie delegacj).
EDWARD HEJMO FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA ELEKTRO-ED - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie ciągłości produkcji,Wytwarzanie produktów zgodnie z instrukcją stanowiskową,Właściwa i terminowa realizacja zadań,
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Legnica (dolnośląskie)
wyrób i wypiekanie pieczywa i ciast w piekarni, praca na dwie zmiany 17.00-1.00, 21.00-5.00, praca także w weekendy, miejsce pracy Mała Wieś Dolna, dowóz ze Zgorzelca zapewnia pracodawca; I umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony;
OSCARR, Anna Buzbas - 2018-02-26 - Mała Wieś Dolna (dolnośląskie)
Mechaniczne doczyszczanie podłóg, mycie okien.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
Planowanie, organizacja, koordynacja i prowadzenie rachunkowości.
STALBUD-KONSTRUKCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie wsparcia Wychowawcom/Rodzicom SOS w pełnieniu opieki zastępczej nad 4-6 dzieci i pomaganie we wszystkich obowiązkach: opiece nad dziećmi, prowadzeniu domu, przezwyciężaniu trudności szkolnych, zaspokajaniu potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych dzieci, organizowaniu im czasu wolnego. Asystent/ka zastępuje wychowawcę SOS w razie jego nieobecności. Współpracuje z rodzinami pochodzenia dzieci i specjalistami.
STOWARZYSZENIE "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" - 2018-11-20 - Karlinko (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw finansowo- księgowych, sporzadzanie i składanie wniosków o dopłaty itp. szczegóły na rozmowie kwalifikacyjnej.
Gospodarstwo Rolne Leszek Felsztyński - 2019-07-30 - Zduńska Wola (łódzkie)
tłumaczenie zakresow obowiżaków pracowników, tłumaczenie bieżących rozmów, tłumaczenie dokumentów
BARTOSZ TUŁODZIECKI TASSO - 2016-07-25 - Maszewko (zachodniopomorskie)
1. prowadzenie księgowości i gospodarki finansowej,2. analiza wykorzystania środków budżetowych przyznanych przez organ prowadzący PBW i środków pozabudżetowych,3. sporządzanie planów i sprawozdań finansowych,4. opracowanie dokumentów niezbędnych w pracy księgowości oraz aktualizacja już istniejących,5. rozliczanie inwentaryzacji okresowej,6. realizacja statutowych założeń biblioteki, wykonywanie służbowych poleceń Dyrektora.
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-08-03 - Zielona Góra (lubuskie)
przewóz osób
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)