GŁÓWNY KSIĘGOWY K/M Warszawa oferta pracy POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY K/M
Wynagrodzenie: 6 000 - 7 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości stowarzyszenia, sporządzanie sprawozdań finansowych biura i całego stowarzyszenia zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości oraz przepisami prawa rachunkowego, sporządzanie deklaracji fiskalnych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych VAT, CIT, PIT, sporządzanie analizy finansowej jednostek terenowych stowarzyszenia, odpowiedzialność za prawidłowo prowadzoną politykę rachunkowości, optymalizację procesów księgowych i podatkowych całego stowarzyszenia, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,) oraz bankami, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych, przygotowanie budżetu Biura i całego Stowarzyszenia, zarządzanie płynnością finansową firmy, nadzorowanie realizacji budżetu, współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawności procesów i obiegu informacji, kierowanie zespołem finansowo- księgowym, prowadzenie szkoleń i konferencji dla terenowych jednostek stowarzyszenia.
Data publikacji: 2019-03-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Twarda 42, 00-831 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej księgowości stowarzyszenia, sporządzanie sprawozdań finansowych biura i całego stowarzyszenia zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości oraz przepisami prawa rachunkowego, sporządzanie deklaracji fiskalnych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych VAT, CIT, PIT, sporządzanie analizy finansowej jednostek terenowych stowarzyszenia, odpowiedzialność za prawidłowo prowadzoną politykę rachunkowości, optymalizację procesów księgowych i podatkowych całego stowarzyszenia, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,) oraz bankami, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych, przygotowanie budżetu Biura i całego Stowarzyszenia, zarządzanie płynnością finansową firmy, nadzorowanie realizacji budżetu, współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawności procesów i obiegu informacji, kierowanie zespołem finansowo- księgowym, prowadzenie szkoleń i konferencji dla terenowych jednostek stowarzyszenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 6 000 - 7 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 6 000 - 7 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, rachunkowość), dobra znajomość podatku VAT i podatków w zakresie funkcjonowania stowarzyszenia, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, mile widziana znajomość języka angielskiego. Obowiązki: prowadzenie pełnej księgowości stowarzyszenia, sporządzanie sprawozdań finansowych biura i całego stowarzyszenia zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości oraz przepisami prawa rachunkowego, sporządzanie deklaracji fiskalnych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych VAT, CIT, PIT, sporządzanie analizy finansowej jednostek terenowych stowarzyszenia, odpowiedzialność za prawidłowo prowadzoną politykę rachunkowości, optymalizację procesów księgowych i podatkowych całego stowarzyszenia, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,) oraz bankami, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych, przygotowanie budżetu Biura i całego Stowarzyszenia, zarządzanie płynnością finansową firmy, nadzorowanie realizacji budżetu, współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawności procesów i obiegu informacji, kierowanie zespołem finansowo- księgowym, prowadzenie szkoleń i konferencji dla terenowych jednostek stowarzyszenia. [Zgłoszenia: dyrektor (at) zgpzw.pl, telefonicznie: 22 620 89 66]
Nazwa pracodawcy: POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Twarda 42, 00-831 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgdnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.pzw.org.pl
Ulica pracodawcy: Twarda
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy ważna do: 15.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Stromiec (mazowieckie)
Przygotowywanie półproduktów i potraw kuchni wietnamskiej, komponowanie przypraw stosowanych w kuchni wietnamskiej
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie rachunkowości jednostki,- prowadzenie księgowości Domu dziecka w Policach,- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- dokonywanie wstępnej kontroli,zgodności operacji gospodarczych i finansowych,- kontrola legalności dokumentów finansowych,- analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki,- opracowywanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych,- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych.
Dom Dziecka - 2016-12-14 - Police (zachodniopomorskie)
Spawanie elementów konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Sprzedaż leków
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych; przygotowywanie raportów do GUS i NBP; nadzór nad pracą działu księgowego; współpraca z audytorami
Mondi Warszawa Spółka z o.o. - 2017-07-18 - Mszczonów (mazowieckie)
doradctwo przy wyborze ubrań, obsługa kasy fiskalnej, dpanie o porządek w sklepie
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Suwałki (podlaskie)
Rozliczanie kasjerów i obsługa klienta. Praca w PSB Mrówka w Bolesławcu. Praca w systemie 2 zmianowym ( 08:00-16:00, 12:00-20:00).
