GŁÓWNY KSIĘGOWY Orzesze oferta pracy Szpital Chorób Płuc w Orzeszu
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie umywalkowe.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: 1.Realizacja obowiązków zawodowych zgodnych z ustawa o finansach publicznych (tj.Dz.U.2017 poz.2077 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy.- organizowanie ewidencji księgowej, podatkowej- opracowywanie projektów wewnętrznej dokumentacji- prowadzenie ksiąg rachunkowych- wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego- sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych- kierowanie pracą podległych pracowników- współpraca z innymi komórkami szpitala- sporządzanie planów finansowych i raportówOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny do 3 m-cy,docelowo umowa na czas nieokreślonyPełny etat lub do uzgodnieniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt godz.7.00-14.35
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Orzesze (śląskie)
Pracodawca: Szpital Chorób Płuc w Orzeszu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Realizacja obowiązków zawodowych zgodnych z ustawa o finansach publicznych (tj.Dz.U.2017 poz.2077 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy.- organizowanie ewidencji księgowej, podatkowej- opracowywanie projektów wewnętrznej dokumentacji- prowadzenie ksiąg rachunkowych- wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego- sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych- kierowanie pracą podległych pracowników- współpraca z innymi komórkami szpitala- sporządzanie planów finansowych i raportówOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny do 3 m-cy,docelowo umowa na czas nieokreślonyPełny etat lub do uzgodnieniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt godz.7.00-14.35
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki; wynagrodzenie wg taryfikatora
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Orzesze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Orzesze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe lub wg wymagań określonych w art.54 ust.2 ustawy o finansach publicznych (tj. Dz.U. 2013 poz.2077 ze zm.), doświadczenie pracy w podmiocie leczniczym, chęć do pracy umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Nazwa pracodawcy: Szpital Chorób Płuc w Orzeszu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVList motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pn-pt 7.00-14.30, Godziny : 7.00-14.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Orzesze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Orzesze
Ulica pracodawcy: Gliwicka
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.04.2019
Data dodania oferty pracy: 05.04.2019
Oferta pracy ważna do: 05.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Diagnoza dzieci i młodziezy, prowadzenie samodzielnej terapii na podstawie diagnozy
Stowarzyszenie "ICH LEPSZE JUTRO" - 2016-06-22 - Tarnów (małopolskie)
Poznanie i bezwzględne przestrzeganie instrukcji BHP na terenie placówki; czuwanie na bezpieczeństwem dzieci w czasie zabaw w sali i podczas wyjść na spacery, wycieczki; stosowanie się do poleceń dyrektora placówki; czynne uczestniczenie w opiece na d dziećmi pomoc dzieciom podczas posiłków, ubierania się i rozbierania; współpraca z nauczycielem w czasie zajęć i zabaw; przygotowywanie pomocy wg zaleceń nauczyciela; udział w dekorowaniu pomieszczeń przedszkolnych; wykonywanie czynności dodatkowych wg przydzielonych zadań; wykonywanie innych czynności zaleconych przez dyrektora wynikających z organizacji pracy i potrzeb przedszkola.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
odbiór z maszyny części
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Niemcy (Niemcy)
Sprzedaż artykułów papierniczych w terenie
kontakt przez OHP - 2019-01-04 - Przemyśl (podkarpackie)
Planowanie zabiegów fizjoterapeutycznych, samodzielne wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych, dokumentowanie postępów rehabilitacji.
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2019-02-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Prace porządkowe.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Żelechowie - 2019-02-12 - Żelechów (mazowieckie)
-praca na terenie kraju
Usługi Transportowo- Handlowe Bogusław Pondel - 2017-10-27 - Prusiek (podkarpackie)
-
P.P.H.U Star San Duo Dominik Pater - 2017-10-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
a)prowadzenie rachunkowości przedszkola zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadamib)bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sprawozdawczości finansowej, c)prowadzenie gospodarki finansowej przedszkola zgodnie z obowiązującymi zasadamid)analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji przedszkola,e)opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora przedszkola, dotyczących prowadzenia rachunkowości, f)zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie spraw, dokumentacji i sprawozdań związanych z wynagrodzeniami osobowymi pracowników
Przedszkole Miejskie Intergracyjne Nr 8 - 2017-10-13 - Słupsk (pomorskie)
Praca na stanowisku operatora minikoparki.
Firma Handlowo-Usługowa Marcin Trawka - 2017-09-21 - Strzyżów (podkarpackie)
koordynowanie procesem rekrutacji, zapewnienie prawidłowej realizacji wszystkich procesów związanych z administracją personalną, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy, wsparcie kadry menedżerskiej w zakresie zrozumienia procesów i narzędzi hr, przygotowywanie raportów oraz prezentacji na potrzeby kadry zarządzającej, prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Tychy (śląskie)
Wykonywanie prac związanych z instalacjami elektrycznymi w przemysle. Praca: teren województwa łódzkiego.
ELEKTRO-POMIAR TOMASZ SZYMCZAK -ZELÓW - 2018-11-26 - Łobudzice (łódzkie)
I. Zna, stosuje i przestrzega: a) Przepisów dotyczących pracowników oświaty jednostek budżetowych oraz wydanych na jej podstawie przepisów szczegółowych, b) Innych przepisów i norm, instrukcji i zasad związanych z zajmowanym stanowiskiem. II. Szczegółowy zakres obowiązków: 1. Prowadzi rachunkowość jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegającymi zwłaszcza na: a) sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegi i archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający: * właściwy przebieg operacji gospodarczych, * ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki ,b) bieżącym i prawidłowym prowadzeniem księgowości analitycznej i syntetycznej wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej, w sposób umożliwiający: * terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,* sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów,* przygotowanie niestandardowych raportów na potrzeby Urzędu Miasta,* nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,* kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK),* nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzi gospodarkę finansową jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami, a zwłaszcza : a) wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi, będącymi w dyspozycji jednostki, b) przestrzega zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,c) rozlicza zaliczki udzielane pracownikom, d) sporządza i rozlicza spisy z natury ( inwentaryzacje) księgozbiorów, przedmiotów nietrwałych i środków trwałych, e) sporządza roczny wykaz pracowników uprawnionych do ZFN i nalicza nagrody, f) dokonuje rocznych rozliczeń podatku dochodowego pracowników, g) prowadzi księgowość analityczną i syntetyczną funduszu socjalnego 3. Analizuje wykorzystanie środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych, będących w dyspozycji jednostki. 4. Dokonuje w ramach kontroli wewnętrznej: a) wstępnej, bieżącej i następnej kontroli (wewnętrznej) w zakresie powierzonych obowiązków. 5. Opracowuje projekty przepisów wewnętrznych, wydanych przez Kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji. 6. Opracowuje zbiorcze sprawozdania z wykonywania budżetu. 7. Prowadzi ubezpieczenia grupowe. 8. Sporządza deklaracje podatku dochodowego, VAT, składek ZUS i FP 9. Wykonuje określenia trybu, wg którego mają być wykonywane przez inne służby prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej.
INSPEKTORAT EDUKACJI I SPORTU URZĘDU MIASTA KOWAL - 2017-03-29 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych według polskich standardów rachunkowości; prowadzenie ksiąg rachunkowych; przygotowywanie sprawozdań podatkowych i doradztwo w kwestiach podatkowych w firmie; przygotowywanie i analiza przepływów finansowych; księgowanie listy płac - kontrola rozliczeń publiczno-prawnych; analizowanie kosztów działalności firmy oraz optymalizacja rozwiązań księgowych; kontrola prawidłowości regulowania należności i zobowiązań; sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT); współpraca z zewnętrznymi instytucjami, audytorami, organami podatkowymi i bankami (US,ZUS,GUS itd.); nadzór nad tematyką kadrowo-płacową;
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Nowa Sól (lubuskie)
- Wprowadzanie danych,- dekretacja, księgowanie,- sporządzanie deklaracji , zestawień i sprawozdawczości GUS,- sporządzanie zeznań podatkowych , bilansów. Umowa na okres próbny - 6 miesięcy, następnie umowa o pracę na czas nieokreślony.Praca w godzinach : 7:00 - 15:00.