Wolański Zbigniew Zieleń Plan Zbigniew Wolański - 2018-09-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta, uzupełnianie towaru, obsługa maszyn, przygotowywanie asortymentu na punkcie gorącym
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , prawo jazdy kat. B , dyspozycyjność.E-mail: lech.kowalski (at) strabag.comTel. kom. 695 594 852
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-11-13 - Komorniki (dolnośląskie)
j.w
BUILDING&COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości spółki, praca w godz.8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Opole (opolskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Karwowo (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Szkoła Podstawowa Nr 149 - 2017-04-20 - Łódź (łódzkie)
1.prowadzenie rachunkowości Muzeum, zgodnie z polityką rachunkowości,2.prowadzenie księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,3.wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,4.dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,5.dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,6.nadzór nad racjonalnym i efektywnym gospodarowaniem posiadanymi środkami finansowymi i materiałowymi,7.bieżące informowanie Dyrektora Muzeum o aktualnym stanie posiadanych środków finansowych i stopniu wykonania planu finansowego Muzeum,8.wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,9.opracowywanie planów oraz sprawozdań finansowych, deklaracji CIT, VAT, PIT,10.opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora Muzeum, dotyczących prowadzenia rachunkowości,11.prowadzenie spraw płacowych (między innymi: obliczanie i wypłata wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń i pochodnych dla osób fizycznych, z którymi zawarto umowę zlecenie i umowę o dzieło oraz innych świadczeń pracowniczych),12.obliczanie i przekazywanie składek na ubezpieczenie społeczne, obsługa programu Płatnik,13.przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,14.prowadzenie syntetycznej ewidencji środków trwałych,15.inicjowanie inwentaryzacji środków trwałych i przeprowadzanie szkoleń z zagadnień merytoryczno formalnych dla członków komisji inwentaryzacyjnych,16.ścisły nadzór nad pracą pracowników pełniących funkcje kasjerów,17.nadzór nad poprawnością operacji dokonywanych na kasach fiskalnych.18.koordynacja realizacji zadań poszczególnych komórek organizacyjnych Muzeum w procesie planowania budżetowego.
Muzeum Zagłębia w Będzinie - 2018-11-16 - Będzin (śląskie)
prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej; analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu; prowadzenie dokumentacji i sprawozdań związanych z wynagrodzeniami pracowników-np.terminowe sporządzanie list płac, wyliczanie ekwiwalentów, odpraw itd.; dokonywanie potrąceń z listy płac, przygotowywanie i archiwizowanie dokumantcji zarobokowej związanej z zasiłkami, deklaracji ZUS, podatkowych, sporządzanie zestawień płacowych i sprawozdań GUS z zakresu płac; prowadzenie i rozliczanie ZFSS; dokonywanie wszelkich operacji bezgotówkowych przedszkola oraz odpowiedzialność za ich prawidłowość i terminowość itd.Praca na 0,75 etatu, data zatrudnienia od 01.06.2018-01.12.2018. Istnieje możliwość przedłużenia umowy o pracę.Po okresie 6 miesięcznym umowa o pracę na czas nieokreślony.Godziny pracy: 7.30-13.30
Przedszkole Miejskie Intergracyjne Nr 8 - 2018-05-17 - Słupsk (pomorskie)
1) nadzoruje i koordynuje zadania w Dziale Obiektów Sportowych,2) nadzoruje i koordynuje zadania w Dziale Marketingu,3) przygotowuje niezbędne materiały planistyczne w sprawach merytorycznych oraz dla potrzeb planowania budżetowego,4) przygotowuje projekty: zarządzeń Dyrektora, zarządzeń Prezydenta Miasta, uchwał Rady Miasta Kołobrzeg w zakresie należącym do właściwości działu,5) przygotowuje oraz nadzoruje umowy w zakresie pasa technicznego plaży, a w szczególności prawidłowość zawierania tych umów i ich realizację, przygotowanie i przedstawienie własnej koncepcji zarządzania Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji z wykorzystaniem potencjału i majątku Instytucji,6) przygotowanie i przedstawienie własnej koncepcji wykorzystania potencjału firmy, modelowania oferty sprzedażowej, budowanie marki zakładu spójnej z polityką marketingową Kołobrzegu, jako miasta promotora sportu i rekreacji,7) nadzoruje zadania wykonywane w związku z administrowaniem i zarządzaniem obiektów należących do MOSiR-u,8) kreuje politykę sprzedażową MOSiR oraz nadzoruje jej realizację,9) koordynuje współpracę z lokalnymi klubami i stowarzyszeniami sportowymi, koordynuje działania związane z