JAROSŁAW LENART BIURO USŁUG MANAGERSKICH - DORADCA PODATKOWY - 2019-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane. Cała Polska wg zleceń
BUD RYN Sp.zo.o - 2018-04-19 - Pokój (opolskie)
- wprowadzanie zmian w panelu administracyjnym sklepu,- obsługa zamówień,- wprowadzanie opisów produktów w sklepie internetowym.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:• PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODMIOTÓW Z NIĄ POWIĄZANYCH ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PRAWA• ROZLICZANIE Z URZĘDEM SKARBOWYM W ZAKRESIE PODATKÓW DOCHODOWYCH I PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG, W TYM SPORZĄDZANIE DEKLARACJI CIT, PIT, VAT, VAT-UE• SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS, NBP• PRZYGOTOWYWANIE ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH ORAZ ROZLICZEŃ PODATKOWYCH• SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ORAZ ANALIZ FINANSOWYCH NA POTRZEBY ZARZĄDU SPÓŁKI• NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH• SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I ROZLICZEŃ Z ZUS• PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH ORAZ WNIP ORAZ NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ MIESIĘCZNYCH ODPISÓW• BIEŻĄCA ANALIZA I UZGADNIANIE KONT KSIĘGOWYCH, W TYM PROPONOWANIE WPROWADZENIA EWENTUALNYCH ZMIAN• KONTROLA DOKUMENTÓW KSIĘ
FHU PROFI-SPORT SP. Z O.O. - 2017-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
prace przy zabezpieczaniu wykopów liniowych
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Puławy (lubelskie)
Przestrzeganie obowiązków Głównego Księgowego wynikających z obowiązujących przepisów.Prowadzenie ewidencji księgowej.Prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń SpołecznychProwadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisamiOpracowywanie planów finansowych i sporządzanie sprawozdawczości finansowejKontrola gospodarki środkami finansowymi.
Centrum Kultury w Grabowie n/Prosną - 2017-06-30 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
statystowanie, krótkie role epizodyczne.
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kont itp.roli
Zakład Gospodarki Komunalnej "Wodociągi Marciszowskie" - 2018-10-01 - Marciszów (dolnośląskie)
Praca w schronisku dla zwierząt w charakterze opiekuna, polega na sprzątaniu boksów, podawaniu wody, doprowadzeniu zwierząt do gabinetu weterynaryjnego, wyprowadzeniu na wybiegi
HOTEL DLA ZWIERZĄT I PTACTWA DOMOWEGO LONGIN SIEMIŃSKI - 2016-03-16 - Wojtyszki (łódzkie)
obsługa finansowo-księgowa placówki (budżet i fundusz socjalny); sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, prowadzonych dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej i prowadzenie analityki dla poszczególnych zespołów kont; uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w ustawowych terminach; przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych; rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych; sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych i analiz; sporządzanie sprawozdań statystycznych; nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów; prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych; należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo- księgowych; dokonywanie kontroli wewnętrznej; sporządzanie umów i obciążeń wynajmu pomieszczeń szkolnych oraz za usługi: transport i wyżywienie; opracowanie instrukcji i projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora; wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez dyrektora jednostki, należą do kompetencji głównego księgowego; Godziny pracy: 7.30- 15.30; analiza budżetu; księgowanie; Informacja o naborze na wolne stanowisko urzędnicze na stronie bip SOSW w Damnicy
Specjalny Osrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego w Damnicy - 2019-01-02 - Damnica (pomorskie)
doradztwo w zakresie agrotechniki
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-17 - Świdnik (lubelskie)
Nauczyciel wspomagający w klasie "0". Wymagania: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym (edukacja wczesnoszkolna oraz oligofrenopedagogika). Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-678-30-89.
Zespół Szkół nr 2 - 2016-01-19 - Reda (pomorskie)
Koordynowanie pracy działu księgowości w firmie produkcyjnej, -prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi przepisamirachunkowości, - koordynacja działań i księgowanie operacji związanych zzamknięciem m-ca i roku, - samodzielne przygotowywanie sprawozdańfinansowych oraz innych zestawień związanych z raportowaniemmiesięcznym/ rocznym, - sporządzanie deklaracji i prowadzeniedokumentacji podatkowej PIT, CIT, VAT, - przygotowywaniesprawozdawczości statystycznej dla GUS, - nadzorowanie cyklicznychinwentaryzacji oraz gospodarki materiałowej w ujęciu księgowym, -prowadzenie ewidencji środków trwałych, - nadzorowanie spraw irozliczeń kadrowo-płacowych, - praktyczna znajomość systemówfinansowo księgowych.
Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna - 2016-07-13 - Opole (opolskie)
Współpraca/kontakt z poddostawcami i klientami zagranicznymi, przygotowywanie dokumentów, prace biurowe związane z bieżącą działalnością firmy: sporządzanie wymaganych raportów, analiz i zestawień na potrzeby pracodawcy i kierowników, wszystkich działów firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, prowadzenie kalendarza spotkań z klientami i ich organizacja, bieżące tłumaczenia dokumentacji i korespondencji na potrzeby pracodawcy.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)