pozyskiwaniem sponsorów do współpracy przy wydarzeniach sportowych, 10) współpracuje z Prezydentem Miasta oraz jego reprezentantami w dziedzinie polityki promocyjnej Kołobrzegu, oraz dba o realizowanie ogólnie obranej strategii w posunięciach MOSiR,11) wnioskuje w sprawie zatrudnienia i zwolnienia oraz w sprawach dyscyplinarnych w stosunku do podległych pracowników,12) przygotowuje, nadzoruje i koordynuje wykonywanie czynności z zakresu merytorycznego przygotowania materiałów w sprawie udzielania zamówień publicznych, konkursów ofert, a w szczególności opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami prawa z oraz obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych, oraz uczestniczy w komisjach przetargowych,13) współpracuje z pozostałymi komórkami MOSiR.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub pocztą do 30.05.2017 r. na adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Dział Kadr i Płac Kołobrzeg, ul. Łopuskiego 38 z dopiskiem: - dotyczy konkursu na kierownicze stanowisko urzędnicze - Z-ca Dyrektora ds. Obiektów Sportowych i Marketingu w Kołobrzegu.OFERTA KONKURSOWA.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2017-05-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wycena wartości robót budowlanych.
"HYDRO-BUD" GARWOLIŃSKI MARIUSZ JERZY - 2017-03-17 - Wyszków (mazowieckie)
Przygotowanie i wykończanie powierzchni z kostki i granitu
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Września (wielkopolskie)
Dbanie o porządek w pokojach hotelowych.
Hotel "ATENA" Aneta Maria Młyńska-Oleksak w Ciechanowie - 2017-12-27 - Ciechanów (mazowieckie)
Główny księgowy
Zespół Szkół Licealnych i Technicznych im. Jana Pawła II w Wojniczu - 2018-10-03 - Wojnicz (małopolskie)
Prace remontowe, konserwator, złota rączka, praca na terenie Polski południowej
"GM TECH-SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać następujące, niezbędne wymagania:- posiada obywatelstwo polskie,- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego: ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnia praktykę w księgowości,- znajomość programów komputerowych do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz do sporządzania sprawozdawczości budżetowej, służących do rozliczeń bankowych tzw. bankowości elektronicznejW przypadku osób ubiegających się o stanowisko księgowego będą preferowane następujące dodatkowe wymagania:1) ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,2) umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, zestawień zmian w funduszu jednostek, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,3) biegła umiejętność programów komputerowych służących do obsługi biurowej4) znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznawanych na realizację projektów w ramach UE5) cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.IV Wskazanie zakresu zadań na stanowisku księgowego:- prowadzenie rachunkowości jednostki,- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki,- dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie dyrektora jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystywania środków otrzymanych na wydatki z budżetu,- sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki,- opracowywanie projektów planów finansowych i ich zmian- czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu - 2018-06-06 - Racibórz (śląskie)
Obsługa magli pralniczych LAPAU-MIELE oraz przygotowanie bielizny w suszarniach bębnowych do maglowania.
Zakład Pralniczy "BIELLUX" Jerzy Kester - 2017-11-02 - Sopot (pomorskie)
murowanie
HOSTA GROUP Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
formowanie i klejenie kartonów, oznakowywanie wyrobów znakami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Oborniki (wielkopolskie)
Tworzenie kodu produkcyjnego o dużej złożoności i dużym stopniu trudności; implementacja wielowątkowej aplikacji wspomagania dowodzenia; tworzenie rozwiązań gwarantujących dużą stabilność działania; optymalizacja kodu.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
załadunek towarów sortowanie towaru, rozładowanie na regałach,prace porzadkowe na terenie magazynu,placu i sklepu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Siemiatycze (podlaskie)
przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, analizowanie zdarzeń gospodarczych i kontrola poprawności dokumentówosoby zarejestrowane w PUP, poniżej 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-docelowo możliwość zatrudnienia na stałe
AZET HATS&CAPS Spółka z o.o. - 2015-11-26 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)